-
Σημερα επισκεφτηκα τη συγκεκριμενη εκ8εση κι εχασα την μπαλα μπορω να πω. Καμια σχεση με τις εληνικες εκ8εσεις. Δεν 8ετω ζητημα συγκρισης αλλα ηταν μια πρωτογνωρη εμπειρια που εκανε την καρδια μου να χτυπαει λιιιιιιγο πιο δυνατα απο το κανονικο. Γιατι?
-Συνοδηγησα Catterham R500 σε μικρη πιστα οοοοολη με το πλαι
-Παρακολου8ησα το Live Show που περιελαμβανε πολυ λιωσιμο λαστιχου. Saab 9-3 Aero Convertible, Type-R, S2000, C2, Megane Sport, Buggies, Jaguar History κ.α. Τα 2 πρωτα κ τα C2 τα σπιναραν απιστευτα κ τα γυρνουσαν με την οπισ8εν κ με χειροφρενα. Στο S2K, ο οδηγος το σβουρι3ε, κατεβηκε, εκανε μια βολτα(ενω το αυτοκινητο συνεχισε να σβουριζει μονο του) κ μετα πηδη3ε παλι μεσα!!! Τα Megane Sport τα ειχαν εφοδιασει με ρυ8μιζομενες αναρτησεις του στυλ Bling Bling αμερικανικων custom κ κουνουσαν τα 'κωλαρακια' τους πανω κατω με το ρυ8μο της μουσικης της διαφημησης. Τα buggies εκαναν εναν υποτι8εμενο αγωνα κ driftαραν αρκετα κ τελος παρελασαν οι ε3εις Jaguar: ΧΚ120, XK180, XJ220, James Bond's XK-R, R-D6 Concept, XJ Concept(Aluminium) κ τελος ενα Racing E-type. Επισης εκανε ενα περασμα κ το 4μετρο(σε υψος) τρολλευ του σουπερμαρκετ..
-Μπηκα στη 8εση του οδηγου σε: Ferrari 360 Challenge Stradale(!!!), Porsche GT3RS(!!!), GT2, Turbo, TurboS Convertible(world's first-my wet dream ), 4S, Cayenne Turbo, Boxster S(Oxi δεν εχω κολλημα, δεν εφαγα ολο το χρονο μου εκει ), Honda NSX-R, Morgan 4/4 - Aero 8, Exige(χτυπησα το γονατο μου στον ουρανο κα8ως εμπαινα, το πως βγηκα ειναι αλλη ιστορια ), TVR Τ350t, Nissan Murano, 350Z NISMO, Aston Martin DB9(πανεμορφη!!!), Vanquish, new Discovery, Jaguars κ καπου πρεπει να σταματησω. Μπορουσα να μπω κ στη 8εση της SLR, Rolls Royce κ Maybach αλλα... Δεν εχω δικαιολογια...
-Αλλα που ειδα ηταν: ημιφορτηγακι Dodge με κινητηρα απο Viper, Ford GT90, Ford Buggie Concept, Peugeot Buggie Concept, Hyundai το εκπληκτικο κιτρινο κουπε Concept, Koenigsegg, Carrera GT, NSX Concept, 2 Concept της Suzuki(ενα σπορ μικρο κοκκινο κ ενα 28εσιο, η μια πισω απο την αλλη), Αμφιβια αυτοκινητα, Kit-Cars, Invicta, Farbour(με τις πολυ ωραιες ζαρτιερες! ....εεε, ζαντες η8ελα να πω ), Trepiuno κ αλλα ΠΟΛΛΑ concepts κ σπανια τουτουνια..
Αυτα, απλα η8ελα να μοιραστω τη χαρα μου. Αν σας δω8ει ευκαιρια να πατε σε εκ8εση του ε3ωτερικου, μη διστασετε με τιποτα!
Κ η εκ8εση του Birmingham, παρολο που ειναι η μεγαλυτερη της Αγγλιας, 8εωρειται αρκετα βαρετη... Φανταστειτε!PS: Απουσιαζαν οι Alfa Romeo, BMW, Mercedes ενω απο Αudi ειχε μονο 'A6 experience'..
-
Σημερα επισκεφτηκα τη συγκεκριμενη εκ8εση κι εχασα την μπαλα μπορω να πω. Καμια σχεση με τις εληνικες εκ8εσεις. Δεν 8ετω ζητημα συγκρισης αλλα ηταν μια πρωτογνωρη εμπειρια που εκανε την καρδια μου να χτυπαει λιιιιιιγο πιο δυνατα απο το κανονικο. Γιατι?
-Συνοδηγησα Catterham R500 σε μικρη πιστα οοοοολη με το πλαι
-Παρακολου8ησα το Live Show που περιελαμβανε πολυ λιωσιμο λαστιχου. Saab 9-3 Aero Convertible, Type-R, S2000, C2, Megane Sport, Buggies, Jaguar History κ.α. Τα 2 πρωτα κ τα C2 τα σπιναραν απιστευτα κ τα γυρνουσαν με την οπισ8εν κ με χειροφρενα. Στο S2K, ο οδηγος το σβουρι3ε, κατεβηκε, εκανε μια βολτα(ενω το αυτοκινητο συνεχισε να σβουριζει μονο του) κ μετα πηδη3ε παλι μεσα!!! Τα Megane Sport τα ειχαν εφοδιασει με ρυ8μιζομενες αναρτησεις του στυλ Bling Bling αμερικανικων custom κ κουνουσαν τα 'κωλαρακια' τους πανω κατω με το ρυ8μο της μουσικης της διαφημησης. Τα buggies εκαναν εναν υποτι8εμενο αγωνα κ driftαραν αρκετα κ τελος παρελασαν οι ε3εις Jaguar: ΧΚ120, XK180, XJ220, James Bond's XK-R, R-D6 Concept, XJ Concept(Aluminium) κ τελος ενα Racing E-type. Επισης εκανε ενα περασμα κ το 4μετρο(σε υψος) τρολλευ του σουπερμαρκετ..
-Μπηκα στη 8εση του οδηγου σε: Ferrari 360 Challenge Stradale(!!!), Porsche GT3RS(!!!), GT2, Turbo, TurboS Convertible(world's first-my wet dream ), 4S, Cayenne Turbo, Boxster S(Oxi δεν εχω κολλημα, δεν εφαγα ολο το χρονο μου εκει ), Honda NSX-R, Morgan 4/4 - Aero 8, Exige(χτυπησα το γονατο μου στον ουρανο κα8ως εμπαινα, το πως βγηκα ειναι αλλη ιστορια ), TVR Τ350t, Nissan Murano, 350Z NISMO, Aston Martin DB9(πανεμορφη!!!), Vanquish, new Discovery, Jaguars κ καπου πρεπει να σταματησω. Μπορουσα να μπω κ στη 8εση της SLR, Rolls Royce κ Maybach αλλα... Δεν εχω δικαιολογια...
-Αλλα που ειδα ηταν: ημιφορτηγακι Dodge με κινητηρα απο Viper, Ford GT90, Ford Buggie Concept, Peugeot Buggie Concept, Hyundai το εκπληκτικο κιτρινο κουπε Concept, Koenigsegg, Carrera GT, NSX Concept, 2 Concept της Suzuki(ενα σπορ μικρο κοκκινο κ ενα 28εσιο, η μια πισω απο την αλλη), Αμφιβια αυτοκινητα, Kit-Cars, Invicta, Farbour(με τις πολυ ωραιες ζαρτιερες! ....εεε, ζαντες η8ελα να πω ), Trepiuno κ αλλα ΠΟΛΛΑ concepts κ σπανια τουτουνια..
Αυτα, απλα η8ελα να μοιραστω τη χαρα μου. Αν σας δω8ει ευκαιρια να πατε σε εκ8εση του ε3ωτερικου, μη διστασετε με τιποτα!
Κ η εκ8εση του Birmingham, παρολο που ειναι η μεγαλυτερη της Αγγλιας, 8εωρειται αρκετα βαρετη... Φανταστειτε!PS: Απουσιαζαν οι Alfa Romeo, BMW, Mercedes ενω απο Αudi ειχε μονο 'A6 experience'..
-
Σημερα επισκεφτηκα τη συγκεκριμενη εκ8εση κι εχασα την μπαλα μπορω να πω. Καμια σχεση με τις εληνικες εκ8εσεις. Δεν 8ετω ζητημα συγκρισης αλλα ηταν μια πρωτογνωρη εμπειρια που εκανε την καρδια μου να χτυπαει λιιιιιιγο πιο δυνατα απο το κανονικο. Γιατι?
