Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 186
    • 187
    • 29 / 187
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    91
    3730
    60500
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stormold last edited by

      Ο χρήστης mirage έγραψε:
      Τα θυμαμαι όλα αυτά, αλλα άσε με να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου

      Ok!... Σε αφήνω!...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        ggab last edited by

        Kαι εγω ειχα το accent απο 20χρονων και μετα απο 12 χρονια ειπα να το αλλαξω λογω οτι γιναμε στην οικογενεια 4 και ηθελα χωρους για καροτσια,παιδικα καθησματακια κτλ κατα τα αλλα το αυτοκινητο δεν ειχε ζητησει ποτε ΤΙΠΟΤΑ,ετσι ασυζητητη βουρ για hyundai αλλα δεν με καλυπτε κανενα μοντελο της αφου suv και το i30 δεν το θεωρω οχημα για 4 και με μπολικα τσιμπραγκαλα!!!Βλεπω κατι i40 κατι genesis και αναθεματιζω που μαλλον δεν θα ερθουν στα μερη μας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stormold last edited by

          Εγώ πάντως το ACCENT το καλοβλέπω ...

          1400 κυβικά, δοκιμασμένο, αξιόπιστο, με καλούς χώρους, 4πορτο, μπαίνει και radio CD εμπορίου (USB! ) σε λευκό χρωματάκι ή ασημένιο... Μια χαρά αυτοκινητάκι και χωρίς τα πέρα-δώθε στα συνεργεία και χάσιμο χρόνου και χρημάτων...

          Και άσε τους άλλους να 'στρίβουν δια του αρραβώνος' ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funkyreverend last edited by

            Κάτοχος Getz σας χαιρετώ όλους τους αγωνιστές!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
              Κάτοχος Getz σας χαιρετώ όλους τους αγωνιστές!

              Το έβγαλες από τον σκουπιδοτενεκέ; Τελικά το σχέδιο Μάτριξ δεν ευοδώθηκε;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                Ο χρήστης Storm έγραψε:
                Εγώ πάντως το ACCENT το καλοβλέπω ...

                1400 κυβικά, δοκιμασμένο, αξιόπιστο, με καλούς χώρους, 4πορτο, μπαίνει και radio CD εμπορίου (USB! ) σε λευκό χρωματάκι ή ασημένιο... Μια χαρά αυτοκινητάκι και χωρίς τα πέρα-δώθε στα συνεργεία και χάσιμο χρόνου και χρημάτων...

                Και άσε τους άλλους να 'στρίβουν δια του αρραβώνος' ...

                διαφωνω καθως το θεωρω παροχημενο σε πολλους τομεις αν και 11000ευρω που κανει οντως περνεις εργατη,ομως με λιγα παραπανω το i30 ειναι αλλου

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stormold last edited by

                  Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                  διαφωνω καθως το θεωρω παροχημενο σε πολλους τομεις αν και 11000ευρω που κανει οντως περνεις εργατη,ομως με λιγα παραπανω το i30 ειναι αλλου

                  Εσύ καλά κάνεις και διαφωνείς...

                  Εγώ τι λέω; ΖΗΤΩ ΤΑ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΑ!...!...!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ggab last edited by

                    Ο χρήστης Storm έγραψε:

                    διαφωνω καθως το θεωρω παροχημενο σε πολλους τομεις αν και 11000ευρω που κανει οντως περνεις εργατη,ομως με λιγα παραπανω το i30 ειναι αλλου

                    Εσύ καλά κάνεις και διαφωνείς...

                    Εγώ τι λέω; ΖΗΤΩ ΤΑ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΑ!...!...!

                    καλα ντε μη βαρας εσυ θα το πληρωσεις ολο...εγω δεν βαζω δεκαρα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stormold last edited by

                      Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                      διαφωνω καθως το θεωρω παροχημενο σε πολλους τομεις αν και 11000ευρω που κανει οντως περνεις εργατη,ομως με λιγα παραπανω το i30 ειναι αλλου

                      Εσύ καλά κάνεις και διαφωνείς...

