-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η αλλαγη λαμπας των μεγκαν μπορει να γινει στριβοντας τη ροδα, μονο σε κανα rs μπορει να εχεις θεμα που εχει μεγαλη ζανταΓια πεστο σ'αυτους http://www.youtube.com/watch?v=nXCZ2v-nIF4
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
η αλλαγη λαμπας των μεγκαν μπορει να γινει στριβοντας τη ροδα, μονο σε κανα rs μπορει να εχεις θεμα που εχει μεγαλη ζαντα
Για πεστο σ'αυτους http://www.youtube.com/watch?v=nXCZ2v-nIF4
Λογικά πρέπει να έχε ιδιορθώσει αυτό το θέμα η Nissan, στα τωρινά Renault.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
η αλλαγη λαμπας των μεγκαν μπορει να γινει στριβοντας τη ροδα, μονο σε κανα rs μπορει να εχεις θεμα που εχει μεγαλη ζαντα
Για πεστο σ'αυτους http://www.youtube.com/watch?v=nXCZ2v-nIF4
Λογικά πρέπει να έχε ιδιορθώσει αυτό το θέμα η Nissan, στα τωρινά Renault.
Ναι όντως το διόρθωσαν οι Γάλλοι . Στο καινούργιο Μεγκάν βγαίνει ολόκληρο το φανάρι χωρίς καμιά επέμβαση σε προφυλακτήρες κτλ
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ναι το διόρθωσαν οι Γάλλοι . Στο καινούργιο Μεγκάν βγαίνει ολόκληρο το φανάρι χωρίς καμιά επέμβαση σε προφυλακτήρες κτλ
Καλό!!
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
η αλλαγη λαμπας των μεγκαν μπορει να γινει στριβοντας τη ροδα, μονο σε κανα rs μπορει να εχεις θεμα που εχει μεγαλη ζαντα
Για πεστο σ'αυτους http://www.youtube.com/watch?v=nXCZ2v-nIF4
Λογικά πρέπει να έχε ιδιορθώσει αυτό το θέμα η Nissan, στα τωρινά Renault.
Η Nissan γιατί ?
Η Renault δεν μπορούσε να διορθώσει το λάθος της ? -
Εγκαθετίλες 21, εγκαθετίλες
-
Why not ?
Εμείς είμαστε το αφεντικό της Nissan τους σώσαμε και τους δώσαμε φράγκα να φτιάξουν το GT-R
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Why not ?Εμείς είμαστε το αφεντικό της Nissan τους σώσαμε και τους δώσαμε φράγκα να φτιάξουν το GT-R
Το ξεχνάνε οι Γιαπωνεζόφιλοι αυτό
Χε χε -
Και ο Γάλλος θέλει τον Ιάπωνά του.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
:ysterical:Και ο Γάλλος θέλει τον Ιάπωνά του.
Σίγουρα, για να του στολίσει το τραπέζι με Ikebana
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
η αλλαγη λαμπας των μεγκαν μπορει να γινει στριβοντας τη ροδα, μονο σε κανα rs μπορει να εχεις θεμα που εχει μεγαλη ζαντα
Για πεστο σ'αυτους http://www.youtube.com/watch?v=nXCZ2v-nIF4
Λογικά πρέπει να έχε ιδιορθώσει αυτό το θέμα η Nissan, στα τωρινά Renault.
Ναι όντως το διόρθωσαν οι Γάλλοι . Στο καινούργιο Μεγκάν βγαίνει ολόκληρο το φανάρι χωρίς καμιά επέμβαση σε προφυλακτήρες κτλ
εχει φιλος μου το megane cc (το καλυτερο και απο Μ3 ) και του αλλαξαν τη λαμπα στριβοντας του απλα τις ροδες
το βιντεακι το χω δει και ειναι εγκαθετο και γερμανοφιλο και καθολου αληθινο
ειναι αυτο που λεγαμε οτι μερικες εργασιες μπορει να τις ανακυρηξουν μπελαλιδικες χωρις να ειναι μονο και μονο για να σου πιασουν το κωλο -
H Renault θυμάμαι εξαρχής με την παρουσίαση του Megane II είχε ενημερώσει με εγκυκίους και εκπαιδευσει σε σεμινάρια τους τεχνικούς της μεταξύ άλλων και για αυτή την ιδιαιτερότητα σε σχεση με το προηγούμενο Megane που έμπαιναν από το εσωτερικό του φαναριού (κανονικά αν είναι δόκιμος ο όρος).
Δεν το είχα δει αλλά από κάτοχο είχα ακούσει ότι το αναφέρει περιγραφικά και στο μανουαλ συντήρησης.
Οπότε το βιντεο ... δείχνει απλώς δύο γελοίους με ταλέντο στην !!! -
στο γκολφ παντως οντως την αλλαζεις σε μερικα δευτερα, ειναι πανευκολο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
στο γκολφ παντως οντως την αλλαζεις σε μερικα δευτερα, ειναι πανευκολοΚι εγώ νόμιζα ότι σε όλα τα αυτοκίνητα ήταν τόσο εύκολο αλλά φαίνεται πώς δεν είναι και ήμουν απλά τυχερός. Σε αρκετά σύγχρονα καθώς όλο και στρογγυλεύουν τη γωνία, όλο και μεγαλώνουν το φανάρι που φτάνει να αγκαλιάζει και το πλάι και τελικά δεν έχεις την αυτονόητη πρόσβαση από το χώρο της μηχανής...
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Αν διαβάσεις το manual .Παιδιά τα αμάξια μόνο λαδάκια θέλουν!!!!!!!!!!!!
Φυσικά και τακάκια φρένων και λάστιχα, τίποτε άλλο , ότι άλλο θελήσει... θα το ζητήσει!!!!!! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Αν διαβάσεις το manual .
Παιδιά τα αμάξια μόνο λαδάκια θέλουν!!!!!!!!!!!!
Φυσικά και τακάκια φρένων και λάστιχα, τίποτε άλλο , ότι άλλο θελήσει... θα το ζητήσει!!!!!!Αυτη την αποψη ειχαν και αρκετοι φιλοι μου Ιταλοι στην Ναπολη, πριν καμμια 10αρια χρονια, οι οποιοι επεμεναν: Δεν αξιζει τον κοπο να ασχολεισαι. Αρκει να συμπληρωνεις λαδι και καθε 2-3 χρονια που κανεις service, τα αλλαζεις!
ΥΓ: Δεν θα αγοραζα ποτε μτχ αυτοκινητο απο Ιταλο, βορειο ή νοτιο. Το 90% ειναι 'απαιχτοι' σε χρηση-συντηρηση!! -
Δοκιμαστε να αλλαξετε λαμπα σε honda jazz
Παντως ο ιμαντας χρονισμου δεν φαινεται με το ματι εκτος κι αν εχει κανει 200000χλμ
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Δοκιμαστε να αλλαξετε λαμπα σε honda jazzπληρώνεις αμαρτίες συκοφάντη....πήξε!
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Αν διαβάσεις το manual .
Παιδιά τα αμάξια μόνο λαδάκια θέλουν!!!!!!!!!!!!
Φυσικά και τακάκια φρένων και λάστιχα, τίποτε άλλο , ότι άλλο θελήσει... θα το ζητήσει!!!!!!Αυτη την αποψη ειχαν και αρκετοι φιλοι μου Ιταλοι στην Ναπολη, πριν καμμια 10αρια χρονια, οι οποιοι επεμεναν: Δεν αξιζει τον κοπο να ασχολεισαι. Αρκει να συμπληρωνεις λαδι και καθε 2-3 χρονια που κανεις service, τα αλλαζεις!
ΥΓ: Δεν θα αγοραζα ποτε μτχ αυτοκινητο απο Ιταλο, βορειο ή νοτιο. Το 90% ειναι 'απαιχτοι' σε χρηση-συντηρηση!!Η μηχανή μου πάντως 1987 μοντέλο που εδώ και 17 χρόνια μόνο συμπληρώνω λάδι και αλλάζω μόνο τακάκια και ελαστικά είναι ΤΖΑΜΙ!!!!!
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Η μηχανή μου πάντως 1987 μοντέλο που εδώ και 17 χρόνια μόνο συμπληρώνω λάδι και αλλάζω μόνο τακάκια και ελαστικά είναι ΤΖΑΜΙ!!!!!
ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΕΡΒΙΣ (?)