-Συνοδηγησα Catterham R500 σε μικρη πιστα οοοοολη με το πλαι
-Παρακολου8ησα το Live Show που περιελαμβανε πολυ λιωσιμο λαστιχου. Saab 9-3 Aero Convertible, Type-R, S2000, C2, Megane Sport, Buggies, Jaguar History κ.α. Τα 2 πρωτα κ τα C2 τα σπιναραν απιστευτα κ τα γυρνουσαν με την οπισ8εν κ με χειροφρενα. Στο S2K, ο οδηγος το σβουρι3ε, κατεβηκε, εκανε μια βολτα(ενω το αυτοκινητο συνεχισε να σβουριζει μονο του) κ μετα πηδη3ε παλι μεσα!!! Τα Megane Sport τα ειχαν εφοδιασει με ρυ8μιζομενες αναρτησεις του στυλ Bling Bling αμερικανικων custom κ κουνουσαν τα 'κωλαρακια' τους πανω κατω με το ρυ8μο της μουσικης της διαφημησης. Τα buggies εκαναν εναν υποτι8εμενο αγωνα κ driftαραν αρκετα κ τελος παρελασαν οι ε3εις Jaguar: ΧΚ120, XK180, XJ220, James Bond's XK-R, R-D6 Concept, XJ Concept(Aluminium) κ τελος ενα Racing E-type. Επισης εκανε ενα περασμα κ το 4μετρο(σε υψος) τρολλευ του σουπερμαρκετ..
-Μπηκα στη 8εση του οδηγου σε: Ferrari 360 Challenge Stradale(!!!), Porsche GT3RS(!!!), GT2, Turbo, TurboS Convertible(world's first-my wet dream ), 4S, Cayenne Turbo, Boxster S(Oxi δεν εχω κολλημα, δεν εφαγα ολο το χρονο μου εκει ), Honda NSX-R, Morgan 4/4 - Aero 8, Exige(χτυπησα το γονατο μου στον ουρανο κα8ως εμπαινα, το πως βγηκα ειναι αλλη ιστορια ), TVR Τ350t, Nissan Murano, 350Z NISMO, Aston Martin DB9(πανεμορφη!!!), Vanquish, new Discovery, Jaguars κ καπου πρεπει να σταματησω. Μπορουσα να μπω κ στη 8εση της SLR, Rolls Royce κ Maybach αλλα... Δεν εχω δικαιολογια...
-Αλλα που ειδα ηταν: ημιφορτηγακι Dodge με κινητηρα απο Viper, Ford GT90, Ford Buggie Concept, Peugeot Buggie Concept, Hyundai το εκπληκτικο κιτρινο κουπε Concept, Koenigsegg, Carrera GT, NSX Concept, 2 Concept της Suzuki(ενα σπορ μικρο κοκκινο κ ενα 28εσιο, η μια πισω απο την αλλη), Αμφιβια αυτοκινητα, Kit-Cars, Invicta, Farbour(με τις πολυ ωραιες ζαρτιερες! ....εεε, ζαντες η8ελα να πω ), Trepiuno κ αλλα ΠΟΛΛΑ concepts κ σπανια τουτουνια..
Αυτα, απλα η8ελα να μοιραστω τη χαρα μου. Αν σας δω8ει ευκαιρια να πατε σε εκ8εση του ε3ωτερικου, μη διστασετε με τιποτα!
Κ η εκ8εση του Birmingham, παρολο που ειναι η μεγαλυτερη της Αγγλιας, 8εωρειται αρκετα βαρετη... Φανταστειτε!PS: Απουσιαζαν οι Alfa Romeo, BMW, Mercedes ενω απο Αudi ειχε μονο 'A6 experience'..
-
Λοιπόν, θέλω αναλυτικά εντυπώσεις από Porsche GT3RS,
όσο πιο γρήγορα μπορείς...!
-
Αργησα λιγο...
Βασικα τι να σου πω..
Ε3ωτερικα ειναι επιβλητικοτατη η αν8ρακονηματινη αεροτομη, ενω τα decals της RS κ οι βαμμενες ζαντες ειναι πολυ πιο ομορφα απ' οτι στις φωτογραφιες. Εσωτερικα, τα μπακετ(απο αντιπυρικο υλικο) κ το γυμνο roll bar ψαρωνουν με την πρωτη ματια. Με το που κα8ησεις, νιω8εις να σε αγκαλιαζει ολοκληρο. Ο συμπλεκτης ηταν πολυ, μα πολυ σκληρος κ ειχες την αισ8ηση οτι ειναι κουμπι ενω οι διαδρομες στον επιλογεα ηταν κοντες κ αρκετα σφιχτες. Μαζι με το γυμνο εσωτερικο κ την αλκανταρα που υπηρχε παντου, ειχες απο την αρχη την αισ8ηση μιας πολεμικης μηχανης.Την ιδια αισ8ηση εχεις κ στην GT2, αλλα το δερμα κ ο πλουσιοτερος διακοσμος την εκαναν πιο πολυτελη.
