-
Και εδώ θα ξαναρωτήσω εγώ, είναι τόσο μεγάλη επιστήμη αυτό το πράγμα;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και εδώ θα ξαναρωτήσω εγώ, είναι τόσο μεγάλη επιστήμη αυτό το πράγμα;ρητορική ερώτηση?
-
θελω να πιστευω πως στα κεινουρια αυτοκινητα η τοποθετηση του τιμονιου στο εργοστασιο γινετε κατω απο συγκεκριμενες διαδικασιες και ηλεκτρονικα μεσω ηλεκτρονικου υπολογιστη, δεν μπορει απλα να κουμπωνει με ανθρωπινο χερι το τιμονι στην στεφανη, ψεκαστε σκουπιστε τελειωσατε..
Νομιζω πως ακολουθουνται διαφοροι παραμετροι στο κουμπωμα του τιμονιου. -
Ο χρήστης koliatsos44 έγραψε:
στο περιστερι που?
...ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ / Αναπαύσεως 14 ...
-
Ο χρήστης koliatsos44 έγραψε:
το τιμονι δεν ηταν στην ευθεια του οταν το αμαξι πηγαινε ισια.ειχε μια δεξια συγκλιση περιπου 4%.Επαναφερω το θεμα, μιας και μου ετυχε και στο Punto.
Απο τη στιγμη που το αμαξι πηγαινε ευθεια (μιλαμε για 'καρφι' με ταχυτητες εως 160χλμ) δε θεωρησα σκοπιμο να γινει ευθυγραμμιση. Παρ'ολα αυτα, εκανα ευθυγραμμιση για να αποκλεισω το ενδεχομενο.
Εν τω μεταξυ, ευθυγραμμιση κανω καθε χρονο στα πλαισια γενικου ελεγχου αναρτησεων, φρενων κτλ. Φυσικα δεν ανεβαινω πεζοδρομια και δε σκαω σε λακκουβες...
Υπεθεσα λοιπον οτι η ηλεκτρονικη υποβοηθηση χρειαζεται καποιου ειδους 'καλιμπραρισμα'.
Οπερ και εγενετο: Το τιμονι πλεον ειναι στην ευθεια.Ενας τροπος ειναι να επισκευτει κανεις καποιο συνεργειο με το αναλογο διαγνωστικο, το οποιο διαβαζει μοιρες, ρευματα, ροπη κτλ και στην ουσια κανει επανεκινηση τη μοναδα ελεγχου της υποβοηθησης.
Δευτερος, πρακτικος, τροπος, να σηκωσει το αμαξι σε ραμπα και ισιωνοντας το τιμονι στην επιθυμητη θεση να βγαλει τον πολο της μπαταριας για καμμια ωριτσα.
-
Φιλε μου επειδη ουτε στον πουπακη καταφερα να βρω την υγεια μου για πες μου δηλαδη ισχυουν αυτα που γραφεις? Εσενα πως διορθωθηκε το προγραμμα?
-
Ποσο δυσκολο ειναι να αλλαξει θεση στο πολυσφηνο του τιμονιου και να βρει την υγεια του;Μαλλον απο το εργοστασιο μπηκε κακην κακως αφου το προβλημα υπηρχε απο την αρχη και δεν παρουσιαστηκε στην πορεια.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ποσο δυσκολο ειναι να αλλαξει θεση στο πολυσφηνο του τιμονιου και να βρει την υγεια του;Μαλλον απο το εργοστασιο μπηκε κακην κακως αφου το προβλημα υπηρχε απο την αρχη και δεν παρουσιαστηκε στην πορεια.Στη δικη μου περιπτωση το πολυσφηνο κτλ ηταν οκ.
-
Ο χρήστης koliatsos44 έγραψε:
Φιλε μου επειδη ουτε στον πουπακη καταφερα να βρω την υγεια μου για πες μου δηλαδη ισχυουν αυτα που γραφεις? Εσενα πως διορθωθηκε το προγραμμα?Υποθετω πως το προβλημα σου δεν εχει να κανει με ευθυγραμμιση. Πηγαινε στην αντ/πεια (ή σε ανεξαρτητο εξουσιοδοτημενο συνεργειο) και κανε reset & alignment το συστημα ηλεκτρικης υποβοηθησης.
-
Μιλησα με αντιπροσωπεια και μου ειπε οτι για να κανει κατι τετοιο πρεπει πρωτα να σταλει οδηγεια απο την peugeot.. οποιος καταλαβε ας μου πει και εμενα..
-
Καλησπέρα! Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ σε ένα ολοακαίνουριο S3. Το έχω πάει σε 2 διαφορετικά εξουσιοδοτημένα και είτε με δουλεύουν είτε δεν ξέρουν τι τους γίνεται είτε το αμάξι έχει πρόβλημα. Το έχω 2 μήνες το αμάξι και το τιμόνι του είναι στραβό! Και το χειρότερο είναι οτι δεν ξέρω τί γίνεται. Ακόμα και στην audi έχω στείλει e-mail με το πρόβλημα και τους ρωτάω να μου πούν ποιά είναι η σωστή διαδικάσια για την ευθυγράμμιση και την σωστη θέση του τιμονιού και με γράφουν κανονικότατα και αυτοί και η κοσμοκαρ. Ξέρει κανείς πώς διορθώνεται το πρόβλημα;; Σε ποιον πρέπει να πάμε για να λυτρωθούμε;; Στον Πουπάκη; Ξέρει ο άνθρωπός; Έχει τα σωστά μηχανήματα για το reset alignment κλπ; Πείτε ρε παιδιά καμιά γνώμη γιατί θα τρελαθώ!
Φιλικά
Βαγγέλης -
Ο χρήστης Parnassus έγραψε:
Καλησπέρα! Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ σε ένα ολοακαίνουριο S3. Το έχω πάει σε 2 διαφορετικά εξουσιοδοτημένα και είτε με δουλεύουν είτε δεν ξέρουν τι τους γίνεται είτε το αμάξι έχει πρόβλημα. Το έχω 2 μήνες το αμάξι και το τιμόνι του είναι στραβό! Και το χειρότερο είναι οτι δεν ξέρω τί γίνεται. Ακόμα και στην audi έχω στείλει e-mail με το πρόβλημα και τους ρωτάω να μου πούν ποιά είναι η σωστή διαδικάσια για την ευθυγράμμιση και την σωστη θέση του τιμονιού και με γράφουν κανονικότατα και αυτοί και η κοσμοκαρ. Ξέρει κανείς πώς διορθώνεται το πρόβλημα;; Σε ποιον πρέπει να πάμε για να λυτρωθούμε;; Στον Πουπάκη; Ξέρει ο άνθρωπός; Έχει τα σωστά μηχανήματα για το reset alignment κλπ; Πείτε ρε παιδιά καμιά γνώμη γιατί θα τρελαθώ!Φιλικά
ΒαγγέληςΣτις ευθυγραμμίσεις κλειδώνουν ( στερεώνουν ) με ειδικό σύστημα το τιμόνι στη θέση 0 και κάνουν τη διόρθωση από τα ημίμπαρα της κρεμαγιέρας, έτσι κάνουν τουλάχιστον όσοι γνωρίζουν.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Στις ευθυγραμμίσεις κλειδώνουν ( στερεώνουν ) με ειδικό σύστημα το τιμόνι στη θέση 0 και κάνουν τη διόρθωση από τα ημίμπαρα της κρεμαγιέρας, έτσι κάνουν τουλάχιστον όσοι γνωρίζουν.
Προφανως αναφερεσαι στο ποστ μου.
Ε πως αλλιως να κανουν ευθυγραμμιση?
Απλα σε αυτοκινητα με ηλεκτρικο τιμονι, μπορεις να καθορισεις τη θεση μηδεν με 100% ακριβεια μεσω του εγκεφαλου. Το διαγνωστικο εχει μια παραμετρο που λεει 'reset & calibrate' που επιλεγεις με το αυτοκινητο ελαφρα σηκωμενο ωστε να μη παταν οι τροχοι. Κανει καποιες μικροδιορθωσεις (στριβει λιγακι μονο του) και μετα ερχεται στη θεση μηδεν οπου το κλειδωνεις με το ειδικο συστημα που λες (σα μεγκενη με πατουρα) για να συνεχισεις την ευθυγραμμιση απο τα ημιμπαρα.
Στο δικο μου , για καποιο λογο, ειχε 'χαθει' η θεση μηδεν (ενω το τιμονι ηταν ευθεια, προφανως οι αισθητηρες ροπης της ηλεκτρικης υποβοηθησης διναν λαθος σημα στον εγκεφαλο,δε μπορω να το εξηγησω αλλιως) εγινε ευθυγραμμιση και μετα το τιμονι ειχε ελαφρα κλιση.
Διορθωθηκε με τον τροπο που αναφερω.
-
Άρα η ευθυγράμμιση σε οποιοδήποτε συνεργείο εκτός των εξουσιοδοτημένων δεν έχει νόημα γιατί δεν έχουν το ανάλογο διαγνωστικό για να κάνουν το 'reset & calibrate'. Σωστά;; Ούτε είναι σε θέση να ξέρουν 100% την απόλυτη ευθεία θέση του τιμονιού και τοποθετούν το εργαλείο με το μάτι. Άρα ΜΟΝΟ σε εξουσιοδοτημένα;;; Εγώ σε 2 έχω πάει και κανένας από τους 2 δεν κατάφερε να μου το ισιώσει. Τι να εμπιστευτούμε; Ένα καινούριο μηχάνημα που βρίσκεται εκτός αντιπροσωπείας ή την αντιπροσωπεία;
-
Ο χρήστης Parnassus έγραψε:
Άρα η ευθυγράμμιση σε οποιοδήποτε συνεργείο εκτός των εξουσιοδοτημένων δεν έχει νόημα γιατί δεν έχουν το ανάλογο διαγνωστικό για να κάνουν το 'reset & calibrate'. Σωστά;; Ούτε είναι σε θέση να ξέρουν 100% την απόλυτη ευθεία θέση του τιμονιού και τοποθετούν το εργαλείο με το μάτι. Άρα ΜΟΝΟ σε εξουσιοδοτημένα;;; Εγώ σε 2 έχω πάει και κανένας από τους 2 δεν κατάφερε να μου το ισιώσει. Τι να εμπιστευτούμε; Ένα καινούριο μηχάνημα που βρίσκεται εκτός αντιπροσωπείας ή την αντιπροσωπεία;Ενα απλο διαγνωστικο ειναι , δε νομιζω να το εχει μονο η αντιπροσωπεια. Υπαρχει σχεδον σε ολα τα σοβαρα συνεγεια.
Βεβαια, εγω απλα υποθετω δεν εχω τεχνικες γνωσεις. Μπορει να υπαρχει αλλο προβλημα στο αμαξι σου.
περιεργο τιμονι??