Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβλημα με εγγυηση σε toyota aygo
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβλημα με εγγυηση σε toyota aygo
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    29
    1016
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cooler last edited by

      Και το δικο μας aygo τελικα εχει προβλημα με το πισω θερμαινομενο τζαμι!
      Και φυσικα οπως μαντεψατε ειναι εκτος εγγυησης, αν και μιλαμε για μοντελο 2006.
      Μου ειπαν την μαλλον αστεια δικαιολογια, στο εξουσιοδοτημενο σερβις, οτι ενα σημειο των αντιστασεων εχει γρατσουνιστει-διακοπει, πιθανως απο καποια γρατσουνια κλπ.
      Ισως τα παιδια στο πισω καθισμα.
      Μου ειπαν να το δω, και ειλικρινα μετα βιας βλεπεις καπου μια 'και καλα' διακοπη, σε καποιο σημειο. Τι να σας πω, σαν να επεσε ενας κοκκος σκονης πανω στην αντισταση, πιστευω δηλαδη αμελητεο.
      Κι ομως, συμφωνα με τους ισχυρισμους τους, αυτο προκαλει να μη δουλευει η αντισταση και να μην ξεθαμπωνει το τζαμι.

      Δεν εχω πειστει γι αυτο που λενε, περι γρατσουνιων και πρασινα αλογα, πιστευω οτι ειναι αστοχια υλικου.
      Το θεμα ειναι οτι δεν διορθωνεται λενε, και θελει αντικατασταση παρμπριζ. Δηλαδη 300αρι, +εργατικα.
      Οι ιδιοι μου προτειναν και για το πονηρο κολπο με την ασφαλεια, αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι δεν θα γινει καμια στραβη και δεν θα ειμαι ξαλαφρωμενος στα καλα καθουμενα απο 400ευρω.

      Τελικα τα περισσοτερα aygo εχουν προβλημα με αυτο το πισω θερμαινομενο τζαμι?
      Και δεν υπαρχει λυση, μας το φορτωνει το προβλημα το εργοστασιακο, στη δικη μας πλατη η toyota?
      Η' οντως εμεις καναμε κατι λαθος και το 'χαλασαμε', πραγμα που το βλεπω απιθανο?

      Τι μπορει να γινει τωρα?
      Ειναι θεμα ασφαλειας η πισω ορατοτητα, ειδικα το δικο μας το οδηγει η γυναικα, και δεν θα ελεγα οτι ειναι και αετος...οποτε οσο καλυτερα βλεπει, τοσο το καλυτερο.

      Σκεφτομαι να το πηγαινα και σε κανενα αλλο σερβις, μηπως και δειξουν ευαισθητοποιηση, αλλα μαλλον ειναι γνωστες του προβληματος και κανουν την παπια? Εχει πεσει γραμμη απο τα κεντρικα της toyota?

      Ειμαι τσαντισμενος με το θεμα, για το οτι δεν βλεπω που εχουμε φταιξει, και με τον εμπαιγμο που μας δειχνει η toyota.
      Γιατι για να συμβαινει σε σενα, σε μενα, σε αλλους, ε, δεν ειναι τυχαιο.

      Τι να κανουμε τωρα, ακουω συμβουλες απο εμπειρους...

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • I
        italakias last edited by

        νομιζω αμα πας σε εναν ειδικο θα βρει το σημειο που εχει χαλασει και θα μπορεσει να στο ξανακολησει.

        λεω την γνωμη μου δλδ τι θα εκανα εγω αλλα δεν ξερω κιαμα γινεται.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • ?
          A Former User last edited by

          Ειναι μια γραμμη το κυκλωμα στο τζαμι;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cooler last edited by

            Ειναι πολλες γραμμες οι αντισταση.

            Οσον αφορα την προταση να παω σε μαστορα και να κανει κοληση, στην toyota μου ειπαν οτι δινει και η toyota κολλα για κοληση αλλα απο την εμπειρια τους σε λιγο και παλι θα 'χαλασει' και ξανα δεν θα ξεθαμπωνει το πισω τζαμι. Οποτε δεν θα ειναι μονιμη λυση.
            Δεν ξερω τι πρεπει να γινει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • H
              harlek last edited by

              Αμα οι αντιστάσεις ειναι συνδεδεμένες παράλληλα (οπως στα περισσότερα αυτοκίνητα), δεν ειναι λογικό να μη δουλεύει μόνο η γραμμή που έχει το κόψιμο και οι υπόλοιπες να ζεσταίνουν κανονικά;

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • C
                cosneo last edited by

                Ο χρήστης harlek έγραψε:
                Αμα οι αντιστάσεις ειναι συνδεδεμένες παράλληλα (οπως στα περισσότερα αυτοκίνητα), δεν ειναι λογικό να μη δουλεύει μόνο η γραμμή που έχει το κόψιμο και οι υπόλοιπες να ζεσταίνουν κανονικά;

                (Ένας ηλεκτρολόγος θα γνωρίζει σίγουρα καλύτερα)
                Έχω την εντύπωση ότι η αντιθαμβωτική αντίσταση παρμπρίζ είναι κύκλωμα με μια αρχή και ένα τέλος, οπότε αν κοπεί κάπου ενδιάμεσα δεν λειτουργεί καθόλου!

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • C
                  cooler last edited by

                  Βρε παιδια, τι μου προτεινετε να κανω να λυσω το προβλημα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • S
                    swift-b-p-m last edited by

                    Θραύση κρυστάλλων και gooooooaaaaal!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cooler last edited by

                      Αυτες οι εταιριες που ασχολουνται με κρυσταλλα αυτοκινητου, τι ακριβως κανουν?
                      Σημερα ειδα στην λεωφ. αθηνων, πχ. την Carglass.
                      Φτιαχνουν κι αυτοι παρμπριζ με αντιστασεις, οπως τα εργοστασιακα?
                      Τι κερδιζει και τι χανει κανεις, αν αποτανει σε αυτους?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        ritmo130tc last edited by

                        Αν και εχω αργησει λιγο.
                        Και στο δικο μου τζαμι καποια στιγμη δεν δουλευαν καποιες αντιστασεις αλλα μου ειπαν οτι το φτιαξανε (δεν ξερω αν πραγματι το φτιαξανε διοτι ηταν καλοκαιρι).
                        Οταν τους το πηγα που δεν δουλευε ουτε μια αντισταση μου ειπαν οτι θελει αντικατασταση.
                        Μετα απο ενα ατυχημα που ειχα (μου επεσε ενα κουκουναρι στο παραθυρο )πηγα σε εταιρια που μου προτεινε η ασφαλιστικη μου ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΦΡΑΓΚΟ μου εβαλαν καινουργιο και αυτη πηραν τα λεφτα απο την ασφαλεια.
                        Υπηρχε και η δυνατοτητα να το φτιαξω σε οποιο συνεργειο να πληρωνα και μετα να τους πηγαινα τιμολογια και να αποζημιωνομουν αλλα προτιμησα τον 1ο τροπο.

                        Οσο για τα παραθυρα ημερομηνιες κτλ το συγκεκριμενο ειναι βιδωτο και αν πιστευει καποιος οταν το πουλησω οτι ειναι τρακαρισμενο πολυ απλα μπορει να ψαξει και το υπολοιπο αυτοκινητο και να το κρινει

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 2 / 2
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr