-
Εμένα με ξεχάσατε τελείως??
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Εμένα με ξεχάσατε τελείως??Θα ήθελα να σε βοηθήσω αλλά δεν ξέρω πως κάνουν τα παλιά τρόλεϊ. Δεν έχουμε εδώ κάτω ξέρεις.
Μπορείς να γίνεις ποιο σαφής. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Εμένα με ξεχάσατε τελείως??
Θα ήθελα να σε βοηθήσω αλλά δεν ξέρω πως κάνουν τα παλιά τρόλεϊ. Δεν έχουμε εδώ κάτω ξέρεις.
Μπορείς να γίνεις ποιο σαφής.Οκ!
Λοιπόν κάνει ένα πάρα πολύ μπάσο μούγκρισμα.Όχι το γνωστό τσίριγμα που κάνουν μερικές φορές τα φρένα, αλλά πολύ μπάσο.
Πήγα στον μηχανικό και μου είπε ότι δεν είναι οι δισκόπλακες αλλά τα τακάκια που ίσως δεν είναι καλά.
ΑΛΛΑ τον θόρυβο τον άκουγα και με τα προηγούμενα τακάκια.
-
Το βρήκα!!!!
Ξέρεις τι είναι;
Είναι το κανονικό σφύριγμα που κάνου τα φρένα, αλλα λόγου του σχεδίου της ζάντας σου (περνόντας απο μέσα ο αέρας) αυτο μετατρέπετε σε πιο μπασό, με σαφες αποτέλεσμα να μην μπορείς να καταλάβεις τι στο καλό είναι!
Με λιγα λόγια πρέπει να αλλάξεις ζάντες!
-
Για δοκίμασε να καθαρίσεις τους δίσκους σου μην έχουν κατάλοιπα από λιπαντικό. Το αμάξι σου πιστεύω έχει το ίδιο σύστημα φρένων με το ΡΟΝΥ, έτσι δεν είναι;
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Το βρήκα!!!!Ξέρεις τι είναι;
Είναι το κανονικό σφύριγμα που κάνου τα φρένα, αλλα λόγου του σχεδίου της ζάντας σου (περνόντας απο μέσα ο αέρας) αυτο μετατρέπετε σε πιο μπασό, με σαφες αποτέλεσμα να μην μπορείς να καταλάβεις τι στο καλό είναι!
Με λιγα λόγια πρέπει να αλλάξεις ζάντες!
Έλα όμως που οι δίσκοι είναι μέσα στο καπό!!!
Για δοκίμασε να καθαρίσεις τους δίσκους σου μην έχουν κατάλοιπα από λιπαντικό. Το αμάξι σου πιστεύω έχει το ίδιο σύστημα φρένων με το ΡΟΝΥ, έτσι δεν είναι;
ΕΕΕ για σε παρακαλώ!
Το Pony έχει το σύστημα του AmiΜου το είπε ένας ξένος αυτό αλλά δεν βλέπω να έχει κάποιο λιπαντικό ή βρώμα...
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Εμένα με ξεχάσατε τελείως??
Θα ήθελα να σε βοηθήσω αλλά δεν ξέρω πως κάνουν τα παλιά τρόλεϊ. Δεν έχουμε εδώ κάτω ξέρεις.
Μπορείς να γίνεις ποιο σαφής.Οκ!
Λοιπόν κάνει ένα πάρα πολύ μπάσο μούγκρισμα.Όχι το γνωστό τσίριγμα που κάνουν μερικές φορές τα φρένα, αλλά πολύ μπάσο.
Πήγα στον μηχανικό και μου είπε ότι δεν είναι οι δισκόπλακες αλλά τα τακάκια που ίσως δεν είναι καλά.
ΑΛΛΑ τον θόρυβο τον άκουγα και με τα προηγούμενα τακάκια.
Κώστα αν καταλαβαίνω απ' την περιγραφή το ίδιο έκανε το ΑΧ αφού έβαλα καινούρια τακάκια και δίσκους!
Επειδή εκτός απ' τον θόρυβο ήταν ΟΚ είχα σκοπό στην επόμενη αλλαγή να αλλάξω μάρκα στα τακάκια αλλά δεν πρόλαβα. -
το ακουσα και αυτο........και μαλλον στα ανεκδοτα επρεπε να το βαλω.
ανυποψιαστος και προφανως και λιγο ασχετος με το αντικειμενο ιδιοκτητης αυτοκινητου μαρκας πεζω 106 παει σε συνεργειο φρενων για να αλλαξει τακακια.
τα τακακια που του βαζει ο μαστορας εχουν και την αποληξη του καλωδιου για την ενδειξη του οριου φθορας του υλικου τριβης και το οποιο επειδη το συγκεκριμενο μοντελο δεν διαθετει την απαιτουμενη καλωδιωση δεν το συνδεει πουθενα και μενει στον αερα..........ωραια μεχρι εδω.
οταν ομως ο εν λογω ιδιοκτητης ρωταει τον μαστορα τι δουλεια κανει το καλωδιο αυτο εκεινος του απαντα.....'' ειναι για την προθερμανση των τακακιων ομως εσενα δεν εχει τετοιο συστημα το αυτοκινητο σου''
εκεινος το πιστευει και αφου τελειωνει η δουλεια το παιρνει και φευγει.
μετα απο καιρο επισκεπτεται το συνεργειο του φιλου μου συστημενος για επισκευη σαζμαν[το γνωστο προβλημα με την δευτερα] οπου καποια στιγμη το αναφερει και αφου οσοι παρευρισκονταν εκει τον κυττουν με γουρλωμενα ματια λυνωνται μετα στα γελια!!!!!!
μα ειναι δυνατον απο την μια να υπαρχουν τετοιοι ''επαγγελματιες'' που τους εμπιστευεται ο κοσμος την ασφαλεια του και την περιουσια του και απο την αλλα τοσο ευπιστοι και αδαεις ωστε να πιστευουν τετοιες ηλιθιοτητες;;;;
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Εμένα με ξεχάσατε τελείως??
Θα ήθελα να σε βοηθήσω αλλά δεν ξέρω πως κάνουν τα παλιά τρόλεϊ. Δεν έχουμε εδώ κάτω ξέρεις.
Μπορείς να γίνεις ποιο σαφής.Οκ!
Λοιπόν κάνει ένα πάρα πολύ μπάσο μούγκρισμα.Όχι το γνωστό τσίριγμα που κάνουν μερικές φορές τα φρένα, αλλά πολύ μπάσο.
Πήγα στον μηχανικό και μου είπε ότι δεν είναι οι δισκόπλακες αλλά τα τακάκια που ίσως δεν είναι καλά.
ΑΛΛΑ τον θόρυβο τον άκουγα και με τα προηγούμενα τακάκια.
Κώστα αν καταλαβαίνω απ' την περιγραφή το ίδιο έκανε το ΑΧ αφού έβαλα καινούρια τακάκια και δίσκους!
Επειδή εκτός απ' τον θόρυβο ήταν ΟΚ είχα σκοπό στην επόμενη αλλαγή να αλλάξω μάρκα στα τακάκια αλλά δεν πρόλαβα.Τι να πω..
ο ένας μηχανικός είπε ότι είναι τα τακάκια και όταν του είπα ότι το έκανε και με τα παλιά, μου είπε ότι το έκανε με τα παλιά γιατί ήταν πολύ φθαρμένα
-
προσφατα εκανα μια αναβαθμιση στα φρενα μου απο απλα 236χιλ σε αεριζομενα 256χιλ.
η διαφορα ηταν αισθητη με το πρωτο πατημα χωρις να εχουν πατησει ή στρωθει τα καινουργια τακακια ΑΤΕ με τους πλανισμενους δισκους.
ομως μετα 2-3 χιλιαδες χιλιομετρα δυο φορες μεσα σε λιγες μερες συνειδητοποιησα αυτο που γνωριζα μεν αλλα δεν το επραξα δε......οτι δεν αρκει μονο το μεγεθος του δισκου αλλα εξισου ή και πιο σημαντικο ειναι το υλικο τριβης.
δυο φορες λοιπον ''εχασα'' τα φρενα μετα απο παρατεταμενη αλλα οχι υπερβολικη χρηση σε κατηφορικες στροφες προφανως απο την αδυναμια των συγκεκριμενων τακακιων λειτουργιας στις υψηλες θερμοκρασιες ευτυχως χωρις περαιτερω δυσαρεστες συνεπειες.
πηρα λοιπον τακακια after market performance και αυριο θα τα βαλω επανω για να μην μου τυχει ξανα να πατησω φρενο ........και που ειναι το φρενο!!!!!
η επιλογη μου ηταν OMP KEVLAR οπου με διαβεβαιωσαν οτι ζεστα ή κρυα δεν εχουν διαφορα στην αποδοση και μπορω να πω οτι στην επιλογη μου αυτη βοηθησε και ενα τεστ των 4τ που διαβασα πριν απο αρκετο καιρο οπου πραγματι τα κατεταξε πολυ υψηλα ...βεβαια σχετικα υψηλη και η τιμη τους [79 ευρω] ομως δεν μπορω να την κρινω και υπερβολικη.
μολις τα ''στρωσω'' θα σας πω τις εντυπωσεις μου!!!!
-
Για τον sirgus
Μήπως είναι ήχος που παράγεται από στράβωμα των δίσκων? Αλλά θα έπρεπε να το ένιωθες και στο πόδι.
Μήπως είναι ήχος που παράγεται από κάτι άλλο κινούμενο εκεί (πχ ρουλεμάν, ημιαξόνια...) και το συνειδητοποιείς όταν φρενάρεις αφού τότε δεν πατάς γκάζι που κάνει φασαρία και ο ήχος μεταφέρεται καλύτερα αφού συνδέεσαι πιο άμεσα με την πηγή μέσω του πεντάλ του φρένου (αντί για μέσω του αέρα)....
Αλήθεια έχει και σέρβο το Αmi? Δεν του τό'χα! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Για τον sirgus
Μήπως είναι ήχος που παράγεται από στράβωμα των δίσκων? Αλλά θα έπρεπε να το ένιωθες και στο πόδι.
Μήπως είναι ήχος που παράγεται από κάτι άλλο κινούμενο εκεί (πχ ρουλεμάν, ημιαξόνια...) και το συνειδητοποιείς όταν φρενάρεις αφού τότε δεν πατάς γκάζι που κάνει φασαρία και ο ήχος μεταφέρεται καλύτερα αφού συνδέεσαι πιο άμεσα με την πηγή μέσω του πεντάλ του φρένου (αντί για μέσω του αέρα)....
Αλήθεια έχει και σέρβο το Αmi? Δεν του τό'χα!Μπα..δεν νομίζω για στράβωμα...ούτε από ρουλεμάν ή άλλο ήχο...
Αυτά τα καθαριστικά φρένων κάνουν τίποτα?
αλλά και πάλι δεν θα έπρεπε να βλέπω κάποιο λάδι ή κάτι παρόμοιο? -
Κώστα , θόρυβο συνήθως κάνουν τα τακάκια που δεν έχουν ταιριάξει με τις δισκόπλακες.
-
αν έχουν κάποια ''πατούρα'' οι δισκόπλακες , τα καινούργια τακάκια αργούν να πατήσουν. Στη διαδικασία αυτή του στρωσίματος , επειδή δεν πατάνε με όλη τους την επιφάνεια υπάρχει πιθανότητα να ''καούν '' τοπικά αφήνοντας ένα στρώμα πάνω στην επιφάνεια της δισκόπλακας. Το ίδιο το τακάκι αποκτά μια σκληρή επιφάνεια που ουσιαστικά ευθύνεται για το θόρυβο.
Η λύση είναι καθάρισμα με διαλυτικό και ψιλό γυαλόχαρτο για τις δισκόπλακες και ράσπα στα τακάκια ώστε να καθαρίσουν (σπάζοντας και τις γωνίες τους). Αν οι δισκόπλακες έχουν έντονες αυλακώσεις θα χρειαστούν τόρνο.
Οπτικά φαίνεται σαν λωρίδες ''μπλε'' χρώματος πάνω στην δισκόπλακα ..... έχουν αλλάξει χρώμα ή έχουν έντονες αυλακώσεις οι δικές σου ;; -
μπορεί να μήν ταιριάζουν τα υλικά μεταξύ τους (σπάνιο ..)
-
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Κώστα , θόρυβο συνήθως κάνουν τα τακάκια που δεν έχουν ταιριάξει με τις δισκόπλακες.-
αν έχουν κάποια ''πατούρα'' οι δισκόπλακες , τα καινούργια τακάκια αργούν να πατήσουν. Στη διαδικασία αυτή του στρωσίματος , επειδή δεν πατάνε με όλη τους την επιφάνεια υπάρχει πιθανότητα να ''καούν '' τοπικά αφήνοντας ένα στρώμα πάνω στην επιφάνεια της δισκόπλακας. Το ίδιο το τακάκι αποκτά μια σκληρή επιφάνεια που ουσιαστικά ευθύνεται για το θόρυβο.
Η λύση είναι καθάρισμα με διαλυτικό και ψιλό γυαλόχαρτο για τις δισκόπλακες και ράσπα στα τακάκια ώστε να καθαρίσουν (σπάζοντας και τις γωνίες τους). Αν οι δισκόπλακες έχουν έντονες αυλακώσεις θα χρειαστούν τόρνο.
Οπτικά φαίνεται σαν λωρίδες ''μπλε'' χρώματος πάνω στην δισκόπλακα ..... έχουν αλλάξει χρώμα ή έχουν έντονες αυλακώσεις οι δικές σου ;; -
μπορεί να μήν ταιριάζουν τα υλικά μεταξύ τους (σπάνιο ..)
thanks!
Θα το δοκιμάσω πριν αγοράσω νέα τακάκιαΤα καθαριστικά που πουλάνε για φρένα??? Αξίζουν?
-
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Τα καθαριστικά που πουλάνε για φρένα??? Αξίζουν?
Οινόπνευμα υπό πίεση είναι στην ουσία.
Κάνουν αρκετά καλή δουλειά εγώ το χρησιμοποιώ για να καθαρίζω και άλλα εηαρτήματα εκτός τα φρένα.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Κώστα , θόρυβο συνήθως κάνουν τα τακάκια που δεν έχουν ταιριάξει με τις δισκόπλακες.-
αν έχουν κάποια ''πατούρα'' οι δισκόπλακες , τα καινούργια τακάκια αργούν να πατήσουν. Στη διαδικασία αυτή του στρωσίματος , επειδή δεν πατάνε με όλη τους την επιφάνεια υπάρχει πιθανότητα να ''καούν '' τοπικά αφήνοντας ένα στρώμα πάνω στην επιφάνεια της δισκόπλακας. Το ίδιο το τακάκι αποκτά μια σκληρή επιφάνεια που ουσιαστικά ευθύνεται για το θόρυβο.
Η λύση είναι καθάρισμα με διαλυτικό και ψιλό γυαλόχαρτο για τις δισκόπλακες και ράσπα στα τακάκια ώστε να καθαρίσουν (σπάζοντας και τις γωνίες τους). Αν οι δισκόπλακες έχουν έντονες αυλακώσεις θα χρειαστούν τόρνο.
Οπτικά φαίνεται σαν λωρίδες ''μπλε'' χρώματος πάνω στην δισκόπλακα ..... έχουν αλλάξει χρώμα ή έχουν έντονες αυλακώσεις οι δικές σου ;; -
μπορεί να μήν ταιριάζουν τα υλικά μεταξύ τους (σπάνιο ..)
Τα τακάκια πρέπει να έχουν πάντα 'άγρια' επιφάνεια?
Μια γυαλάδα που βλέπω (μου είπε ένας ξένος να κάνω deglaze-καλό ακούγεται αλλά πως γίνεται!? ) μήπως σημαίνει ότι δεν τα έστρωσα καλά? -
-
Νομιζω με γυαλοχαρτο.Τριβεις τα τακακια πανω σε γυαλοχαρτο μεχρι να φυγει η γυαλαδα.Για αγρια επιφανεια ,απο την στιγμη που τριβονται ,μου φαινεται πιο λογικο να ειναι λεια (οχι ομως καμμενα).Ελενξε επισης αν πατανε σε ολο τον δισκο τα τακακια.Κανε το εξης :Με κρυα φρενα ριξε νερο στους δισκους ,οπως οταν πλενουμε το αμαξι.Αφησε το αρκετη ωρα (π.χ. μια νυκτα) για να πιασει επιφανειακη σκουρια στους δισκους.Οδηγησε με χαμηλη ταχυτητα πατωντας το φρενο σιγα σιγα και ελενχε τους δισκους αν καθαριζουν απο την σκουρια.Με πολυ ελαφρο φρεναρισμα πιθανοτατα δεν θα καθαρισουν τελειως (μενουν καποιες γραμμες)αλλα με πιο δυνατο φρεναρισμα πρεπει να καθαρισουν απολυτα.
Υπαρχει περιπτωση τα τακακια να ειναι χωρις ασβεστο και να κανουν θορυβο ;Σε αντιθεση με τα πιο παλια ; -
Άγρια δεν μπορούν να είναι αλλά δεν πρέπει και να γυαλίζουν. Τρίψε τα με ένα γυαλόχαρτο (μην φας το μισό) μέχρι να φύγει η γυαλάδα και περισσότερο στις πλευρές ώστε να στρογγυλέψουν λιγάκι. Ένα καλό καθάρισμα στους δίσκους θα βοηθούσε επίσης ώστε να φύγουν τυχών επικαθίσεις.
Από όσο ξέρω στα «καινούργια» τακάκια δεν περιέχεται αμίαντος και όχι άσβεστο.
-
asbestos (στα αγγλικά)=αμίαντος (στα ελληνικά). Εξ ου και το μπέρδεμα απ' ότι φαίνεται!
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
asbestos (στα αγγλικά)=αμίαντος (στα ελληνικά). Εξ ου και το μπέρδεμα απ' ότι φαίνεται!Και εγώ που νόμιζα πως εννοούσε άσβηστο ασβέστη!!!
Πλάκα κάνω. Μου φάνηκε όμως πολύ παράξενο το «άσβεστος”
Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)