Πολεμικη μηχανη ηταν κ η F360 CS oπου 'κολλησα' με το τιμονι, το ημιαυτοματο κιβωτιο, τα κα8ισματα κ το ΠΟΛΥ carbon. Το εσωτερικο ηταν ενας συνδυασμος μαυρου δερματος με αλκανταρα με κοκκινες ραφες κ κοκκινες λεπτομεριες. Το καλυτερο απ ολα ηταν που εβλεπες τον κινητηρα απο τον μεσαιο κα8ρεφτη!!
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
................... Το καλυτερο απ ολα ηταν που εβλεπες τον κινητηρα απο τον μεσαιο κα8ρεφτη!!και που να τον ακούσεις να περνάει τις 6000 σαλ. , λες άντε γειά !!!!
-
Μία ερώτηση :
Πώς ήταν η μετάβαση από την GT2 στην 360 Challenge Stradale ;Επειδή είναι λίγο δύσκολο να μπείς διαδοχικά σε αυτά τα αμάξια, ποιά ήταν η γεύση που σου άφησε το καθένα,
και αν θέλεις, πόσο έμοιαζαν/πόσο διέφεραν μεταξύ τους.Ζητάω...πολλά ;
-
H μεταβαση εγινε απο την CS στην GT3RS, μετα GT3, GT2 κ ακολου8ησαν οι υπολοιπες Porsche.
Στην CS ενιωσα τη μοναδικοτητα του αυτοκινητου [ανω τελεια] δεν με ενδιεφερε κ πολυ τι γινοταν γυρω. Τα χερια ηταν αυτοματα στο τιμονι κ το ματι επαιζε αναμεσα στα κουμπια START, RACE κ τα 'αυτια' για τις αλλαγες ταχυτητων. Βα8ια στο μυαλο προσπα8ουσα να προσομοιωσω το πως ειναι να την οδηγας κ να ακους τον κινητηρα μισο μετρο πισω απο τ'αυτια σου.
Η γενικη αισ8ηση ηταν οτι μπηκα σε μια γρηγορη, ειδικη Ferrari κ οτι την 'οδηγουσα' γρηγορα αλλα με σεβασμο.Η GT3RS σου εδινε την αισ8ηση οτι ειναι μια purpose-built εκδοση της απλης 911. Ετσι ελειπε ο εν8ουσιασμος της 360 αλλα σε προκαλουσε να την 'σκισεις' απο το 1ο χιλιομετρο(εστω στη φαντασια). Τη 8εση των αν8ρακονηματων κ των δερματων την ειχαν παρει απλα πλαστικα, το τιμονι ηταν σαφως μεγαλυτερο κ πιο λιτο αποτι στην 360 αλλα το roll-cage, τα bucket που δε σε αφηναν να κουνη8εις κα8ολου κ η αλκανταρα σε τιμονι, λεβιε κ χειροφρενο σου δειχνουν γιατι φτιαχτηκε αυτο το αυτοκινητο. Σ' αυτο σθμβαλουν κ το σφιχτο κουμπωμα των σχεσεων κ ο πολυ βαρυς συμπλεκτης. Η εμφανιση προκαλει δεος(κα8εται πολυ χαμηλα, ειναι βαμμενη σε χρωματα γεματα ιστορια κ εχει μια κα8ολου ευκαταφρονητη φτερουγα πισω) τουλαχιστον σε καποιον που γνωριζει τι εστι Porsche. Σιγουρα δεν ειναι μια 911 για κα8ημερινη χρηση..
'It's often said there's no such thing as the perfect car. From a purely evo perspective, having driven the GT3 RS, I beg to differ.' -Richard Meaden (EVO)
Ελπιζω να σε καλυψα technic!
YΓ: Εχω κ το βιντεακι CS vs RS απο το topgear αλλα ειναι γνωστη η αντιπα8εια του Clarkson στις Porsche.. Αντι8ετα τον Ηammond τον παω πολυ!! Σημερα το βραδυ εχει την Carrera GT. Να δουμε τι χρονο 8α κανει..
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Ελπιζω να σε καλυψα technic!
YΓ: Εχω κ το βιντεακι CS vs RS απο το topgear αλλα ειναι γνωστη η αντιπα8εια του Clarkson στις Porsche.. Αντι8ετα τον Ηammond τον παω πολυ!! Σημερα το βραδυ εχει την Carrera GT. Να δουμε τι χρονο 8α κανει..
Μου έφτιαξες τη διάθεση !
Ποιά είπες ότι έχει σήμερα ;
Την GT ; -
Yeap!
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Yeap!Προλαβαίνω να βάλω ένα 'πιάτο' να το δώ κι εγώ απόψε ;
-
Εχεις ενα τετραωρο! Τρε3ε!!!
-
Nεο ρεκορ πιστας(ε3αιροειται το track car Radical )!!
1:19.8
(1:20.9 - SLR)Στην 1η προσπα8εια, ο stig εκανε τετακε..
Πρωτη φορα παντως ακουσα κ τον Jeremy να μιλαει ετσι για γερμανικο.. -
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Nεο ρεκορ πιστας(ε3αιροειται το track car Radical )!!
1:19.8
(1:20.9 - SLR)Στην 1η προσπα8εια, ο stig εκανε τετακε..
Πρωτη φορα παντως ακουσα κ τον Jeremy να μιλαει ετσι για γερμανικο..Με CARRERA GT ;
Τί έλεγε, αν μπορείς να μας πείς σε περίληψη ;
Με ποιά άλλα έχει τρέξει, από χρόνους ;
Πολλά ρωτάω...
-
Oι χρονοι των 20 πρωτων απο το site:
1st
Mercedes McLaren SLR - 1.20.9
Joint 2nd
Ferrari 360 CS - 1.22.3
Joint 2nd
Porsche GT3 RS - 1.22.3
3rd
Murcielago - 1.23.7
4th
Zonda - 1.23.8
5th
Koenigsegg - 1.23.9
6th
Noble - 1.25.0
7th
Gallardo - 1.25.8
8th
Lotus Exige - 1.26.4
9th
Porsche 911 GT3 - 1.27.2
10th
TVR 350c - 1.27.511th
BMW M3 CSL - 1.28.0
12th
MG SV - 1.28.6
13th
Mitsubishi Evo VIII - 1.28.9
14th
BMW Alpine Z8 - 1.29.0
15th
Alfa 3.7 GTA - 1.30.0
16th
Subaru Impreza STI - 1.30.1
17th
Aston Martin DB7 GT - 1.30.4
18th
Audi S4 - 1.30.9
19th
Porsche 911 turbo - 1.31.0
20th
Vauxhall VX 220 turbo - 1.31.3Γενικα ελεγε οτι παρα την αγαπη του για τα ιταλικα κ τα αγγλικα αυτοκινητα, κ αυτο τον αγγι3ε(δεν παραδεχονται ευκολα αυτοι οι αγγλοι τς τς τς). Οτι δεν ειναι κραυγαλεο οπως αλλα supercars ('form follows function'), κ οτι 8ελει φουλ συγκεντρωση κατα την οδηγηση. Επρεπε να δεις το χαμογελο του οταν την οδηγουσε..
To επαι3ε κ λιγο επιστημονας κ εδει3ε το κιβωτιο(φτιαγμενο απο καρμπον κ σιλικονη- τον ε3ιταραν για καποιο λογο αυτα υλικα ) το οποιο κ ζυγισε(ζυγισει λιγο λιγοτερο απο 4 πακετα ζαχαρης) κ ανελυσε τα κεραμικα φρενα.
Γενικα ειπε οτι ηταν το καλυτερο supercar που ειχε οδηγησει. Εχει οδηγησει κ την Enzo ετσι? Αλλα οχι ο Stig.. -
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Γενικα ειπε οτι ηταν το καλυτερο supercar που ειχε οδηγησει. Εχει οδηγησει κ την Enzo ετσι? Αλλα οχι ο Stig..Χμμμ... το καλύτερο supercar ;
Τί χρόνο έκανε με την Enzo ; -
Δεν την οδηγησε ο Stig. Αυτος ειναι που κανει τους χρονομετρημενους γυρους.
NEC Birmingham Motorshow 2004 - Eντυπωσεις