Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    περιεργο τιμονι??
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. περιεργο τιμονι??
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    34
    751
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Και εδώ θα ξαναρωτήσω εγώ, είναι τόσο μεγάλη επιστήμη αυτό το πράγμα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kavoyras last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Και εδώ θα ξαναρωτήσω εγώ, είναι τόσο μεγάλη επιστήμη αυτό το πράγμα;

        ρητορική ερώτηση?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          koliatsos44 last edited by

          θελω να πιστευω πως στα κεινουρια αυτοκινητα η τοποθετηση του τιμονιου στο εργοστασιο γινετε κατω απο συγκεκριμενες διαδικασιες και ηλεκτρονικα μεσω ηλεκτρονικου υπολογιστη, δεν μπορει απλα να κουμπωνει με ανθρωπινο χερι το τιμονι στην στεφανη, ψεκαστε σκουπιστε τελειωσατε..
          Νομιζω πως ακολουθουνται διαφοροι παραμετροι στο κουμπωμα του τιμονιου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            stormold last edited by

            Ο χρήστης koliatsos44 έγραψε:
            στο περιστερι που?
            ...

            ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ / Αναπαύσεως 14 ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              saxon_747 last edited by

              Ο χρήστης koliatsos44 έγραψε:
              το τιμονι δεν ηταν στην ευθεια του οταν το αμαξι πηγαινε ισια.ειχε μια δεξια συγκλιση περιπου 4%.

              Επαναφερω το θεμα, μιας και μου ετυχε και στο Punto.

              Απο τη στιγμη που το αμαξι πηγαινε ευθεια (μιλαμε για 'καρφι' με ταχυτητες εως 160χλμ) δε θεωρησα σκοπιμο να γινει ευθυγραμμιση. Παρ'ολα αυτα, εκανα ευθυγραμμιση για να αποκλεισω το ενδεχομενο.

              Εν τω μεταξυ, ευθυγραμμιση κανω καθε χρονο στα πλαισια γενικου ελεγχου αναρτησεων, φρενων κτλ. Φυσικα δεν ανεβαινω πεζοδρομια και δε σκαω σε λακκουβες...

              Υπεθεσα λοιπον οτι η ηλεκτρονικη υποβοηθηση χρειαζεται καποιου ειδους 'καλιμπραρισμα'.
              Οπερ και εγενετο: Το τιμονι πλεον ειναι στην ευθεια.

              Ενας τροπος ειναι να επισκευτει κανεις καποιο συνεργειο με το αναλογο διαγνωστικο, το οποιο διαβαζει μοιρες, ρευματα, ροπη κτλ και στην ουσια κανει επανεκινηση τη μοναδα ελεγχου της υποβοηθησης.

              Δευτερος, πρακτικος, τροπος, να σηκωσει το αμαξι σε ραμπα και ισιωνοντας το τιμονι στην επιθυμητη θεση να βγαλει τον πολο της μπαταριας για καμμια ωριτσα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                koliatsos44 last edited by

                Φιλε μου επειδη ουτε στον πουπακη καταφερα να βρω την υγεια μου για πες μου δηλαδη ισχυουν αυτα που γραφεις? Εσενα πως διορθωθηκε το προγραμμα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  ggab last edited by

                  Ποσο δυσκολο ειναι να αλλαξει θεση στο πολυσφηνο του τιμονιου και να βρει την υγεια του;Μαλλον απο το εργοστασιο μπηκε κακην κακως αφου το προβλημα υπηρχε απο την αρχη και δεν παρουσιαστηκε στην πορεια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    saxon_747 last edited by

                    Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                    Ποσο δυσκολο ειναι να αλλαξει θεση στο πολυσφηνο του τιμονιου και να βρει την υγεια του;Μαλλον απο το εργοστασιο μπηκε κακην κακως αφου το προβλημα υπηρχε απο την αρχη και δεν παρουσιαστηκε στην πορεια.

                    Στη δικη μου περιπτωση το πολυσφηνο κτλ ηταν οκ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      saxon_747 last edited by

                      Ο χρήστης koliatsos44 έγραψε:
                      Φιλε μου επειδη ουτε στον πουπακη καταφερα να βρω την υγεια μου για πες μου δηλαδη ισχυουν αυτα που γραφεις? Εσενα πως διορθωθηκε το προγραμμα?

                      Υποθετω πως το προβλημα σου δεν εχει να κανει με ευθυγραμμιση. Πηγαινε στην αντ/πεια (ή σε ανεξαρτητο εξουσιοδοτημενο συνεργειο) και κανε reset & alignment το συστημα ηλεκτρικης υποβοηθησης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        koliatsos44 last edited by

                        Μιλησα με αντιπροσωπεια και μου ειπε οτι για να κανει κατι τετοιο πρεπει πρωτα να σταλει οδηγεια απο την peugeot.. οποιος καταλαβε ας μου πει και εμενα..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          parnassus last edited by

                          Καλησπέρα! Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ σε ένα ολοακαίνουριο S3. Το έχω πάει σε 2 διαφορετικά εξουσιοδοτημένα και είτε με δουλεύουν είτε δεν ξέρουν τι τους γίνεται είτε το αμάξι έχει πρόβλημα. Το έχω 2 μήνες το αμάξι και το τιμόνι του είναι στραβό! Και το χειρότερο είναι οτι δεν ξέρω τί γίνεται. Ακόμα και στην audi έχω στείλει e-mail με το πρόβλημα και τους ρωτάω να μου πούν ποιά είναι η σωστή διαδικάσια για την ευθυγράμμιση και την σωστη θέση του τιμονιού και με γράφουν κανονικότατα και αυτοί και η κοσμοκαρ. Ξέρει κανείς πώς διορθώνεται το πρόβλημα;; Σε ποιον πρέπει να πάμε για να λυτρωθούμε;; Στον Πουπάκη; Ξέρει ο άνθρωπός; Έχει τα σωστά μηχανήματα για το reset alignment κλπ; Πείτε ρε παιδιά καμιά γνώμη γιατί θα τρελαθώ!

                          Φιλικά
                          Βαγγέλης

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ο χρήστης Parnassus έγραψε:
                            Καλησπέρα! Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ σε ένα ολοακαίνουριο S3. Το έχω πάει σε 2 διαφορετικά εξουσιοδοτημένα και είτε με δουλεύουν είτε δεν ξέρουν τι τους γίνεται είτε το αμάξι έχει πρόβλημα. Το έχω 2 μήνες το αμάξι και το τιμόνι του είναι στραβό! Και το χειρότερο είναι οτι δεν ξέρω τί γίνεται. Ακόμα και στην audi έχω στείλει e-mail με το πρόβλημα και τους ρωτάω να μου πούν ποιά είναι η σωστή διαδικάσια για την ευθυγράμμιση και την σωστη θέση του τιμονιού και με γράφουν κανονικότατα και αυτοί και η κοσμοκαρ. Ξέρει κανείς πώς διορθώνεται το πρόβλημα;; Σε ποιον πρέπει να πάμε για να λυτρωθούμε;; Στον Πουπάκη; Ξέρει ο άνθρωπός; Έχει τα σωστά μηχανήματα για το reset alignment κλπ; Πείτε ρε παιδιά καμιά γνώμη γιατί θα τρελαθώ!

                            Φιλικά
                            Βαγγέλης

                            Στις ευθυγραμμίσεις κλειδώνουν ( στερεώνουν ) με ειδικό σύστημα το τιμόνι στη θέση 0 και κάνουν τη διόρθωση από τα ημίμπαρα της κρεμαγιέρας, έτσι κάνουν τουλάχιστον όσοι γνωρίζουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              saxon_747 last edited by

                              Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                              Στις ευθυγραμμίσεις κλειδώνουν ( στερεώνουν ) με ειδικό σύστημα το τιμόνι στη θέση 0 και κάνουν τη διόρθωση από τα ημίμπαρα της κρεμαγιέρας, έτσι κάνουν τουλάχιστον όσοι γνωρίζουν.

                              Προφανως αναφερεσαι στο ποστ μου.

                              Ε πως αλλιως να κανουν ευθυγραμμιση?

                              Απλα σε αυτοκινητα με ηλεκτρικο τιμονι, μπορεις να καθορισεις τη θεση μηδεν με 100% ακριβεια μεσω του εγκεφαλου. Το διαγνωστικο εχει μια παραμετρο που λεει 'reset & calibrate' που επιλεγεις με το αυτοκινητο ελαφρα σηκωμενο ωστε να μη παταν οι τροχοι. Κανει καποιες μικροδιορθωσεις (στριβει λιγακι μονο του) και μετα ερχεται στη θεση μηδεν οπου το κλειδωνεις με το ειδικο συστημα που λες (σα μεγκενη με πατουρα) για να συνεχισεις την ευθυγραμμιση απο τα ημιμπαρα.

                              Στο δικο μου , για καποιο λογο, ειχε 'χαθει' η θεση μηδεν (ενω το τιμονι ηταν ευθεια, προφανως οι αισθητηρες ροπης της ηλεκτρικης υποβοηθησης διναν λαθος σημα στον εγκεφαλο,δε μπορω να το εξηγησω αλλιως) εγινε ευθυγραμμιση και μετα το τιμονι ειχε ελαφρα κλιση.

                              Διορθωθηκε με τον τροπο που αναφερω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                parnassus last edited by

                                Άρα η ευθυγράμμιση σε οποιοδήποτε συνεργείο εκτός των εξουσιοδοτημένων δεν έχει νόημα γιατί δεν έχουν το ανάλογο διαγνωστικό για να κάνουν το 'reset & calibrate'. Σωστά;; Ούτε είναι σε θέση να ξέρουν 100% την απόλυτη ευθεία θέση του τιμονιού και τοποθετούν το εργαλείο με το μάτι. Άρα ΜΟΝΟ σε εξουσιοδοτημένα;;; Εγώ σε 2 έχω πάει και κανένας από τους 2 δεν κατάφερε να μου το ισιώσει. Τι να εμπιστευτούμε; Ένα καινούριο μηχάνημα που βρίσκεται εκτός αντιπροσωπείας ή την αντιπροσωπεία;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  saxon_747 last edited by

                                  Ο χρήστης Parnassus έγραψε:
                                  Άρα η ευθυγράμμιση σε οποιοδήποτε συνεργείο εκτός των εξουσιοδοτημένων δεν έχει νόημα γιατί δεν έχουν το ανάλογο διαγνωστικό για να κάνουν το 'reset & calibrate'. Σωστά;; Ούτε είναι σε θέση να ξέρουν 100% την απόλυτη ευθεία θέση του τιμονιού και τοποθετούν το εργαλείο με το μάτι. Άρα ΜΟΝΟ σε εξουσιοδοτημένα;;; Εγώ σε 2 έχω πάει και κανένας από τους 2 δεν κατάφερε να μου το ισιώσει. Τι να εμπιστευτούμε; Ένα καινούριο μηχάνημα που βρίσκεται εκτός αντιπροσωπείας ή την αντιπροσωπεία;

                                  Ενα απλο διαγνωστικο ειναι , δε νομιζω να το εχει μονο η αντιπροσωπεια. Υπαρχει σχεδον σε ολα τα σοβαρα συνεγεια.
                                  Βεβαια, εγω απλα υποθετω δεν εχω τεχνικες γνωσεις. Μπορει να υπαρχει αλλο προβλημα στο αμαξι σου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 2 / 2
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr