Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πενταλ συμπλεκτη (Προβλημα?)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πενταλ συμπλεκτη (Προβλημα?)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    12
    9468
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      saxon_747 last edited by

      Εδω και λιγο καιρο εχω παρατηρησει το εξης:

      Κυριως σε οδηγηση στην πολη, με συχνες αλλαγες ταχυτητας αρα και πατημα συμπλεκτη, το πενταλ συμπεριφερεται λιγο περιεργα:
      Αφηνοντας το ποδι μου απο το συμπλεκτη, το πενταλ μενει λιγο πιο κατω απο τη κανονικη του θεση. ( Στην εικονα: θεση Α )
      Αν (με το ποδι μου) σηκωσω λιγο το πενταλ , μενει λιγο πιο πανω απο το κανονικο. (θεση Β)

      Nα σημειωθει οτι εχω αλλαξει ηδη την πομπα συμπλεκτη που βρισκεται στη καμπινα, και φυσικα εχω γρασσαρει αρκετες φορες το εμβολο του συμπλεκτη.Επισης ο δισκος και το πλατω ειναι καινουργια, οπως και τα υγρα συμπλεκτη (και φρενων).

      Για ριχτε καμμια γνωμη οι μηχανικαντζες του φορουμ...

      Τι μενει να πειραξω? Μηπως ειναι ελαττωματικη η (καινουργια) πομπα ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        saxon_747 last edited by

        Εδω και λιγο καιρο εχω παρατηρησει το εξης:

        Κυριως σε οδηγηση στην πολη, με συχνες αλλαγες ταχυτητας αρα και πατημα συμπλεκτη, το πενταλ συμπεριφερεται λιγο περιεργα:
        Αφηνοντας το ποδι μου απο το συμπλεκτη, το πενταλ μενει λιγο πιο κατω απο τη κανονικη του θεση. ( Στην εικονα: θεση Α )
        Αν (με το ποδι μου) σηκωσω λιγο το πενταλ , μενει λιγο πιο πανω απο το κανονικο. (θεση Β)

        Nα σημειωθει οτι εχω αλλαξει ηδη την πομπα συμπλεκτη που βρισκεται στη καμπινα, και φυσικα εχω γρασσαρει αρκετες φορες το εμβολο του συμπλεκτη.Επισης ο δισκος και το πλατω ειναι καινουργια, οπως και τα υγρα συμπλεκτη (και φρενων).

        Για ριχτε καμμια γνωμη οι μηχανικαντζες του φορουμ...

        Τι μενει να πειραξω? Μηπως ειναι ελαττωματικη η (καινουργια) πομπα ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jsfjsf last edited by

          Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
          Εδω και λιγο καιρο εχω παρατηρησει το εξης:

          Κυριως σε οδηγηση στην πολη, με συχνες αλλαγες ταχυτητας αρα και πατημα συμπλεκτη, το πενταλ συμπεριφερεται λιγο περιεργα:
          Αφηνοντας το ποδι μου απο το συμπλεκτη, το πενταλ μενει λιγο πιο κατω απο τη κανονικη του θεση. ( Στην εικονα: θεση Α )
          Αν (με το ποδι μου) σηκωσω λιγο το πενταλ , μενει λιγο πιο πανω απο το κανονικο. (θεση Β)

          Nα σημειωθει οτι εχω αλλαξει ηδη την πομπα συμπλεκτη που βρισκεται στη καμπινα, και φυσικα εχω γρασσαρει αρκετες φορες το εμβολο του συμπλεκτη.Επισης ο δισκος και το πλατω ειναι καινουργια, οπως και τα υγρα συμπλεκτη (και φρενων).

          Για ριχτε καμμια γνωμη οι μηχανικαντζες του φορουμ...

          Τι μενει να πειραξω? Μηπως ειναι ελαττωματικη η (καινουργια) πομπα ?

          Είναι καινούργια?
          Έχω και εγώ PUNTO 8 χρόνων με πολλά προβλήματα (Ιταλικό γαρ!!!!!). Ένα από αυτά ήταν ότι κολλούσε το πεντάλ του συμπλέκτη και δεν είχε επαναφορά. Όταν το πήγα στον μηχανικό μου αμέσως μου είπε επάνω τρόμπα συμπλέκτη.Έχω αλλάξει πολλές από αυτές. Είναι πλαστικιά και πετσικάρει. Δεν πίστευα στα αυτιά μου ότι οι Ιταλοί βάζουν πλαστικές τρόμπες καθώς αυτή που είναι στη μηχανή η αντίστοιχη είναι μεταλλική. Και πράγματιι την άλλαξε και όλα δουλεύουν καλά . Και μου έδειξε την πλαστική τρόμπα που κόλλαγε πράγματι στον αέρα και ήταν κατασκευασμένη σαν να πρόκειται για παιδικό παιγνίδι (π λ α σ τ ι κ ή !!!!!!!) Δεν έχουν το θεό τους οι Ιταλοί - πρώτη φορά βλέπω στα 50 μου χρόνια πλαστική υδραυλική τρόμπα. Κανείς άλλος δεν διανοήθηκε να την κατασκευάσει παρά μόνο ο μαφιόζος ο Ιταλός. Κόντευσα να τρακάρω σε διασταύρωση που κόλλησε ο συμπλέκτης και δεν προχωρούσε εξ αιτίας του μα.... Ιταλού.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            saxon_747 last edited by

            Πριν 2 χρονια που εγραψα το ποστ, ηταν καινουργια.

            Εκτοτε βεβαια δεν εχει δημιουργησει καποιο προβλημα. Το καλοκαιρι που ψιλοετριξε (το παθαινει με τις ζεστες), σηκωσα το λαστιχενιο καπακι-τσιμουχακι,ψεκασα λιγο λιπαντικο εντος του εμβολου και τουμπεκιαστηκε.

            Παρ'ολα αυτα, βρισκω οντως ανοητη την τοποθετηση πλαστικης τρομπας, ιδιαιτερα μεσα στη καμπινα...

            Και μου γεννηθηκε μια απορια: Γινεται να φτιαξω σε μηχανουργειο μια μεταλλικη?
            (Quadra21 ακουει? )

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              g60 last edited by

              Δεν αλλάζεις αμάξι λέω που θα κάτσει άλλος να σε κάνει αντλία χειροποίητη

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                professeur last edited by

                Άμα δεν έχει δουλειά και τρέχουν τα δάνεια, όχι χειροποίητη θα του κάνει ο μάστορας αλλά και τεμενάδες ταυτόχρονα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  saxon_747 last edited by

                  Ο χρήστης G60 έγραψε:
                  Δεν αλλάζεις αμάξι λέω που θα κάτσει άλλος να σε κάνει αντλία χειροποίητη

                  Γιατι, δε θα τον πληρωσω?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    g60 last edited by

                    Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                    Δεν αλλάζεις αμάξι λέω που θα κάτσει άλλος να σε κάνει αντλία χειροποίητη

                    Γιατι, δε θα τον πληρωσω?

                    Οσο έχει τ αμάξι θα σε πάρει για την αντλία,αλλά τώρα που το σκέφτομαι......αν ξεκινίσεις να κάνεις ότι χαλάει σε χειροποίητο σε 2 χρόνια θα απαλλαχτείς από προβλήματα οπότε μάλλον αξίζει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      g60 last edited by

                      Ο χρήστης Professeur έγραψε:
                      Άμα δεν έχει δουλειά και τρέχουν τα δάνεια, όχι χειροποίητη θα του κάνει ο μάστορας αλλά και τεμενάδες ταυτόχρονα...

                      Γιατί η χειροποίητη ποιό φθηνή θα του βγει απ την καινούρια?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        saxon_747 last edited by

                        Ο χρήστης G60 έγραψε:

                        Οσο έχει τ αμάξι θα σε πάρει για την αντλία,αλλά τώρα που το σκέφτομαι......αν ξεκινίσεις να κάνεις ότι χαλάει σε χειροποίητο σε 2 χρόνια θα απαλλαχτείς από προβλήματα οπότε μάλλον αξίζει

                        Eσυ κανεις ολοκληρωτικο rebuilt στο ΖΧ ρε... Σε ενα κυλινδρακι συμπλεκτη θα κολλησω?
                        Δε πας να το πλυνεις λεω εγω... Α, αλλαξε και τα φωτα ομιχλης, να ειναι τουλαχιστον ιδια...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          g60 last edited by

                          κακίες

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            saxon_747 last edited by

                            Ο χρήστης G60 έγραψε:
                            κακίες

                            Eσυ αρχισες πρωτος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • G
                              g60 last edited by

                              Εγώ κάνω service όχι ανακατασκευή

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr