-
Πολύ κοντά στον αγώνα μας, έρχεται και ο αγώνας της Τουρκίας. Σίγουρα προκειται για τον σκληρότερο μαζί με την Κύπρο.
Εδώ είναι οι συμμετοχές http://www.rally-of-turkey.org/images/formlar/entry.pdf με 21 WRC πληρώματα και 70 στο σύνολο. Συνέχεια και στο JWRC. Τι γίνει λοιπόν εκεί?
-
Πολύ κοντά στον αγώνα μας, έρχεται και ο αγώνας της Τουρκίας. Σίγουρα προκειται για τον σκληρότερο μαζί με την Κύπρο.
Εδώ είναι οι συμμετοχές http://www.rally-of-turkey.org/images/formlar/entry.pdf με 21 WRC πληρώματα και 70 στο σύνολο. Συνέχεια και στο JWRC. Τι γίνει λοιπόν εκεί?
-
Πολύ κοντά στον αγώνα μας, έρχεται και ο αγώνας της Τουρκίας. Σίγουρα προκειται για τον σκληρότερο μαζί με την Κύπρο.
Εδώ είναι οι συμμετοχές http://www.rally-of-turkey.org/images/formlar/entry.pdf με 21 WRC πληρώματα και 70 στο σύνολο. Συνέχεια και στο JWRC. Τι γίνει λοιπόν εκεί?
-
Η Mitsubishi δεν έχει ανακοινώσει ακόμα το 2ο οδηγό της;;
Και γιατί ο Duval εμφανίζεται με διαφορετικό συνοδηγό ;;; -
Ο χρήστης alpanex21 έγραψε:
Η Mitsubishi δεν έχει ανακοινώσει ακόμα το 2ο οδηγό της;;
Και γιατί ο Duval εμφανίζεται με διαφορετικό συνοδηγό ;;;Το 2ο Μιτσου θα το τρέξει ο Gigi Galli. http://www.worldrallynews.com/artman/publish/article_349.shtml. Για τον συνοδηγό του Duval δεν ξέρω...
-
Και εδώ θα έχει πρώτο ρόλο ο Solberg, έχει αποδείξει ο πρωταθλητής οτι το χώμα του πάει πολλή φέτος, ακόμα τα subar έχουν φτιάξει κάλη διαφορά απο τον ανταγωνισμο, αρκει να μην κάνουν βλακείες. Ο νορβηγος θα την τσιμπισει τη πρώτη θέση και με διαφορά. Οσο για τη peugeot, μακάρει να ρυθμιστει το 307 το Gronholm σωστά, επιτελους, στο πρώτο σκέλος στο αγώνα μας διαμαρτηρόταν οτι γλειστρούσε αρκετά οχι τόσο απο τα λαστιχα αλλα αποτο στήσιμο γενικότερα, αν ο Gro δεν έχει προβλήματα έχει τον πρώτο λόγο να κοντραρει τον Solberg. Οι υπόλοιποι πάνε για τη βαθμοθυρία, η Ford μετά την ήξτα του πρώτου σκέλους θα τους έχει δεμένους και τους δύο οδηγούς, θα πάνε κρατημένα και θα αρχίσουν να πυροβολούν απο τη δευτερη μέρα, δεν θέλουν να ριψοκυνδινευσουν αλλώστε αν βγουν εκτός και στη Τουρκία, ο τίτλος πάει περίπατο και μετά ψαχτε για δουλειά Mr Wilson.
-
Ο χρήστης alpanex21 έγραψε:
Και γιατί ο Duval εμφανίζεται με διαφορετικό συνοδηγό ;;;Τελικά μάλλον λάθος πρέπει να είναι. Ο Fortin είναι συνοδηγός και του Bernardi, που τον είχε βέβαια και στο Ακρόπολις.
-
Εντύπωση (ευχάριστη) πάντως μου κάνει ότι οι περισσότεροι απο τους Τούρκους συμμετέχουν με super 1600 σε αντίθεση με το δικό μας Ακρόπολις που είχαμε Ν4.
Γιατί ? Μήπως το θέμα είναι οικονομικό ή πιστεύουν ότι εξελίσσονται καλύτερα σαν οδηγοί?
Σε λίγο θα έχουν και πίστα F1 τι γίνεται τελικά με τους μας γείτονες? -
Πραγματικα οπως βλεπω από τις συμμετοχες οι γειτονες εχουν 8 περιπου S1600, 4 WRC, πολλα Α κ Ν4. Μπραβο τους μια κ ο αγωνας τους ειναι φρεσκος στο WRC κ ειναι φανερο οτι εχουν ριξει αρκετα χρηματα στις συμμετοχες τους. Δεν ξερω τι θα κανει ο πρωτοκλασσατος τους Υazici με το WRC, αλλα φαινεται ότι με τα S1600 θα μπουν να συγκριθουν (κ ισως να χτυπησουν) χωρις φοβο τους πιτσιρικαδες του JWRC.
70 οι συμμετοχες κ ολα τ αυτοκινητα δυνατα για συναγωνισμο. Εντυπωση μου κανει το Palio S1600 που δεν το εχω δει πουθενα, οπως κ η παρθενικη εμφανιση των 2 Citroen C2 σε αγωνα WRC κ το ένα μαλιστα στα χερια Τουρκου οδηγου.
Πηραν φορα οι γειτονες στο μηχανοκινητο κ σ ένα χρονο θα φιλοξενησουν κ τον πρωτο τους αγωνα F1. Ελπιζω αυτα να τα βλεπουν κ αλλοι στην χωρα μας. -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
κ η παρθενικη εμφανιση των 2 Citroen C2 σε αγωνα WRC κ το ένα μαλιστα στα χερια Τουρκου οδηγου.Μολις διαβασα καπου οτι τα C2 δεν ειναι S1600 αλλα A6 απο το Cup. Πιο λογικο φαινεται!
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
κ η παρθενικη εμφανιση των 2 Citroen C2 σε αγωνα WRC κ το ένα μαλιστα στα χερια Τουρκου οδηγου.
Μολις διαβασα καπου οτι τα C2 δεν ειναι S1600 αλλα A6 απο το Cup. Πιο λογικο φαινεται!
Τα C2 έχουν ανακοινώσει ότι θα κάτέβουν πρώτη φορά στη Φιλανδία (ήταν για Ακρόπολις πρώτα).
Τα Palio S1600 τρέχει εδώ και μερικά χρόνια, είναι Punto με καπάκι Palio που παράγεται στην τουρκία και το υποστηρίζει η τούρκικη FIAT. -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Μολις διαβασα καπου οτι τα C2 δεν ειναι S1600 αλλα A6 απο το Cup. Πιο λογικο φαινεται!Αποκλείεται διότι, όπως και στο Ακρόπολις, απαγορεύεται να τρέχουν Α/6 που δεν είναι S1600.
Το Palio έχει S1600 δελτίο αναγνώρισης
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μολις διαβασα καπου οτι τα C2 δεν ειναι S1600 αλλα A6 απο το Cup. Πιο λογικο φαινεται!
Αποκλείεται διότι, όπως και στο Ακρόπολις, απαγορεύεται να τρέχουν Α/6 που δεν είναι S1600.
Το Palio έχει S1600 δελτίο αναγνώρισης
Μπερδευτικα τωρα!!!
Τελικα S1600 ειναι;!
Γιατι οντως Φινλανδια ειχα ακουσει κ εγω για εμφανιση στο WRC!
Νασο γιατι απαγορευονται τα Α6;Μπορει τα cup να τα εκαναν μετατροπη σε S1600 με δικια τους πρωτοβουλια χωρις την επισημη υποστηριξη του εργοστασιου;
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Μπερδευτικα τωρα!!!
Τελικα S1600 ειναι;!
Γιατι οντως Φινλανδια ειχα ακουσει κ εγω για εμφανιση στο WRC!
Νασο γιατι απαγορευονται τα Α6;Το λέει στους κανονισμούς του JWRC, πως σε όποιον αγώνα μετράει στο JWRC, απαγορεύεται η συμμετοχή Α/6 αυτοκινήτων που δεν είναι S1600. Αυτό (φαντάζομαι...) για να αποφύγουν να εμφανιστούν κιτ-καρ (με ελάχιστο βάρος 920 κιλά) Α/6 που να 'πατήσουν' τα S1600.
Μπορει τα cup να τα εκαναν μετατροπη σε S1600 με δικια τους πρωτοβουλια χωρις την επισημη υποστηριξη του εργοστασιου;
Οχι.
Το C2 έχει δελτίο αναγνώρισης S1600 (Thirry στο Ευρωπαϊκό) αλλά δεν ξέρω αν προφταίνουν οι Τούρκοι να φτιάξουν τα δικά τους C2 S1600.
Εκτός και αν έχουν πάρει κάποια ειδική άδεια από τη FIA.
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Πραγματικα οπως βλεπω από τις συμμετοχες οι γειτονες εχουν 8 περιπου S1600, 4 WRC, πολλα Α κ Ν4. Μπραβο τους μια κ ο αγωνας τους ειναι φρεσκος στο WRC κ ειναι φανερο οτι εχουν ριξει αρκετα χρηματα στις συμμετοχες τους. Δεν ξερω τι θα κανει ο πρωτοκλασσατος τους Υazici με το WRC, αλλα φαινεται ότι με τα S1600 θα μπουν να συγκριθουν (κ ισως να χτυπησουν) χωρις φοβο τους πιτσιρικαδες του JWRC.
70 οι συμμετοχες κ ολα τ αυτοκινητα δυνατα για συναγωνισμο. Εντυπωση μου κανει το Palio S1600 που δεν το εχω δει πουθενα, οπως κ η παρθενικη εμφανιση των 2 Citroen C2 σε αγωνα WRC κ το ένα μαλιστα στα χερια Τουρκου οδηγου.
Πηραν φορα οι γειτονες στο μηχανοκινητο κ σ ένα χρονο θα φιλοξενησουν κ τον πρωτο τους αγωνα F1. Ελπιζω αυτα να τα βλεπουν κ αλλοι στην χωρα μας.Εμείς είμαστε καλόψυχοι άνθρωποι και βοειθάμε με τους μηχανικούς μας να τερματίσουν τα
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το λέει στους κανονισμούς του JWRC, πως σε όποιον αγώνα μετράει στο JWRC, απαγορεύεται η συμμετοχή Α/6 αυτοκινήτων που δεν είναι S1600. Αυτό (φαντάζομαι...) για να αποφύγουν να εμφανιστούν κιτ-καρ (με ελάχιστο βάρος 920 κιλά) Α/6 που να 'πατήσουν' τα S1600.
Φυσικά, είναι στους κανονισμούς (http://www.fia.com/resources/documents/261655019__FIA_Rally_Junior_2004_a.pdf) παράγραφος 3.10
*3.10 In rallies counting towards the Junior World Championship, **the only cars accepted in the category *of
Group A 2-wheel drive cars with a cylinder capacity of between 1400 and 1600 cm³ (A 6) are Super 1600 cars.
Furthermore, any competitor not entered in the Junior World Championship must respect all the rules applicable
to that Championship and may enter a maximum of only two Championship rallies. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μολις διαβασα καπου οτι τα C2 δεν ειναι S1600 αλλα A6 απο το Cup. Πιο λογικο φαινεται!
Αποκλείεται διότι, όπως και στο Ακρόπολις, απαγορεύεται να τρέχουν Α/6 που δεν είναι S1600.
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ FOSS ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ CUPΙΣΙΟ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΥ KAZAZ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΓΟΡΑΣΕ C2 S1600 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ...
ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΠΑΤΗΘΗΚΕ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕ ΤΗΝ COROLLA ΤΟΥ ΓΑΖΕΤΑ, ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΚΑΤΑΠΑΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΛΑ SAXO ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ...
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΠΡΟΦΑΝΩΣ, ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΛΙΑ ΚΙΤ CAR ME ΤΑ S1600 OΠΟΤΕ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΑ ΑΝΟΧΗΣ ΣΕ ΑΔΥΝΑΜΑ Α/6.ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΡΑ.ΠΡΩΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟΥΣ SOLBERG, GRONHOLM ΜΕ ΤΟΝ LOEB NA XANEI ΠΑΛΙ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ...
ΤΑ FORD ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΡΥΘΜΟ, ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΥΝ ΣΤΡΑΒΟΠΑΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ.
ΩΡΑΙΑ ΜΑΧΗ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ MITSUBISHI ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ CARLSSON, Η. SOLBERG KAI TUOHINO ΕΝΩ Ο YAZICI ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΝΑΛΟΓΗ ΜΕ ΤΟΥ ΒΩΒΟΥ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ!
ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ Η ΜΑΧΗ SUZUKI- RENAULT ΕΝΩ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΦΗΝΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ MEEKE (CORSA) KAI O ΤΟΠΙΚΟΣ ISIK (PUNTO)! -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΠΑΤΗΘΗΚΕ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕ ΤΗΝ COROLLA ΤΟΥ ΓΑΖΕΤΑ....Α5 δεν ήταν αυτή?
-
Α/5 ΝΟΜΙΖΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ...
ΟΜΩΣ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΗΤΑΝ ΔΗΛΩΜΕΝΗ Α/6...
ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ EINAI ΣΤΑ ΜΙΣΑ Α/5 ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΙΣΑ Α/6...
ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΗΤΑΝ???? -
A/5 ήταν, ΕΕ111 1400 cc (o άνθρωπος προκειμένου να τρέξει στο Ακρόπολις πήρε την ΑΕ111 1600 cc που είχε και άλλαξε μοτέρ ! Αυτό για όσους λοιδωρούν τους Ελληνες που 'σέρνονται' κοκ. )
WRC 2004 - 7oς γύρος Rally of Turkey