-
Oμολογουμενως ημουν λιγο διστακτικος στην αρχη αλλα οσο το σκεφτομαι τοσο μου αρεσει.
Ναι ειναι η κατηγορια που ελειπε απο την Ελλαδα για να γεφυρωσει τα GTCC KAI TIME TRIALS με τους πραγματικους αγωνες.(γιατι μην γελιεστε αλλo το τιμε τραιλ και αλλο 30 γυροι με τον αλλο στον σβερκο σου και τα ντουμπλαρισματα κτλ κτλ)
Ναι οποιος εχει ενα αυτοκινητο περισευμα απο τις καθημερινες του αναγκες το αρματωνει ΣΩΣΤΑ σε θεματα ασφαλειας και ορμαει..........
Ομως κυριοι που θεσμοθετησατε αυτη την πολλα υποσχομενη κατηγορια....που ορμαει????με τι αθλητικη συμπεριφορα?
με τι γνωσεις απο κανονισμους?
τι σημαινουν γι αυτον οι σημαιες?
τι πρεπει να κανει για να περασει?
τι επιτρεπεται να κανει για να μην τον περασουν?
τι πρεπει να κανει αν αρχισει να χανει λαδια το αυτοκινητο του ?
η αν σκασει το λαστιχο του?
η αν τον βοηθησει ο κριτης να ξεκολησει απο την αμμοπαγιδα?
και χιλιαδες αλλες παραμετροι και αγνωστες συνθηκες για τους περισσοτερους...και κυριοι της εθεα μην μου πειτε οτι αν περασει αυτο το σεμιναριο νεων αγωνιζομενων....η τρεξει δυο αναβασεις ειναι ετοιμος να τρεξει και να σταθει διπλα σε τριαντα αλλους οδηγους και να στριμωχτει στη πρωτη στροφη του αγωνα και να μην κανει πολυνεκρο??????
Λυσεις υπαρχουν και βεβαια προτασεις για βελτιωση και κυριως διορθωση των κακως κειμενων στους αγωνες ταχυτητας .........αλλα ποιος ακουει......
εχετε γαντζωθει στις καρεκλες σας ολοι τωρα που τριζουν και κανετε για μια ακομη φορα ...καταστροφικες μισοδουλειες.....για αλλη μια φορα ουστ
dimos
-
ayto Που ειπες οντως δε το εχει θιξει κανεις...
ολοι αυτοι πως ακριβως θα παρακαμψουν το κανονισμο της εθεα για νεους οδηγους?
-
Οπως θα τον παρεκαμπταν αν ειχαμε 'νεο ενιαιο'. Οποιος θελει μπορουσε να τρεξει στο ενιαιο και ελα πες μου αν ενας οδηγος δεν ειναι σωστος ποση ζημια μπορει να κανει με ενα λαθος χειρισμο σε ενα grid με ιδια αυτοκινητα και ποση σε ενα grid 'κουκουρουκου', οπως ειναι αυτο που θα γινει τωρα.
Ειπαμε, το 'δυο αναβασεις κτλ' που ισχυει τωρα ειναι ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. Πρεπει να αντικατασταθει απο ενα σεμιναριο για οδηγους σιρκουι ( θεωρητικο και πρακτικο -αυτο τωρα δεν το νομιζω εφικτο, εκτος και αν γινεται με ενα ΙΧ που θα φερνει ο υποψηφιος οδηγος- ) και ειμαστε ενταξει. Ολα επαφιονται στην προσωπικοτητα του οδηγου. Το προβλημα βεβαια ειναι οτι κανεις δεν θελει να αγωνιστει με εναν (τυχον) αδιστακτο/αναισθητο, γιατι στην καλυτερη θα κλαιει το αμαξι του και λεφτα δεν περισσευουν πια σχεδον απο κανενα. Με αυστηρες ποινες για τους οποιους παλαβους το θεμα λυνεται. Οπως εχουμε δει τοσο καιρο στις παιδιες δεν εχει συμβει καποιο σοβαρο συμβαν οποτε δεν υπαρχει λογος να ειμαστε υπερβολικοι. Το αρθρο αυτο βασταει απο μια εποχη οπου δεν υπηρχαν πιστες στην Ελλαδα και μαλλον γι'αυτο υπηρχε. Τωρα ομως σχεδον και η κουτση Μαρια εχει παει εστω στα Μεγαρα οποτε δεν υπαρχει απολυτη ασχετοσυνη.
-
μπορω να σου πω με μεγαλη βεβαιοτητα οτι το ηθος και το οδηγικο επιπεδο αυτων που ασχολουνται σοβαρα με τα td στην ελλαδα ειναι ΑΙΩΝΕΣ πιο πανω απο των περισσοτερων λαμογιων που κυκλοφορουν στους ελληνικους αγωνες και το παιζουν καποιοι...
καποιοι κοροιδευουν οτι ολα αυτα τα παιδια ειναι οδηγαρες αλλα ναι ειναι γιατι οταν εχουν παει δεκαδες φορες στη πιστα προσπαθωντας να κανουn late braking και να ορισουν τα δικα τους ορια εε κατι παραπανω κατεχουν απο το κλασικο ελληναρα αγωνιζομενο του ''παντοφλα γκαζι και οτι και να διαβαζεις εσυ εγω θα τις περασω ταπα και θα τραβηξω και το χειροφρενο μου μπροστα στη κουλα να γουσταρει....''
και πρεπει καποιος να ειναι πολυ συνηδητοποιημενος για να περασει απο τα td στους αγωνες...ηδη στο παρελθον πολλα παιδια το εκανα αυτο το βημα αλλα κολωσαν απο τα εξοδα και οχι απο τον ανταγωνισμο...αυτο που τους προσφερεται ειναι μια φτηνη εκδοση αγωνων.
-
my friend pskarm μπορει να εχεις δικιο ..μερικοι οντως κοντρακηδες'' εχουν πιο καλα χερια απο καποιους κουλους'' οδηγους αγωνων...αλλα θα ειναι καλο ο κοντρακιας να το αποδειξει με αγωνιστικο αυτοκινητο(βλεπε καταραμενος'')...Τωρα μη μου ερθει το rally.gr και μου πει το γνωστο...Θετικα μηνυματα απο κοσμο και κοσμοροη στην ΤΡΙΠΟΛΗ και τετοια...διοτι ο κοσμος που θα ερθει κει θα ερθει να δει τον Μαρκο με το σταρλετ 3.000 αλογα ΤΟΙΝΚ ΤΟΙΝΚ ..και οχι για το αγωνιστικο(106,ιστορικο, ΟΠΕΝ)!!!
Φιλικα ΦΟΝΤΑΣΙΕΡΡΑRS500...
-
Ο χρήστης ARIS SR20VE έγραψε:
αφηστε τις δικαιολογιες και βαλτε κανα ρολμπαροκαθισμα να κανουμε κανα αγωνα να το χαρουμε
Να κανουν τρυπες στο αμαξι?Οχι βεβαια.
Παιδια ο ΘΑΧΑ ΚΑΙ ΝΑΧΑ ηταν πρωτα ξαδελφια.Ούτε ΘΑΧΑ ούτε ΝΑΧΑ φίλε μου... Και όπως βλέπεις οι τρύπες δεν με ενοχλούν καθόλου.
Φτιάξτε εσείς που ξέρετε μια σωστή κατηγορία, και θα ρθουμε και μεις.
Και τα 'κάγκουρες' και τα άλλα ανέκδοτα ας μείνουν κατά μέρος.Αρη μην ασχολεισε ρε φιλε!!
Απλα προσκαλεσε τον θαχα και ναχα σε ενα τρακντει με το αγωνιστικο του να γελασουμε.
Εξηγησε του πρωτα οτι εαν γυρναει αργοτερα απο 1,07 να μην κανει καν τον κοπο. -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
μπορω να σου πω με μεγαλη βεβαιοτητα οτι το ηθος και το οδηγικο επιπεδο αυτων που ασχολουνται σοβαρα με τα td στην ελλαδα ειναι ΑΙΩΝΕΣ πιο πανω απο των περισσοτερων λαμογιων που κυκλοφορουν στους ελληνικους αγωνες και το παιζουν καποιοι...καποιοι κοροιδευουν οτι ολα αυτα τα παιδια ειναι οδηγαρες αλλα ναι ειναι γιατι οταν εχουν παει δεκαδες φορες στη πιστα προσπαθωντας να κανουn late braking και να ορισουν τα δικα τους ορια εε κατι παραπανω κατεχουν απο το κλασικο ελληναρα αγωνιζομενο του ''παντοφλα γκαζι και οτι και να διαβαζεις εσυ εγω θα τις περασω ταπα και θα τραβηξω και το χειροφρενο μου μπροστα στη κουλα να γουσταρει....''
και πρεπει καποιος να ειναι πολυ συνηδητοποιημενος για να περασει απο τα td στους αγωνες...ηδη στο παρελθον πολλα παιδια το εκανα αυτο το βημα αλλα κολωσαν απο τα εξοδα και οχι απο τον ανταγωνισμο...αυτο που τους προσφερεται ειναι μια φτηνη εκδοση αγωνων.
+1
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Οπως θα τον παρεκαμπταν αν ειχαμε 'νεο ενιαιο'. Οποιος θελει μπορουσε να τρεξει στο ενιαιο και ελα πες μου αν ενας οδηγος δεν ειναι σωστος ποση ζημια μπορει να κανει με ενα λαθος χειρισμο σε ενα grid με ιδια αυτοκινητα και ποση σε ενα grid 'κουκουρουκου', οπως ειναι αυτο που θα γινει τωρα.Ειπαμε, το 'δυο αναβασεις κτλ' που ισχυει τωρα ειναι ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. Πρεπει να αντικατασταθει απο ενα σεμιναριο για οδηγους σιρκουι ( θεωρητικο και πρακτικο -αυτο τωρα δεν το νομιζω εφικτο, εκτος και αν γινεται με ενα ΙΧ που θα φερνει ο υποψηφιος οδηγος- ) και ειμαστε ενταξει. Ολα επαφιονται στην προσωπικοτητα του οδηγου. Το προβλημα βεβαια ειναι οτι κανεις δεν θελει να αγωνιστει με εναν (τυχον) αδιστακτο/αναισθητο, γιατι στην καλυτερη θα κλαιει το αμαξι του και λεφτα δεν περισσευουν πια σχεδον απο κανενα. Με αυστηρες ποινες για τους οποιους παλαβους το θεμα λυνεται. Οπως εχουμε δει τοσο καιρο στις παιδιες δεν εχει συμβει καποιο σοβαρο συμβαν οποτε δεν υπαρχει λογος να ειμαστε υπερβολικοι. Το αρθρο αυτο βασταει απο μια εποχη οπου δεν υπηρχαν πιστες στην Ελλαδα και μαλλον γι'αυτο υπηρχε. Τωρα ομως σχεδον και η κουτση Μαρια εχει παει εστω στα Μεγαρα οποτε δεν υπαρχει απολυτη ασχετοσυνη.
Πολυ σωστος.
σε καμια 15αρια τρακντευς δεν εχω δει παρατραγουδο,και μιλαμε για συμμετοχες 60-80 αυτοκινητων που γυριζαν ολο το Σαββατο σε μεγαρα και ολοκληρο σαββατοκυριακο σε σερρες.Πολυ πιο προσεκτικοι απο πολλους ''αγωνιαριδες'' -
Ο χρήστης faflas έγραψε:
Πωπω ειναι αστειο ρε πουστη μου..Ακομα δεν εχουν βγει ουτε οι κανονισμοι και οι συζητησεις θυμιζουν αρθρα και γραμματα σε περιοδικο τυπου Max power..''Αν ερθει αυτος θα σας...'',''Αν ερθει αυτος θα μας..κλασει τα ....'' ,''ο μπαμπας μου δερνει τον δικο σου''...Καλως η κακως οι πιστιαρηδες εχουν αποδειξει την οποια αξια τους τα χρονια που τρεχουν σε ρυθμους αγωνα και εχουν ενα πλεονεκτημα σε αυτη τη συζητηση(τουλαχιστον εχουν καποιους χρονους να δειξουν).Οι ''αλλοι'' ακομα δεν εχουν πατησει το ποδι τους-και δεν ξερουμε αν θα το κανουν-και η παραφιλολογια γυρω απο αυτους ειναι μεγαλυτερη απο αυτη για το πειραμα της Φιλαδελφιας.Ωστωσο γιατι να μας ενδιαφερει τοσο αν ο Μητσοτακης(δεν ξερω τι αυτοκινητο εχει συγχωρεστε με) η ο οποιοσδηποτε με ενα open του κερατα τερας κανει καλυτερο χρονο απο τον Αμερικανο ή τον Ταχτα η ξερω γω οποιον να ναι.Σε αλλη κατηγορια θα τρεχουν αλλες ελευθεριες θα εχουν.
Και προκυπτουν 2 ερωτηματα στο κεφαλι μου..
το 1 ερχεται απο αυτο που ειπε ο φιλος απο πανω..Δηλαδη αυτα τα οπεν τερατα με τους 400-500 ιππους η ακομα τα σιβικ με τους 220 ιππους θα αντεχουν σε αγωνα ανω των 5 γυρων?
επισης αν ειναι τοσο γρηγορα οπως λεγεται θα μπορουν να τρεχουν σε ενα grid φτιαγμενα των 500 ιππων με φτιαγμενα των 120(ax ξερω γω η οτιδηποτε)?Εστω και αν βαθμολογουνται ξεχωριστα.Φιλε μου τα σχολια αυτα εγιναν γιατι οι χεραδες Βατανεν και φωσκολοι σε προηγουμενα ποστ αναφεραν οτι θα περναγαν φτερουγα με ραλλυ 120 ιππων.Οταν ειδαν τα βιντεακια με τα 1,03,500 κανα δυο δευτερα ταχυτερα απο wrc αρχισαν την γνωστη τους @ρχιδολογια περι του ποσο θα μεινουν,ποσοι θα ερθουν κλπ.
Λες και αυτοι πανε,και μενουν για χρονια!! -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
να κανω μια ερωτηση...
καθεστε και κοροιδευετε ολους αυτους που εχουν δωσει πακτολους χρηματων για να εχουν μερικα τερατακια και να τρεχουν στα time attack κλπ
και λετε ας ρθουν να δουν το γλυκο κλπ...καιι εν μερει ειναι ορθη αυτη η αποψη και συμφωνω γιατι αλλο το να μου μπεις 4 γυρους μεσα και μετα να μου το κρυωνεις 3 ωρες το τουρμπακι σου και αλλο 20γυροι σερι ταπα....αλλα ρωταω εγω ο αφελης.ΑΝ ερθει ο μητσοτακης με αυτο το πραμα που εχει φτιαξει και γυρναγε με το καλημερα 25 σερρες... αν ερθουν μερικες ακομα συμμετοχες με κατι υβριδια εβο που τα βλεπεις πως ανοιγουν απο τη κ9 και τρομαζεις.... και ριξουν μερικα δευτερα στους σημερινους οδηγαρες και πρωταθλητες δεκαετιων... αν δεις ενα τσαγκαρακη με σχεδον νορμαλ 106 να κυνηγαει στα ισια τις οδηγαρες της σπορτ τοτε τι ακριβως θα γινει?
γιατι ωραιο και το κατεστημενο αλλα προβλεπω αυτη η κλαμπ σαλουνι που λενε στο σαλονικα να τσουζει καποια κ%%^%... και πολυ φοβαμαι οτι μετα θα γινει το μπαχαλο με τους κανονισμους αφου ολοι θα ζητανε εξτρα ελευθεριες.....
pskarm katarxas se enan agwna oi xronoi den lene tpt para mono sta xronometrhmena.... Diaforetika gyrnas thn pista monos soy antimetwpos me to xronometro kai diaforetika me kapoion na se kynhgaei h na einai kollhmenos ston profylakthra soy....
Apo ekei kai pera des ta dika moy post sxetika me toys kanonismoys h gia grhgoyroys syndiasmoy klp.... An akolo8oy8h8oyn loipon aytes h idees h paromoies poy yparxoyn se olon ton kosmo se prwta8lhmata taxythtas, tote giati na ginei mpaxalo kai giati na apotyxei? Akomna den ton eidame mpaxalo to bafthsame. Apo thn allh poy ksereis esy oti o mhtsotakhs h o ka8e X mhtsotsotakhs mporei na anteksei thn piesh epi 20 synexomenoys gyroys se ry8mo agwna? Opote prin poyme tpt h bafthsoyme odhgares sumacher klp. as doyme prwta ti kai poios 8a symmetasxei kai pws 8a ta paei kai meta arxizoyme tis fanfares.....
Filika
AlexandrosΑλεξανδρε σιγουρα δεν ειναι το ιδιο να εισαι μονος σου και να προσπαθεις για ταχυτερο χρονο με το να εισαι με αλλους 15 μαζι.Πολλοι ομως δεν εχουν προβλημα μιας και στα τρακντευς υπαρχουν τετοιες εμπλοκες
Εδω ενα παιδι που κυνηγιεται με τον πρωταθλητη ελλαδος φ3.Προσεξε στο τελος του βιντεο που βγαινουν στα ''πιτς'' την πληθωρα αυτοκινητων των συμμετεχοντων.
Youtube Video -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
...ηδη στο παρελθον πολλα παιδια το εκανα αυτο το βημα αλλα κολωσαν απο τα εξοδα και οχι απο τον ανταγωνισμο....Μην είσαι και πολύ σίγουρος γι'αυτό
-
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
...............................Δηλαδή τι είναι πιό εύκολο να οδηγηθεί σε άσφαλτο και ακόμα περισσότερο σε πίστα ? Ένα 106 Ν2 που πας σχεδόν παντού flat out (που λέει και ο Δημήτρης και σεληνιάζεται ο Χρήστος) ή ένα αυτοκίνητο 300-500 ίππων όπου ο οδηγός θα πρέπει να κάνει ακριβές throttle management (τι είν'τούτο ωρέ?) και brake management για να μπορέσει να κινηθεί ανταγωνιστικά.Φυσικά το θηρίο ειναι πιο εύκολο Χρήστο, για τα δεδομένα που μιλάμε . Ουτε συζήτηση για οδήγηση 25 με 30 γύρους flat out. Είναι εξαιρετικά δύσκολο και ακόμα δυσκολότερο να καλύψεις τυχόν λάθη με ενα ν2.
Αν όμως έχεις 500 ίππους..... είναι αλλιώς -
Ο χρήστης AGIS έγραψε:
...............................Δηλαδή τι είναι πιό εύκολο να οδηγηθεί σε άσφαλτο και ακόμα περισσότερο σε πίστα ? Ένα 106 Ν2 που πας σχεδόν παντού flat out (που λέει και ο Δημήτρης και σεληνιάζεται ο Χρήστος) ή ένα αυτοκίνητο 300-500 ίππων όπου ο οδηγός θα πρέπει να κάνει ακριβές throttle management (τι είν'τούτο ωρέ?) και brake management για να μπορέσει να κινηθεί ανταγωνιστικά.
Φυσικά το θηρίο ειναι πιο εύκολο Χρήστο, για τα δεδομένα που μιλάμε . Ουτε συζήτηση για οδήγηση 25 με 30 γύρους flat out. Είναι εξαιρετικά δύσκολο και ακόμα δυσκολότερο να καλύψεις τυχόν λάθη με ενα ν2.
Αν όμως έχεις 500 ίππους..... είναι αλλιώςΆγη μου, αυτό ισχύει αν κάνεις το χρόνο του Ν2 με το θηρίο.
Αν κάνεις το χρόνο που αναλογεί σε οδήγηση που θα εκμεταλλευτεί τα 8/10 των δυνατοτήτων του θηρίου και πάνω, τότε πίστεψε με ότι είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα και χρειάζονται ταυτόχρονα τεράστια @@ και ικανότητα.
-
Δεν έχω δει κανέναν να οδηγάει κάτι τέτοιο flat out για 30 γύρους. Το χρόνο του ν2 και να θες δε μπορεί να τον κάνει το τέρας (εκτός αν πάει με όπισθεν ).
Και ακριβώς γι'αυτό το λόγο πιστεύω οτι ο θεσμός του ενιαίου είναι αναντικατάστατος ως προς την ανάδειξη ταλέντων. Μη μπερδεύεσαι με χρόνους. Αυτοί γίνονται σε κάποιο γύρο. Η διάρκεια μετράει αυτή θέλει τα @@@ -
Ο χρήστης AGIS έγραψε:
Μη μπερδεύεσαι με χρόνους. Αυτοί γίνονται σε κάποιο γύρο. Η διάρκεια μετράει αυτή θέλει τα @@@Και στα επισημα πρωταθληματα ταχυτητας σε εναν γυρο γινεται ο ταχυτερος.
Η διαρκεια θελει μυαλωμενο οδηγημα και αγωνιστικο αυτοκινητο.Με το αυτοκινητο που πας στην δουλεια σου εσυ μπορεις να εχεις διαρκεια σε 30 γυρους? -
Ο χρήστης AGIS έγραψε:
...............................Δηλαδή τι είναι πιό εύκολο να οδηγηθεί σε άσφαλτο και ακόμα περισσότερο σε πίστα ? Ένα 106 Ν2 που πας σχεδόν παντού flat out (που λέει και ο Δημήτρης και σεληνιάζεται ο Χρήστος) ή ένα αυτοκίνητο 300-500 ίππων όπου ο οδηγός θα πρέπει να κάνει ακριβές throttle management (τι είν'τούτο ωρέ?) και brake management για να μπορέσει να κινηθεί ανταγωνιστικά.
Φυσικά το θηρίο ειναι πιο εύκολο Χρήστο, για τα δεδομένα που μιλάμε . Ουτε συζήτηση για οδήγηση 25 με 30 γύρους flat out. Είναι εξαιρετικά δύσκολο και ακόμα δυσκολότερο να καλύψεις τυχόν λάθη με ενα ν2.
Αν όμως έχεις 500 ίππους..... είναι αλλιώςΚαι με των 500 ιππων δυσκολο ειναι να καλυψεις λαθη.Ειδικα οταν και οι αλλοι ειναι με αντιστοιχη ιπποδυναμη.
-
-
formula saloon με 20 αυτ/τα 500 ίππων(!!!). Ωραίο ακούγεται.
-
Ο χρήστης AGIS έγραψε:
:hmmm:Γιατι αναρωτιεσαι?Ενα ν4 των 280 ιππων οταν ''αφησει'' η χασει καπου 3 δεκατα,γιατι ειναι πιο ευκολο να τα ξανακερδισει οταν και οι αλλοι ειναι με αντιστοιχα ν4 280 ιππων?Ποια η διαφορα με τα 120 ιππων ν2?
Μου το εξηγεις λιγο? -
Ο χρήστης AGIS έγραψε:
formula saloon με 20 αυτ/τα 500 ίππων(!!!). Ωραίο ακούγεται.Πρεπει να φαινονται και ωραια αν κρινουμε απο το πληθος των θεατων.
FORMULA SALOON!!! [+Διάσπαση από Αγώνες Ταχύτητας 2010]