-
Τώρα θυμηθηκα τη στιγμή που έβαζα το ρουλεμάν.......μπουζόνι είναι
Καλά ρε παλληκάρι μου κι εσύ πόσο έσφιγγες?
-
παιδια ειναι tu3 το μοτερ ,μαντεμι.ειναι απο 106 xsi 8βαλβιδο 1400 kai ειναι σε 205.ειναι μπουζονι το οποιο εχει 2 σπειρωματα ενα απο την μια και ενα απο την αλλη.εχει σπασει προσωπο με το μπλοκ.το χτυπησα απο πλαγια,το παιδεψα πολυ αλλα δεν κουνιεται.
-
Ο χρήστης fotis-84 έγραψε:
παιδια ειναι tu3 το μοτερ ,μαντεμι.ειναι απο 106 xsi 8βαλβιδο 1400 kai ειναι σε 205.ειναι μπουζονι το οποιο εχει 2 σπειρωματα ενα απο την μια και ενα απο την αλλη.εχει σπασει προσωπο με το μπλοκ.το χτυπησα απο πλαγια,το παιδεψα πολυ αλλα δεν κουνιεται.Αλουμίνιο (μπλοκ και κεφαλή) είναι όχι μαντέμι και το ρουλεμάν βιδώνει στην κυλινδροκεφαλή.
Αρα λύνεις βάσεις κολάρα και σηκώνες το μοτερ πάνω κι αν δεν εχεις χώρο.....κατεβάζεις μοτερ -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
παιδια ειναι tu3 το μοτερ ,μαντεμι.ειναι απο 106 xsi 8βαλβιδο 1400 kai ειναι σε 205.ειναι μπουζονι το οποιο εχει 2 σπειρωματα ενα απο την μια και ενα απο την αλλη.εχει σπασει προσωπο με το μπλοκ.το χτυπησα απο πλαγια,το παιδεψα πολυ αλλα δεν κουνιεται.
Αλουμίνιο (μπλοκ και κεφαλή) είναι όχι μαντέμι και το ρουλεμάν βιδώνει στην κυλινδροκεφαλή.
Αρα λύνεις βάσεις κολάρα και σηκώνες το μοτερ πάνω κι αν δεν εχεις χώρο.....κατεβάζεις μοτερΜου φαινεται οτι βιδωνει στο μπλοκ και οχι στην κεφαλη
βεβαια δεν βαζω το χερι μου στην φωτια γι'αυτο
Τωρα για το πως θα βγει σπασμενη προσωπο μονο εαν εχεις αναποδο κολαουζο ή εαν κανεις μια χαρακια σχετικα βαθια (2χιλιοστα)να περναει απο το κεντρο του μπουζονιου με τροχο χιλιοστου και χρησιμοποιησεις καστανια με κεφαλη ισιου κατσαβιδιου ή οτι προτεινε ο φιλος G60 παραπανω!!!! -
Ναι στο μπλοκ βιδώνει,γράψε λάθος
-
Ο Quadra μπορεί να ξέρει καμιά πουστιά που δεν ξέρουμε και να πάμε όλοι αδιάβαστοι
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Ο Quadra μπορεί να ξέρει καμιά πουστιά που δεν ξέρουμε και να πάμε όλοι αδιάβαστοιΕξαρτάται Μάκη από το χώρο και από έχει κοπεί η βίδα, αν είναι πρόσωπο είναι ζόρι, αν είναι κανένα πόντο έξω και πιάνεται με καμμία σκύλλα μπορεί να ζεσταθεί με οξυγόνο πολύ γρήγορα μόνο η βίδα και να κρυωθεί αμέσως, έτσι σπάνε τα όποια άλατα, σκουριές, Loctite, μπορεί να υπάρχουν στα σπειρώματα.
Αλλιώς θέλει ξετρύπημα με 5μμ τρυπάνι, ζέσταμα πάλι όπως είπα, κρύωμα αμέσως και ανάποδο κολλαούζο, μετά πάμε στην μέθοδο του Heli coil, αυτή όλη η δουλειά με το δράπανο θέλει χώρο, η μάσκα με το ψυγείο και την τραβέρσα δεν βγαίνει ?
-
Ο χρήστης fotis-84 έγραψε:
παιδια ειναι tu3 το μοτερ ,μαντεμι.ειναι απο 106 xsi 8βαλβιδο 1400 kai ειναι σε 205.ειναι μπουζονι το οποιο εχει 2 σπειρωματα ενα απο την μια και ενα απο την αλλη.εχει σπασει προσωπο με το μπλοκ.το χτυπησα απο πλαγια,το παιδεψα πολυ αλλα δεν κουνιεται.την εκατσες την βάρκα.
είναι μπουζονι και λογικά έχει τερματίσει και σφίξει πάνω στο μπλοκ, και αν δεν έχεις ξαναδουλεψει τις παραπάνω τεχνικές που έχουν γράψει μην κάνεις τίποτα και πολύ περισσότερο μην δοκιμάσεις με ανάποδο κολαούζο γιατί αν σου σπάσει μέσα Ε ΤΟΤΕ
υπάρχει άνθρωπος που βγάζει τις βίδες επί τόπου, αν σε ενδιαφέρει το τηλέφωνο του την δευτέρα αλλά θα του εξηγήσεις πόσο χώρο έχει να δουλέψει γιατί μπορεί να χρειαστεί να χαμηλώσει η να κατέβει η μηχανή
θα σου πάει γύρο στο 30αρι-40αρει αναλόγως την δυσκολία της βίδας. -
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
παιδια ειναι tu3 το μοτερ ,μαντεμι.ειναι απο 106 xsi 8βαλβιδο 1400 kai ειναι σε 205.ειναι μπουζονι το οποιο εχει 2 σπειρωματα ενα απο την μια και ενα απο την αλλη.εχει σπασει προσωπο με το μπλοκ.το χτυπησα απο πλαγια,το παιδεψα πολυ αλλα δεν κουνιεται.
την εκατσες την βάρκα.
είναι μπουζονι και λογικά έχει τερματίσει και σφίξει πάνω στο μπλοκ, και αν δεν έχεις ξαναδουλεψει τις παραπάνω τεχνικές που έχουν γράψει μην κάνεις τίποτα και πολύ περισσότερο μην δοκιμάσεις με ανάποδο κολαούζο γιατί αν σου σπάσει μέσα Ε ΤΟΤΕ
υπάρχει άνθρωπος που βγάζει τις βίδες επί τόπου, αν σε ενδιαφέρει το τηλέφωνο του την δευτέρα αλλά θα του εξηγήσεις πόσο χώρο έχει να δουλέψει γιατί μπορεί να χρειαστεί να χαμηλώσει η να κατέβει η μηχανή
θα σου πάει γύρο στο 30αρι-40αρει αναλόγως την δυσκολία της βίδας.Είναι βίδα, είναι του έκκεντρου εντατήρα.
-
ποιο πάνω αναφέρει μπουζονι με δυο σπειρώματα και μάλλον αναφέρετε στον τεντοτηρα ιμάντα χρονισμού
-
Ο χρήστης fotis-84 έγραψε:
παιδια ειναι tu3 το μοτερ ,μαντεμι.ειναι απο 106 xsi 8βαλβιδο 1400 kai ειναι σε 205.ειναι μπουζονι το οποιο εχει 2 σπειρωματα ενα απο την μια και ενα απο την αλλη.εχει σπασει προσωπο με το μπλοκ.το χτυπησα απο πλαγια,το παιδεψα πολυ αλλα δεν κουνιεται.τότε μάλλον δεν ξέρει τι έσπασε.
εγώ του προτείνω να πάρει τηλ. τον νουλη να του βγάλει την βίδα και να ξεμπερδεύει, τον ξέρεις. -
ειναι το μπουζονι που στηριζεται ο τεντωτηρας του ιμαντα χρονισμου και σφιγγει με 13αρι παξιμαδι.δωστε μου σας παρακαλω το τηλ του ανθρωπου αυτου που βγαζει τις βιδες γιατι οτι και να κανω εγω νομιζω οτι θα το κανω χειροτερα.
-
Ο χρήστης fotis-84 έγραψε:
ειναι το μπουζονι που στηριζεται ο τεντωτηρας του ιμαντα χρονισμου και σφιγγει με 13αρι παξιμαδι.δωστε μου σας παρακαλω το τηλ του ανθρωπου αυτου που βγαζει τις βιδες γιατι οτι και να κανω εγω νομιζω οτι θα το κανω χειροτερα.το τηλεφωνο σου με ΠΜ
-
Τη βγάλατε την οβίδα ωρέ?
-
εστειλα πμ στον alpine αλλα δεν μου εστειλε το τηλ .δεν πειραζει.ελυσα την βαση σηκωσα λιγο το μοτερ και την πονταρα με ηλεκτοκολληση πολυ προσεκτικα και την εβγαλα.τελος καλο,ολα καλα..
-
Ο χρήστης fotis-84 έγραψε:
εστειλα πμ στον alpine αλλα δεν μου εστειλε το τηλ .δεν πειραζει.ελυσα την βαση σηκωσα λιγο το μοτερ και την πονταρα με ηλεκτοκολληση πολυ προσεκτικα και την εβγαλα.τελος καλο,ολα καλα..Μπράβο,ωραία
-
όπα μεγάλε δεν έλαβα ΚΑΝΕΝΑ ΠΜ.από εσενα.
αλλά μια και την έβγαλες όλα καλά.
Σπασμένη βίδα....