-
Για μένα, το λογικό θα ήταν να γίνει η γέφυρα για να περνάμε νωρίτερα και φθηνότερα. Θεωρώ ότι αυτό είναι το καθήκον του κράτους μας. Αλλά μάλλον κάνω λάθος, αφού βλέπω ότι όλοι είναι διατεθειμένοι να πληρώνουν - και μάλιστα περισσότερα από πριν....
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Για μένα, το λογικό θα ήταν να γίνει η γέφυρα για να περνάμε νωρίτερα και φθηνότερα. Θεωρώ ότι αυτό είναι το καθήκον του κράτους μας. Αλλά μάλλον κάνω λάθος, αφού βλέπω ότι όλοι είναι διατεθειμένοι να πληρώνουν - και μάλιστα περισσότερα από πριν....Εγώ περνάω από εκεί 1 φορά στα πολλά χρόνια (νομίζω 2-3 φορές στη ζωή μου...) ενώ άλλοι περνάνε σχεδόν καθημερινά. Δεν είναι λογικό να πληρώνουν περισσότερο αυτοί από μένα? Προτιμώ λοιπόν έτσι, με διόδια, παρά να πληρώνουν όλοι οι φορολογούμενοι το ίδιο μέσα από τους φόρους!
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Υπάρχει και το site:το οποίο προς το παρόν δεν έχει και τίποτε το ενδιαφέρον και σαν site είναι κάπως μέτριο και αργό...
Χεχε.. δεν είναι μέτριο και αργό άθλιο είναι και σέρνεται... Ένα πρωτοετή πληροφορηκάριο να έβαζες θα το έφτιαχνε καλύτερα... Αλλά άσε καλύτερα να μη συζητήσουμε πως γίνονται οι αναθέσεις για κατασκευή web sites για το δημόσιο γιατί ξέρω και από μέσα πράγματα......
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Για μένα, το λογικό θα ήταν να γίνει η γέφυρα για να περνάμε νωρίτερα και φθηνότερα. Θεωρώ ότι αυτό είναι το καθήκον του κράτους μας. Αλλά μάλλον κάνω λάθος, αφού βλέπω ότι όλοι είναι διατεθειμένοι να πληρώνουν - και μάλιστα περισσότερα από πριν....
Εγώ περνάω από εκεί 1 φορά στα πολλά χρόνια (νομίζω 2-3 φορές στη ζωή μου...) ενώ άλλοι περνάνε σχεδόν καθημερινά. Δεν είναι λογικό να πληρώνουν περισσότερο αυτοί από μένα? Προτιμώ λοιπόν έτσι, με διόδια, παρά να πληρώνουν όλοι οι φορολογούμενοι το ίδιο μέσα από τους φόρους!
Έχει πλάκα, το θέμα των διοδίων το έχουμε συζητήσει πάλι. Και, βέβαια, κράτησε ο καθένας την άποψή του.
Κατά τα άλλα - είπα φθηνότερα, όχι δωρεάν. -
Η γέφυρα είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ από κοντά (ήμουν Παρασκευή - Δευτέρα Πάτρα) διστυχώς είχα ξεχάσει να πάρω τη φωτογραφική μου μαζί και δεν έχω φώτο από δίπλα (κι έτσι αρκέστικα με κάτι μακρινές από το λεωφορείο φεύγοντας... σημείωση σπουδάζω στο Ηράκλειο)...
Όσο για τα διόδια πιστεύω πως είναι πολλά αλλά όχι υπερβολικά για το κέρδος, σε χρόνο, που έχεις. -
Και μετά μου λες πως είναι ακριβά τα ιταλικά διόδια, που πλήρωσα 18.00 ευρώ από το Μιλάνο μέχρι το Σαν Ρέμο, για τον αυτοκινητόδρομο Τούνελ-κοιλαδογέφυρα-τούνελ-κοιλαδογέφυρα..........300χιλιόμετρα.........
-
Διάβασα στο 'Ενημερωτικό Δελτίο του ΤΕΕ - τεύχος 2298' της 7ης Ιουνίου, σελ. 25, σε άρθρο του κ. Σ. Ευσταθιάδη, Ειδικού Γραμματέα του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, ορισμένα στοιχεία για την επικινδυνότητα του οδικού δικτύου από Κακαβιά μέχρι Καλαμάτα, του δικτύου που στο μέλλον θα αποτελεί την Ιονία Οδό. Μεταφέρω συνοπτικά, καθώς εκφράστηκε σε αυτή τη συζήτηση προβληματισμός για το αν ήταν προτεραιότητα για λόγους ασφάλειας η κατασκευή της γέφυρας Ρίου Αντιρρίου ή η βελτίωση του γειτονικού οδικού δικτύου.
Κατά τη διετία 2001-2002, στο τμήμα Αντίρριο - Κακαβιά συνέβησαν ανά εκατό εκατομμύρια διανυθέντα οχηματοχιλιόμετρα: 18,11 τροχαία ατυχήματα με παθόντες, με 5,83 νεκρούς, 6,1 σοβαρά τραυματίες και 22,87 ελαφρά τραυματίες. Στο τμήμα Πάτρα - Πύργος ανά εκατό εκατομμύρια διανυθέντα οχηματοχιλιόμετρα 12,02 τροχαία ατυχήματα με παθόντες-συμβάντα, με περίπου 4 νεκρούς, 5,41 σοβαρά τραυματίες και 18,2 ελαφρά τραυματίες (ομογενοποιημένοι δείκτες τροχαίων με παθόντες και νεκρών αυξημένοι περίπου 50% στο βόρειο τμήμα!!!).
Υπάρχει εκτίμηση για μείωση των δεικτών 10-20% με την υλοποίηση της Ιονίας Οδού, που θα διαθέτει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας διαχωρισμένες με νησίδα. Η εκτίμηση βασίζεται σε σύγκριση με τα ατυχήματα που γίνονται στο τμήμα Κόρινθος - Τρίπολη.
-
H gefura sa texnologiko epiteugma kati aksizei. Auto eleipe na mh mporousame na enwsoume duo kommatia ghs me ta sugxrona ulika. Apo thn allh omws exei katastrepsei thn perioxh rio - antirio. Thumatai kaneis pws htan prin h gurw perioxh tou antiriou kai pws einai twra; Exei phksei stous dromous kai sto tsimento. Prin emoiaze me xwrio, twra.... Apla den tairiazei me to fusiko perivallon. Einai kapws ksekarfwth. Protimw to karavi dioti kai ksekourazesai apo ton prohgoumeno kolodromo kai vlepeis ligo thalassa. Ase pou tha meinoun anergoi kai tosoi nautergates. Apopsh mou. Sorry gia ta greeklish.
-
Ο χρήστης tt έγραψε:
Διάβασα στο 'Ενημερωτικό Δελτίο του ΤΕΕ - τεύχος 2298' της 7ης Ιουνίου, σελ. 25, σε άρθρο του κ. Σ. Ευσταθιάδη, Ειδικού Γραμματέα του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, ορισμένα στοιχεία για την επικινδυνότητα του οδικού δικτύου από Κακαβιά μέχρι Καλαμάτα, του δικτύου που στο μέλλον θα αποτελεί την Ιονία Οδό. Μεταφέρω συνοπτικά, καθώς εκφράστηκε σε αυτή τη συζήτηση προβληματισμός για το αν ήταν προτεραιότητα για λόγους ασφάλειας η κατασκευή της γέφυρας Ρίου Αντιρρίου ή η βελτίωση του γειτονικού οδικού δικτύου.Κατά τη διετία 2001-2002, στο τμήμα Αντίρριο - Κακαβιά συνέβησαν ανά εκατό εκατομμύρια διανυθέντα οχηματοχιλιόμετρα: 18,11 τροχαία ατυχήματα με παθόντες, με 5,83 νεκρούς, 6,1 σοβαρά τραυματίες και 22,87 ελαφρά τραυματίες. Στο τμήμα Πάτρα - Πύργος ανά εκατό εκατομμύρια διανυθέντα οχηματοχιλιόμετρα 12,02 τροχαία ατυχήματα με παθόντες-συμβάντα, με περίπου 4 νεκρούς, 5,41 σοβαρά τραυματίες και 18,2 ελαφρά τραυματίες (ομογενοποιημένοι δείκτες τροχαίων με παθόντες και νεκρών αυξημένοι περίπου 50% στο βόρειο τμήμα!!!).
Υπάρχει εκτίμηση για μείωση των δεικτών 10-20% με την υλοποίηση της Ιονίας Οδού, που θα διαθέτει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας διαχωρισμένες με νησίδα. Η εκτίμηση βασίζεται σε σύγκριση με τα ατυχήματα που γίνονται στο τμήμα Κόρινθος - Τρίπολη.
Και μετά , (σε άλλο thread ) ο kouk μου είπε πως ...'τα έχω παρμένα' !!!
Ορίστε , με στοιχεία , και τί στοιχεία , μακάβρια
Να την χαρούμε την Γέφυρα , δεν αντιλέγω , αλλά εκείνος ο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ........... , μήπως ΠΡΙΝ την γέφυρα ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
Ο ΔΡΟΜΟΣ , ΕΝΘΕΝ ΚΑΚΕΙΘΕΝ , !@#$%^&()+)(&^ ... μουΜπορεί να έχω καταντήσει γραφικός , στυλιτίζοντας την ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ προγραμματισμού με σκοπό την ανάπτυξη της ΥΠΟΛΟΙΠΗΣ Ελλάδας ,
αλλά ΔΕΧΤΕΙΤΕ έναν γραφικό , don't shoot the piano player !!!!(Είναι να μήν 'τα πάρω' Νίκο ??????????)
Αποστόλης.
Υ.Γ. Εύχομαι σε όσους , για να έλθουν στη 2η Συνάντηση , στο Πάπιγγο,
θα χρησιμοποιήσουν την Εθνική ( ) Οδό Αντιρρίου - Ιωαννίνων,
καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. -
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Να την χαρούμε την Γέφυρα , δεν αντιλέγω , αλλά εκείνος ο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ........... , μήπως ΠΡΙΝ την γέφυρα ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
Ο ΔΡΟΜΟΣ , ΕΝΘΕΝ ΚΑΚΕΙΘΕΝ , !@#$%^&()+)(&^ ... μουΦίλε μου συμφωνώ απόλυτα και έχω εκφράσει την ίδια άποψη. Απλά το πρόβλημα ήταν ότι ο δρόμος προυπήρχε και δεν θα μπορούσαν να τον παρουσιάσουν σαν το 'μεγάλο έργο που θα δώσει νεά πνοή στην περιοχή'.
Όπως και να 'χει, με τις υγείες μας... -
Οι φερυμποτατζήδες δεν θα μείνουν άνεργοι και άλλωστε άλλοι τόσοι ή και περισσότεροι βρήκαν δουλειά στην κατασκευή του έργου. Αν το δούμε σφαιρικά νομίζω ότι τέτοια μεγάλα έργα απασχολούν περισσότερο κόσμο από όσους χάνουν τη δουλειά τους από αυτό.
Η αλήθεια είναι ότι σαν έργο όντως δίνει μια άλλη προοπτική αυξάνοντας την αξιοπιστία για τις εμπορευματικές μεταφορές.
Σαφώς όμως καλύτεροι δρόμοι πριν και μετά θα είχαν θετική επιρροή στην ελάττωση των τροχαίων ατυχημάτων ενώ η συνεισφορά της γέφυρας σε αυτό είναι μηδενική.
Η προτεραιότητα φαίνεται δεν είναι η μείωση των ατυχημάτων των πολιτών αλλά ο πολιτικός εντυπωσιασμός/κόστος ή η επιτάχυνση της συνολικής οικονομικής προόδου.... ή απλά κάποιοι τα πήραν..... -
Πόσους νεκρούς είχαμε κατά το πέρασμα απέναντι με φέρι και πόσα φέρι βούλιαξαν;
πόσους νεκρούς είχαμε -και θα χουμε- στις 'ε.ο' Κορίνθου-Πατρών και Αντιρίου-Ιωαννίνων
-
Ζεύξη Ρίου-Αντιρίου Είμαι φοιτητής στην Πάτρα και έχω δεί την κατασκευή της απο την αρχή. Πραγματικά ένα υπέροχο έργο άξιο συγχαρητηρίων. Την επόμενη μέρα της ζεύξης διάβασα σε μία εφημερίδα το εξής ''Σήμερα ολοκληρώθηκε η ζεύξη Ρίου-Αντιρίου,ένα έργο που δεν θα έχουν την χαρά να θαυμάσουν και να χρησιμοποιήσουν μόνο οι Έλληνες αλλά και οι ξένοι που θα επισκευτούν την χώρα μας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και τόσοι άλλοι.'' Και το ερώτημα μου είναι το εξής όλοι αυτοί θα έχουν την χαρά να απολαύσουν και τον υπέροχο δρόμο Πάτρα-Αθήνα? Στον δρόμο που μέχρι την Κόρινθο πηγαίνεις με 80 ΚΜ/Η όταν αυτος εχει όριο 60 ΚΜ/H και έρχεται ο απο πίσω σου με 140ΚΜ/Η αναβοσβήνοντας σου τα φώτα υποχρεώνοντας εσένα σε δίπλη γραμμή να κάνεις τέρμα δεξιά πατώντας στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης για να προσπεράσει την ώρα που απο το αντίθετο ρεύμα γίνεται προσπέραση επάνω σε διπλή γραμμή (Δεν χωράτε ρε παιδιά,που πάτε!!!). Ωραία λοιπόν μετά απο αυτη σου την εμπειρία έρχεται η λύτρωση. Εθνική οδός Κορίνθου. Δρόμος με 3 λωρίδες ανα ρεύμα, αν ξεχάσεις φυσικά, τη γυναίκα ή τον άντρα που πηγαίνει με 60ΚΜ/Η στην μεσαία λωρίδα έχωντας καταργήσει τους καθρέφτες θεωρώντας το ενα περιττό εξάρτημα του αυτοκινήτου,τον οδηγό που βγάζει το αριστερό του πόδι έξω απο το παράθυρο επειδή λέει δεν χρειάζεται να πατάει συμπλέκτη για αρκετή ώρα. Και αγνοώντας φυσικά, όταν έχει μποτιλιάρισμα έξω απο την Αθήνα,το οτι οι οδηγοί καλύπτουν και την λωρίδα έκτακτης ανάγκης.Αν γίνει κάτι ρε παιδιά,μια φωτιά π.χ πώς θα έχει πρόσβασει η πυροσβεστική,το ασθενοφόρο,η αστυνομια........στο σημείο εκείνο? Και τόσα άλλα. Όλα αυτά αποτελούν τη καταστροφη της τούρτας που λείπει,εύχομαι κάποτε να δοκιμάσουμε αυτη την τούρτα για να μπορέσουμε να ευχαριστηθούμε και το κερασάκι!
-
Επιστρέφοντας από Ελλάδα είδα την 'ΓΕΦΥΡΑ' και από το αεροπλάνο. Μανούλι, μανουλομάνουλο.
Πριν προσγειωθώ όμως στο Μιλάνο είδα από ψηλά (για πρώτη φορά, αφού μια ζωή με συννεφιά ερχόμουν...) τους αυτοκινητοδρόμους των Ιταλών. Ναι, δεν σου γεμίζουν το μάτι όσο η 'ΓΕΦΥΡΑ', αλλά τι να την κάνω τη ρημάδα που θα έχω σκοτωθεί στο Κιάτο;
-
Εκπληκτικό έργο η γεφύρα και πολύ επιβλητική! Μακάρι να συνοδευτεί και απο αναβάθμιση του υπόλοιπου οδικού δικτύου (κάτι που έπρεπε να έχει ήδη αρχίσει!)
-
Ο χρήστης Andreas_7 έγραψε:
Εκπληκτικό έργο η γεφύρα και πολύ επιβλητική! Μακάρι να συνοδευτεί και απο αναβάθμιση του υπόλοιπου οδικού δικτύου (κάτι που έπρεπε να έχει ήδη αρχίσει!)Οι δρόμοι με μπαριέρες κτλ. είναι για τους κουτόφραγκους. Εμείς μια χαρά βολευόμαστε με μία λωρίδα. Και γιατί να μην χρησιμοποιούμε και την βοηθητική? Μαγκιά δεν είναι? Σιγά μην την αφήσω για τους άλλους.
-
Κανω πολυ συχνα αυτή τη διαδρομή, και η γεφυρα θα μειωσει το χρονο μου κατα μια ωρα , αρα την βλεπω παρα πολυ θετικά.. συν το οτι ειναι εντυπωσιακότατη
Για τον υπολοιπο δρομο εως την Κορινθο εχω να πω μονο οτι ειναι ραντεβου με το θανατο, η καλυτερα παιζεις δηλωτή με το χαρο και δηλωνουμε τα χρονια μας
Καθε φορα που το περνω και μπαινω στο κοματι πλεον με τις μπαρες μονολογώ λεγοντας ' Ουφ, τι γλυτωσα και αυτή την φορά ' -
Πάντως τη μ@λ@.ία δε την αποφύγανε και πάλι. Την έξοδο για τη γέφυρα από Πάτρα τη βγάλανε αριστερά στο τέλος της ευθείας για Ρίο κι απ' ότι είδα -μιας κι ακόμα γίνονται έργα- θα είναι με δυο κλειστές στροφές αριστερή - δεξιά. Θυμίζει τέρμα Κανελλοπούλου προς παραλία το όλο σκηνικό για όσους ξέρουν από Πάτρα. Χάθηκε να φτάξουν ένα κλασσικό σαλίγκαρο ?
-
-
Αυτό ξεπέρασε και το 'παρά πέντε'!
Στις 12 παραδίδεται, στις 13 (Παρασκευή και 13!!) είναι η τελετή έναρξης, και τα Ολυμπιακά ποδόσφαιρα θα έχουν ήδη αρχίσει ακόμα και μέσα στην Πάτρα από τις 11!!
Έγινε η ζεύξη!!!!