                      Εγώ τι λέω; ΖΗΤΩ ΤΑ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΑ!...!...!

                      καλα ντε μη βαρας εσυ θα το πληρωσεις ολο...εγω δεν βαζω δεκαρα!

                      Μην ανησυχείς. Δεν πρόκειται να πάρω το Accent. Δεν μου αρέσει το υποβραχιόνιο που προσφέρει. Είναι σαν του 207. ...Δείγμα από υποβραχιόνιο...
                      Τουλάχιστον το Accent κοστίζει 11000 ενώ το άλλο το 'στρίβειν' μου κόστισε τα διπλάσια...

                      Πάντως είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα ξαναγυρίσω στην Κορέα εκτός αν μου κάτσει κανένα από δυο-τρία Γερμανικά που κοιτώ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        edmond last edited by

                        storm κατι μου λεει πως θα καταληξεις στα γερμανικα, οπως ολοι μας βεβαιως βεβαιως.πανε οι εποχες που μας αρκουσε ενας φτηνος πλην αξιοπιστος κορεατης. τωρα καλως η κακως εχουμε απαιτησεις. θελουμε κατι πιο ακριβο, κατι πιο..γερμανικο βρε αδερφε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stormold last edited by

                          Ο χρήστης edmond έγραψε:
                          storm κατι μου λεει πως θα καταληξεις στα γερμανικα, οπως ολοι μας βεβαιως βεβαιως.πανε οι εποχες που μας αρκουσε ενας φτηνος πλην αξιοπιστος κορεατης. τωρα καλως η κακως εχουμε απαιτησεις. θελουμε κατι πιο ακριβο, κατι πιο..γερμανικο βρε αδερφε.

                          Είναι γεγονός ότι δυο-τρία Γερμανικά τα αναζητώ σε καλομεταχειρισμένα (μοντέλα 2008/2009/2010).
                          Αν εντοπίσω αυτό που θέλω, όπως το θέλω τότε θα ...

                          Από τα Κορεάτικα τα μόνα που αξίζουν είναι τα i30 και Ceed. Καλώς ή κακώς όμως έχω βάσιμες υπόνοιες/υποψίες κλπ... ότι οι ιπποδυνάμεις τους και οι επιδόσεις τους είναι 'μαγειρεμένες'...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ggab last edited by

                            Ο χρήστης Storm έγραψε:

                            storm κατι μου λεει πως θα καταληξεις στα γερμανικα, οπως ολοι μας βεβαιως βεβαιως.πανε οι εποχες που μας αρκουσε ενας φτηνος πλην αξιοπιστος κορεατης. τωρα καλως η κακως εχουμε απαιτησεις. θελουμε κατι πιο ακριβο, κατι πιο..γερμανικο βρε αδερφε.

                            Είναι γεγονός ότι δυο-τρία Γερμανικά τα αναζητώ σε καλομεταχειρισμένα (μοντέλα 2008/2009/2010).
                            Αν εντοπίσω αυτό που θέλω, όπως το θέλω τότε θα ...

                            Από τα Κορεάτικα τα μόνα που αξίζουν είναι τα i30 και Ceed. Καλώς ή κακώς όμως έχω βάσιμες υπόνοιες/υποψίες κλπ... ότι οι ιπποδυνάμεις τους και οι επιδόσεις τους είναι 'μαγειρεμένες'...

                            τι εννοεις μαγειρεμενες;εγω νομιζω οτι δεν τα πιανει κανενα ατμοσφαιρικο ευρωπαικο οχι μονο στα χαρτια αλλα και στην πραξη....και τελος δεν μπορω να ακουω ακομη για ποιοτητα αφου πλεον παιζουν και εκει πολυ ψηλα.Ακομη βλεπω στο δρομο hyundai 15ετων και βαλε ενω αντιστοιχα μοντελα fiat,peugeot,citroen,seat κτλ τεινουν να εξαφανιστουν απο τους δρομους....διαφωνητε;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stormold last edited by

                              Περί 'μαγειρέματος'
                              Θεωρώ ότι υπάρχει αναντιστοιχία μεταξύ ιπποδυνάμεων και επιδόσεων...

                              Π.χ. το i30 στα 1600 έχει λέει 122 άλογα. Ενώ το Ceed 126 άλογα...
                              Οι επιδόσεις όμως είναι μέτριες, όσο αφορά τις εργοστασιακές μετρήσεις (τελική και 0-100)
                              Από 122άλογα και 126 άλογα θα περίμενα τελική κάπου στα 200 και 0-100 κάτω από 10,5 δευτερόλεπτα.
                              Το ίδιο θεωρώ πως συμβαίνει και με τις εκδόσεις 1.4...
                              Επίσης το άλλο παράξενο είναι τα βάρη. Και τα δύο είναι κάτω από 1250 κιλά και μάλιστα το i30 είναι αρκετά ποιο ελαφρύ από το Ceed... Που σημαίνει ότι τουλάχιστον τα 1600άρια θα μπορούσαν να ήταν ποιο σβέλτα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                storm κατι μου λεει πως θα καταληξεις στα γερμανικα, οπως ολοι μας βεβαιως βεβαιως.πανε οι εποχες που μας αρκουσε ενας φτηνος πλην αξιοπιστος κορεατης. τωρα καλως η κακως εχουμε απαιτησεις. θελουμε κατι πιο ακριβο, κατι πιο..γερμανικο βρε αδερφε.

                                Είναι γεγονός ότι δυο-τρία Γερμανικά τα αναζητώ σε καλομεταχειρισμένα (μοντέλα 2008/2009/2010).
                                Αν εντοπίσω αυτό που θέλω, όπως το θέλω τότε θα ...

                                Από τα Κορεάτικα τα μόνα που αξίζουν είναι τα i30 και Ceed. Καλώς ή κακώς όμως έχω βάσιμες υπόνοιες/υποψίες κλπ... ότι οι ιπποδυνάμεις τους και οι επιδόσεις τους είναι 'μαγειρεμένες'...

                                τι εννοεις μαγειρεμενες;εγω νομιζω οτι δεν τα πιανει κανενα ατμοσφαιρικο ευρωπαικο οχι μονο στα χαρτια αλλα και στην πραξη....και τελος δεν μπορω να ακουω ακομη για ποιοτητα αφου πλεον παιζουν και εκει πολυ ψηλα.Ακομη βλεπω στο δρομο hyundai 15ετων και βαλε ενω αντιστοιχα μοντελα fiat,peugeot,citroen,seat κτλ τεινουν να εξαφανιστουν απο τους δρομους....διαφωνητε;

                                Ναι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  italakias last edited by

                                  οι μονολεκτικες απαντησεις ειναι δικες μου ,μην τις κλεβεις

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                    :lol:

                                    οι μονολεκτικες απαντησεις ειναι δικες μου ,μην τις κλεβεις

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                      storm κατι μου λεει πως θα καταληξεις στα γερμανικα, οπως ολοι μας βεβαιως βεβαιως.πανε οι εποχες που μας αρκουσε ενας φτηνος πλην αξιοπιστος κορεατης. τωρα καλως η κακως εχουμε απαιτησεις. θελουμε κατι πιο ακριβο, κατι πιο..γερμανικο βρε αδερφε.

                                      Είναι γεγονός ότι δυο-τρία Γερμανικά τα αναζητώ σε καλομεταχειρισμένα (μοντέλα 2008/2009/2010).
                                      Αν εντοπίσω αυτό που θέλω, όπως το θέλω τότε θα ...

                                      Από τα Κορεάτικα τα μόνα που αξίζουν είναι τα i30 και Ceed. Καλώς ή κακώς όμως έχω βάσιμες υπόνοιες/υποψίες κλπ... ότι οι ιπποδυνάμεις τους και οι επιδόσεις τους είναι 'μαγειρεμένες'...

                                      τι εννοεις μαγειρεμενες;εγω νομιζω οτι δεν τα πιανει κανενα ατμοσφαιρικο ευρωπαικο οχι μονο στα χαρτια αλλα και στην πραξη....και τελος δεν μπορω να ακουω ακομη για ποιοτητα αφου πλεον παιζουν και εκει πολυ ψηλα.Ακομη βλεπω στο δρομο hyundai 15ετων και βαλε ενω αντιστοιχα μοντελα fiat,peugeot,citroen,seat κτλ τεινουν να εξαφανιστουν απο τους δρομους....διαφωνητε;

                                      Λυσσα το εκανες!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                        storm κατι μου λεει πως θα καταληξεις στα γερμανικα, οπως ολοι μας βεβαιως βεβαιως.πανε οι εποχες που μας αρκουσε ενας φτηνος πλην αξιοπιστος κορεατης. τωρα καλως η κακως εχουμε απαιτησεις. θελουμε κατι πιο ακριβο, κατι πιο..γερμανικο βρε αδερφε.

                                        Είναι γεγονός ότι δυο-τρία Γερμανικά τα αναζητώ σε καλομεταχειρισμένα (μοντέλα 2008/2009/2010).
                                        Αν εντοπίσω αυτό που θέλω, όπως το θέλω τότε θα ...

                                        Από τα Κορεάτικα τα μόνα που αξίζουν είναι τα i30 και Ceed. Καλώς ή κακώς όμως έχω βάσιμες υπόνοιες/υποψίες κλπ... ότι οι ιπποδυνάμεις τους και οι επιδόσεις τους είναι 'μαγειρεμένες'...

                                        τι εννοεις μαγειρεμενες;εγω νομιζω οτι δεν τα πιανει κανενα ατμοσφαιρικο ευρωπαικο οχι μονο στα χαρτια αλλα και στην πραξη....και τελος δεν μπορω να ακουω ακομη για ποιοτητα αφου πλεον παιζουν και εκει πολυ ψηλα.Ακομη βλεπω στο δρομο hyundai 15ετων και βαλε ενω αντιστοιχα μοντελα fiat,peugeot,citroen,seat κτλ τεινουν να εξαφανιστουν απο τους δρομους....διαφωνητε;

                                        Λυσσα το εκανες!!!

                                        δηλ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Οτι δεν βλεπω να εξαφανιζονται τα παλια πλην κορεατικων.Επιπλεον πριν απο το excell δεν υπηρχε στην Ελλαδα χιουνται για πολλα χρονια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                            Περί 'μαγειρέματος'
                                            Θεωρώ ότι υπάρχει αναντιστοιχία μεταξύ ιπποδυνάμεων και επιδόσεων...

                                            Π.χ. το i30 στα 1600 έχει λέει 122 άλογα. Ενώ το Ceed 126 άλογα...
                                            Οι επιδόσεις όμως είναι μέτριες, όσο αφορά τις εργοστασιακές μετρήσεις (τελική και 0-100)
                                            Από 122άλογα και 126 άλογα θα περίμενα τελική κάπου στα 200 και 0-100 κάτω από 10,5 δευτερόλεπτα.
                                            Το ίδιο θεωρώ πως συμβαίνει και με τις εκδόσεις 1.4...
                                            Επίσης το άλλο παράξενο είναι τα βάρη. Και τα δύο είναι κάτω από 1250 κιλά και μάλιστα το i30 είναι αρκετά ποιο ελαφρύ από το Ceed... Που σημαίνει ότι τουλάχιστον τα 1600άρια θα μπορούσαν να ήταν ποιο σβέλτα.

                                            200 τελικη γραφουν τα 1,8 και εσενα σε πειραξε το 192;η αναφορα στην ιπποδυναμη εχει να κανει με την διαφορετικη χαρτογραφηση που εκανε η καθε εταιρια σε εναν ολοιδιο κινητηρα.Το βαρος τι εχει;για μικρομεσαια χατς δεν μιλαμε;και μη μενεις στα 0-100 αλλα τσεκ τις ρεπριζ!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 29 / 187
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr