-
**ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΣΙΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ **
Πρωτάθλημα προβλέψεων 2009
Κανόνες συμμετοχής και Βαθμολογία
Σε ΚΑΘΕ σας πρόβλεψη πρέπει να υπάρχουν τα ακόλουθα :
- πρόβλεψη για την τελική 5αδα κατάταξης
- πρόβλεψη για τον οδηγό που θα πάρει την Pole position
- πρόβλεψη για τον χρόνο της Pole Position
- πρόβλεψη για τον οδηγό που θα κάνει τον ταχύτερο γύρο στον αγώνα
- πρόβλεψη για τον χρόνο του ταχύτερου γύρου στον αγώνα
Πώς απονέμονται οι πόντοι
για την τελική 5αδα κατάταξης
- 5 πόντοι για κάθε οδηγό που είναι στη σωστή θέση
- 3 πόντοι για κάθε οδηγό που απέχει +/- 1 (μία) θέση από τη σωστή
- 1 πόντο για κάθε οδηγό που είναι στην 5αδα αλλά απέχει περισσότερες από 1 θέσεις από τη σωστή
για την pole position και τον ταχύτερο χρόνο (fastest lap)
ΟΔΗΓΟΙ
- 2 πόντοι εάν προβλέψετε τον οδηγό στην pole position
- 2 πόντοι εάν προβλέψετε τον οδηγό που έκανε τον ταχύτερο χρόνο μέσα στον αγώνα
ΧΡΟΝΟΙ
- από 1 έως 3 πόντοι εάν προβλέψετε με απόκλιση +/- 1 sec (1000 ms) τον χρόνο της pole position
- από 1 έως 3 πόντοι εάν προβλέψετε με απόκλιση +/- 1sec (1000 ms) τον χρόνο του ταχύτερο γύρου στον αγώνα
- η απονομή βαθμών είναι αναλογική. Δηλαδή όσο πιο κοντά πλησιάζει ο χρόνος πρόβλεψης (Χπ) στους χρόνους του αγώνα (Χα) τόσο πιο πολλούς βαθμούς παίρνει κανείς.
Ο μαθηματικός τύπος που δίνει τους βαθμούς στην πρόβλεψη χρόνου είναι:
Β = 3 – |Χπ – Χα| * 0.002
Όπου
Β: οι βαθμοί από το συγκεκριμένο κριτήριο
|Χπ – Χα|: Η απόλυτη τιμή της διαφοράς χρόνου πρόβλεψης και χρόνου αγώνα*Η απονομή βαθμών χρόνου με αυτόν τον τύπο γίνεται εφόσον πληρείται το βασικό κριτήριο χρόνου που είναι το +- 1 sec *
Κανόνες πρωταθλήματος
-
Όλες οι προβλέψεις πρέπει να είναι σε **ΕΝΑ post **
-
Το όνομα κάθε οδηγού πρέπει να συμπληρώνεται πλήρως
(ΣΩΣΤΟ: KR – ΛΑΘΟΣ: Kimi – ΣΩΣΤΟ: Kimi Raikkonen)
3.Οι χρόνοι για την Pole position και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα πρέπει να συμπληρώνονται σε milliseconds ή σε ** minute:seconds:milliseconds **
( ΣΩΣΤΟ: 72408 , ΣΩΣΤΟ: 1 min 12 sec 408 msec –)
( αν και γελοίο ... θυμίζω 1 min = 60 s ΚΑΙ 1 s = 1000 ms-
Λάθος στον τρόπο καταχώρησης των προβλέψεων ακυρώνει ΟΛΗ την καταχώρηση (στην τελική δεν χρειάζεται να έχεις διδακτορικό, μην τρελαθούμε κιόλας)
-
Προβλέψεις ή και edit στο post των προβλέψεων σας μπορεί να γίνει μέχρι την έναρξη των ελεύθερων δοκιμαστικών του Σαββάτου - FP3. Εκείνη την στιγμή το topic θα κλειδώνει και δεν θα μπορούν να γίνουν νέα post ή τροποποίηση (edit) ήδη σε αυτά που ήδη έχουν γίνει.
-
Επίσημα θεωρούνται τα αποτελέσματα που δημοσιεύονται στο http://www.fia.com
-
Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός αντικατασταθεί την τελευταία στιγμή χωρίς το μέλος να έχει προλάβει να αλλάξει την πρόβλεψη του, τότε θα θεωρούμε ότι στην πρόβλεψη του μέλους έχει γίνει επίσης αλλαγή με τον νέο οδηγό την θέση του παλιού.
-
Χρόνο pole ΚΑΙ poleman θεωρούμε ταχύτερο στο Q3 ( εάν αυτός δεχθεί ποινή θέσεων , ακολουθούμε την κατάταξη που δίνει το Fia.com )
-
'Ενεργή 5αδα' είνει η 1η πεντάδα κάθε GP. Εάν κάποιος προβλέψει κάποιον οδηγό στην 5η θέση και αυτός τερματίσει 6ος , ΔΕΝ κερδίζει τον 1 βαθμό της 'παρά 1 σωστης πρόβλεψης'
-
Δεν είναι υποχρεωτική η συμμετοχή σε κάθε GP (βέβαια έτσι δεν λαμβάνετε βαθμούς από το συγκεκριμένο GP).
-
Δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό έχει κάθε μέλος που είναι εγγεγραμμένο στο φόρουμ.
-
Υπεύθυνοι για τη λειτουργία του διαγωνισμού είναι οι JarnoT, St.Devote , Hellinic Tifosi , Go_4_Pole , Kouk.
-
Δεν υπάρχει χρηματικό έπαθλο… το κάνουμε μόνο γιατί μας αρέσει.
παράδειγμα πρόβλεψης και απονομής βαθμών
πρόβλεψη μέλους :
TOP 5:
1.KR
2.LH
3.FM
4.FA
5.MWPole: KR - 85159
Fastest Lap: FM - 86816έστω η παρακάτω τελική κατάταξη
- LH
- MW
- FM
- FA
- HK
Pole : KR - 86840
Fastest Lap : LH - 86540Απονομή βαθμών
-
Οδηγοί στην σωστή θέση (FM - FA)
2 οδηγοί x 5 πόντους = 10 πόντοι -
Οδηγοί στην «παρα 1 στην σωστή θέση» (LH : πρόβλεψη 2ος – κατάταξη 1ος )
1 οδηγός x 3 πόντους = 3 πόντοι -
Οδηγοί «στην 5αδα αλλά σε απόκλιση μεγαλύτερη της 1 θέσης»
(MW : πρόβλεψη 5ος – κατάταξη 2ος)
1 οδηγός x 1 πόντο = 1 πόντος -
Pole position
πρόβλεψη: KR - 85.159
Αγώνας: KR - 86.840
Σωστή πρόβλεψη οδηγού: 2 πόντοι
Λάθος πρόβλεψη χρόνου: 0 πόντοι ( Ι 86840- 85159 Ι = 1681 > 1000) -
Ταχύτερος Γύρος αγώνα
πρόβλεψη: FM - 86.816
Αγώνας : LH - 86540
Λάθος πρόβλεψη οδηγού: 0 πόντοι
Σωστή πρόβλεψη χρόνου: Διαφορά I Χπ -Χα I μικρότερη του 1000 ms
( I 86816 – 86540 I = 276 < 1000) …
Απονομή βαθμών χρόνου: Β = 3 – |Χπ – Χα| * 0.002 = 3 – 276 * 0,002 = 2,448 βαθμοί
ΣΥΝΟΛΙΚΑ = 10 + 3 + 1 + 2 + 2,448 = 18,448
*Στις παρακάτω γραμμές θα βρείτε 2 αρχεία excel τα οποία θα υπολογίζουν τους βαθμούς που θα κερδίζεται σε κάθε 'αγώνα' αλλά και το τρέχων άθροισμα βαθμών κατά την εξέλιξη του πρωταθλήματος.
Έτσι θα μπορείτε να μας ελέγχετε , να μας διορθώνεται αλλά και να είστε και εσείς πιο κοντά στον 'παλμό' του πρωταθλήματος.
Υπάρχουν 2 διαθέσιμες εκδόσεις του excel-οφυλλου των 'μελών'. Οι δυο εκδόσεις διαφοροποιούνται αποκλειστικά στον τρόπο εισαγωγής των χρόνων της pole και fastLap
Εδώ θα βρείτε το excel που οι χρόνου εισάγονται σε millisecond
ενώ ....
Εδώ θα βρείτε το excel που οι χρόνου εισάγονται σε min:sec.ms
Επιλέξτε όποιον τρόπο σας βολεύει και παρακολουθήστε τους 'αγώνες σας' μέσα από αντίστοιχο excel.
ΥΓ ... Kudos to JarnoT και τα μαγικά excel του
YG .... ένα τελευταίο (?) που μοιάζει να έμεινε ανοικτό είναι ο τρόπος ποσταρίσματος των χρόνων.
Καταλήξαμε ότι ο καθένας μπορεί να ποστάρει τον χρόνο με οποιον - από τις 2 μορφές - τρόπο θέλει ή τον βολεύει.
Ωστόσο επειδή το 'κεντρικό' excel ( που έχουμε μονο ο JarnoT και εγω ) μπορεί να υπολογίζει τους χρόνους μόνο με ένα τρόπο ( και αυτός είναι τα millisecond ... που πληκτρολογούνται πιο γρήγορα ...χωρίς να παίρνουμε τα μάτια μας από την οθόνη ) , ....
....θα παρακαλούσαμε όποιον είναι στο 'ντεμί' να επιλέξει τα millisecond ως τρόπο εισαγωγής των χρόνων.*
πρωταθλήματα που μπορούν να τρέχουν ταυτόχρονα
Με τους βαθμούς που θα προκύπτουν από τον παραπάνω τρόπο θα μπορούν να τρέχουν ταυτόχρονα 3 πρωταθλήματα
-
*** πρωτάθλημα βαθμών ***
Στο οποίο ο καθένας θα συμμετέχει με τους βαθμούς που παίρνει σε κάθε αγώνα
πχ στο πρωτάθλημα αυτό το μέλος του παραπάνω παραδείγματος θα έπαιρνε 18,448 βαθμούς από τον συγκεκριμένο αγώνα -
*** πρωτάθλημα θέσεων αλά F1 ***
Στο οποίο χρησιμοποιώντας τους βαθμούς που προέκυψαν από κάθε πρόβλεψη, θα γίνεται μια νέα κατάταξη ανάμεσα στα μέλη. Οι 8 με τις υψηλότερες βαθμολογίες στον αγώνα θα παίρνουν βαθμούς σύμφωνα με το σύστημα βαθμολόγησης της F1 (10 βαθμοί για τον 1ο, 8 για τον 2ο, 6 για τον 3ο, κτλ)
Σε περίπτωση που 2 μέλη έχουν την ίδια βαθμολογία θα παίρνουν και οι 2 τους βαθμούς της θέσης πχ και οι δυο από 8 βαθμούς εάν είναι στην 2η θέση. Όπως καταλαβαίνεται αυτό είναι πολύ σπάνιο να συμβεί καθώς ο τρόπος απονομής βαθμών χρόνου δίνει 3 δεκαδικά στοιχεία (+ ότι θα έχει νόημα η παραπάνω ισοβαθμία εάν είναι σε θέση 8αδας). -
*** πρωτάθλημα «κατασκευαστών» aka 'team supporters' ***
Κάθε μέλος που συμμετέχει στον διαγωνισμό δηλώνει (έστω και με την επιλογή του avatar) ποιας ομάδας είναι team supporter.
Οι δύο καλύτερες επιδόσεις υποστηρικτών μιας ομάδας , ανά αγώνα , θα είναι αυτές που θα προσμετρούνται στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Οι 2 καλύτεροι από κάθε ομάδα, ανεξαρτήτως της θέσης τους στην τελική κατάταξη αγώνα, ορίζουν μια νέα κατάταξη και οι 8 πρώτοι αυτής δίνουν βαθμούς στην ομάδα τους
Εάν μια ομάδα υποστηρίζεται από 1 μόνο μέλος, τότε παίρνει τους βαθμούς μόνο αυτού του μέλους.σ
-
**ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΣΙΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ **
Πρωτάθλημα προβλέψεων 2009
Κανόνες συμμετοχής και Βαθμολογία
Σε ΚΑΘΕ σας πρόβλεψη πρέπει να υπάρχουν τα ακόλουθα :
- πρόβλεψη για την τελική 5αδα κατάταξης
- πρόβλεψη για τον οδηγό που θα πάρει την Pole position
- πρόβλεψη για τον χρόνο της Pole Position
- πρόβλεψη για τον οδηγό που θα κάνει τον ταχύτερο γύρο στον αγώνα
- πρόβλεψη για τον χρόνο του ταχύτερου γύρου στον αγώνα
Πώς απονέμονται οι πόντοι
για την τελική 5αδα κατάταξης
- 5 πόντοι για κάθε οδηγό που είναι στη σωστή θέση
- 3 πόντοι για κάθε οδηγό που απέχει +/- 1 (μία) θέση από τη σωστή
- 1 πόντο για κάθε οδηγό που είναι στην 5αδα αλλά απέχει περισσότερες από 1 θέσεις από τη σωστή
για την pole position και τον ταχύτερο χρόνο (fastest lap)
ΟΔΗΓΟΙ
- 2 πόντοι εάν προβλέψετε τον οδηγό στην pole position
- 2 πόντοι εάν προβλέψετε τον οδηγό που έκανε τον ταχύτερο χρόνο μέσα στον αγώνα
ΧΡΟΝΟΙ
- από 1 έως 3 πόντοι εάν προβλέψετε με απόκλιση +/- 1 sec (1000 ms) τον χρόνο της pole position
- από 1 έως 3 πόντοι εάν προβλέψετε με απόκλιση +/- 1sec (1000 ms) τον χρόνο του ταχύτερο γύρου στον αγώνα
- η απονομή βαθμών είναι αναλογική. Δηλαδή όσο πιο κοντά πλησιάζει ο χρόνος πρόβλεψης (Χπ) στους χρόνους του αγώνα (Χα) τόσο πιο πολλούς βαθμούς παίρνει κανείς.
Ο μαθηματικός τύπος που δίνει τους βαθμούς στην πρόβλεψη χρόνου είναι:
Β = 3 – |Χπ – Χα| * 0.002
Όπου
Β: οι βαθμοί από το συγκεκριμένο κριτήριο
|Χπ – Χα|: Η απόλυτη τιμή της διαφοράς χρόνου πρόβλεψης και χρόνου αγώνα*Η απονομή βαθμών χρόνου με αυτόν τον τύπο γίνεται εφόσον πληρείται το βασικό κριτήριο χρόνου που είναι το +- 1 sec *
Κανόνες πρωταθλήματος
-
Όλες οι προβλέψεις πρέπει να είναι σε **ΕΝΑ post **
-
Το όνομα κάθε οδηγού πρέπει να συμπληρώνεται πλήρως
(ΣΩΣΤΟ: KR – ΛΑΘΟΣ: Kimi – ΣΩΣΤΟ: Kimi Raikkonen)
3.Οι χρόνοι για την Pole position και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα πρέπει να συμπληρώνονται σε milliseconds ή σε ** minute:seconds:milliseconds **
( ΣΩΣΤΟ: 72408 , ΣΩΣΤΟ: 1 min 12 sec 408 msec –)
( αν και γελοίο ... θυμίζω 1 min = 60 s ΚΑΙ 1 s = 1000 ms-
Λάθος στον τρόπο καταχώρησης των προβλέψεων ακυρώνει ΟΛΗ την καταχώρηση (στην τελική δεν χρειάζεται να έχεις διδακτορικό, μην τρελαθούμε κιόλας)
-
Προβλέψεις ή και edit στο post των προβλέψεων σας μπορεί να γίνει μέχρι την έναρξη των ελεύθερων δοκιμαστικών του Σαββάτου - FP3. Εκείνη την στιγμή το topic θα κλειδώνει και δεν θα μπορούν να γίνουν νέα post ή τροποποίηση (edit) ήδη σε αυτά που ήδη έχουν γίνει.
-
Επίσημα θεωρούνται τα αποτελέσματα που δημοσιεύονται στο http://www.fia.com
-
Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός αντικατασταθεί την τελευταία στιγμή χωρίς το μέλος να έχει προλάβει να αλλάξει την πρόβλεψη του, τότε θα θεωρούμε ότι στην πρόβλεψη του μέλους έχει γίνει επίσης αλλαγή με τον νέο οδηγό την θέση του παλιού.
-
Χρόνο pole ΚΑΙ poleman θεωρούμε ταχύτερο στο Q3 ( εάν αυτός δεχθεί ποινή θέσεων , ακολουθούμε την κατάταξη που δίνει το Fia.com )
-
'Ενεργή 5αδα' είνει η 1η πεντάδα κάθε GP. Εάν κάποιος προβλέψει κάποιον οδηγό στην 5η θέση και αυτός τερματίσει 6ος , ΔΕΝ κερδίζει τον 1 βαθμό της 'παρά 1 σωστης πρόβλεψης'
-
Δεν είναι υποχρεωτική η συμμετοχή σε κάθε GP (βέβαια έτσι δεν λαμβάνετε βαθμούς από το συγκεκριμένο GP).
-
Δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό έχει κάθε μέλος που είναι εγγεγραμμένο στο φόρουμ.
-
Υπεύθυνοι για τη λειτουργία του διαγωνισμού είναι οι JarnoT, St.Devote , Hellinic Tifosi , Go_4_Pole , Kouk.
-
Δεν υπάρχει χρηματικό έπαθλο… το κάνουμε μόνο γιατί μας αρέσει.
παράδειγμα πρόβλεψης και απονομής βαθμών
πρόβλεψη μέλους :
TOP 5:
1.KR
2.LH
3.FM
4.FA
5.MWPole: KR - 85159
Fastest Lap: FM - 86816έστω η παρακάτω τελική κατάταξη
- LH
- MW
- FM
- FA
- HK
Pole : KR - 86840
Fastest Lap : LH - 86540Απονομή βαθμών
-
Οδηγοί στην σωστή θέση (FM - FA)
2 οδηγοί x 5 πόντους = 10 πόντοι -
Οδηγοί στην «παρα 1 στην σωστή θέση» (LH : πρόβλεψη 2ος – κατάταξη 1ος )
1 οδηγός x 3 πόντους = 3 πόντοι -
Οδηγοί «στην 5αδα αλλά σε απόκλιση μεγαλύτερη της 1 θέσης»
(MW : πρόβλεψη 5ος – κατάταξη 2ος)
1 οδηγός x 1 πόντο = 1 πόντος -
Pole position
πρόβλεψη: KR - 85.159
Αγώνας: KR - 86.840
Σωστή πρόβλεψη οδηγού: 2 πόντοι
Λάθος πρόβλεψη χρόνου: 0 πόντοι ( Ι 86840- 85159 Ι = 1681 > 1000) -
Ταχύτερος Γύρος αγώνα
πρόβλεψη: FM - 86.816
Αγώνας : LH - 86540
Λάθος πρόβλεψη οδηγού: 0 πόντοι
Σωστή πρόβλεψη χρόνου: Διαφορά I Χπ -Χα I μικρότερη του 1000 ms
( I 86816 – 86540 I = 276 < 1000) …
Απονομή βαθμών χρόνου: Β = 3 – |Χπ – Χα| * 0.002 = 3 – 276 * 0,002 = 2,448 βαθμοί
ΣΥΝΟΛΙΚΑ = 10 + 3 + 1 + 2 + 2,448 = 18,448
*Στις παρακάτω γραμμές θα βρείτε 2 αρχεία excel τα οποία θα υπολογίζουν τους βαθμούς που θα κερδίζεται σε κάθε 'αγώνα' αλλά και το τρέχων άθροισμα βαθμών κατά την εξέλιξη του πρωταθλήματος.
Έτσι θα μπορείτε να μας ελέγχετε , να μας διορθώνεται αλλά και να είστε και εσείς πιο κοντά στον 'παλμό' του πρωταθλήματος.
Υπάρχουν 2 διαθέσιμες εκδόσεις του excel-οφυλλου των 'μελών'. Οι δυο εκδόσεις διαφοροποιούνται αποκλειστικά στον τρόπο εισαγωγής των χρόνων της pole και fastLap
Εδώ θα βρείτε το excel που οι χρόνου εισάγονται σε millisecond
ενώ ....
Εδώ θα βρείτε το excel που οι χρόνου εισάγονται σε min:sec.ms
Επιλέξτε όποιον τρόπο σας βολεύει και παρακολουθήστε τους 'αγώνες σας' μέσα από αντίστοιχο excel.
ΥΓ ... Kudos to JarnoT και τα μαγικά excel του
YG .... ένα τελευταίο (?) που μοιάζει να έμεινε ανοικτό είναι ο τρόπος ποσταρίσματος των χρόνων.
Καταλήξαμε ότι ο καθένας μπορεί να ποστάρει τον χρόνο με οποιον - από τις 2 μορφές - τρόπο θέλει ή τον βολεύει.
Ωστόσο επειδή το 'κεντρικό' excel ( που έχουμε μονο ο JarnoT και εγω ) μπορεί να υπολογίζει τους χρόνους μόνο με ένα τρόπο ( και αυτός είναι τα millisecond ... που πληκτρολογούνται πιο γρήγορα ...χωρίς να παίρνουμε τα μάτια μας από την οθόνη ) , ....
....θα παρακαλούσαμε όποιον είναι στο 'ντεμί' να επιλέξει τα millisecond ως τρόπο εισαγωγής των χρόνων.*
πρωταθλήματα που μπορούν να τρέχουν ταυτόχρονα
Με τους βαθμούς που θα προκύπτουν από τον παραπάνω τρόπο θα μπορούν να τρέχουν ταυτόχρονα 3 πρωταθλήματα
-
*** πρωτάθλημα βαθμών ***
Στο οποίο ο καθένας θα συμμετέχει με τους βαθμούς που παίρνει σε κάθε αγώνα
πχ στο πρωτάθλημα αυτό το μέλος του παραπάνω παραδείγματος θα έπαιρνε 18,448 βαθμούς από τον συγκεκριμένο αγώνα -
*** πρωτάθλημα θέσεων αλά F1 ***
Στο οποίο χρησιμοποιώντας τους βαθμούς που προέκυψαν από κάθε πρόβλεψη, θα γίνεται μια νέα κατάταξη ανάμεσα στα μέλη. Οι 8 με τις υψηλότερες βαθμολογίες στον αγώνα θα παίρνουν βαθμούς σύμφωνα με το σύστημα βαθμολόγησης της F1 (10 βαθμοί για τον 1ο, 8 για τον 2ο, 6 για τον 3ο, κτλ)
Σε περίπτωση που 2 μέλη έχουν την ίδια βαθμολογία θα παίρνουν και οι 2 τους βαθμούς της θέσης πχ και οι δυο από 8 βαθμούς εάν είναι στην 2η θέση. Όπως καταλαβαίνεται αυτό είναι πολύ σπάνιο να συμβεί καθώς ο τρόπος απονομής βαθμών χρόνου δίνει 3 δεκαδικά στοιχεία (+ ότι θα έχει νόημα η παραπάνω ισοβαθμία εάν είναι σε θέση 8αδας). -
*** πρωτάθλημα «κατασκευαστών» aka 'team supporters' ***
Κάθε μέλος που συμμετέχει στον διαγωνισμό δηλώνει (έστω και με την επιλογή του avatar) ποιας ομάδας είναι team supporter.
Οι δύο καλύτερες επιδόσεις υποστηρικτών μιας ομάδας , ανά αγώνα , θα είναι αυτές που θα προσμετρούνται στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Οι 2 καλύτεροι από κάθε ομάδα, ανεξαρτήτως της θέσης τους στην τελική κατάταξη αγώνα, ορίζουν μια νέα κατάταξη και οι 8 πρώτοι αυτής δίνουν βαθμούς στην ομάδα τους
Εάν μια ομάδα υποστηρίζεται από 1 μόνο μέλος, τότε παίρνει τους βαθμούς μόνο αυτού του μέλους.σ
-
**ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΣΙΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ **
Πρωτάθλημα προβλέψεων 2009
Κανόνες συμμετοχής και Βαθμολογία
Σε ΚΑΘΕ σας πρόβλεψη πρέπει να υπάρχουν τα ακόλουθα :
- πρόβλεψη για την τελική 5αδα κατάταξης
- πρόβλεψη για τον οδηγό που θα πάρει την Pole position
- πρόβλεψη για τον χρόνο της Pole Position
- πρόβλεψη για τον οδηγό που θα κάνει τον ταχύτερο γύρο στον αγώνα
- πρόβλεψη για τον χρόνο του ταχύτερου γύρου στον αγώνα
Πώς απονέμονται οι πόντοι
για την τελική 5αδα κατάταξης
- 5 πόντοι για κάθε οδηγό που είναι στη σωστή θέση
- 3 πόντοι για κάθε οδηγό που απέχει +/- 1 (μία) θέση από τη σωστή
- 1 πόντο για κάθε οδηγό που είναι στην 5αδα αλλά απέχει περισσότερες από 1 θέσεις από τη σωστή
για την pole position και τον ταχύτερο χρόνο (fastest lap)
ΟΔΗΓΟΙ
- 2 πόντοι εάν προβλέψετε τον οδηγό στην pole position
- 2 πόντοι εάν προβλέψετε τον οδηγό που έκανε τον ταχύτερο χρόνο μέσα στον αγώνα
ΧΡΟΝΟΙ
- από 1 έως 3 πόντοι εάν προβλέψετε με απόκλιση +/- 1 sec (1000 ms) τον χρόνο της pole position
- από 1 έως 3 πόντοι εάν προβλέψετε με απόκλιση +/- 1sec (1000 ms) τον χρόνο του ταχύτερο γύρου στον αγώνα
- η απονομή βαθμών είναι αναλογική. Δηλαδή όσο πιο κοντά πλησιάζει ο χρόνος πρόβλεψης (Χπ) στους χρόνους του αγώνα (Χα) τόσο πιο πολλούς βαθμούς παίρνει κανείς.
Ο μαθηματικός τύπος που δίνει τους βαθμούς στην πρόβλεψη χρόνου είναι:
Β = 3 – |Χπ – Χα| * 0.002
Όπου
Β: οι βαθμοί από το συγκεκριμένο κριτήριο
|Χπ – Χα|: Η απόλυτη τιμή της διαφοράς χρόνου πρόβλεψης και χρόνου αγώνα*Η απονομή βαθμών χρόνου με αυτόν τον τύπο γίνεται εφόσον πληρείται το βασικό κριτήριο χρόνου που είναι το +- 1 sec *
Κανόνες πρωταθλήματος
-
Όλες οι προβλέψεις πρέπει να είναι σε **ΕΝΑ post **
-
Το όνομα κάθε οδηγού πρέπει να συμπληρώνεται πλήρως
(ΣΩΣΤΟ: KR – ΛΑΘΟΣ: Kimi – ΣΩΣΤΟ: Kimi Raikkonen)
3.Οι χρόνοι για την Pole position και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα πρέπει να συμπληρώνονται σε milliseconds ή σε ** minute:seconds:milliseconds **
( ΣΩΣΤΟ: 72408 , ΣΩΣΤΟ: 1 min 12 sec 408 msec –)
( αν και γελοίο ... θυμίζω 1 min = 60 s ΚΑΙ 1 s = 1000 ms-
Λάθος στον τρόπο καταχώρησης των προβλέψεων ακυρώνει ΟΛΗ την καταχώρηση (στην τελική δεν χρειάζεται να έχεις διδακτορικό, μην τρελαθούμε κιόλας)
-
Προβλέψεις ή και edit στο post των προβλέψεων σας μπορεί να γίνει μέχρι την έναρξη των ελεύθερων δοκιμαστικών του Σαββάτου - FP3. Εκείνη την στιγμή το topic θα κλειδώνει και δεν θα μπορούν να γίνουν νέα post ή τροποποίηση (edit) ήδη σε αυτά που ήδη έχουν γίνει.
-
Επίσημα θεωρούνται τα αποτελέσματα που δημοσιεύονται στο http://www.fia.com
-
Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός αντικατασταθεί την τελευταία στιγμή χωρίς το μέλος να έχει προλάβει να αλλάξει την πρόβλεψη του, τότε θα θεωρούμε ότι στην πρόβλεψη του μέλους έχει γίνει επίσης αλλαγή με τον νέο οδηγό την θέση του παλιού.
-
Χρόνο pole ΚΑΙ poleman θεωρούμε ταχύτερο στο Q3 ( εάν αυτός δεχθεί ποινή θέσεων , ακολουθούμε την κατάταξη που δίνει το Fia.com )
-
'Ενεργή 5αδα' είνει η 1η πεντάδα κάθε GP. Εάν κάποιος προβλέψει κάποιον οδηγό στην 5η θέση και αυτός τερματίσει 6ος , ΔΕΝ κερδίζει τον 1 βαθμό της 'παρά 1 σωστης πρόβλεψης'
-
Δεν είναι υποχρεωτική η συμμετοχή σε κάθε GP (βέβαια έτσι δεν λαμβάνετε βαθμούς από το συγκεκριμένο GP).
-
Δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό έχει κάθε μέλος που είναι εγγεγραμμένο στο φόρουμ.
-
Υπεύθυνοι για τη λειτουργία του διαγωνισμού είναι οι JarnoT, St.Devote , Hellinic Tifosi , Go_4_Pole , Kouk.
-
Δεν υπάρχει χρηματικό έπαθλο… το κάνουμε μόνο γιατί μας αρέσει.
παράδειγμα πρόβλεψης και απονομής βαθμών
πρόβλεψη μέλους :
TOP 5:
1.KR
2.LH
3.FM
4.FA
5.MWPole: KR - 85159
Fastest Lap: FM - 86816έστω η παρακάτω τελική κατάταξη
- LH
- MW
- FM
- FA
- HK
Pole : KR - 86840
Fastest Lap : LH - 86540Απονομή βαθμών
-
Οδηγοί στην σωστή θέση (FM - FA)
2 οδηγοί x 5 πόντους = 10 πόντοι -
Οδηγοί στην «παρα 1 στην σωστή θέση» (LH : πρόβλεψη 2ος – κατάταξη 1ος )
1 οδηγός x 3 πόντους = 3 πόντοι -
Οδηγοί «στην 5αδα αλλά σε απόκλιση μεγαλύτερη της 1 θέσης»
(MW : πρόβλεψη 5ος – κατάταξη 2ος)
1 οδηγός x 1 πόντο = 1 πόντος -
Pole position
πρόβλεψη: KR - 85.159
Αγώνας: KR - 86.840
Σωστή πρόβλεψη οδηγού: 2 πόντοι
Λάθος πρόβλεψη χρόνου: 0 πόντοι ( Ι 86840- 85159 Ι = 1681 > 1000) -
Ταχύτερος Γύρος αγώνα
πρόβλεψη: FM - 86.816
Αγώνας : LH - 86540
Λάθος πρόβλεψη οδηγού: 0 πόντοι
Σωστή πρόβλεψη χρόνου: Διαφορά I Χπ -Χα I μικρότερη του 1000 ms
( I 86816 – 86540 I = 276 < 1000) …
Απονομή βαθμών χρόνου: Β = 3 – |Χπ – Χα| * 0.002 = 3 – 276 * 0,002 = 2,448 βαθμοί
ΣΥΝΟΛΙΚΑ = 10 + 3 + 1 + 2 + 2,448 = 18,448
*Στις παρακάτω γραμμές θα βρείτε 2 αρχεία excel τα οποία θα υπολογίζουν τους βαθμούς που θα κερδίζεται σε κάθε 'αγώνα' αλλά και το τρέχων άθροισμα βαθμών κατά την εξέλιξη του πρωταθλήματος.
Έτσι θα μπορείτε να μας ελέγχετε , να μας διορθώνεται αλλά και να είστε και εσείς πιο κοντά στον 'παλμό' του πρωταθλήματος.
Υπάρχουν 2 διαθέσιμες εκδόσεις του excel-οφυλλου των 'μελών'. Οι δυο εκδόσεις διαφοροποιούνται αποκλειστικά στον τρόπο εισαγωγής των χρόνων της pole και fastLap
Εδώ θα βρείτε το excel που οι χρόνου εισάγονται σε millisecond
ενώ ....
Εδώ θα βρείτε το excel που οι χρόνου εισάγονται σε min:sec.ms
Επιλέξτε όποιον τρόπο σας βολεύει και παρακολουθήστε τους 'αγώνες σας' μέσα από αντίστοιχο excel.
ΥΓ ... Kudos to JarnoT και τα μαγικά excel του
YG .... ένα τελευταίο (?) που μοιάζει να έμεινε ανοικτό είναι ο τρόπος ποσταρίσματος των χρόνων.
Καταλήξαμε ότι ο καθένας μπορεί να ποστάρει τον χρόνο με οποιον - από τις 2 μορφές - τρόπο θέλει ή τον βολεύει.
Ωστόσο επειδή το 'κεντρικό' excel ( που έχουμε μονο ο JarnoT και εγω ) μπορεί να υπολογίζει τους χρόνους μόνο με ένα τρόπο ( και αυτός είναι τα millisecond ... που πληκτρολογούνται πιο γρήγορα ...χωρίς να παίρνουμε τα μάτια μας από την οθόνη ) , ....
....θα παρακαλούσαμε όποιον είναι στο 'ντεμί' να επιλέξει τα millisecond ως τρόπο εισαγωγής των χρόνων.*
πρωταθλήματα που μπορούν να τρέχουν ταυτόχρονα
Με τους βαθμούς που θα προκύπτουν από τον παραπάνω τρόπο θα μπορούν να τρέχουν ταυτόχρονα 3 πρωταθλήματα
-
*** πρωτάθλημα βαθμών ***
Στο οποίο ο καθένας θα συμμετέχει με τους βαθμούς που παίρνει σε κάθε αγώνα
πχ στο πρωτάθλημα αυτό το μέλος του παραπάνω παραδείγματος θα έπαιρνε 18,448 βαθμούς από τον συγκεκριμένο αγώνα -
*** πρωτάθλημα θέσεων αλά F1 ***
Στο οποίο χρησιμοποιώντας τους βαθμούς που προέκυψαν από κάθε πρόβλεψη, θα γίνεται μια νέα κατάταξη ανάμεσα στα μέλη. Οι 8 με τις υψηλότερες βαθμολογίες στον αγώνα θα παίρνουν βαθμούς σύμφωνα με το σύστημα βαθμολόγησης της F1 (10 βαθμοί για τον 1ο, 8 για τον 2ο, 6 για τον 3ο, κτλ)
Σε περίπτωση που 2 μέλη έχουν την ίδια βαθμολογία θα παίρνουν και οι 2 τους βαθμούς της θέσης πχ και οι δυο από 8 βαθμούς εάν είναι στην 2η θέση. Όπως καταλαβαίνεται αυτό είναι πολύ σπάνιο να συμβεί καθώς ο τρόπος απονομής βαθμών χρόνου δίνει 3 δεκαδικά στοιχεία (+ ότι θα έχει νόημα η παραπάνω ισοβαθμία εάν είναι σε θέση 8αδας). -
*** πρωτάθλημα «κατασκευαστών» aka 'team supporters' ***
Κάθε μέλος που συμμετέχει στον διαγωνισμό δηλώνει (έστω και με την επιλογή του avatar) ποιας ομάδας είναι team supporter.
Οι δύο καλύτερες επιδόσεις υποστηρικτών μιας ομάδας , ανά αγώνα , θα είναι αυτές που θα προσμετρούνται στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Οι 2 καλύτεροι από κάθε ομάδα, ανεξαρτήτως της θέσης τους στην τελική κατάταξη αγώνα, ορίζουν μια νέα κατάταξη και οι 8 πρώτοι αυτής δίνουν βαθμούς στην ομάδα τους
Εάν μια ομάδα υποστηρίζεται από 1 μόνο μέλος, τότε παίρνει τους βαθμούς μόνο αυτού του μέλους.σ
-
.... εκτιμώ ότι οι κανόνες ειναι ΟΚ και όπως ειδατε λειτουργουν μια χαρα ...
Ας θέσουμε λοιπον εδω τις όποιες προτάσεις μας .... κυρίως για το πρωταθλημα TEAM SUPPORTERS που όλοι θα θέλαμε ενα πιο δίκαιο και ανταγωνιστικό φορματ ..
Κοινώς .... ας συνεχίσουμε την συζήτηση που είχαμε αρχίσει κάπου εδώ viewtopic.php?f=2&t=35445&start=450
-
Θα επιχειρήσω να πω δυο σκέψεις, περίπου σαν ανακεφαλαίωση των όσων συζητούσαμε με τη λήξη του πρωταθλήματος (και δεν κρατιόμασταν!!), τώρα που είμαι λίγο ...καθαρόμυαλος!
teams
Νομίζω ψιλο-συμφωνούσαμε ότι πρέπει να τεθεί ένα όριο στον αριθμό οδηγών ανά ομάδα. 3, 4, 5, ... το βλέπουμε. Το πώς θα γίνει η επιλογή ομάδας από μέρους μας, ε, δεν θα μαλώσουμε κιόλας. Θα βρούμε ήσυχα κι ωραία μια μέθοδο και τέλος. Δεν ξέρω όμως πώς θα φανεί όταν ένα νέο μέλος έρθει και συμμετάσχει στο πχ 3ο GP και πει 'εγώ είμαι φίλαθλος της Mercedes' και μεις του πούμε (ευγενικά): 'ξέρεις, η Mercedes φούλαρε... τι θα έλεγες για Manor GP?'. Αυτό έτσι σαν πρώτος συλλογισμός. Θα μου πείτε χαλαρά γίνεται κι αυτό. ΟΚ.2 πράγματα που θα ήθελα να συνεχίσουν ως έχουν: (αλλά φυσικά είναι προς συζήτηση)
α) η 5άδα προβλέψεων
β) το deadline πριν τα 3α δοκιμαστικάβαθμοί
Δεν ξέρω αν πρέπει να σκεφτούμε να βγούμε από το σύστημα απονομής βαθμών της FIA. Αν ναι, προβλέπω μεγάλη χρονοτριβή ως προς το ποια θα πρέπει να είναι η ενδεδειγμένη βαθμολογία. Αν όχι θα πρέπει να συμβιβαστούμε με τα drawbacks του όποιου συστήματος FIA (είναι οριστικό το νέο;).περισσότερα όταν μέσα από τη συζήτηση προκύψουν νέα θέματα.
-
Ειδικα φετος που οι συμμετοχες θα ειναι παραπανω νομιζω θα ηταν πιο ενδιαφερον να ψηφιζαμε 8αδα.
Και το στηριζω αυτο με ενα ακομα παραδειγμα.Ας πουμε οτι Φερραρι,Μακλαρεν και Μερσεντες ειναι ενα κλικ πανω απο τους υπολοιπους.
Ευκολα λοιπον με μια προβλεψη του στυλ
1 Αλοσνο
2 Σουμαχερ
3 Χαμιλτον
4 Ροσμπεργ
5 Μασσαεχεις ενα καλο αποτελεσμα κατα 80%.Θα μου πεις και 8αδα να ψηφιζουμε βαζεις τον Μπατον στην 6 θεση και μετα εχεις να διαλεξεις 2 οδηγους..αλλα καπως δυσκολευει η προβλεψη οσο να ναι.
Οι σκεψεις σας?
Αν ειναι ειλικρινα πολυ δυσκολο για την μετεπειτα εκδοση των αποτελεσματων (πολυ πιο χρονοβορο κλπ)τοτε οκ παραμενουμε 5αδα.
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Ειδικα φετος που οι συμμετοχες θα ειναι παραπανω νομιζω θα ηταν πιο ενδιαφερον να ψηφιζαμε 8αδα.... εγω για αυτον τον λόγο θα ηθελα να μεινουμε στην 5αδα .... θα με κουράζε ιδιαίτερα ο - σχεδόν - διπλασιασμός των δεδομένων που θα έπρεπε να εισάγω στο excel για την εκδοση των αποτελεσμάτων.
Η έκδοση των αποτελεσμάτων ειναι αυτόματη .... η εισαγωγή των προβλέψεων θέλει χρόνο .
β) το deadline πριν τα 3α δοκιμαστικά
... ειδικά αυτο το σημείο φέτος δεν εχει νοημα να αλλάξει .... απο τα 2 πρώτα οι συμμετεχοντες θα παίρνουν μια ιδέα .... και ισως αυτό να είναι αρκετό ( μεχρι έκει )
Φετος
- τα άδεια ρεζερβουάρ στα quals
- η απαγόρευση του ανεφοδιασμού
θα κάνουν πολύ δυσκολοτερη την πρόβλεψη του χρόνου ....
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
.... εκτιμώ ότι οι κανόνες ειναι ΟΚ και όπως ειδατε λειτουργουν μια χαρα ...Ας θέσουμε λοιπον εδω τις όποιες προτάσεις μας .... κυρίως για το πρωταθλημα TEAM SUPPORTERS που όλοι θα θέλαμε ενα πιο δίκαιο και ανταγωνιστικό φορματ ..
Κοινώς .... ας συνεχίσουμε την συζήτηση που είχαμε αρχίσει κάπου εδώ viewtopic.php?f=2&t=35445&start=450
Χρειάζεται να μεταφέρω τις προτάσεις μου από εκεί εδώ;
-
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
Χρειάζεται να μεταφέρω τις προτάσεις μου από εκεί εδώ;Δεν είναι απαραίτητο, γι΄αυτό υπάρχει το Link. Απλά τώρα που συγκεκριμενοποιούμε τις προτάσεις ώστε να καταλήξουμε σε κάτι (αν εδώ που τα λέμε ούτε η FIA δεν έχει καταλήξει σε κάποια θέματα...), αν θέλεις ποστάρεις ένα ρεσουμέ των προτάσεών σου. Κωδικοποιημένα 3-4 σημεία, όσα είναι, ώστε να το πιάνει ο άλλος αμέσως.
-
Το ρεζουμέ της πρότασής μου είναι το παρακάτω, όπως το είχα γράψει εδώ:
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
Λοιπόν, να επαναφέρω τις προτάσεις μου:
viewtopic.php?f=2&t=35445&p=1652299#p1651967
viewtopic.php?f=2&t=35445&p=1652299#p1652299
με λίγο καλύτερη διατύπωση:Θα μπορούσε να ισχύει το σύστημα που υπάρχει και τώρα αλλά με την εξής ιδιαιτερότητα:
Το δικαίωμα να δώσουν βαθμούς στην ομάδα θα το έχουν 4 οδηγοί. Οι 3 πρώτοι της ομάδας που θα δίνουν πρόβλεψη και ο καλύτερος στο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ της προηγούμενης χρονιάς.
Οι 3 πρώτοι θα καθορίζονται με την ημερομηνία&ώρα ποσταρίσματος της πρόβλεψης.
Μάλιστα, αν κάποιος από αυτούς τους 3 πρώτους κάνει edit στην πρόβλεψή του, τότε αυτομάτως θα αλλάζει η ημερομηνία&ώρα ποσταρίσματος και επομένως θα αλλάζει και η σειρά στην προτεραιότητα της πρόβλεψής του.Επομένως, θα υπάρχει και ένα αντικίνητρο κάποιοι να μην καθυστερούν τις προβλέψεις τους ή να μην κάνουν edit, με ό,τι συνεπάγεται αυτό.
Οι καλοί παίκτες ας σπεύσουν να βάλουν πρώτοι την πρόβλεψή τους από την αρχή της βδομάδας και όχι στο παρά πέντε. Έτσι ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ μεγαλύτερος στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Αν κάποιος δεν ενδιαφέρεται να βοηθήσει την ομάδα του στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και τον ενδιαφέρει περισσότερο το ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ, τότε θα μπορεί να υποβάλει τις προβλέψεις του ακόμα και τελευταίος όπως ίσχυε μέχρι σήμερα. Απλά σε περίπτωση που έχουν συμπληρωθεί οι θέσεις των προβλέψεων για την ομάδα, πολύ απλά μια ενδεχόμενη νίκη του δε θα βοηθήσει την ομάδα του. Αν βέβαια έχει διαρκώς καλά αποτελέσματα και μαζέψει τους περισσότερους βαθμούς, τότε θα έχει πλεονέκτημα για την επόμενη χρονιά να είναι μόνιμος οδηγός της ομάδας, κάτι που θα εξηγήσω παρακάτω.Επέλεξα να βάζουμε 4 οδηγούς να δίνουν βαθμούς στην ομάδα τους (a.k.a τους 3 πρώτους που θα πιάσουν το τιμόνι και τον περσινό μπροστάρη της ομάδας), έτσι ώστε να επηρεάζονται ακόμα και οι ομάδες που έχουν 5-6 μέλη και όχι μόνο η πολυπληθής Ferrari! Τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας θα εκτελούν χρέη δοκιμαστών και θα βαθμολογούνται μόνο στα πρωταθλήματα οδηγών. Ο 4ος μάλιστα θα έχει αυξημένες πιθανότητες συμμετοχής σε περίπτωση που κάνει edit ένας από τους τρεις πρώτους (αυτό θα μπορούσε να γίνει και με συνεννόηση και ομαδική συζήτηση) και ούτω καθεξής.
Από τους 4 οδηγούς λοιπόν της κάθε ομάδας οι 3 θα ορίζονται με τη σειρά προτεραιότητας και ο 4ος θα είναι ο καλύτερος της προηγούμενης χρονιάς για την ομάδα του από το ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ και θα έχει πάντα θέση οδηγού.
Δηλαδή:
για τη Williams o Phaethon,
για τη Ferrari o Bayern7,
για τη McLaren o ripper,
για τη Renault o Vasilakis,
για τη BrawnGP o vengas,
για τη Toyota o orestissaratsis,
για τη Sauber o pik.,
για τη 4Τ-forum o HannibalΦυσικά αν κάποιος αλλάξει ομάδα θα χάνει τη μόνιμη θέση του και θα τον αντικαθιστά ο επόμενος της βαθμολογίας της προηγούμενης χρονιάς.
Θα έχει μόνιμη θέση και πάλι μόνο αν πάει σε ομάδα που δε συμμετείχε φέτος, π.χ. Red Bull, Force India, Toro Rosso, Lotus, Manor, Campos, USF1.
Αυτό το δικαίωμα όμως θα το έχουν για του χρόνου μόνο οι 8 παραπάνω.
Έτσι θα υπάρχει και ένα κίνητρο, αν θες να είσαι μόνιμος οδηγός, να επιλέγεις κάποια άλλη ομάδα πέρα των δημοφιλέστερων.Να ξανατονίσω ότι τη θέση μόνιμου οδηγού θα την παίρνει ο καλύτερος για κάθε ομάδα από το ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ της προηγούμενης χρονιάς. Αυτός θα μπορούσε να είναι κάποιος που ποστάρει πάντα τελευταίος και ποτέ δεν έδωσε βαθμούς στην ομάδα του την τρέχουσα χρονιά με το σύστημα προτεραιότητας που προτείνω. Όμως αποδείχθηκε άξιος στο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ και τερμάτισε μπροστά από όλους τους συναδέλφους του και επομένως την επόμενη χρονιά θα είναι ο μόνιμος οδηγός της ομάδας!!!
Για πείτε απόψεις.
Παράκληση:
JarnoT+St.Devote σας παρακαλώ αν μπορείτε βάλτε σε κάποιο bookmark σας την πρότασή μου για όταν είναι να αποφασίσετε έτσι ώστε να μη χαθεί στα άδυτα του forum καθώς μπορεί να μην είμαι τριγύρω όταν θα είναι να πάρετε τις τελικές αποφάσεις.και ακολούθησε και η παρακάτω διευκρίνηση:
Το δικαίωμα να δώσουν βαθμούς στην ομάδα θα το έχουν οι 4 πρώτοι της ομάδας που θα δίνουν πρόβλεψη.
Οι 4 πρώτοι θα καθορίζονται με την ημερομηνία&ώρα ποσταρίσματος της πρόβλεψης.
Μάλιστα, αν κάποιος από αυτούς τους 4 πρώτους κάνει edit στην πρόβλεψή του, τότε αυτομάτως θα αλλάζει η ημερομηνία&ώρα ποσταρίσματος και επομένως θα αλλάζει και η σειρά στην προτεραιότητα της πρόβλεψής του.με αυτό δε θα πολυσυμφωνησω γιατί για να βγαλει κανεις ασφαλες συμπερασμα, ιδιαιτερα στους χρονους θα ψηφισει μετα τις δευτερες ελευθερες δοκιμες της Παρασκευης. Μαλιστα οι περισσοτεροι πρωτοποροι της βαθμολογιας ψηφιζαν τελευταιοι, αφού χρησιμοποιούσαν διαφορα δεδομενα από τις δοκιμες και διαφορες δικες τους τεχνικές/μυστικά...
Μα εκεί ακριβώς είναι το όλο θέμα.
Μπορείς να ποστάρεις πρώτος και να προβλέψεις σωστά; Αν ναι θα βγάλεις την ομάδα σου πρώτη. Αν όχι θα κάνεις κακό στην ομάδα σου και δε θα τη βοηθήσεις στο πρωτάθλημα ομάδων.
Αν ποστάρεις τελευταίος επί του ασφαλούς γνωρίζοντας διάφορα δεδομένα, πολύ απλά μάλλον θα είναι αργά να βοηθήσεις την ομάδα σου, εκτός αν η ομάδα σου είναι ολιγομελής (να ένα κίνητρο να στραφείς προς τις μικρότερες ομάδες)!!!!!
Φυσικά μπορείς να προβλέπεις πάντα τελευταίος κι έχοντας όλα τα δεδομένα, έτσι ώστε να στοχεύεις στη θέση του μόνιμου οδηγου για την επόμενη χρονιά.Επίσης ας πούμε για παράδειγμα ότι είσαι ένας από τους πρώτους 3 που πόσταραν για την ομάδα αλλά οι χρόνοι ή οι οδηγοί που έβαλες είναι τελείως εκτός πραγματικότητας. Για να μην κάνεις κακό στην ομάδα σου, κάνεις απλά ένα edit με αποτέλεσμα και εσύ να είσαι πιο ακριβής για το ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ αλλά και τελικά να βοηθήσεις την ομάδα σου δίνοντας το τιμόνι στον επόμενο συνάδελφο που πιθανότατα έχει καλύτερη πρόβλεψη για την ομάδα.
Θα μπορούσε να υπάρχει και συνεργασία μεταξύ των μελών της ομάδας!Ξαναδές λίγο πιο προσεκτικά την πρότασή μου να καταλάβεις λίγο καλύτερα το πνεύμα συνεργασίας που υπάρχει και τα κίνητρα για να επιλέξεις μια ομάδα.
+1 για το παρακάτω:
Αν και με πρόλαβε ο JarnoT ....
.... Μ'ΑΡΕΣΕΙ
... Η ίδεα των ομάδων με ίσο πλήθος οδηγών ( που να βαθμολογούνται οι 2 καλύτεροι )
... η ιδέα της επιλογης των ομάδων από τους οδηγούς με σειρά προτεραιότητας που να πηγάζει από την κατάταξη στο πρωτάθλημα οδηγών ( το πρωταθλημα οδηγών μοιάζει να έχει πιο πολύ σχέση με το κατασκευαστών αφού οι βαθμοι για το πρωταθλημα οδηγών είναι ο τροφοδότης του πρωταθληματος κατασκευαστών )
... η μεθοδος επιλογής των ομάδων να ακολουθεί την λογική των πανελληνίων. Ο καθένας δηλώνει 10 ομάδες με σειρά προτίμησης ( 'μηχανογραφικό'). Η προτεραιότητα μας καθορίζεται από το πρωτάθλημα οδηγών ( τα 'μόρια' μας ). Κάθε ομάδα να έχει από 4 οδηγούς ( 'αριθμός εισακτεών ανα σχολή' ). Οι νέοι οδηγοί επιλέγουν τελευταίοι με κριτήριο τον χρόνο εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον διαγωνισμό....
... ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΣΤΑ ΥΠΟΨΙΝ
... την πρόταση για να μετρουν τα 15 έως 16 καλύτερα αποτελέσματα του καθενός για το πρωτάθλημα βαθμών
Συμφωνώ σε όλα τα παραπάνω και ειδικά με το να δώσουμε μια λίστα ο καθένας με ποια σειρά προτιμούμε την κάθε ομάδα.
Αυτό μάλιστα θα ήταν σωστό να γίνει με pm και όχι φανερά σε post έτσι ώστε να μην ξέρει ο ένας τις επιλογές του άλλου. Επίσης τα pm θα μπορούσαν να στέλνονται από νωρίς αν παρθεί η απόφαση αυτή, ώστε να μαζευτούν όλα μέχρι να αρχίσει η χρονιά.
Η κάθε ομάδα ας έχει αρχικά minimum 4 οδηγούς αφού του χρόνου θα έχουμε 13 ομάδες και φέτος είχαμε 50 οδηγούς (4x13=52) Τώρα αν 2-3 ομάδες μείνουν με 3 οδηγούς, νομίζω δε θα είναι και τόσο τραγικό. Αν μαζευτούν παραπάνω από 52 οδηγοί αυτοί θα διορίζονται αυτοματα στην 4Τ-Forum ή σε κάποια άλλη ομάδα που έτρεχε στο παρελθόν (π.χ. Toyota, BMW, Honda, Benetton, Alfa Romeo). -
Kαντε οτι νομιζετε, το μονο που θελω να επαναφερω ειναι την προταση μου να μετρανε τα Χ καλυτερα αποτελεσματα (προτεινω 16 αλλα συζητιεται). Πλεονεκτηματα:
Δεν εχει χαντικαπ καποιος που δεν εχει 'μπει' στο διαγωνισμο απο την αρχη
Δεν δημιουργειται προβλημα καλοκαιρια κλπ που πολλοι πανε διακοπες
Δεν ειναι τοσο τραγικη καποια ακυρωση λογω καθυστερημενης προβλεψης -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Kαντε οτι νομιζετε, το μονο που θελω να επαναφερω ειναι την προταση μου να μετρανε τα Χ καλυτερα αποτελεσματα (προτεινω 16 αλλα συζητιεται). Πλεονεκτηματα:
Δεν εχει χαντικαπ καποιος που δεν εχει 'μπει' στο διαγωνισμο απο την αρχη
Δεν δημιουργειται προβλημα καλοκαιρια κλπ που πολλοι πανε διακοπες
Δεν ειναι τοσο τραγικη καποια ακυρωση λογω καθυστερημενης προβλεψης- 1
Ειμαι και εγω υπερ των 16 καλύτερων αποτελεσμάτων ( στους 19 αγώνες ) ΑΛΛΑ θέλω να τονίσω ότι αυτό πρεπει να ισχύσει ΜΟΝΟ για το πρωταθλημα βαθμών
Για τα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών ειμαι της απόψης πως πρεπει να ακολουθούμε πιστά την βαθμολόγηση Φ1
Και μιας που το έφερε η κουβέντα ... εννοείται - ΙΜΟ - ότι υιοθετούμε το οποιοδήποτε συστημα βαθμολόγησης που θα έχει το φετινό πρωταθλημα.
-
Έγω διαφωνώ με την πρόταση greo.
Αυτοί που προβλέπουν σε κάθε αγώνα, έχουν έτσι κι αλλιώς πλεονέκτημα (και πάλι θα 'διωχνουν' τους κακούς τους αγώνες ενώ οι άλλοι όχι), ενώ θα προκληθεί και μπάχαλο στην βαθμολογία ειδικά στους τελευταίους αγώνες. Δεν θα ξέρουμε ποιος προηγείται, θα ψάχνουμε να βρούμε τους 'κακούς' αγώνες, χωρίς ουσιαστικό λόγο.Κατά τα άλλα, το format προβλέψεων - βαθμολογίας δεν βρίσκω τον λόγο να αλλάξει, για το F1-like πρωτάθλημα συμφωνώ στο να ακολουθήσουμε το επίσημο βαθμολογικό σύστημα, όποιο και αν είναι αυτό.
To deadline των προβλέψεων να παραμείνει ως έχει (πριν το F3), αλλά η αυστηρότητα ή μη να ξεκαθαριστεί από τον πρώτο αγώνα, για την αποφυγή παρεξηγήσεων.Για το πρωτάθλημα ομάδων, εφόσον φέτος θα έχουμε 13 ομάδες και πέρυσι είχαμε 50 συμμετοχές, προτείνω να υπάρχουν 4 θέσεις για κάθε ομάδα. Αν ξεπεράσουμε τους (4*13) 52, οι επόμενοι θα μπαίνουν στις ομάδες που είναι τελευταίες στη βαθμολογία. Αν γίνει αυτό φυσικά ακολουθούμε το περσινό βαθμολογικό σύστημα.
Εκτός αυτού προτείνω να δημιουργηθεί και ένα τέταρτο πρωτάθλημα, με διαφορετική σύσταση ομάδων που θα αποφασίσουμε και ανάλογους κανόνες με το πρωτάθλημα ομάδων.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
-
Έγω διαφωνώ με την πρόταση greo.
Αυτοί που προβλέπουν σε κάθε αγώνα, έχουν έτσι κι αλλιώς πλεονέκτημα (και πάλι θα 'διωχνουν' τους κακούς τους αγώνες ενώ οι άλλοι όχι), ενώ θα προκληθεί και μπάχαλο στην βαθμολογία ειδικά στους τελευταίους αγώνες. Δεν θα ξέρουμε ποιος προηγείται, θα ψάχνουμε να βρούμε τους 'κακούς' αγώνες, χωρίς ουσιαστικό λόγο. -
Κατά τα άλλα, το format προβλέψεων - βαθμολογίας δεν βρίσκω τον λόγο να αλλάξει, για το F1-like πρωτάθλημα συμφωνώ στο να ακολουθήσουμε το επίσημο βαθμολογικό σύστημα, όποιο και αν είναι αυτό.
To deadline των προβλέψεων να παραμείνει ως έχει (πριν το F3), αλλά η αυστηρότητα ή μη να ξεκαθαριστεί από τον πρώτο αγώνα, για την αποφυγή παρεξηγήσεων. -
Για το πρωτάθλημα ομάδων, εφόσον φέτος θα έχουμε 13 ομάδες και πέρυσι είχαμε 50 συμμετοχές, προτείνω να υπάρχουν 4 θέσεις για κάθε ομάδα. Αν ξεπεράσουμε τους (4*13) 52, οι επόμενοι θα μπαίνουν στις ομάδες που είναι τελευταίες στη βαθμολογία. Αν γίνει αυτό φυσικά ακολουθούμε το περσινό βαθμολογικό σύστημα.
-
Εκτός αυτού προτείνω να δημιουργηθεί και ένα τέταρτο πρωτάθλημα, με διαφορετική σύσταση ομάδων που θα αποφασίσουμε και ανάλογους κανόνες με το πρωτάθλημα ομάδων.
-
+1. Μόνο μπάχαλο θα προκαλέσει. Άλλωστε δεν πρέπει να ανταμοίβεται μόνο ο ταχύτερος συνδυασμός αλλά και ο πιο αξιόπιστος.
-
+1. Με απόλυτη αυστηρότητα. 11:00 αρχίζει το fp3? Γίνονται δεκτές μόνο προβλέψεις με ώρα δημοσίευσης 10:59 (σύμφωνα με το ρολόι του forum). Πήγε 11:00; Είσαι εκτός. Τελειώσαμε.
-
Ισόποση κατανομή οδηγών σε όλες τις ομάδες. Κάθε ομάδα Χ θέσεις οδηγών (όπου Χ=αριθμός συμμετεχόντων / αριθμός ομάδων, με στρογγυλοποίηση στον αμέσως μεγαλύτερο ακέραιο). Οι «καλύτεροι» (σύμφωνα με τη περσινή κατάταξη) διαλέγουν πρώτοι ομάδες μέχρι να συμπληρωθούν οι θέσεις Χ ανά ομάδα. Οπότε έχουμε έναν διαχωρισμό οδηγών ανά ομάδα, πιο κοντά στην πραγματικότητα με τους «καλύτερους» οδηγούς να πηγαίνουν στις μεγαλύτερες ομάδες.
-
Για ποιο λόγο;
-
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
4. Για ποιο λόγο;Τι λόγο θες;
Για περισσότερο τζερτζελέ! -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Έγω διαφωνώ με την πρόταση greo.
Αυτοί που προβλέπουν σε κάθε αγώνα, έχουν έτσι κι αλλιώς πλεονέκτημα (και πάλι θα 'διωχνουν' τους κακούς τους αγώνες ενώ οι άλλοι όχι), ενώ θα προκληθεί και μπάχαλο στην βαθμολογία ειδικά στους τελευταίους αγώνες. Δεν θα ξέρουμε ποιος προηγείται, θα ψάχνουμε να βρούμε τους 'κακούς' αγώνες, χωρίς ουσιαστικό λόγο.Εμένα μου αρέσει σαν ιδέα, προβληματίζομαι αν ταιριάζει σαν σύστημα βαθμολόγησης πρωταθλήματος, να πω όμως ότι μπάχαλο δεν θα είναι, αν στο πρόγραμμα υπολογισμού της γενικής βαθμολογίας ο κώδικας αυτόματα δεν υπολογίζει τα 2 χειρότερα του καθενός (ελπίζω να προσαρμόζεται χωρίς φοβερό κόπο, θα το δω αν έρθει η ώρα). Δηλ. η τρέχουσα κάθε φορά βαθμολογία θα το προϋπολογίζει αυτό.
Επαναλαμβάνω ο προβληματισμός μου είναι αν μας ταιριάζει κάτι τέτοιο. Νομίζω παλαιότερα ίσχυε κάτι παρόμοιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally ή κάνω λάθος; (για το ελληνικό είμαι πιο σίγουρος). -
Το 1988 ο Σενα πηρε το πρωταθλημα απο τον Προστ. Μηπως ξερετε ποιος πηρε τους περισσοτερους βαθμους στην χρονια; Αν δεν ξερετε να μαθετε
Το ξαναλεω την πλακα μας κανουμε. Τι παει να πει αξιοπιστος; Να μην παμε διακοπες ή να βαζουμε ξυπνητηρι επειδη ο Bayern καθεται στο φορουμ με το ρολόι στο χέρι. Ελεος ρε παιδια. Αν σκοπος ειναι να κερδισει καποιος που καθεται χειμωνα - καλοκαιρι σπιτι του, τοτε νοημα δεν εχει.
Τωρα το αν ειναι ευκολο. Δεν ειναι δυσκολο, απο ενα ευρος αποτελεσματων μπορεις να ζητησεις απο το excel να σου βρει το μεγαλυτερο το 2ο, το 3ο κ.ο.κ. μεχρι το 16ο και μετα να αθροισεις αυτο που βρηκες. Θελει ενα τεταρτακι στησιμο, αντε μισαωρο. Αν το βρισκετε βουνο το κανω ευχαριστως. Και η βαθμολογια μπορει να ανακοινωνεται ειτε με τα 16 καλυτερα αποτελεσματα ΕΙΤΕ με αποκλεισμο των 3 χειροτερων οποτε στον 17ο φερ'ειπειν αγωνα μπορει καποιος να δει τη βαθμολογία των 14 καλυτερων για να εχει μια ιδεα τι γινεται. Τελος παντων ολα αυτα του excel ειναι στησιμο μιας ωρας και μετα δουλευουν μονα τους. Ολα αυτα που ειπα χωρις macro εντολες. Φανταζομαι με macro θα ειναι ακομη ευκολοτερο.
-
Ούτε ότι είναι προγραμματιστικά δύσκολο είπαμε, ούτε ότι είναι πρωτάκουστο.
Ότι δημιουργεί σύγχυση είπαμε, χωρίς λόγο αφού την πλάκα μας κάνουμε έτσι κι αλλιώς.
Και εγώ 2 μήνες λείπω το καλοκαίρι, αλλά πάω πέντε λεπτά σε ένα ιντερνετ καφέ και ψηφίζω αν θέλω.
Και επαναλαμβάνω το πλεονέκτημα αυτών που ψηφίζουν συνεχώς εξακολουθεί να υφίσταται.Φυσικά δεν χρειάζεται να το υπεραναλύσουμε, κάνουμε μια ψηφοφορία και αν το θέλουν οι πολλοί περνάει.
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
... να πω όμως ότι μπάχαλο δεν θα είναι, αν στο πρόγραμμα υπολογισμού της γενικής βαθμολογίας ο κώδικας αυτόματα δεν υπολογίζει τα 2 χειρότερα του καθενός (ελπίζω να προσαρμόζεται χωρίς φοβερό κόπο, θα το δω αν έρθει η ώρα). Δηλ. η τρέχουσα κάθε φορά βαθμολογία θα το προϋπολογίζει αυτό...Αν το κάνεις αυτό τότε τους 2-3 πρώτους αγώνες θα δείχνει σε όλους μηδέν.
Πρέπει να έχεις δύο ξεχωριστές βαθμολογίες, μία με όλους και μία χωρίς τους χειρότερους αγώνες.
Ανάλογο παράδειγμα υπάρχει στις βαθμολογίες των ιστιοπλοϊών, όπου νομίζω μέχρι την μέση δείχνουν βαθμολογία όλων και μετά τη μέση αφαιρούν τους δύο χειρότερους. -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Το 1988 ο Σενα πηρε το πρωταθλημα απο τον Προστ. Μηπως ξερετε ποιος πηρε τους περισσοτερους βαθμους στην χρονια; Αν δεν ξερετε να μαθετεΤο ξαναλεω την πλακα μας κανουμε. Τι παει να πει αξιοπιστος; Να μην παμε διακοπες ή να βαζουμε ξυπνητηρι επειδη ο Bayern καθεται στο φορουμ με το ρολόι στο χέρι. Ελεος ρε παιδια. Αν σκοπος ειναι να κερδισει καποιος που καθεται χειμωνα - καλοκαιρι σπιτι του, τοτε νοημα δεν εχει.
Δεν έχω καμία όρεξη να κάνω τον μαλάκα με το χρόνο.
Δεν νομίζω να είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις ότι οι ασαφείς (ή ελαστικοί κατά το δοκούν) κανόνες θα δημιουργήσουν προβλήματα και φαγωμάρες...-
Ούτε ότι είναι προγραμματιστικά δύσκολο είπαμε, ούτε ότι είναι πρωτάκουστο.
Ότι δημιουργεί σύγχυση είπαμε, χωρίς λόγο αφού την πλάκα μας κάνουμε έτσι κι αλλιώς.
Και εγώ 2 μήνες λείπω το καλοκαίρι, αλλά πάω πέντε λεπτά σε ένα ιντερνετ καφέ και ψηφίζω αν θέλω.
Και επαναλαμβάνω το πλεονέκτημα αυτών που ψηφίζουν συνεχώς εξακολουθεί να υφίσταται. -
Φυσικά δεν χρειάζεται να το υπεραναλύσουμε, κάνουμε μια ψηφοφορία και αν το θέλουν οι πολλοί περνάει.
-
+1. Άλλωστε πάνω από τους μισούς μας, νομίζω, είτε είμαστε γκατζετάκιδες (όποτε έχουμε ένα κινητό με πρόσβαση στο ίντερνετ. από iphone πόσταρα σε έναν αγώνα πέρσι τις προβλέψεις μου χωρίς να χω 'μελετήσει'. και τι έγινε; ) είτε έχουμε πάντα μαζί μας (λόγω δουλειάς) ακόμα και στις διακοπές.
-
Έτσι. Τόσο απλά.
-
-
λοιπον παιδία περίμενα καιρο αυτο το ποστ
η δικη μου πρόταση εινια η εξής
δημιουργούμε ομάδες ανεξαρετήτου ονόματος π.χ F1suportres κτλπ δίχως να καπαρώνονται οι ονομασίες των επίσημων ομάδων της Φ1 με 3 μέλη
2 ενεργούς οδηγους και έναν συμπληρωματικό
εάν κάποιος από τους 2 οδηγούς δε προλάβει να ποστάρει τοτε στο προτάθλήμα ομάδων βαθμολογείται ο συμπληρωματικόςμε αυτόν τον τρόπο
μπορούμε να έχουμε θεωρητικά αρκετές ομάδες που θα περιελαμβάνουν μόνο 3 οδηγούς
π.χ. άμα έχουμε 60 άτομα θα έχουμε 20 ομάδες
άμμα δε θέλετε να υποστηρίξετε την ΜΑΝΟΡ μπορείτε να φτιάξετε μια ΤΙΦΟΖΙ-ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΣ ή έστω ΦΕΡΡΑΡΙ2
βαθμολογούνται οι δύο καλύτεροι της κάθε ομάδας με βάση την περσινη σεζόν
ο συμπληρωματικός ή θα είνια κάποιος ρούκιε οποτε να καθίσει στον πάγκο μέχρι να μάθει ή κάποιος που δεν έχεοι μαζεψει αρκετούς πόντους σε σχέση με τους άλλους 2 οποτε θα πρέπει να αναπτύξει τις κατάληλες οδηγικές ικανότητες
και άμα θέλει να βρίσκεται σε κορυφαία ομάδα θα πρέπει να είνια και κορυφαίος οδηγός.
έτσι έχουμε και πολλές ομάδες με αποτέλεσμα να μην μαζέυονται 100000000000 τιφόζι και 15 άτομα στις άλλες ομάδες και το σύστημα είναι δικαιο
άμα κάποιος δε πορλάβει να ποστάρει υπάρχει η ρεζέρβα
σίγουρα μαζέυεται πολύ εκσελικό υλικό
δε ξέρω αμα θέλετε να μοιράσουμε την δουλειά άλλωστε για τηνπάρτι μας την κάνουμε γιατι να μηνβοηθήσουμε και να τρωει το μανίκι ένας μονάχα????για την βαθμολογία καλό θα έιναι να δίνονται 8 οδηγοί για τον αγώνα
παρόλο που θα μαζέυονται πάλι πολλά δεδομένα
γιατι δε φτιάχνεται ένα σύστημα αυτόματης ονλινε καταχώρησης σε μια βάση δεδομένων?
ακόμα με το εκσέλ δουλέυετε χειροκίνητα?
κάποιο παλικάρι που να έχει γνώσεις υπάρχει να φτιάξει κάτι?
κι άμα χρειάζεστε ευρώ για την σελίδα εεε όλοι μπορούνε να βάλουνε ενα 10ευρω να συμετέχουνε
στον κόκκαλη για το στοίχημα χαλάτε περίσοτερα και δε παίρνετε και τα λεφτά σας πίσω
εδω κάνουμε το χόμπι μας να περνάμε καλάαναμένω.,........
ΔΙΑΓ ΠΡΟΒΛ 2010-FINAL- Greek Statistics pt1 ( p42 )