-
Καλημέρα, δεν νομίζω να υπάρχει άλλο θέμα... αν υπάρχει ζητώ προκαταβολικά συγνώμη.
O φάδερ αποφάσισε επιτέλους να πετάξει τ' αμορτισέρ στη C200 του, μετά από 120Κ χλμ...
Το θέμα είναι τι βάζει; Η βασικότερη απαίτηση είναι η άνεση, επίσης διάρκεια και φυσικά να μην γίνει το αμάξι βάρκα στο γυαλό. Η λύση των εργοστασιακών είναι μία δεδομένη, αλλά υπάρχει τίποτε άλλο; Απλά το κόστος τους δεν θα πρέπει να είναι ακριβότερο των εργοστασιακών...Έχει δοκιμάσει κανείς καμμία άλλη λύση (επαναλαμβάνω όχι με έμφαση την οδική συμπεριφορά, αλλά την άνεση).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Καλημέρα, δεν νομίζω να υπάρχει άλλο θέμα... αν υπάρχει ζητώ προκαταβολικά συγνώμη.
O φάδερ αποφάσισε επιτέλους να πετάξει τ' αμορτισέρ στη C200 του, μετά από 120Κ χλμ...
Το θέμα είναι τι βάζει; Η βασικότερη απαίτηση είναι η άνεση, επίσης διάρκεια και φυσικά να μην γίνει το αμάξι βάρκα στο γυαλό. Η λύση των εργοστασιακών είναι μία δεδομένη, αλλά υπάρχει τίποτε άλλο; Απλά το κόστος τους δεν θα πρέπει να είναι ακριβότερο των εργοστασιακών...Έχει δοκιμάσει κανείς καμμία άλλη λύση (επαναλαμβάνω όχι με έμφαση την οδική συμπεριφορά, αλλά την άνεση).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Καλημέρα, δεν νομίζω να υπάρχει άλλο θέμα... αν υπάρχει ζητώ προκαταβολικά συγνώμη.
O φάδερ αποφάσισε επιτέλους να πετάξει τ' αμορτισέρ στη C200 του, μετά από 120Κ χλμ...
Το θέμα είναι τι βάζει; Η βασικότερη απαίτηση είναι η άνεση, επίσης διάρκεια και φυσικά να μην γίνει το αμάξι βάρκα στο γυαλό. Η λύση των εργοστασιακών είναι μία δεδομένη, αλλά υπάρχει τίποτε άλλο; Απλά το κόστος τους δεν θα πρέπει να είναι ακριβότερο των εργοστασιακών...Έχει δοκιμάσει κανείς καμμία άλλη λύση (επαναλαμβάνω όχι με έμφαση την οδική συμπεριφορά, αλλά την άνεση).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Πόσο έχουν τα εργοστασιακά;
-
ή ποια ειναι τα εγοστασιακα αν μπορει να τα βρει εκτος αντιπροσωπειας φθηνοτερα
μαρκβαγκ εσυ δεν ελεγες πριν απο λιγο οτι οι μερκες εχουν ωραια καβαλα κτλ?
μην τον επηρεασεις και του κανεις κατσικι το αυτοκινητο
εγω θα προτεινα ο,τι εχει επανω -
Να δεις τι έχει επάνω, μπορεί να λέει Mercedes αλλά μπορεί να λέει κι άλλη μάρκα αυτή του αμορτισέρ ή έστω τον κωδικό του (αν φαίνονται όλα αυτά μετά από τόσα χλμ). Και να πάρεις το ίδιο όχι από την Mercedes αλλά από κάποιον που εμπορεύεται αμορτισέρ.
-
Νομίζω η Mercedes βάζει Bilstein απο το εργοστάσιο
-
Θα το κοιτάξω... Πριν καιρό είχα διαβάσει κάπου για τιμές 800-1000 ευρώ στην αντιπροσωπεία και φυσικά έφριξα...
Εννοείται πως δεν θα το κάνουμε κούτσουρο το αμάξι. Πιο άνετο θέλουμε να γίνει (αν γίνεται...)
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Νομίζω η Mercedes βάζει Bilstein απο το εργοστάσιοSACHS εχει τουλαχιστον η δικια μου ειχε! Τωρα εβαλα κιτρινα BILSTEIN και ουτε ειναι βαρκα γυαλο ουτε τιποτα! Μπαινω σε στροφη με καμποσα και δεν παιρνει κλιση, στις λακουβες παλι δεν καταλαβαινω πολλα Βρηκα την υγεια μου! 610€ κοστιζαν αλλα χαλλαλι!
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Νομίζω η Mercedes βάζει Bilstein απο το εργοστάσιο
SACHS εχει τουλαχιστον η δικια μου ειχε! Τωρα εβαλα κιτρινα BILSTEIN και ουτε ειναι βαρκα γυαλο ουτε τιποτα! Μπαινω σε στροφη με καμποσα και δεν παιρνει κλιση, στις λακουβες παλι δεν καταλαβαινω πολλα Βρηκα την υγεια μου! 610€ κοστιζαν αλλα χαλλαλι!
Interesting... Από άνεση;;;; Ποια ακριβώς είναι;;;;
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Νομίζω η Mercedes βάζει Bilstein απο το εργοστάσιο
SACHS εχει τουλαχιστον η δικια μου ειχε! Τωρα εβαλα κιτρινα BILSTEIN και ουτε ειναι βαρκα γυαλο ουτε τιποτα! Μπαινω σε στροφη με καμποσα και δεν παιρνει κλιση, στις λακουβες παλι δεν καταλαβαινω πολλα Βρηκα την υγεια μου! 610€ κοστιζαν αλλα χαλλαλι!
Interesting... Από άνεση;;;; Ποια ακριβώς είναι;;;;
Απο ανεση προσωπικα ειμαι ευχαριστημενος δυστυχως ομως λογω των μαθηματων εχασα την ολη εγκατασταση και προλαβα μονο το ενα αμορτισερ
-
Vielen Dank!
Σε σχέση με τα εργοστασιακά, η άνεση έχει βελτιωθεί / χειροτερεύσει / μείνει το ίδιο;;;;
Από οδική συμπεριφορά, να υποθέσω σαφώς καλύτερα...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Vielen Dank!Σε σχέση με τα εργοστασιακά, η άνεση έχει βελτιωθεί / χειροτερεύσει / μείνει το ίδιο;;;;
Από οδική συμπεριφορά, να υποθέσω σαφώς καλύτερα...
Πριν με τα εργοστασιακα ειχα κατι φουρτουνες και οποτε επεφτα σε δρομο με κατι κυματακια στην ασφαλτο χοροπηδουσα με το αμαξι! Τωρα με τις αναρτησεις εχουν σκληρυνει οι αναρτησεις λιγακι αλλα ειναι πολυ καλα δλδ δεν ειναι κουτσουρο. Απο ανεση μπαινει στις στροφες αερα-πατερα που λενε, δεν καταλαβαινει παλι τιποτα Γενικα η ολη εικονα εχει βελτιωθει παρα πολυ. Το μονο πικρο σημειο ηταν η τιμη των αμορτισερ αλλα χαλλαλι
-
από τη δική μου εμπειρία (διετή συμβίωση και πολλά ταξίδια) γίνεται λίγο πιο σφιχτό, αλλά δεν κοπανάει, ... βέβαια δεν είναι το ίδιο σε κάθε αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης XENO έγραψε:
από τη δική μου εμπειρία (διετή συμβίωση και πολλά ταξίδια) γίνεται λίγο πιο σφιχτό, αλλά δεν κοπανάει, ... βέβαια δεν είναι το ίδιο σε κάθε αυτοκίνητο.Ακριβως αυτη τη λεξη ηθελα να πω αλλα δεν εβγαινε! Ειναι λιγο πιο σφιχτο αλλα ειναι μια χαρα
-
Tι δουλειά εχουν τα κιτρινα Bilstein οταν το θέμα μας είναι η άνεση
-
MAMA
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
MAMAΕσύ ασχολήσου με καμια μητρική που έμαθες και από αμαξια
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
MAMAΤι θέλει να πει ο ποιητής;;;;
Μάλλον όμως δεν μας βλέπω για τα μπιστάι... Κάτι άλλο;;;;
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
MAMA
Τι θέλει να πει ο ποιητής;;;;
Μάλλον όμως δεν μας βλέπω για τα μπιστάι... Κάτι άλλο;;;;
sachs μωρε....
what more?
Αμορτισέρ σε Mercedes C200 (προηγ.)