Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μazda 2 vs Ηonda Jazz
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μazda 2 vs Ηonda Jazz
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    72
    285
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spyros-s last edited by

      Φίλε kyr80 αυτά που γράφεις είναι απαράδεκτα! Σου ξαναέγραψα ότι ως άμεσος γνώστης για σιβικ,cr-v,colt δεπιβεβαίωσα όσα είπες αλλά εύχομαι να μην χρειαστεί να το κάνω!
      Ευτυχώς για όλους μας ετοιμάζονται αλλαγές στο στρατόπεδο του Σ που μάλλον θα μας εκπλήξουν ευχάριστα! Όταν οι φήμες γίνουν ειδήσεις θα επανέλθω να το σχολιάσω!

      Πάντως για να επανέλθω στο θέμα που πραγματευτήκαμε εδώ είχα την τύχη να οδηγήσω σε διαδρομές προς Χασιά το νέο τζαζ στην ακριβή έκδοση των 17000 ευρώ (!) με την πανοραμική οροφή! Αν δεν είχα επιλέξει το σιβικ 1.8 θα το σκεφτόμουν σοβαρά για να το πάρω! Πολύ πιο άνετο από το σιβικ, με καλό συγκριτικά μοτέρ ενώ και το τιμίνι που κάποιοι σχολίασαν αρνητικά δεν με χάλασε αν και ήταν σαφώς ελαφρύτερο από του σιβικ που για μένα είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία του! Για οικογενειάρχη με ένα παιδί το θεωρώ μονόδρομο στα σούπερ μίνι αρκεί να αποδεχτείς την εμφάνιση...ψευτοπολυμορφικού!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kyr80 last edited by

        Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
        Φίλε kyr80 αυτά που γράφεις είναι απαράδεκτα! Σου ξαναέγραψα ότι ως άμεσος γνώστης για σιβικ,cr-v,colt δεπιβεβαίωσα όσα είπες αλλά εύχομαι να μην χρειαστεί να το κάνω!
        Ευτυχώς για όλους μας ετοιμάζονται αλλαγές στο στρατόπεδο του Σ που μάλλον θα μας εκπλήξουν ευχάριστα! Όταν οι φήμες γίνουν ειδήσεις θα επανέλθω να το σχολιάσω!

        Απαράδεκτο ότι τα γράφω, ή ότι έγιναν; Ή ότι επικοινώνησες με Σ και σου είπαν ότι λέω ψέματα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spyros-s last edited by

          Φυσικά ότι έγιναν! Δεν έχω πάει ποτέ κανένα αυτοκίνητο στον Σ αλλά μόνο στον τοπικό αντιπρόσωπο! Δεν θα ήταν άλλωστε υποχρεωμένοι να μου επιβεβαιώσουν μία τέτοια πληροφορία αν ρωτούσα ως ιδιώτης! Θα μου έλεγαν σίγουρα ότι δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο!

          (Μην είσαι καχύποπτος! Προφανώς και ως απλός ιδιοκτήτης είμαι με τον πελάτη και όχι με τον αντιπρόσωπο! )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kyr80 last edited by

            Δεν είναι θέμα καχυποψίας. Κάποια λίγα χρόνια σε φόρουμ αυτοκινήτου, έχω δεν άτομα να υπερασπίζονται '...μέχρι της τελευταίας ρανίδας του αίματός τους' τον 'καλό' αντιπρόσωπο.
            Λες και αν παραδεχτούν ότι έκαναν μ@λ@κία, τρέχει κάτι...

            Το έχω πει ξανά. Μου αρέσουν πάρα πολλά αυτοκίνητα του Σ. Αυτό το S2000 με στοιχιώνει ακόμα.

            Αλλά no thanks....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosneo last edited by

              Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
              Αλλά no thanks....

              +1

              και όχι μόνο για τον 'Σ' αλλά και για όλες τις εταιρίες με ΚΑΚΟ aftersales!
              Προσωπικά εγώ έχοντας μια κακή γενική εικόνα στο θέμα aftersales στην Ελλάδα απο πολλές εταιρίες, εχω πάψει να δίνω δευτερες ευκαιρίες ακόμα και αν έχω απλώς ακούσει κάτι χωρίς να το βιώσω.
              Τουλάχιστον σ' εμένα, στις περισσότερες επιλογές μου λίγο μετρησε η 'κατ' όνομα' αξιοπιστία ή τα ποιοτικά εσωτερικά πλαστικά οσο το ... μετά από την τιμή ενός ανταλλακτικού έως και την ποιότητα εργασιών για ένα αυτοκίνητο-μηχανημα που θα βιώσει μαζί μου απο 2 έως 10 χρόνια!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Πάντως ανεξάρτητα από το after sales, έχοντας Yaris πρώτης γενιάς και προσπαθώντας να βολέψω σ'αυτό τη θυγατέρα (τώρα 19 μηνών) με το καθισματάκι και το καρότσι (να μη μιλήσω για τους τελευταίους 3 μήνες που οι θυγατέρες έγιναν δύο... ) θα σου έλεγα να αποφύγεις το 2 αν πρόκειται για το αποκλειστικό αυτοκίνητο της οικογενείας. Θα καλύπτει πολύ οριακά τις ανάγκες σας και αν... έρθει και δεύτερο παιδάκι, τότε θα πρέπει αναγκαστικά να πας για κάτι άλλο, ενώ το Jazz είναι σε θέση να καλύψει ανάγκες έως και 4μελούς οικογενείας (με κάποιες παραχωρήσεις, ασφαλώς, μην ξεχνάς ότι πρόκειται για σουπερμίνι).
                Και συνολικά (χωρίς να έχω οδηγήσει το 2) το Jazz μου φαίνεται σαφώς πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.
                Σχετικά με το κράτημα, προσωπικά είχα απογοητευτεί διαβάζοντας ότι ο μπροστά άξονας του 2 δεν ενέπνεε ιδιαίτερη εμπιστοσύνη και ότι σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, έδειχνε σαφώς μικρότερο (αν δεν κάνω λάθος ήταν στους 4Τ)

