-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πόσο κοστίζει ένα τέτοιο όργανο τοποθετημένο (καλώδια, όργανο, αισθητήριο, σύνδεσμος Τ);
Όμως και πού να το βάλεις κοτζάμ όργανο (52 χιλιοστά διάμετρο δεν είναι αυτά;) υπάρχει κάποιο που να είναι τόσο μικρό που να μπορείς να το κρύβεις, ίσως κάποιο ψηφιακό. Θα ήθελα να ήξερα πίεση και θερμοκρασία λαδιού....Εξαρτάται από την μάρκα του οργάνου (οι μούφες είναι τσάμπα ~20ε). Το θέμα είναι και τι αισθητήρα θα χρησιμοποιήσεις. Αν θέλεις και πίεση ίσως το καλύτερο θα ήταν με αντάπτορα στο φίλτρο λαδιού. Υπάρχουν ψηφιακά και 2πλα μάλιστα. (πχ SPA). Εγώ ψάχνω ένα για θερμοκρασία λαδιού...
-
Ωραίο αυτό το SPA.... θερμοκρασία και πίεση λαδιού σε ένα... αλλά κάνει και 200+ ευρώ.
Συνεχίζει όμως να έχει μέγεθος κανονικού οργάνου. Κάτι σε πλακέ όπως είναι πχ κάτι κοινά θερμόμετρα με θερμοκρασία εσωτερική εξωτερική δίπλα δίπλα μήπως υπάρχει?? Και πιο φτηνό... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ωραίο αυτό το SPA.... θερμοκρασία και πίεση λαδιού σε ένα... αλλά κάνει και 200+ ευρώ.
Συνεχίζει όμως να έχει μέγεθος κανονικού οργάνου. Κάτι σε πλακέ όπως είναι πχ κάτι κοινά θερμόμετρα με θερμοκρασία εσωτερική εξωτερική δίπλα δίπλα μήπως υπάρχει?? Και πιο φτηνό...Ψάχνω γιατί και εμένα ένα πλακέ θα με βόλευε. Έχω βρει προς το παρόν μόνο αυτό: GTH 2448/1
-
Αυτό που λες μου φαίνεται πολύ πιο φιλικό (μάλλον θες το /3 μέχρι 199 βαθμούς και 0,1 ανάλυση και όχι το /1 για 1150 και 1 ανάλυση). Δεν ξέρω όμως αν προσαρμόζεται το αισθητήριό του για αυτοκινητική χρήση. Και δεν έχει και για πίεση άλλο ένα τέτοιο...
-
Ενδιαφέρουσα υλοποίηση. Τι ακριβώς χρειαζόμαστε από αυτούς;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αυτό που λες μου φαίνεται πολύ πιο φιλικό (μάλλον θες το /3 μέχρι 199 βαθμούς και 0,1 ανάλυση και όχι το /1 για 1150 και 1 ανάλυση). Δεν ξέρω όμως αν προσαρμόζεται το αισθητήριό του για αυτοκινητική χρήση. Και δεν έχει και για πίεση άλλο ένα τέτοιο...Nαι για θερμοκρασία είναι αυτό και είναι από τα πιο καλαίσθητα. Το έχω δει τοποθετημένο σε μξ5 (σε φωτό) στο εξωτερικό.
-
Ψήνομαι άσχημα.
Θέλουμε δλδ οθόνη, μονάδα και probe αν κατάλαβα καλά; -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ψήνομαι άσχημα.
Θέλουμε δλδ οθόνη, μονάδα και probe αν κατάλαβα καλά;Θα ψάξω τα μέιλ μου και θα επανέλθω με πληροφορίες!
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
The gold standard is that all engines should have a pressure of 10 PSI for every 1,000 RPM
source: http://ferrarichat.com/forum/faq.php?fa ... oil_basics
Στο περίπου και σε θερμοκρασία λειτουργίας. Όσο είναι κρύα μπορεί να μπει σε λειτουργία η βαλβίδα ανακούφισης αρκετά εύκολα, σε subaru(το pdf είναι από τον μοντ.2005) π.χ. μπαίνει στα 71-85psi
Ακόμα στις 5000 στροφές πρέπει να είναι 43 psi και παρατηρείστε ακόμα πως σε αυτές τις στροφές τα λάδια κάνουν κάπου 8 ! κύκλους το λεπτό (και ακόμα περισσότερους στο turbo)
και μια μεταφρασμένη φράση του AEHaas: η πίεση δεν σημαίνει λίπανση, η ροή ναι.
κουκουρουκουκουουου.........1ΒAR=14.7PSI αρααααααα!
τι το ηθελες το οργανακι σε 75πονι αμαξι;μια χαρα δεν ησουν πριν;και σαφεστατα η πιεση διαφερει απο μοτερ σε μοτερ και απο της στροφες της μηχηνης αλλα και την θερμοκρασια του κινητηρα!!! -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Ψήνομαι άσχημα.
Θέλουμε δλδ οθόνη, μονάδα και probe αν κατάλαβα καλά;Θα ψάξω τα μέιλ μου και θα επανέλθω με πληροφορίες!
Λοιπόν, ο άνθρωπος μου έχει γράψει:
I have it from Conrad.at.
Search for
GTH 2448/1
I use a K-Type sensor as this type was what I got from my friend for free.There is GTH 2448/3 wich uses PT100 sensor wich is more exact but at oil temp +/- 1C resolution is enough.
Πιεση λαδιου