-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τι νόημα έχει αν συμφωνούμε ή όχι; Εμάς θα ρωτήσει; Ο άνθρωπος ό,τι θεωρήσει καλύτερο για τη σταδιοδρομία του θα κάνει.Άρα μπορεί όποτε θέλει να σπάει συμβόλαια και όποτε θέλει να κάνει άλλα;
-
Ο χρήστης teodor_v έγραψε:
Άρα μπορεί όποτε θέλει να σπάει συμβόλαια και όποτε θέλει να κάνει άλλα;Μπορεί! Γιατί να μην μπορεί? Κάτι τέτοιο όμως θα ήταν άκρως αντιεπαγγελματικό. Άσε που όπως προαναφέρθηκε, θα χρειαζόταν (λογικά) να αποζημιώσει την Mclaren αν το έκανε...
Το θέμα πάντως τώρα είναι πως δεν τίθεται ζήτημα σπάσιμου του συμβολαίου του. Απλά ο συνδυασμός της μελλοντικής μεταγραφής του με την κακή απόδοση της ομάδας αποτελεί 'τροφή' για πολλά κουτσομπολιά και φήμες! -
Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
Άρα μπορεί όποτε θέλει να σπάει συμβόλαια και όποτε θέλει να κάνει άλλα;
Μπορεί! Γιατί να μην μπορεί? Κάτι τέτοιο όμως θα ήταν άκρως αντιεπαγγελματικό. Άσε που όπως προαναφέρθηκε, θα χρειαζόταν (λογικά) να αποζημιώσει την Mclaren αν το έκανε...
Το θέμα πάντως τώρα είναι πως δεν τίθεται ζήτημα σπάσιμου του συμβολαίου του. Απλά ο συνδυασμός της μελλοντικής μεταγραφής του με την κακή απόδοση της ομάδας αποτελεί 'τροφή' για πολλά κουτσομπολιά και φήμες!Γιατί να μην μπορεί;; Το ξέρω ότι αν θέλει μπορεί αλλά εκτός του ότι όπως λές είναι αντιεπαγγελματικό, όταν υπόγραψε για την McLaren τα ίδια χάλια είχε η ομάδα. Δεν χάλασε φέτος ώστε να λέει ο Μοντο ρε δες που θα πάω. Μπορεί να μην έσπασαν τόσοι κινητήρες πέρυσι αλλά ούτε μονοθέσιο δεν κατάφερε να βγάλει (MP4-18 ). Τώρα το θυμήθηκε λοιπόν; Και θα μου πείτε ήλπιζε ότι θα γίνουν καλύτερα τα πράγματα. Πήρε ρίσκο και δεν του βγήκε. Αν μπορεί να σπάει συμβόλαια όποτε θέλει που είναι το ρίσκο;
(Άσχετα αν ελπίζω-πιστεύω οτι του χρόνου θα πάμε καλύτερα) -
Ο MONTOYA ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ MCLAREN