                Προσωπικά θα επαιρνα το Χοντα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sxinthecity last edited by

                  Θα συμφωνησω με το Νεκταριο σχετικα με τη χρηση του αυτ/του.Ημουν κατοχος ενος mazda demio και πραγματικα ηταν τερας αξιοπιστιας.165000 χλμ χωρις ουτε ΜΙΑ ζημια.Η αντιπροσωπεια[Αγρινιου] υποδειγματικη και ανθρωπινη.Το 2 γινεται στην Ιαπωνια,ενω το jazz στην Τουρκια με ο,τι μπορει να σημαινει αυτο,αν και δεν εχουν ακουστει παραπονα για το jazz.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosneo last edited by

                    Ο χρήστης sxinthecity έγραψε:
                    Το 2 γινεται στην Ιαπωνια,ενω το jazz στην Τουρκια με ο,τι μπορει να σημαινει αυτο,αν και δεν εχουν ακουστει παραπονα για το jazz.

                    Αν δεν κάνω λάθος το Jazz φτιάχνεται εδώ και λίγο καιρό παρέα με το 5θυρο Civic στην Αγγλία εκτός απο το ροζ που είναι ιαπωνικής κατασκευής.

                    Πλέον νομίζω ότι ο τόπος κατασκευής ενός αυτοκινήτου δεν πρέπει αποτελεί λόγος επιλογής η μη και κατα πόσο στέκει, εκτός αν πιστευουμε ότι ο Ιάπωνας εργάτης σε περίπτωση λάθους κάνει άμεσα χαρακίρι ενώ ο αντίστοιχος Ευρωπαίος ή Τούρκος κλπ εργάτης κάνει την ... παπια ή είναι λαμόγιο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sxinthecity last edited by

                      Η χωρα κατασκευης ενος αυτ/του εχει να κανει με τα δευτερευοντα περιφεριακα υλικα που εχει επανω.Το mazdaki μου δεν ειχε τιποτα που να μην ηταν made in japan.Απο ηλεκτρολογικα μεχρι μηχανικα.Και φυσικα ο ποιοτικος ελεγχος ειναι αλλου επιπεδου.Θυμασαι μια παλια διαφημιση της mazda που ανοιγαν κι εκλειναν μια πορτα κι ελεγαν συνεχως okey?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        travelman last edited by

                        Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                        Αν δεν κάνω λάθος το Jazz φτιάχνεται εδώ και λίγο καιρό παρέα με το 5θυρο Civic στην Αγγλία εκτός απο το **ροζ **που είναι ιαπωνικής κατασκευής.

                        Δηλαδή υπάρχουν δύο σειρές παραγωγής στην Ιαπωνία και στην Αγγλία και στην γραμμή της Αγγλίας δεν φτιάχνουν το τζάζ σε ροζ????

                        Το να υπάρχει ξεχωριστή γραμμή παραγωγής μόνο για ροζ τζαζ στην Ιαπωνία μου παρακάνει παράλογο...

                        Όσον αφορά την 'εθνικότητα' των αμαξιών τότε ναι είμαι ρατσιστής . Πέρα από ότι ο Ιάπωνας είναι πιθανό να κάνει πιο καλή δουλειά από τον εγγλέζο που θα ήπιε και 3 μπύρες παραπάνω χτες, όπως λέει σωστά ο φίλος παραπάνω οι προμηθευτές παίζουν σημαντικότατο ρόλο. Ουσιαστικά μιλάμε για δύο διαφορετικά προιόντα αφού σημαντικό ποσοστό του αυτοκινήτου αποτελείται από διαφορετικά εξαρτήματα έστω και αν κάνουν την ίδια χρήση

                        Επί του θέματος εφόσον μιλάμε για οικογενειακό αυτοκίνητο, τότε με τα δέκα χέρια τζάζ. Όχι πως το 2 δεν έχει καλή εκμετάλλευση χώρων, αλλά οι διαστάσεις του παραείναι μικρές. Επιπλέον το έχω τονίσει πλειστάκις ότι έχει υπερβολικά σκληρή ανάρτηση για τον χαρακτήρα του, αν και πλήρες φορτίου μαλακώνει αρκετά. Το τζάζ από την άλλη είναι πιστεύω συνολικά καλύτερο αμάξι με μόνα φάουλ την τιμή αγοράς και το κόστος χρήσης αν ανέβεις στα 1400. Προσωπικές εμπειρίες με τον Σ δεν έχω, ούτε ξέρω κανέναν 3D άνθρωπο με αμάξι που να συντηρεί στον Σ οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη επί του θέματος...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Ο χρήστης travelman έγραψε:

                          Αν δεν κάνω λάθος το Jazz φτιάχνεται εδώ και λίγο καιρό παρέα με το 5θυρο Civic στην Αγγλία εκτός απο το **ροζ **που είναι ιαπωνικής κατασκευής.

                          Δηλαδή υπάρχουν δύο σειρές παραγωγής στην Ιαπωνία και στην Αγγλία και στην γραμμή της Αγγλίας δεν φτιάχνουν το τζάζ σε ροζ????
                          Το να υπάρχει ξεχωριστή γραμμή παραγωγής μόνο για ροζ τζαζ στην Ιαπωνία μου παρακάνει παράλογο...

                          Γραμμή παραγωγής του Jazz υπάρχει σε διάφορες χώρες. Ιαπωνία, Κίνα, Αγγλία κλπ. Στην Ιαπωνία πέρα των άλλων χρωμάτων βγαίνει και σε ροζ (το οποίο εισάγεται απο εκεί) ενώ στο Ευρωπαικής κτασκευής βγαίνει στα υπόλοιπα ... αλλά δεν το βγάζουν σε ροζ.
                          Κάπου το διάβασα στο νετ αλλά δεν βρίσκω που ... όπως και κάτι παίζει με τα Jazz σε άσπρο χρώμα ...
                          (Δεν μπορώ να θυμηθώ από που το διάβασα ... με κάθε επιφύλαξη αν ισχύει πραγματικά).

                          Όσον αφορά την 'εθνικότητα' των αμαξιών τότε ναι είμαι ρατσιστής . Πέρα από ότι ο Ιάπωνας είναι πιθανό να κάνει πιο καλή δουλειά από τον εγγλέζο που θα ήπιε και 3 μπύρες παραπάνω χτες, όπως λέει σωστά ο φίλος παραπάνω οι προμηθευτές παίζουν σημαντικότατο ρόλο. Ουσιαστικά μιλάμε για δύο διαφορετικά προιόντα αφού σημαντικό ποσοστό του αυτοκινήτου αποτελείται από διαφορετικά εξαρτήματα έστω και αν κάνουν την ίδια χρήση
                          ...

                          Το σκεπτικό μου είναι ότι τότε ... Yaris/Αuris/Avensis δεν θα είχαμε στην Ευρώπη παρα μόνο τα ιαπωνικά Corolla & Rav4, ή ... Εοs, Polo, Touareg δεν θα έπρεπε να υπάρχουν εφόσον στη Γερμανία βγάζουν μόνο Golf και Passat κλπ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sxinthecity last edited by

                            Το γεγονος οτι διαφοροι ιαπωνες κατασκευαστες φτιαχνουν εργοστασια στην ευρωπη οφειλεται κυριως στους δασμους που επιβαλλει η ΕΕ στα εκτος αυτης προ'ι'οντα.Ειμαι κατοχος ενος sx4 που γινεται στην Ουγγαρια.Κινητηρας σιγουρα ιαπωνικος,αλλά ψυγειο valeo,μπαταρια varta και ποιος ξερει τι αλλο ευρωπα'ι'κο εχει επανω του.Δεν εχεις διαβασει αλλωστε αρνητικα σχολια για την ποιοτητα κατασκευης του auris σε σχεση με αυτην της corolla;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Δεν ξέρω αν το έχω ξαναγράψει στο φόρουμ εδώ αλλά θυμάμαι χαρακτηριστικά όταν (για μικρό διάστημα) δούλεψα σε μια Toyota, οι μηχανικοί μου λέγανε ότι το Αβένσις (2 γενιές πίσω, κάπου το 2000) ήταν μακράν το πιο ζημιάρικο αυτοκίνητό τους τότε... ήταν και το μόνο που δεν κατασκευάζονταν στην Ιαπωνία εκείνο τον καιρό.
                              Το ίδιο ίσχυε και παλιότερα μεταξύ 5θυρου Σιβίκ (εκείνου που ήταν ίδιο με το Ρόβερ... ή το αντίθετο) και του 3θ/4θ που ήταν made in Japan.

                              Το πιστεύω πλέον ότι η χώρα προέλευσης παίζει σημαντικό ρόλο (τουλάχιστον για τα γιαπωνέζικα).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 3
                              • 4
                              • 4 / 4
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr