-
Γιατι τα evo , που δεν στρίβουν στην πίστα, αντε αν πειγένεις με πολλά να το χασεις στα τεσσερα και να περιμένεις αλλα με τη μούρη? Γενικα είναι ένα καλό παιχνιδακι πίστας που έχεις μεγάλη ποικιλία επιλογών σε αυτοκίνητα, δοκίμασε το lupo στην πίστα στην Ιαπωνία η χαρα του παιδιού είναι.
-
Το έχετε δει αυτό!! Το Gameracer?
Προσαρμόζεις ότι τιμονιέρα και πεταλιέρα θέλεις και κάνει βέβαια και για κοσόλες και για PC. Ωστόσο κλείνει και δεν πιάνει χώρο.
To έχουν τα multirama από 350 Ευρώ αρχική 259 Ευρώ χωρίς το ΦΠΑ. Έχει δοκιμάσει κάνεις κάτι τέτοιο?Ζώνες δεν έχει μόνο , αλλά θα μπορείς να προσαρμόσεις!!!
-
Και να τουμπάρεις σε πετάει χάμω?
-
Πόσες στροφές είναι από άκρη σέ άκρη;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Πόσες στροφές είναι από άκρη σέ άκρη;Ρε Aντρέα, δεν εχει τιμόνι κα πετάλια, ότι θες βάζεις εσύ...δες αυτό
-
Μιας και έγινε αναφορά σε τιμονιέρες, είχε τύχει να παίξω το Rally Masters παιχνίδι του 99 σε τιμονιέρα Logitech με ταχύτητες πισω από το τιμόνι. Πραγματικά ήταν μεγάλο κόλλημα αφού επαιζα κόντρες ειδική προς ειδική με φίλο μου αφού δεν είχε δυνατότητα για 2player mode. Ωστόσο μετα από 1-1,5 μήνα το ποτενσιόμετρο του φρένου παρέδωσε... και δυνατότητα ανταλλακτικού δεν υπάρχει. Γενικά με την τιμονιέρα ενα παιχνίδι με καλό gameplay γίνεται απολαυστικό αλλά μέχρι σήμερα με εξαίρεση αυτό το παλιο καλό Rally Masters δεν έχουν βγει ανάλογα παιχνίδια και γνώμη μου δεν αξίζει να δώσει κάποιος λεφτά....
Για το RBrally διάβασα ότι ειναι σχεδόν έτοιμο σε εφημερίδα. Ξέρει κανείς τίποτα; Στην εφημερίδα πάντως έλεγε ότι θα είναι πολύ καλός εξομοιωτής... Τα ίδια βέβαια λέγανε και για το CMR4. Προσωπικά, όλα είναι πολύ παιδικά. -
Colin McRae Interview- Pre-Le Mans
It was an interesting day for me on the 2nd of June, because I was privileged to have a good long chat with Colin, who’d taken a break out of the relentless preparation for Le Mans, to visit the studio. I started by asking about the imminent endurance race.
Richard Tysoe:
You were testing at Snetterton yesterday- did that go well?
Colin McRae:
Yeah it went well, it was the race cars that we were shaking down for Le Mans. Taking the brand new cars and running them to make sure that everything’s OK before they head out to Le Mans itself.
RT:
Are you excited?
CM:
Yeah, a wee bit. Kind of apprehensive and a bit excited at the same time. It’s something new and there’s a bit of pressure on me not to make any mistakes, that’s the thing. And obviously to be as quick as my teammates.
RT:
Would you say you’re confident?
CM:
Yeah, Reasonably, yeah. There’s been a lot of very good testing and building up very gradually. Last thing you want to do is make a mistake so you try and build the pace up but I’m quite happy that by the time the race starts I should be on the same second as everyone else.
RT:
So one thing I was wondering about is that obviously rallying is quite a physically punishing sport, and endurance racing is also quite physical- Have you had to train differently for the endurance racing?
CM:
I’ve had to train more just because I haven’t been driving competitively for almost 7 months now, that’s the difference. I’ve got to build my neck muscles back up again and stamina stuff, which is general fitness anyway. But really the Le Mans cars are more physical to drive than rally cars. You’re pulling a lot more G, and obviously you’re in the car for 2 hours at a time, whereas for one single rally stage, the maximum you’d be in the car would be 40 minutes-50 minutes max so there’s quite a difference there in physical effort.
RT:
See I always thought that rallying would be quite painful because you’re being bumped around all the time, is it not really so much like that?
CM:
No, not really. It’s not painful no. Ok, you hit some hard bumps now and again, but the cars are not very physical to drive. And you don’t have to be physically that strong.
RT:
Someone mentioned to me that you had some bruising to your arm after the first test.
CM:
Yeah, that was from the race car. It’s stamina really. You need to have a good level of fitness, more for your mind than physical strength. If you jumped into a stage at full speed and had all the forces that you can get form it you would find it quite physically tiring but when you do it all the time it’s not the case. -
Απο την προηγουμενη Πεμπτη εχω το Richard BUrns Rally ps2,ειναι απιστευτα δυσκολο αλλα ταυτοχρονα και ρεαλιστικο.Αν καταφερεις να τελειωσεις 1 ειδικη καλα και χωρις να χτυπησεις πουθενα αισθανεσαι τοσο ομορφα σαν να ηταν αληθινη ειδικη.Ειναι καταπληκτικο αλλα μονο για τους τρελαμενους (sim freaks),χρειαζεται οπωσδηποτε τιμονιερα και φρενο με το αριστερο ταυτοχρονα σε καθε στροφη αλλιως εισαι εξω.Βεβαιαδεν ειναι υτερει σε γραφικα και προσοχη η εκδοση του xbox εχει διαφορα προβληματα (βλεπε bhmotorsports.com/forums)
-
επαιξα και εγω το demo του rb2 στο Ps2 αλλα με joypad το παλουκι!εγω το περιμενω στο pc για να το παιξω στην τιμονιερα για να πω ποσο καλος εξομοιωτης ειναι αλλα απο οτι ειδα εχουν κανει καλη δουλεια η sci.το colin 4 με τιμονιερα ειναι πολυ καλο παντως.
-
πρώτες εντυπώσεις από το richard burns rally στο ps2: δηλώνω ενθουσιασμένος
όπως είπε και ο σπύρος πιο πάνω, το παιχνίδι απευθύνεται στους φίλους των ράλι, και όχι σε όσους θέλουν ένα απλό παιχνίδι με αυτοκίνητα. οι δυνατότητες ρυθμίσεων σε αναρτήσεις-διαφορικά είναι απεριόριστες, τα δε αυτοκίνητα στρίβουν με όλους τους πιθανούς τρόπους, φλικάρισμα, χειρόφρενο, στροφές με άφημα του γκαζιού, φρένο με το αριστερό κ.λπ.
είναι όμως απίστευτα δύσκολο (επιτέλους!), πράγμα που εγγυάται ατελείωτες ώρες κολλήματος
στα θετικά είναι το rally school mode, όπου ο richard σε μαθαίνει να στρίβεις με όλους τους τρόπους, να φρενάρεις, να επιταχύνεις κ.λπ., και είναι πολύ χρήσιμο αν θες να κάνεις χρόνους της προκοπής. επίσης, ο καιρός είναι συνεχώς μεταβαλλόμενος, πράγμα που σημαίνει ότι οι (όχι πολλές, δυστυχώς, αλλά μεγάλες, ευτυχώς) ειδικές δεν είναι ποτέ οι ίδιες.
τα γραφικά είναι αρκετά πίσω σε σχέση με τις σειρές wrc και cmr, αλλά έτσι κι αλλιώς θα είστε τόσο απασχολημένοι με τον χειρισμό του αυτοκινήτου που δεν θα έχετε και πολύ χρόνο να χαζεύετε τα τοπία
το να τελειώσεις ειδική ή και ολόκληρο αγώνα απαιτεί συνεχή προσοχή στην λεπτομέρεια (ένα στραβό στήσιμο πριν το γιαμπ, το αυτοκίνητο τουμπάρει, και γίνεστε μάρτιν στη θέση του μάρτιν ), σύνεση στο γκάζι (ξεχάστε τα flat out άλλων παιχνιδιών) και σχεδιασμό.
μπράβο στην sci για ένα διαφορετικής φιλοσοφίας παιχνίδι, που δεν νομίζω να περπατήσει και πολύ εμπορικά σε σύγκριση με τις άλλες σειρές, αλλά ξεχωρίζει...
-
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ RALLY TROPHY,ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
-
Η εκδοση του παιχνιδιου για PC κυκλοφορει στις 3/9!!!
-
Απορώ πως για ενα τόσο καλο παιχνίδι υπάρχουν μονο 2 δημοσιεύσεις και εννοώ φυσικά για το Richard Burn's Rally. Ισως πολλοί να μην είχαν τη δυνατότητα για Internet όπως εγώ για ενα μήνα περίπου και αρκετοί να μην έχουν PS2, αλλά παίζοντας το παχνίδι μεσα στο καλοκαίρι πραγματικά εντυπωσιάστηκα. Όπως έγραψε και ο tazz πρόκειται για παιχνίδι που απευθύνεται σε κάπως πιο ψαγμένους gamers αφού μοπρεί να θεωρηθεί άνετα σαν rally simulator.
Βέβαια στην αρχή ίσως φανεί εκευριστικά δύσκολο αλλά στη συνέχεια μετά από πάρα πολλές ώρες που πλέον αρχίζεις να το μαθαίνεις, είναι απλά απολαυστικό.
Σχετικά με το game play όλα φαίνονται εξαιρετικά: Αν δεν το γυρίσεις υποστρέφει πολύ εύκολα, ενώ με μεγάλύτερη γωνία στην προσπάθεια να το επαναφέρεις η ουρά αρχίζει να ταλαντεύται ανεξέλεγτα. Επίσης σε άλματα και λακούβες γίνεται πολύ δύσκολο να το χάσεις, αν δεν περάσεις στην ευθεία. Μου φάνηκε εξαιρετικά δύσκολο στην άσφαλτο όπου το αυτοκίνητο μοιάζει να έχει απόλυτο στήσιμο και με το παραμικρό λάθος να έχεις έξοδο. Ακόμη πολύ καλό και στο φρενάρισμα όπου αν δεν φρενάρεις προοδευτικά μπλοκάρουν οι τροχοί και το χάνεις. Το μόνο μείον αφορά το χιόνι όπου είναι μάλλον σχετικά εύκολο. Για το ακριβέστερο χειρισμό πάντως χρειάζεται τιμονιέρα οποωσδήποτε.
Για τις δυνατότητες στο στήσιμο εκεί είναι που τα χάνει κανείς, αφού μόνο κάποιος με μηχανολογικές γνώσεις μπορεί να βγάλει άκρη. Μπορείς να αλλάξεις τη γεωμετρία της ανάρτησης, να ρυθμίσεις την απόσβεση των αμορτισέρ και τη στιβαρότητα των ελατηρίων ενώ υπάρχει ακόμη και δυνατότηα για αλλάγες στη χαρτογράφηση των διαφορικών. Βέβαια αυτά ίσως φανούν χρήσιμα μετά απο πολύ καιρό αφού τα default setup δείχνουν αρκετά.
Για τα γραφικά όντως δεν έχουν τη λεπτομέρεια των άλλων παιχνιδιών αλλά προσφέρουν πολυ καλή αίσθηση της ταχύτητας. Όταν γράφει ότι πας με 160 φαίνεται απο τον τρόπο που τα αντικείμενα περνούν γυρω σου.
Τέλος έχει 3 επίπεδα δυσκολίας στο Πρωτάθλημα και 4 επίπεδα ζημιών. Για τις ζημιές στο Realistic η παραμικρή σύγκρουση οδηγεί σε πρόβλημα και πιθανών εγκατάληψη. Στα Service αν κάποιος το παρακάνει είναι πολύ δύσκολο να προλάβει να το εποσκευάσει χωρίς να δεχθεί ποινή. Ανάλογα με το αυτοκίνητο υπάρχει και η ανάλογη ευαισθησία στις ζημιές ενώ για τα αυοκίνητα αν και ο ήχος είναι για όλα ίδιος διαφέρουν κάπως στο game play. Αν τουμπάρεις πρέπει να καλέσεις σε βοήθεια και χάνεις περίπου μισό λεπτό ενώ σε περίπτωση που χτυπήσεις θεατή στο δύσκολο επίπεδο στο πρωτάθλημα αποβάλλεσαι και.... έρχεται ελικόπτερο για τη διάσωση του θεατή.
Αυτά από όσα μπορώ να θυμηθώ. Περiμένω την έκδοση για PC. -
ηρθε και για pc!το πηρα αμεσος ειναι dvd.δεν εχω λογια να περιγραψω.κορυφαιο ρεαλιστικο gameplay το αμαξι ανεβαζει τρελα ειδικα στην ασφαλτο τα χιλιομετρα ερχονται αμεσος,και γενικα η αισθηση της ταχυτητας και της επιταχυνσης ειναι μοναδικη.(ενοειται βεβαια με τη καμερα απο μεσα μονο το δρομο)το παιζω με τιμονιερα και ειναι απλα θεικο!μετα επαιξα colin mcray 4 και ξενερωσα απο τη ζωη μου.απλα θελει και καλη καρτα γραφικων για να μη χανει κανε frame. ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ!
-
fabiawrc, υπάρχει στα καταστήματα κανονικά το παιχνίδι;
νομίζω στις 24 του μηνός βγαίνει και το cmr2005
-
δεν ξερω αν υπαρχει στα μαγαζια.πρεπει να εχει ερθει.τι τελειο που ειναι!τα replay ειναι να καθεσαι και να τα βλεπεις με τις ωρες.εχω κατεβασει και το colin 2005 σε demo αλλα δεν μου τρεχει γιατι θελει direct x 9.0c και δεν μπορω να το κανω εγκατασταση το direct x 9.0c οποτε και δεν μου τρεχει.δεν θα πλησιασει ουτε για πλακα το richard!
-
κυκλοφορει κανονικα στα μαγαζια σε πολυ καλη τιμη 40,00 euro.εγω το πληρωσα χρυσο (60,00)για xbox και δεν μπορω να το ευχαριστηθω λογω του κακιστου framerate (υπαρχουν στιγμες σε συγκεκριμενες ειδικες που κολλαει τελειως).Δοκιμασα σε pc φιλου το νεο cmr2005 και ομολογω οτι ειναι αρκετα βελτιωμενο απο περσυ (ε ρε μαχες που εχουν να γινουν με την celica kai to eskort)
-
θα προσπαθήσω να το δοκιμάσω fabiawrc. Να δω και το mcrae2005 στην τελική του έκδοση και θα συγκρίνουμε. Προς το παρόν το multiplayer του mcrae04 έχει λιώσει...
Ελπίζω τουλάχιστον να σταματήσει η codemasters να βγάζει καινούριο mc rae κάθε εβδομάδα
-
πηρα το cmr5 πριν 7 μερες για ps2 και πραγματικα ειμαι απογοητευμενος.
Πολυ καλα γραφικα,ειδικες,cars,pace notes αλλα απο αισθηση τιποτα,το χαλασαν,για μενα ειναι χειροτερο απο το 4 και ουτε λογος να πλησιασει το
εξαιρετικο,απιθανο,απολαυστικο RBR,κριμα!Δεν ειναι τυχαιο βεβαια οτι η ομαδα που εφτιαξε το cmr1-2 εφτιαξε το rbr αλλα δυστηχως διαβασα οτι παλι εφυγαν για να φτιαξουν το δικο τους sim.Τζαμπα τα 60 euro που εδωσα,για τον Colin ρε γαμωτο! -
επίσης! Πήρα τη περασμένη Δευτέρα το κόλιν 5 για pc και κάνω ακριβώς τις ίδιες παρατηρήσεις με το Σπύρο. Η ομολογουμένως κακή αίσθηση του κόλιν 3 που ήρθε να φτιάξει αρκετά με το 4 έρχεται ξανά με το 5 στο οποίο το μόνο καλό που έρχομαι να παρατηρήσω είναι το career mode στο οποίο παίζεις απανωτά και ξεκλειδώνεις τα αμάξια που είναι πραγματικά ΠΟΛΛΑ.
Αλλά τί να το κάνεις αν ολόκληρη η αίσθηση είναι χάλια; θα δοκιμάσω το RBR για pc γιατί πρέπει να είναι πολύ καλό σύμφωνα με όσα λέγονται εδώ...
WRC Games