-
Μετά απο 7 χρόνια έχουν αποκτήσει οι μπροστά τροχοί του Megane μου ενα ελαφρύ τζόγο (με σηκωμένο το αμάξι 'παίζοντας' τη ρόδα ειναι εμφανής).
Στο συνεργείο μου είπαν για φθαρμένα ημίμπαρα, τα οποία θα αλλάξω άμεσα.
Το θέμα ειναι το εξής: μήπως πρέπει μαζί με τα ημίμπαρα να αλλαχθούν και τα ακρόμπαρα; Αυτά δεν φθείρονται;
Πως ελέγχει κανείς που ακριβώς βρίσκεται ο τζόγος;
-
Μετά απο 7 χρόνια έχουν αποκτήσει οι μπροστά τροχοί του Megane μου ενα ελαφρύ τζόγο (με σηκωμένο το αμάξι 'παίζοντας' τη ρόδα ειναι εμφανής).
Στο συνεργείο μου είπαν για φθαρμένα ημίμπαρα, τα οποία θα αλλάξω άμεσα.
Το θέμα ειναι το εξής: μήπως πρέπει μαζί με τα ημίμπαρα να αλλαχθούν και τα ακρόμπαρα; Αυτά δεν φθείρονται;
Πως ελέγχει κανείς που ακριβώς βρίσκεται ο τζόγος;
-
Μετά απο 7 χρόνια έχουν αποκτήσει οι μπροστά τροχοί του Megane μου ενα ελαφρύ τζόγο (με σηκωμένο το αμάξι 'παίζοντας' τη ρόδα ειναι εμφανής).
Στο συνεργείο μου είπαν για φθαρμένα ημίμπαρα, τα οποία θα αλλάξω άμεσα.
Το θέμα ειναι το εξής: μήπως πρέπει μαζί με τα ημίμπαρα να αλλαχθούν και τα ακρόμπαρα; Αυτά δεν φθείρονται;
Πως ελέγχει κανείς που ακριβώς βρίσκεται ο τζόγος;
-
Φαίνετε με το μάτι αν ο τζόγος είναι στα ημίμπαρα ή τα ακρόμπαρα.
Γνώμη μου είναι αφού θα μπεις στη διαδικασία αλλαγής των ημίμπαρων καλό ε'ιναι να αλλάξεις και τα ακρόμπαρα(έτσι κι αλλιώς θα λυθούν κι αυτά και είναι φθηνά),γιατί σε λίγα km αν χρειαστούν αλλαγή κι αυτά αντε πάλι περαστικά/ευθυγραμίσεις . -
Όπως τα λέει ο Μάκης να κάνεις, έχει συνεργείο αλλά πολύ μακρυά δυστυχώς.
-
Θα αλλάξω και τα ακρόμπαρα τελικά.
Το θέμα ειναι οτι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με θόρυβο που δε μπορεί να εντοπιστεί.
Στρίβοντας αριστερά απότομα (με κάποια ταχύτητα ας πούμε) και αν ο δρόμος έχει ανωμαλίες, κατα τη διάρκεια της στροφής, ακούγεται ενα καθαρότατο μεταλλικό 'ΚΛΑΚ' κάπου μπροστά. Η αίσθηση στο τιμόνι ειναι η ίδια και δε μεταφέρεται κάποιος κραδασμός.
Τι μπορεί να ειναι;
-
Είσαι σίγουρος ότι ΔΕΝ είναι απ το ημίμπαρο και είναι κάτι άλλο?
Για άλλαξε τα ημίμπαρα που έτσι κι αλλιώς έχουν φθορά και το ξαναβλέπεις εκτός κι αν ο μηχανικός σου εντοπίσει και κάτι άλλο.
Ημίμπαρα/ακρόμπαρα βάλε lemforder αν βρεις γιατί οτιδήποτε άλλο θα τα αλλάζεις κάθε χρόνο,εκτός κι αν πάρεις τα γνήσια -
Μιας και τα αναφέραμε, τα 'γνήσια' (δλδ αυτά που θα πάω να πάρω εγώ από την peugeot) έχουν κάποια διαφορά σε σχέση με αυτά που παίρνουμε από έξω;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μιας και τα αναφέραμε, τα 'γνήσια' (δλδ αυτά που θα πάω να πάρω εγώ από την peugeot) έχουν κάποια διαφορά σε σχέση με αυτά που παίρνουμε από έξω;ΔΕν ξέρω τι μάρκα είναι τα γνήσια αλλά οι Γάλλοι έχουν καλή παράδοση στα μπροσινά τους συστήματα,δεν τρώνε εύκολα δηλ μπαλάκια κλπ.
Τα lemforder είναι αποδεδειγμένα τα καλύτερα κι εφάμιλλα των γνησιων σε ποιότητα κι αντοχή.
Οτιδήποτε άλλο είναι κατά πολύ υποδεέστερα. -
Αν κατάλαβα καλά τα 'εργοστασιακά' ας πούμε είναι η καλύτερη λύση;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν κατάλαβα καλά τα 'εργοστασιακά' ας πούμε είναι η καλύτερη λύση;Δε θα το λεγα ακριβώς,αν βρεις lemf είναι εφάμιλλα με τα γνήσια,γιατί να πληρώσεις τα διπλάσια + λεφτά?
Αν δεν βρεις lemf και σε ενδιαφέρει η ποιότητα και η αντοχή μετά ναι πας για γνήσια.
Τώρα τα γνήσια μπορεί να είναι lemf μπορεί και trw ας πούμε,αλλά οι ποδιαγραφές των γνήσιων trw ή lucas καμία σχέση δεν έχουν με τα του εμπορίου. -
Εδώ είναι ο πλήρης κατάλογος των Sachs/Lemforder/Boge για όλα τα αυτοκίνητα.
-
Βρήκα σε πολύ καλή τιμή ακρόμπαρα Swag, γερμανικά. Ειναι καλά ή για πέταμα;
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Βρήκα σε πολύ καλή τιμή ακρόμπαρα Swag, γερμανικά. Ειναι καλά ή για πέταμα;Εγώ δε θα τα έβαζα τσάμπα να μου τα έδινες
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Εδώ είναι ο πλήρης κατάλογος των Sachs/Lemforder/Boge για όλα τα αυτοκίνητα. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Βρήκα σε πολύ καλή τιμή ακρόμπαρα Swag, γερμανικά. Ειναι καλά ή για πέταμα;
Εγώ δε θα τα έβαζα τσάμπα να μου τα έδινες
Τόσο χάλια; Τα ορίτζιναλ ειναι πανάκριβα και δε βρίσκω TRW/Lemforder...
Ένας φίλος έχει αλλάξει 2 φορές, τη 2η φορα με Lemforder και σε λιγότερο απο χρόνο βγάλανε τζόγο..
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Βρήκα σε πολύ καλή τιμή ακρόμπαρα Swag, γερμανικά. Ειναι καλά ή για πέταμα;
Εγώ δε θα τα έβαζα τσάμπα να μου τα έδινες
Τόσο χάλια; Τα ορίτζιναλ ειναι πανάκριβα και δε βρίσκω TRW/Lemforder...
Να σου πω τι γίνετε με δυό κουβέντες για να καταλάβεις.
Η swag όπως και η febi είναι κατά βάση έμποροι.
Θέτουν κάποιες απαιτήσεις (βασικά απαιτήσεις κόστους ) και παραγγέλνουν απ την snr ρουλεμάν τεντωτήρα,αύριο απ την ΝΤΝ μεθαυριο απ την fag και πάει λέγοντας.
Πολύ σπάνια όταν πάρουν τιμές για κάποιες παρτίδες από κορυφαίες εταιρίες του χώρου όπως η SKF να έχουν κι απ αυτά,όλα όμως σε κουτί swag χωρίς να ξέρεις τι ακριβώς μάρκα είναι.
Το ίδιο και για τα εμπρίσθια συστήματα,κι έτσι όπως βλέπω το κόψιμο και το φινίρισμά τους,τις ασφάλειες και τα λάστιχα είναι 100% ισπανικά ή ιταλικά,εγώ αδερφή να γίνω αν δεν είναιΤο ότι δεν μπορείς να βρεις lemforder,επόμενο είναι ο ελληνάρας κοιτάει πως να βγάλει τον αγλέουρα.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Ένας φίλος έχει αλλάξει 2 φορές, τη 2η φορα με Lemforder και σε λιγότερο απο χρόνο βγάλανε τζόγο..
Εδώ δεν μπορώ να σου απαντήσω με σαφήνεια,μπορεί να έτυχε μπορεί και να ήταν δεύτερης διαλογής.
Πάντως αν μιλάμε για αυτοκινητα όπως Α4/Α6 εκεί και ψαλίδια από τιτάνιο να βάλεις δεν υπάρχει καμία θεραπεία(το μπροστινό τους σύστημα είναι για πέταμα),απλά τα lemf σε αυτά τα αμάξια κρατάνε ποιό πολύ απ ότι όλα τα άλλα.Aν δε βρίσκεις lemf τότε βάλε TRW υποδεέστερα των lemf αλλά καμία σχέση με τα swag.
Αλήθεια,τα γνήσια πόσο έχουν? -
Τελικά, όπως συμβαίνει τον τελευταίο καιρό σ' όλους τους τομείς της ζωής, το πρόβλημα ειναι το χειρότερο δυνατό: κομμένη γέφυρα μηχανής.
Οι καννιβαλισμοι τώρα πληρώνονται...
-
Βίαιες εκκινήσεις με ανελέητο σπινάρισμα?
Με τι κόστος ανταλλακτικού?
Ημίμπαρα - ακρόμπαρα