-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Εκτός από αυτό όμως (με τα τσιμουχάκια) το αμάξι ήταν απροβλημάτιστο.*
Που είσαι εσύ ?
παρατησε τα Γερμανικα που ειχαν ψωμι, και πηγε στα Γιαπωνεζικα που δε χρειαζονται μαστορα...
Χαζός είμαι ρε να τα παρατήσω?
Τα γιαπωνέζικα είναι για να κυκλοφορούμε εμείςΩπα, μου το λεει φιλος και μηχανικος αυτοκινητων και προσπαθω να πεισω τον πατερα το επομενο να ειναι γιαπωνεζικο
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Εκτός από αυτό όμως (με τα τσιμουχάκια) το αμάξι ήταν απροβλημάτιστο.*
Που είσαι εσύ ?
παρατησε τα Γερμανικα που ειχαν ψωμι, και πηγε στα Γιαπωνεζικα που δε χρειαζονται μαστορα...
Χαζός είμαι ρε να τα παρατήσω?
Τα γιαπωνέζικα είναι για να κυκλοφορούμε εμείςετσι ακριβως ειναι, εκτος αν θες να εχεις αυτοκινητο και οχι απλα να μετακινεισαι.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Επίσης εμένα αυτό μου είπε ο εμπειρογνώμονας της Kosmocar....
Ο εμπειρογνώμονας της Kosmocar τι θα σου έλεγε,ότι τα αμάξια που πουλάμε είναι μπ@υρδέλα κι ΑΧΡΗΣΤΑ?
που ήρθε (μετά από τσακωμό προσπαθώντας να τους 'πείσω' ότι δεν φταίω εγώ που άνοιξε το καβούκι και καταστράφηκαν γρανάζια κτλ) και μάλιστα μου είπε ότι θα κυνηγήσουν το άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο για την κακή τοποθέτηση, που ήταν εμφανές ότι ήταν βαλμένος (ο δίσκος) πολύ παράκεντρα.
Α.Ο δίσκος ήταν παράκεντρα και δεν σκορτσάριζε το αμάξι?
Β.Αν ο δίσκος ήταν παράκεντρα τότε ήταν παράκεντρα και το μπριζντιρεκτ του σασμαν
Οπότε καταλαβαίνεις ότι αυτό πολύ απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ.Πραγματικά το αμάξι μετά από 130.000km και 9 χρόνια (όπου και πουλήθηκε) και παρότι την σκληρή χρήση που έτρωγε καθημερινά (μιλάμε για πολύ λιώσιμο και σκίσιμο ), δεν έκανε κιχ.
Δεν το λέω για να ευλογήσω τίποτα.στο κάτω-κάτω εγώ φταίω αν το αμάξι που αγόρασα βγάζει 1002 προβλήματα?Εγώ το έφτιαξα?Ή μήπως εγώ το ήξερα ότι θα έβγαζε προβλήματα και το αγόρασα?Δηλ δεν άλλαξες ούτε ένα γρύλλο πόρτας?
ναι...τα γιαπωνέζικα δεν βγάζουν προβλήματα.
Αν μιλάμε για toyota και Honda ΟΧΙ δεν βγάζουν τπτ.
ναι-ναι...Είναι απροβλημάτιστα.
ακριβώς
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ετσι ακριβως ειναι, εκτος αν θες να εχεις αυτοκινητο και οχι απλα να μετακινεισαι.
Εγώ απλά θέλω να μετακινούμαι,σας ζηλεύω με τα πολιτικά κάρτ
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
ετσι ακριβως ειναι, εκτος αν θες να εχεις αυτοκινητο και οχι απλα να μετακινεισαι.
Εγώ απλά θέλω να μετακινούμαι,σας ζηλεύω με τα πολιτικά κάρτ
προφανως θες απλα να μετακινεισαι, αν ηθελες να διαθεσεις σοβαρο ποσο για αυτοκινητο δε θα επαιρνες Γιαπωνεζο
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ετσι ακριβως ειναι, εκτος αν θες να εχεις αυτοκινητο και οχι απλα να μετακινεισαι.
