-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
εγω θα συμφωνησω μαζι σου, αν και στα πιο γηινα αυτοκινητα υπαρχουν τα περισσοτερο και λιγοτερο σκληροπυρηνικα
απλα τον ορο τον χρησιμοποιει καμια φορα οπως θελει ο καθενας...
πάντως σκληροπυρηνικό το miata που σκέφτεται ο φίλος δεν είναι με καμία Παναγία! Το΄ίδιο με το γκολφάκι, μη σου πω και χειρότερο στο σύνολό του. Το έχω ζήσει δυο ολόκληρα χρόνια και πέρα από την πλάκα της πισωκίνησης δεν θα το ξαναγόραζα για πολλούς άλλους λόγους...
Το miata (mk 2.5 1. είναι μέσα στις επιλογές μου (αν και έχει μεινει ξεχασμένο σε μια άκρη του μυαλού μου) γιατι θα με μάθει να driftαρω.
Θα μπορώ να παίζω μαζί του σε κάτι στρογγυλές πλατείες (ξέρεις εσυ... ) και γενικά πιστεύω οτι θα το ευχαριστηθώ πολύ (σε συνάρτηση με τα λεφτά που θα μου κοστίσει).
Ξεκάθαρα δεν ειναι σκληροπυρηνικό, αλλα μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα μαζί του, που δεν μπορείς να κάνεις με το golf (και άλλα τόσα βέβαιά που κάνεις με το golf και δεν μπορεί να κάνει το mx).κοίτα να δεις, εάν κρατήσεις και το Γκολφ, τότε πάω πάσο... ειδάλλως δεν έχει κανένα νόημα να πας από το πιο ολοκληρωμένο φτηνό(ναι φτηνό είναι! με όλα αυτά που προσφέρει εμένα μου ακούγεται λογικό και φτηνό το 30άρι) μικρομεσαίο αυτοκίνητο σε ένα γυμνό, μικρό, κουραστικό, αδύναμο, παλιό(το σασσί αμφιβάλω αν έχει αλλάξει σημαντικά από το δεύτερης γενιάς, οι δε κινητήρες είναι αρχαίοι κι αδύναμοι) διθέσιο με μια φλοίδα οροφή που μπάζει και υγρασία τις πολύ βροχερές ημέρες και καίγεται το κεφάλι σου το καλοκαίρι όσο κι αν δουλεύει το air con!
-
Εγω παντως Δημητρη δε συμφωνω για το mx5 το οποιο ειχα αλλωστε κ εγω πριν το mr2 για τους λογους που ειπε και ο vellerefontis
Eιχες σκληροπυρηνικο αυτοκινητο (ναι στο mr2 αναφερομαι) και κατα την ταπεινη μου αποψη δεν το ευχαριστηθηκες ουτε το εμαθες. Γιατι αν καθοσουνα να το μαθεις δεν θα κοιταζες ουτε για πλακα mx5 και θα διαπιστωνες οτι και απειρως καλυτερο απο το mx5 ειναι σε πλαισιο, μοτερ, φρενα, ηχομονωση, οροφη αλλα και ντριφταρει σε τρελες γωνιες εξ ισου (οπως επισης επαναφερεται κ εξ ισου πανευκολα λογω διαταξης χωρις φαινομενα pendulum). Ρωτα και εμενα μετα απο 4 χρονια κατοχης και καθημερινης οδηγησης σε δρομο και track days...
Οποτε παρε το Εvo γιατι μαλλον θα το μετανιωσεις παλι γρηγορα!
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Eιχες σκληροπυρηνικο αυτοκινητο (ναι στο mr2 αναφερομαι) και κατα την ταπεινη μου αποψη δεν το ευχαριστηθηκες ουτε το εμαθες.Διαφωνω, αλλα εσυ ξέρεις καλύτερα.
Γιατι αν καθοσουνα να το μαθεις δεν θα κοιταζες ουτε για πλακα mx5 και θα διαπιστωνες οτι και απειρως καλυτερο απο το mx5 ειναι σε πλαισιο, μοτερ, φρενα, ηχομονωση, οροφη
Επειδή, κατα την άποψη σου, δεν έμαθα το mr2 σημαίνει οτι δεν μπορώ να αγοράσω mx5;
και ντριφταρει σε τρελες γωνιες εξ ισου
καλά αυτό ειναι αστειο απο τα λίγα
το mr2 ντριφτάρει -
δεν ντριφταρει το mr2?
παντα νομιζα οτι ειναι πολυ νευρικο
(δε μιλαω για παντες διαρκειας, αλλα κωλους σιγουρα θα πετουσε για πλακα) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δεν ντριφταρει το mr2?
παντα νομιζα οτι ειναι πολυ νευρικο
(δε μιλαω για παντες διαρκειας, αλλα κωλους σιγουρα θα πετουσε για πλακα)Απ τη στιγμή που θα πετάξει κώλο το Mr2, το τετακέ είναι δυο μοίρες κοντά Είναι παλούκι για drifting το συγκεκριμένο, η οδήγησή του είναι κυρίως για γραμμές! (με τις οποίες πάει τάπα βέβαια)
-
επειδη ειναι κεντρομηχανο και εχει κοντο μεταξονιο να φανταστω..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δεν ντριφταρει το mr2?
παντα νομιζα οτι ειναι πολυ νευρικο
(δε μιλαω για παντες διαρκειας, αλλα κωλους σιγουρα θα πετουσε για πλακα)κοίτα το mr2 δεν έχει δύναμη να σπάσει την πρόσφυση των πίσω τροχών με το γκάζι
εχει το μοτερ πάνω απο τον πίσω άξονα, οπότε ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματακώλους πετάει, αλλα με το πλαι δεν μπορεί να πάει για πολύ
θέλει αποσταθεροποίηση, με αρκετά χιλιόμετρα, για να στρίψει γλυστρώντας και οχι ντριφτάρωντας...
-
κατι σαν το μικρο mg tf δηλαδη, το οποιο πετουσε σχετικα ευκολα κωλους παρα το αδυναμο μοτερ του (λεω το συγκεκριμενο επειδη το ειχε γνωστος μου) , αλλα δε θα ελεγες οτι ντριφταρει
-
Ετσι απο περιεργεια,αυτοι που απαξιωνετε το miata ως πρωην κατοχοι,τι miata ειχατε?
-
ποιος απαξιωσε το μιατα? αν εννοεις τον vellerefonti,απλα λεει οτι το να δωσεις Gti και να παρεις μιατα δεν ειναι και τοσο λογικη κινηση
επισης πολλοι λενε οτι δεν ειναι το σκληροπυρηνικο με την εννοια του το εννοει το εννοει ο dimgster
εσυ που εισαι κατοχος το θεωρεις σκληροπυρηνικο αυτοκινητο??
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ποιος απαξιωσε το μιατα? αν εννοεις τον vellerefonti,απλα λεει οτι το να δωσεις Gti και να παρεις μιατα δεν ειναι και τοσο λογικη κινησηεπισης πολλοι λενε οτι δεν ειναι το σκληροπυρηνικο με την εννοια του το εννοει το εννοει ο dimgster
εσυ που εισαι κατοχος το θεωρεις σκληροπυρηνικο αυτοκινητο??
Σε καμια των περιπτωσεων,δεν ειναι...
Αλλα αυτο θελει ο ανθρωπας εδω και 33 σελιδες,γιατι του κοβετε το ονειρο?
...και μαλλον εχει σκυλοβαρεθει το αποστειρωμενο Gti,γι αυτο ψαχνει κατι πιο ογηγοκεντρικο...Α!Και οταν μιλαμε για miata,δεν αναφερομαστε στα απλα 16αρια με ανοιχτα διαφορικα...
-
ναι αυτο το ειναι δεδομενο (οτι ο dimgster το θεωρει αποστειρωμενο, ειδες που κι εσυ απαξιωνεις ) , απο την αλλη το γκαζι του tfsi δεν το εχουν τα mx5 , ουτε το πλαισιο του (επειδη ειναι καμπριο)
αλλα πραγματα οπως η ευχρηστια ,ανεση ,χωροι πες δεν εχουν θεση στη κουβεντα
αρα περα απο καποια επιπλεον αισθηση , τι παραπανω εχει να προσφερει το mx5?
(το οποιο οντως ντριφταρει , ειχε παει ενας να ξυσει τη πορτα μου ενα βραδυ βγαινοντας απο μια στροφη )βεβαια αν ο dimgster πιστευει οτι τον καλυπτει εμας μας περισσευει, αλλα ενα s2k ειναι πιο καλη επιλογη
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι αυτο το ειναι δεδομενο (οτι ο dimgster το θεωρει αποστειρωμενο, ειδες που κι εσυ απαξιωνεις ) , απο την αλλη το γκαζι του tfsi δεν το εχουν τα mx5 , ουτε το πλαισιο του (επειδη ειναι καμπριο)αλλα πραγματα οπως η ευχρηστια ,ανεση ,χωροι πες δεν εχουν θεση στη κουβεντα
αρα περα απο καποια επιπλεον αισθηση , τι παραπανω εχει να προσφερει το mx5?
(το οποιο οντως ντριφταρει , ειχε παει ενας να ξυσει τη πορτα μου ενα βραδυ βγαινοντας απο μια στροφη )Και η Μόνικα Μπελούτσι δεν κάνει τα 100μ σε 9 sec. Ποια θες να μαμήσεις; Αυτήν ή τη Θάνου που τρέχει σαν διάολος;
-
πολυ τρομακτικη συγκριση
για αλλο λογω εχεις το αυτοκινητο και για αλλο τη γυναικα
βεβαια οπως τη βρισκει ο καθενας
-
Δεν υπαρχει συγκριση αναμεσα σε αυτα τα τοσο διαφορετικα αυτοκινητα.
Το ενα δεν υπο-αντικαθιστα το αλλο...
Η καλυτερη λυση ειναι να παρει **κι ενα **mx-5,και να κρατησει το gti.
Το miata ειναι παιχνιδι και ειναι για δευτερο-τριτο αυτοκινητο,δεν ειναι για καθε μερα,ειδικα αν εισαι πανω απο 30.
Δε σπαει δεν χαλαει,ειναι οικονομικο,και χαριζει απειρα χαμογελα,παρολα τα 146 μπλοκατα αλογακια του.
Ναι ο κινητηρας ειναι αρχαιος και πρεπει να δουλευει πανω απο τις 5,000 για να πεις οτι παει,so what?
Ξεχασαμε την παλια καλη ατμοσφαιρα με τα turbo μηπως?Το S2000,ειναι ενα μεγαλο miata,απαιτει σεβασμο και πολλλα χερια,για να οδηγηθει οπως του αρμοζει...
-
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Δεν υπαρχει συγκριση αναμεσα σε αυτα τα τοσο διαφορετικα αυτοκινητα.
Το ενα δεν υπο-αντικαθιστα το αλλο...
Η καλυτερη λυση ειναι να παρει **κι ενα **mx-5,και να κρατησει το gti.
Το miata ειναι παιχνιδι και ειναι για δευτερο-τριτο αυτοκινητο,δεν ειναι για καθε μερα,ειδικα αν εισαι πανω απο 30.Δε σπαει δεν χαλαει,ειναι οικονομικο,και χαριζει απειρα χαμογελα,παρολα τα 146 μπλοκατα αλογακια του.
Ναι ο κινητηρας ειναι αρχαιος και πρεπει να δουλευει πανω απο τις 5,000 για να πεις οτι παει,so what?
Ξεχασαμε την παλια καλη ατμοσφαιρα με τα turbo μηπως?sais who? Σου κρύβει χρόνια, καρατσεκαρισμένο
:lol:
πολυ τρομακτικη συγκριση
για αλλο λογω εχεις το αυτοκινητο και για αλλο τη γυναικα
βεβαια οπως τη βρισκει ο καθενας
Ρε συ;;;; Πόσες εξατμίσεις έχει το audi;
-
O άνθρωπος θέλει σκληροπυρηνικό τύπου Lancer Evo IX-X. Τώρα που κολλάει το ΜΧ5 ...
dimgster αν είναι να δώσεις το GTi να πάρεις ΜΧ ...τότε να δεις πως θα χαλαστείς. (έλεγες για υποβιβασμό σε Leon Cupra).
-
@βαγγμαν
συμφωνω απολυτα με την αποψη σου (εγω την παλια καλη ατμοσφαιρα την εχω ξεχασει προ πολλου ) και χαιρομαι που ως κατοχος παραδεχεσαι οτι δεν ειναι για καθε μερατο θεμα ειναι να καταλαβει ο ιδιος ο υποψηφιος τι ακριβως ειναι αυτο που θελει (γιατι θελει να κανει και ταξιδια με το σκληροπυρηνικο, τομεα που το gti δεν παιζεται)
και απο τη στιγμη που ειχει super sport μηχανη , δεν καταλαβαινω γιατι το παλευει τοσο το θεμα αυτοκινητο και δεν μενει με το all around gtiκαι συμφωνω οτι αν ειναι να το αλλαξει, τουλαχιστον ας το κανει για ενα evo που ειναι κτηνος
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Ρε συ;;;; Πόσες εξατμίσεις έχει το audi;
2 μπορεις να κανεις πολλα κολπα
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
(έλεγες για υποβιβασμό σε Leon Cupra).Τώρα που αναφέρθηκε το Leon, θυμήθηκα το Leon Cupra R
Κινητήρας S3, ανάρτηση που μαζί με τις 19άρες ζάντες καθαρίζει τα δόντια σου από πέτρα και τερηδόνα ενώ παράλληλα σου σφίγγει τους ραχιαίους καθώς αν δεν στρίψεις με πάνω από 150 σε στροφή 90 μοιρών δεν γέρνει , μπροστινή κίνηση ώστε να παλεύεις με το τιμόνι κάθε φορά που το πόδι σου βαραίνει επάνω στο γκάζι, πλήρης εξοπλισμός, απέριττη εμφάνιση (παραδόξως δεν είναι καθόλου κραυγαλέο για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά), σκληροπυρηνικές διαθέσειςΤόσο κακό που εκρήγνειται
Επιλογή σκληροπυρηνικού αυτοκινήτου