Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Εδω και λιγο καιρο εχω παρατηρησει το εξης:Κυριως σε οδηγηση στην πολη, με συχνες αλλαγες ταχυτητας αρα και πατημα συμπλεκτη, το πενταλ συμπεριφερεται λιγο περιεργα:
Αφηνοντας το ποδι μου απο το συμπλεκτη, το πενταλ μενει λιγο πιο κατω απο τη κανονικη του θεση. ( Στην εικονα: θεση Α )
Αν (με το ποδι μου) σηκωσω λιγο το πενταλ , μενει λιγο πιο πανω απο το κανονικο. (θεση Β)Nα σημειωθει οτι εχω αλλαξει ηδη την πομπα συμπλεκτη που βρισκεται στη καμπινα, και φυσικα εχω γρασσαρει αρκετες φορες το εμβολο του συμπλεκτη.Επισης ο δισκος και το πλατω ειναι καινουργια, οπως και τα υγρα συμπλεκτη (και φρενων).
Για ριχτε καμμια γνωμη οι μηχανικαντζες του φορουμ...
Τι μενει να πειραξω? Μηπως ειναι ελαττωματικη η (καινουργια) πομπα ?
Είναι καινούργια?
Έχω και εγώ PUNTO 8 χρόνων με πολλά προβλήματα (Ιταλικό γαρ!!!!!). Ένα από αυτά ήταν ότι κολλούσε το πεντάλ του συμπλέκτη και δεν είχε επαναφορά. Όταν το πήγα στον μηχανικό μου αμέσως μου είπε επάνω τρόμπα συμπλέκτη.Έχω αλλάξει πολλές από αυτές. Είναι πλαστικιά και πετσικάρει. Δεν πίστευα στα αυτιά μου ότι οι Ιταλοί βάζουν πλαστικές τρόμπες καθώς αυτή που είναι στη μηχανή η αντίστοιχη είναι μεταλλική. Και πράγματιι την άλλαξε και όλα δουλεύουν καλά . Και μου έδειξε την πλαστική τρόμπα που κόλλαγε πράγματι στον αέρα και ήταν κατασκευασμένη σαν να πρόκειται για παιδικό παιγνίδι (π λ α σ τ ι κ ή !!!!!!!) Δεν έχουν το θεό τους οι Ιταλοί - πρώτη φορά βλέπω στα 50 μου χρόνια πλαστική υδραυλική τρόμπα. Κανείς άλλος δεν διανοήθηκε να την κατασκευάσει παρά μόνο ο μαφιόζος ο Ιταλός. Κόντευσα να τρακάρω σε διασταύρωση που κόλλησε ο συμπλέκτης και δεν προχωρούσε εξ αιτίας του μα.... Ιταλού.