Εγώ απλά θέλω να μετακινούμαι,σας ζηλεύω με τα πολιτικά κάρτ
προφανως θες απλα να μετακινεισαι, αν ηθελες να διαθεσεις σοβαρο ποσο για αυτοκινητο δε θα επαιρνες Γιαπωνεζο
Εξαρτάται πως εννοείς το 'σοβαρό ποσό',γιατί αν μιλάμε πάνω από 30 χιλιάρικα δύο θα ήταν οι επιλογές μου ή Lexus ή Legacy
-
http://sheneverslept.com/newsandreviews ... -zone1.jpg
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
http://sheneverslept.com/newsandreviews/wp-content/uploads/2009/11/the-twilight-zone1.jpgΤι έγινε ρε Βασίλη νύχτωσε από τώρα?
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
http://sheneverslept.com/newsandreviews/wp-content/uploads/2009/11/the-twilight-zone1.jpg
Τι έγινε ρε Βασίλη νύχτωσε από τώρα?
Πολλα παραξενα συμβαινουν ,αυτο θα ηταν το λιγοτερο
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
ετσι ακριβως ειναι, εκτος αν θες να εχεις αυτοκινητο και οχι απλα να μετακινεισαι.
Εγώ απλά θέλω να μετακινούμαι,σας ζηλεύω με τα πολιτικά κάρτ
προφανως θες απλα να μετακινεισαι, αν ηθελες να διαθεσεις σοβαρο ποσο για αυτοκινητο δε θα επαιρνες Γιαπωνεζο
Εξαρτάται πως εννοείς το 'σοβαρό ποσό',γιατί αν μιλάμε πάνω από 30 χιλιάρικα δύο θα ήταν οι επιλογές μου ή Lexus ή Legacy
αψογα, δηλαδη τοσα χρονια που μας τα ειχες πρηξεις για τα Γερμανικα, προφανως εγραφες μαλ@κιες ε?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
http://sheneverslept.com/newsandreviews/wp-content/uploads/2009/11/the-twilight-zone1.jpg
Τι έγινε ρε Βασίλη νύχτωσε από τώρα?
Πολλα παραξενα συμβαινουν ,αυτο θα ηταν το λιγοτερο
Μπα,τα παράξενα τα δημιουργούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες που μας θεωρούν θύματα και δεδομένους ως πελατες τους
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Δηλ δεν άλλαξες ούτε ένα γρύλλο πόρτας?
ξενέρα αλλά όχι.
Ούτε έτριζε ούτε τίποτα...Απόλυτη ξενέρα ρε π@υστη μου.
Πώς γίνεται όμως και είμαι ΠΑΝΤΑ η εξαίρεση, δεν μπορώ να καταλάβω.
Μήπως απλώς γιατί δεν κακοποιώ το αμάξι μου (πέραν της μηχανής - αν και της κάνω service πολύ ευλαβικά βάζοντας πάντα τα καλύτερα σε λάδια και ανταλλακτικά) απλώς και μόνο γιατί ΔΕΝ βαριέμαι να κάνω 1 κίνηση παραπάνω?Αν μιλάμε για toyota και Honda ΟΧΙ δεν βγάζουν τπτ.
Τα συγκεκριμενοποιούμε αλλά ΟΚ.
Και για honda έχω πολλά για τη γούνα τους.Ειδικά στα αυτόματα σασμάν τους...Αλλά θα μου πεις, οι 'γρήγοροι' τα παίρνουν χειροκίνητα.Το ξέχασα... (δεν αναφέρομαι σε σένα, αλλά γενικά υπάρχει ένα κλίμα ότι τα γιαπωνέζικα δεν βγάζουν προβλήματα, κάτι που δεν ισχύει - έχω γνωστό που είναι υπεύθυνος σε εξουσιοδοτημένο service σε honda, πριν ήταν σε suzuki και θα πάει μάλλον στην toyota σύντομα οπότε θα έχω και από εκεί άποψη).Πήγαινε σε ένα (εξουσιοδοτημένο) συνεργείο με honda πχ ή toyota και ρώτα τι προβλήματα εμφανίζουν.δε θα πω ότι δεν είναι ίσως πιο αξιόπιστα τα toyota ή όποιοδήποτε άλλο 'εξ-ανατολής' μοντέλο, αλλά μην ξεχνάμε πχ ότι το Corolla πχ δεν έχει τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρονικά ή άλλα μέρη που μπορεί να είναι καλύτερα ως προς το χρήστη αλλά προφανώς τα πιο παλιά μοντέλα (στα ηλεκτρονικά και κτλ-κτλ) βγάζουν λιγότερα προβλήματα αφού τα 'ηλίθια'-χαζά προβλήματα έχουν λυθεί.
Μην τα βάζουμε όλα σε ένα σακί.
Τέλοσπάντων.Είμαστε εκτός θέματος.
Δεν εκθιάζω την VW ή την AUDI ή την SEAT ή την BMW ή την toyota κτλ-κτλ.
Απλώς λέω ότι η κάθε μία έχει κάποια προτερήματα και κάποια μειονεκτήματα και ο κάθε αγοραστής αγοράζει το κάθε προϊόν που πουλιέται γνωρίζοντας τα (+) και (-). (αν δεν τα γνωρίζει κακό του κεφαλιού του ειδικά σήμερα με την πληροφόρηση που υπάρχει ).
Αυτά...Over and out.ΥΓ:για το σασμάν αναφέρω ακριβώς αυτά που μου είπαν.Τότε δεν ασχολήθηκα περισσότερο γιατί παρότι ήμουν 5 χρόνια εκτός εγγύησης (7 χρονών το αμάξι) μου κάλυψαν 100% το ανταλλακτικό βάζοντάς μου καινούριο σασμάν (όχι ανακατασκευασμένο και αξίας 5000€) και πλήρωσα μόνο την εργασία (800κάτι - όχι ότι είναι λίγα), οπότε αποφάσισα να μην ψάξω περαιτέρω τι φταίει και ποιός φταίει. Πάντως επειδή έτυχε και Golf IV & V αγόρασαν πολλοί στον περίγυρό μου, μπορώ να πω ότι ήμουν ο μόνος που εμφάνισε πρόβλημα στο σασμάν (μπορεί να έφταιγε ΚΑΙ η άγρια χρήση...δε θα το αρνηθώ και άσχετα αν αυτό δεν είναι ελαφρυντικό για την -κάθε- VW ).Επίσης δεν μπορώ να διαφωνίσω με αυτό που λες γιατί μου φαίνεται πιο λογικό αυτό που μου λες από αυτό που μου είπαν τότε αυτοί (και γνώριζα και τότε λιγότερα σε σχέση με σήμερα).
ΥΓ2:έχεις γράψει πολλές φορές ότι έχεις συνεργείο.Σε ποιές μάρκες εξειδικεύεσαι? (ρωτάω περισσότερο από περιέργεια ) -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ετσι ακριβως ειναι, εκτος αν θες να εχεις αυτοκινητο και οχι απλα να μετακινεισαι.
Εγώ απλά θέλω να μετακινούμαι,σας ζηλεύω με τα πολιτικά κάρτ
προφανως θες απλα να μετακινεισαι, αν ηθελες να διαθεσεις σοβαρο ποσο για αυτοκινητο δε θα επαιρνες Γιαπωνεζο
Εξαρτάται πως εννοείς το 'σοβαρό ποσό',γιατί αν μιλάμε πάνω από 30 χιλιάρικα δύο θα ήταν οι επιλογές μου ή Lexus ή Legacy
αψογα, δηλαδη τοσα χρονια που μας τα ειχες πρηξεις για τα Γερμανικα, προφανως εγραφες μαλ@κιες ε?
Φυσικά και δεν έγραφα μαλακίες.
Θα θυμάσαι που έλεγα ότι σε ένα αμάξι η αξιοπιστία κρίνετε σε βάθος χρόνου και μετά τα 200000km.
Δυστυχώς οι Γερμανοί ΣΗΜΕΡΑ εκτός απ το σασι(παθητικη ασφάλεια όπου δεν μπορει κανείς να τους φάει το δίκιο) πουλάνε όνομα,τπτ άλλο.
Οταν η αξιοπιστία είναι δεδομένη μέχρι και την γενιά των GOLF III (ειδικά σε συνδιασμό με την συνολική αίσθηση του αυτοκινητου κάνει....θαύματα) θεωρείς ότι κάποια έστω και χοντρά προβλήματα στην αρχή θα διορθωθούν.
Μετά από μια δεκαετία και αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα(για να βγει μια συνολική εικόνα) τα αυτοκίνητα έχουν αποδειχτεί οι χειρότερες πλέον κατασκευές και το λυπηρό είναι ότι απ τη στιγμή που πουλάνε (ρίχνοντας ως δόλωμα διάφορα τεχνικά τρυκ) τα κάνουν όλο και ποιό ψεύτικα.
Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι τις μαλακίες δεν τις λέω εγώ απλά οι Γερμανοί αφού έδεσαν τον γάιδαρό τους άρχισαν να βγάζουν πλέον μαλακίες.
Είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να πληρώνεις 30 χιλιάρικα για αμάξι και στα 100 000km να είναι για πέταμα.
Χ@στηκα αν έχει καλύτερο κράτημα κλπ.
Δηλ για να το καταλαβω,στα Γερμανικά ΣΗΜΕΡΑ από ποιό πόσο και πάνω συμπεριλαμβάνετε και η αξιοπιστία?ΥΓ.Της γυναίκας το Ibiza έχει 27 000km, η κρεμαγιέρα χάνει λάδια (700 γιουρος ανακατασκευης,φυσικά για την VW τα 700άρικα και χιλιάρικα είναι αναλώσιμα λες κι αυτός που έχει ibiza έχει ετήσιο εισόδημα 100 χιλιάρικα) και το ένα παράθυρο κάνει κάτι κρακ κρακ,έτοιμο είναι.
Αν πάει έτσι θα φάει σουτάρισμα με τη μία.....μετά μην απορούμε πως έφτασε η toyota στην κορυφή -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ξενέρα αλλά όχι.
Ούτε έτριζε ούτε τίποτα...Απόλυτη ξενέρα ρε π@υστη μου.
Πώς γίνεται όμως και είμαι ΠΑΝΤΑ η εξαίρεση, δεν μπορώ να καταλάβω.
Μήπως απλώς γιατί δεν κακοποιώ το αμάξι μου (πέραν της μηχανής - αν και της κάνω service πολύ ευλαβικά βάζοντας πάντα τα καλύτερα σε λάδια και ανταλλακτικά) απλώς και μόνο γιατί ΔΕΝ βαριέμαι να κάνω 1 κίνηση παραπάνω?Αν και πολλοί ιδιοκτήτες αποκρύπτουν τα πραγματικά προβλήματα των αυτοκινήτων τους (ειδικά οι μερσεντάκηδες είναι για κλάματα) δεν έχω λόγο να μην σε πιστέψω.
Η συνολική εικόνα όμως βγαίνει στο μέσο όρο κι όχι από ένα αμάξι μόνο.Τα συγκεκριμενοποιούμε αλλά ΟΚ.
Και για honda έχω πολλά για τη γούνα τους.Ειδικά στα αυτόματα σασμάν τους........Δεν υπάρχει αμάξι που να μην χαλάει.
Και το Avensis του 2000 βγήκε φόλα αλλά δεν αντικατοπτρίζει όλη την εικόνα της εταιρίας.[/quote]ΥΓ2:έχεις γράψει πολλές φορές ότι έχεις συνεργείο.Σε ποιές μάρκες εξειδικεύεσαι? (ρωτάω περισσότερο από περιέργεια )
VAG.....
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
δε θα πω ότι δεν είναι ίσως πιο αξιόπιστα τα toyota ή όποιοδήποτε άλλο 'εξ-ανατολής' μοντέλο, αλλά μην ξεχνάμε πχ ότι το Corolla πχ δεν έχει τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρονικά ή άλλα μέρη που μπορεί να είναι καλύτερα ως προς το χρήστη αλλά προφανώς τα πιο παλιά μοντέλα (στα ηλεκτρονικά και κτλ-κτλ) βγάζουν λιγότερα προβλήματα αφού τα 'ηλίθια'-χαζά προβλήματα έχουν λυθεί.
Aυτό είναι η μία όψη του νομίσματος.
Για τους καμμένους πολλαπλασιαστές ανά ένα τρίμηνο φταίει η εξελιγμένη τεχνολογία?
Στα μοντέλλα του 95 πχ γιατί δεν καιγόταν ούτε ένας?
Για τις πεταλούδες που πάνε τα 350ευρα αέρα πατέρα φταίει η εξελιγμένη τεχνολογία?
Για του μηχανισμούς απ τις πόρτες που πρέπει να έχεις καμιά 10αριά να τους αλλάζεις φταίει κι εδώ η εξελιγμένη τεχνολογία?
Για τους πλαστικούς διακλαδωτήρες του συστηματος ψύξης και τους θερμοσστάτες φταίει η πυρηνικη τεχνολογία?
Τα κιβωτια? -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Αν και πολλοί ιδιοκτήτες αποκρύπτουν τα πραγματικά προβλήματα των αυτοκινήτων τους (ειδικά οι μερσεντάκηδες είναι για κλάματα) δεν έχω λόγο να μην σε πιστέψω.
Η συνολική εικόνα όμως βγαίνει στο μέσο όρο κι όχι από ένα αμάξι μόνο.Θα συμφωνήσω με τα λεγόμενά σου.
Απλώς πιστεύω ότι πολλές φορές στα συνεργεία μας μένουν οι κακές εικόνες (τα αμάξια που βγάζουν προβλήματα) και τα καλά μετά από λίγο τα διαγράφουμε γιατί δε μας έκανε τίποτα εντύπωση (που θεωρητικά το σωστό είναι να μην έβγαζε κανένα αμάξι πρόβλημα και να κάναμε μόνο τα καθιερωμένα service).
Κανείς πχ δεν συγκρατεί (μετά από μερικούς μήνες) πόσα αμάξι μπήκαν-βγήκαν μόνο με τα καθιερωμένα (από το εργοστάσιο).Όλοι όμως θα θυμηθούμε όλες τις περιπτώσεις με τις χοντρές ή και χαζές ζημιές.Γενικά από (το δικό μου) Golf IV έμεινα υπερ-ευχαριστημένος και αν είχε κανα μοντέρ 1.8T 20V, θα το κρατούσα ακόμα και σήμερα κι ας είχε (μέχρι τότε που το πούλησα) 130.000km.
Το χρώμα του μου άρεσε, το ότι δεν έτριζε, δεν ... δεν... δεν...
Ακόμα και στο τωρινό μου αμάξι (Α3) έχει αρχίσει λίγο το πάρτυ με τους τριγμούς (παρότι μόνο 1,5 έτους και 26.000km) αλλά που θα πάει...δεν τα σηκώνω εγώ αυτά.Σπρέι σιλικόνης όπου τρίζει ή κάνει το παραμικρό κιχ.
Πχ μου ψιλο-τρίζει η βάση της ζώνης του καθίσματος του οδηγού (εκεί που κουμπώνει η ζώνη πάνω στο κάθισμα) και μου έχει σπάσει τα νεύρα γιατί είναι ΚΑΙ μέσα στο δεξί μου αφτί ο ήχος.
Και τρίζει πολύ λίγο και κάπου στην ένωση του καντράν με το ταμπλό.
Θα φτιαχτούν κι αυτά με την πορεία.
(ας μην αναφερθώ ΚΑΙ στο DSG )Δε λέω ότι μετάνιωσα την αγορά, αλλά ακόμα στριφογυρνάει στο μυαλό μου πχ το opel astra opc. (6 χρόνια εγγύηση και από όσα έχω ακούσει δεν έχει βγάλει καθόλου προβλήματα )
Δεν υπάρχει αμάξι που να μην χαλάει.
Και το Avensis του 2000 βγήκε φόλα αλλά δεν αντικατοπτρίζει όλη την εικόνα της εταιρίας.Καλά...προφανέστατα
VAG.....
μόνιμη δουλειά και πελατεία.Το επάγγελμά σου δεν γνωρίζει κρίση.
σχετικά με τα παραπάνω, τα ανέφερα για να πω ότι έχουν ρίξει το βάρος τους στα χ-ψ σημεία και έχουν παραμελήσει κάποια άλλα.όχι ότι είναι δικαιολογία όλο αυτό και μ@λ@κί@ τους που διαλέγουν τα πιο φτηνά κι ας χαλάνε κάθε τρεις και λίγο.
(πχ 90.000km και κάηκαν ταυτόχρονα 2 πολλαπλασιαστές στο Golf V 1.6FSI της μάνας μου.ούτε να το βγάλω από την μικρής κλίσης ράμπα του πάρκινγκ δεν κατάφερα για να το πάρει η οδική )Η VW γενικά όσο πάει χαλάει.Ελπίζω με την κ@λοκρίση να φτιάξει λίγο το πράμα.
-
Σαν να την πηγατε λιγο μακρια την βαλιτσα με το τοπικ
Παραδειγμα: Cordoba 101hp του 04 στρωμενο και δουλεμενο μονο απο τον πατερα μου
απο τα 20.000κμ και μετα δεν εχει αλλαξει σχεδον λαδια...συμπληρωνει συνεχεια 1lt/1000km
δεν υπαρχει λογος να τα αλλαξεις...τα πυρακια πανε συννεφο και πλεον στα 120.000κμ
βαραει ολο...ελατηρια σπασμενα και στιμμενα κουζινετα σιγουρα...δλδ παμε και για στροφαλο.
Για να μην πω για τα 1000 λαμπακια που εχει καψει στα φαναρια,τις 5 βαλβιδες φρενων
και τους 3 πολλαπλασιαστες...αθλιοτητες -
Ο χρήστης Hector έγραψε:
Σαν να την πηγατε λιγο μακρια την βαλιτσα με το τοπικπολύ λίγο...
Παραδειγμα: Cordoba 101hp του 04 στρωμενο και δουλεμενο μονο απο τον πατερα μου
απο τα 20.000κμ και μετα δεν εχει αλλαξει σχεδον λαδια...συμπληρωνει συνεχεια 1lt/1000km
δεν υπαρχει λογος να τα αλλαξεις...τα πυρακια πανε συννεφο και πλεον στα 120.000κμ
βαραει ολο...ελατηρια σπασμενα και στιμμενα κουζινετα σιγουρα...δλδ παμε και για στροφαλο.
Για να μην πω για τα 1000 λαμπακια που εχει καψει στα φαναρια,τις 5 βαλβιδες φρενων
και τους 3 πολλαπλασιαστες...αθλιοτητες-έχω ακούσει πολλούς να παραπονιούνται για κατανάλωση λαδιών στον 100στάρη. Παρεπιπτόντως με αλλαγή λαδιών κάθε 7500km, στο ibiza του αδερφού μου (με τον ίδιο κινητήρα) δεν είδε ποτέ πτώση στάθμης στα λάδια του.Έκανε κι αυτός ευλαβικό στρώσιμο για 8000km και σταδιακό άνοιγμα ως τα 9000km.
-τα πυράκια χτυπάνε ίσως γιατι ο κατασκευαστής προτίνει χρήση 100στάρας βενζίνης για το μοτέρ σου (δες την τάπα της βενζίνης!αν λέει 95/98 απαιτεί 100στάρα.Αν γράφει 91/95 απαιτεί 95άρα).Κοίταξέ το.Τα λάδια αξίζει να τα αλλάζεις γιατί αλλιώς έχεις μόνιμα βρώμικα λάδια αναμειγμένα με καινούρια/καθαρά=> έχεις μόνιμα μέτρια ως κακή λίπανση στο μοτέρ.
-
αντε δεν θα πω να παρεις κανα γιαπωνεζοκορεατικο,οχι δεν το λεω
-
Μακη μπορεις να στειλεις ενα πμ με τα παραπανω στον vasgti που μας εχει πρηξει τα σκωτια με την αμπαλοσυνη του και μιλαει συνεχεια για πωλησεις; (ο,τι ξερει ο καθενας.. )
Υγ:Εγω στα λεγα...
golf iv καιει λαδια τι κανω?