-
Με mazda2 1300άρι, 1ο αμάξι του νεότερου μέλους της οικογένειας, έκανε ένας γνωστός μου ευρωπαικό tour μέχρι Αυστρία/Γερμανία, με 4 άτομα μέσα + αποσκευές και δεν είχαν παράπονο
Το νέο 3-θυρο ceed θα παραμείνει ίδιο και απαράλαχτο εξωτερικά, αλλά θα έχει ένα πιο ωραίο τιμόνι και ταμπλό.
-
Το 2 έχει πολύ σκληρή ανάρτηση που οδηγεί σε κακή πρόσφυση, μέτριας εικόνας εσωτερικό και βραδυκίνητο πακέτο κινητήρα-κλιμάκωση κιβωτίου. Απλά επειδή βλέπω πολύ κόσμο ενθουσιώδη με το 2 ας πούμε και τα στραβά του. Είναι μισή κλάση κάτω από τα ευρωπαικά σουπερμίνι
Το μίκρα είναι πολύ παλιό μοντέλο πλέον (πρωτοπαρουσιάστηκε το 2001). Πολύ καλό μοτέρ για 1200άρι, μοντέρνο ντιζάιν αλλά είναι παλιό πλεόν
Το σουίφτ βλέποντας τις επιδόσεις του σε περιοδικά και ειδικά τις ρεπρίζ πρέπει να είναι θανατηφόρα αργό στην εθνική, και επιπλέον είναι 4άστερο στα κρας τέστ και επιπλέον είναι και αυτό σχετικά παλιό μοντέλο (2004) που βάσει ηλικίας ίσως βαίνει προς αντικατάσταση.
Το γιάρις πρέπει να είναι ότι καλύτερο ατμσφαιρικό σούπερμίνι που να είναι κάτω από 1357 κυβικά. Και αν ζεις στο ελλάντα επειδή κανείς δεν ξέρεις πως θα ξυπνήσει ο άλλος που κυβερνάει μετράει πολύ σε συνδυασμό με τις χαμηλές του εκπομπές CO2. Τα 1200άρια τούρμπο (κλειώ/πόλο) είναι σε άλλη κλάση όχι μόνο από επιδόσεις αλλά γενικότερα προσεγγίζοντας σε ποιότητα μικρομεσαία προηγούμενων γενιών, αλλά κοστίζουν, και πολύς κόσμος ακόμα φοβάται και την αξιοπιστία των τούρμπο και αλλά και των συγκεκριμένων μοντέλων.
Προσωπικά, εγώ άν είχα απόλυτο όριο 14Κ για τιμή με το κλειδί στο χέρι θα έπαιρνα με τα δέκα χέρια σίντ. Εάν έπρεπε να πάρω σούπερμίνι κάτω από 1357 κυβικά δεν ξέρω, αλλά θα πήγαινα μία βόλτα στην τογιότα να δω πόσο πάει το πιο φτηνό γιάρις. Μπορεί να είναι ελλεινά βαρετό σε όψη και στην οδήγηση αλλά δεν υπάρχουν και πολλά καλύτερα...
mazda 2 comfort+ vs suzuki swift 1.3 gl vs nissanmicra1.4sd7