-
Κάποιοι προφανώς θα γνωρίζετε την ιστορία του TRF και κάποιοι όχι.
(Ιδού το ανάλογο θρεντ http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=4345 )
Με λίγα λόγια το TRF είναι ένας σύλλογος ο οποίος δημιουργήθηκε από μέλη αυτού του φόρουμ, αγόρασε ένα αυτοκίνητο και δημιούργησε τις συνθήκες για να τρέχουν τα μέλη του σε αγώνες.
Πράγματι τα μέλη του TRF μέσα σε 3 χρόνια πλήρους εμπλοκής έτρεξαν σε περίπου 20! αγώνες (ράλι, ράλι σπριντ και αναβάσείς πάντα σε άσφαλτο) ενώ επισκέφτηκαν με το αγωνιστικό 4-5 φορές τις πίστες μας (Μέγαρα, Σέρρες, Αιγίνιο) ώστε να μάθουν- ευχαριστηθούν.
Τέλος καλό όλα καλά, ο σύλλογος έκανε τον κύκλο του και εδώ και 2 χρόνια έχει παροπλιστεί και ο ίδιος και το αυτοκίνητο.
Εδώ λοιπόν μπαίνει η πρότασή μας!
Ψάχνουμε 10 περίπου ανθρώπους κατά προτίμηση ονειροπόλους στους οποίους θα δοθεί η δυνατότητα με ελάχιστα χρήματα ο κάθε ένας να τρέξουν σε αγώνες.
Εμείς το δοκιμάσαμε, πέτυχε και μακάρι να το δοκιμάσουν και άλλοι. Θα μεταφέρουμε όλη μας τη γνώση ώστε το νέο σχήμα να δουλέψει και καλύτερα από το δικό μας.Αν δεν βρεθούν οι συνεχιστές, το αυτοκίνητο θα πωληθεί και θα γίνουν οι νομικές διαδικασίες για τη διάλυση του συλλόγου.
(υπόψη: το TRF είναι αναγνωρισμένο από την ΕΛΠΑ με Licence συλλόγου)Όποιος ενδιαφερόμενος να το δηλώσει εδώ.
-
Κάποιοι προφανώς θα γνωρίζετε την ιστορία του TRF και κάποιοι όχι.
(Ιδού το ανάλογο θρεντ http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=4345 )
Με λίγα λόγια το TRF είναι ένας σύλλογος ο οποίος δημιουργήθηκε από μέλη αυτού του φόρουμ, αγόρασε ένα αυτοκίνητο και δημιούργησε τις συνθήκες για να τρέχουν τα μέλη του σε αγώνες.
Πράγματι τα μέλη του TRF μέσα σε 3 χρόνια πλήρους εμπλοκής έτρεξαν σε περίπου 20! αγώνες (ράλι, ράλι σπριντ και αναβάσείς πάντα σε άσφαλτο) ενώ επισκέφτηκαν με το αγωνιστικό 4-5 φορές τις πίστες μας (Μέγαρα, Σέρρες, Αιγίνιο) ώστε να μάθουν- ευχαριστηθούν.
Τέλος καλό όλα καλά, ο σύλλογος έκανε τον κύκλο του και εδώ και 2 χρόνια έχει παροπλιστεί και ο ίδιος και το αυτοκίνητο.
Εδώ λοιπόν μπαίνει η πρότασή μας!
Ψάχνουμε 10 περίπου ανθρώπους κατά προτίμηση ονειροπόλους στους οποίους θα δοθεί η δυνατότητα με ελάχιστα χρήματα ο κάθε ένας να τρέξουν σε αγώνες.
Εμείς το δοκιμάσαμε, πέτυχε και μακάρι να το δοκιμάσουν και άλλοι. Θα μεταφέρουμε όλη μας τη γνώση ώστε το νέο σχήμα να δουλέψει και καλύτερα από το δικό μας.Αν δεν βρεθούν οι συνεχιστές, το αυτοκίνητο θα πωληθεί και θα γίνουν οι νομικές διαδικασίες για τη διάλυση του συλλόγου.
(υπόψη: το TRF είναι αναγνωρισμένο από την ΕΛΠΑ με Licence συλλόγου)Όποιος ενδιαφερόμενος να το δηλώσει εδώ.
-
Κάποιοι προφανώς θα γνωρίζετε την ιστορία του TRF και κάποιοι όχι.
(Ιδού το ανάλογο θρεντ http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=4345 )
Με λίγα λόγια το TRF είναι ένας σύλλογος ο οποίος δημιουργήθηκε από μέλη αυτού του φόρουμ, αγόρασε ένα αυτοκίνητο και δημιούργησε τις συνθήκες για να τρέχουν τα μέλη του σε αγώνες.
Πράγματι τα μέλη του TRF μέσα σε 3 χρόνια πλήρους εμπλοκής έτρεξαν σε περίπου 20! αγώνες (ράλι, ράλι σπριντ και αναβάσείς πάντα σε άσφαλτο) ενώ επισκέφτηκαν με το αγωνιστικό 4-5 φορές τις πίστες μας (Μέγαρα, Σέρρες, Αιγίνιο) ώστε να μάθουν- ευχαριστηθούν.
Τέλος καλό όλα καλά, ο σύλλογος έκανε τον κύκλο του και εδώ και 2 χρόνια έχει παροπλιστεί και ο ίδιος και το αυτοκίνητο.
Εδώ λοιπόν μπαίνει η πρότασή μας!
Ψάχνουμε 10 περίπου ανθρώπους κατά προτίμηση ονειροπόλους στους οποίους θα δοθεί η δυνατότητα με ελάχιστα χρήματα ο κάθε ένας να τρέξουν σε αγώνες.
Εμείς το δοκιμάσαμε, πέτυχε και μακάρι να το δοκιμάσουν και άλλοι. Θα μεταφέρουμε όλη μας τη γνώση ώστε το νέο σχήμα να δουλέψει και καλύτερα από το δικό μας.Αν δεν βρεθούν οι συνεχιστές, το αυτοκίνητο θα πωληθεί και θα γίνουν οι νομικές διαδικασίες για τη διάλυση του συλλόγου.
(υπόψη: το TRF είναι αναγνωρισμένο από την ΕΛΠΑ με Licence συλλόγου)Όποιος ενδιαφερόμενος να το δηλώσει εδώ.
-
Καλημέρα,
μερικές ερωτήσεις από μένα:
Θα μπορούσατε να μου πείτε κάποια πράματα για την λειτουργία της ομάδας,όπως συγκεντρώσεις της ομάδας,τρόποι επικοινωνίας κτλ.Σας ρωτάω γιατί είμαι κάτοικος Θεσσαλονίκης και αν δεν κάνω λάθος η ομάδα έχει έδρα την Αθήνα.
Επίσης θα μπορούσατε να μου πείτε πόσα θα είναι τα χρήματα που θα πρέπει να δαπανήσει κάθε μέλος για την συμμετοχή του;
-
Ο χρήστης ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ έγραψε:
Καλημέρα,μερικές ερωτήσεις από μένα:
Θα μπορούσατε να μου πείτε κάποια πράματα για την λειτουργία της ομάδας,όπως συγκεντρώσεις της ομάδας,τρόποι επικοινωνίας κτλ.Σας ρωτάω γιατί είμαι κάτοικος Θεσσαλονίκης και αν δεν κάνω λάθος η ομάδα έχει έδρα την Αθήνα.
Επίσης θα μπορούσατε να μου πείτε πόσα θα είναι τα χρήματα που θα πρέπει να δαπανήσει κάθε μέλος για την συμμετοχή του;
+1 Από μένα αν και ήδη ξεκίνησα να διαβάζω το link που έβαλες αλλά είναι και ... 80 σελίδες ...
-
Όσον αφορά το παλιό TRF η περισσότερη επικοινωνία γινόταν με emails στην αρχή και έπειτα ανοίξαμε ένα 'ιδιωτικό' φόρουμ που μέλη είμασταν μόνο εμείς (δεν είναι δύσκολο και είναι και δωρεάν) και εκεί επικοινωνούσαμε και πέρναμε αποφάσεις πιο 'οργανωμένα'.
Αν και έδρα είχαμε στην Αθήνα, οι μισοί μόνο κατοικούσαμε στην Αθήνα, αφού τα υπόλοιπα μέλη είναι από Λαρισα, Θεσσαλονίκη και Ιωάννινα!
Επικοινωνία λοιπόν γίνεται σε μεγαλύτερο βαθμό ηλεκτρονικά αλλά πρέπει να γίνουν και live συναντήσεις. Εμείς κάναμε ορισμένες - όχι πολλές και συνήθως στο περιθώριο αγώνων. Σε αυτές όμως συνήθως τρώγαμε παρά μιλάγαμε...
Επίσης αν δεν κάνω λάθος ούτε μια φορά στην ιστορία του TRF δεν βρεθήκαμε όλα τα μέλη ταυτόχρονα. Πάντα κάποιος έλειπε.Για το χρηματικό.
Θα υπάρξει κάποιο ποσό εκκίνησης το οποίο το εκτιμώ 300-500€. Μετά είναι θέμα διαχείρισης εσοδων και έξοδων. Εμείς είχαμε κάποιες χορηγίες, δίναμε και συνδρομή το κάθε μέλος προς το σύλλογο 30€ το μήνα και είμασταν θα έλεγα σε καλή οικονομική κατάσταση.Για τα της διαδικασίας.
Υπάρχουν καταστατικό λειτουργίας του συλλόγου , ΔΣ και κανονισμός λειτουργίας τα οποία τα έχουμε καταθέσει στο πρωτοδικείο όταν κάναμε την ίδρυση του συλλόγου.
Τα νέα μέλη προφανώς θα εκλέξουν νέο ΔΣ, και μπορούν να αναθεωρήσουν τον κανονισμό και το καταστατικό όπως θέλουν, ή μπορούν να διατηρήσουν τα ίδια. -
Με κάλυψε πλήρως η απάντηση σου takinen.
Δηλώνω κι εγώ συμμετοχή.
-
Να προσθέσω και γω με τη σειρά μου, ως ενα από τα αρχικά μέλη του TRF, ότι θα είμαστε κοντά και θα παράσχουμε κάθε βοήθεια σε όσους αποφασίσουν να ξαναδώσουν ζωή στη λέσχη.
Από κει και πέρα, η λέσχη έχει στην κατοχή της ένα αγωνιστικό 106 ΕΝ-9 που με μια συντήρηση μπορεί να ξαναγίνει ετοιμοπόλεμο, μια που είναι σε ακινησία τα τελευταία 2 χρόνια καθώς και όλο τον αγωνιστικό εξοπλισμό για το πλήρωμα (φόρμες, ενδοσυννενόηση, τα κράνη δεν έχουν κλιπς για χανς).
Βέβαια το αυτοκίνητο έχει μπει στις μικρές αγγελίες, προς πώληση προκειμένου να εξοφληθούν κάποιες οικονομικές οφειλές στην εφορία. Αν όμως βρεθούν αρχικά τουλάχιστον 5-6 αποφασισμένοι να συνεχίσουν, καταβάλοντας το ποσό εγγραφής τους, το αυτοκίνητο θα παραμείνει στην ιδιοκτησία της λέσχης για να το χρησιμοποιήσουν τα νέα μέλη. Διαφορετικά θα πρέπει να αγοράσουν νέο αγωνιστικό.
Να προσθέσω ότι για να νοικιάσει κάποιος ένα αγωνιστικό αυτής της κατηγορίας για ένα σπριντάκι, θα πρέπει να δώσει τουλάχιστον 500€. Τόσα και λιγότερα δηλαδή που θα πρέπει να δώσει για να έχει δικαίωμα να χρησιμοποιεί ένα αγωνιστικό σε όποιους αγώνες θέλει.
Το σύστημα με εμάς τους αρχικούς τρελλούς, δούλεψε. Μακάρι να βρεθούν οι συνεχιστές. -
θα ήθελα αν δεν σου είναι κόπος να μου δώσεις λίγες παραπάνω πληροφορίες. Ξέρω πως σχεδόν όλα αυτά μπορεί να αλλάξουν με τα νέα μέλη απλά θέλω να πάρω μια ιδέα για το πως λειτουργεί σαν ιδέα. Θα ήθελα να μάθω πως μοιραζόσασταν τους αγώνες μεταξύ σας.Υπήρχε κάποιο πρόγραμμα ας πούμε από την αρχή της χρονιάς? Τι γίνεται σε περίπτωση ζημιάς στο αυτοκίνητο ? Υπήρξε κάποιος που αποχώρησε και αν ναι υπήρχε κάποιο πρόβλημα με αυτό ? Επίσης αν για κάποιους λόγους κάποιο μέλος δεν έιναι εντάξει στις υποχρεώσεις του για κάποιο διάστημα ??
-
παπουτσάκι σπορ, καλτσούλες, σορτσάκι και φανελίτσα κι είσαι έτοιμος να τρέξεις! φθινότερα δε...
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
θα ήθελα αν δεν σου είναι κόπος να μου δώσεις λίγες παραπάνω πληροφορίες. Ξέρω πως σχεδόν όλα αυτά μπορεί να αλλάξουν με τα νέα μέλη απλά θέλω να πάρω μια ιδέα για το πως λειτουργεί σαν ιδέα. Θα ήθελα να μάθω πως μοιραζόσασταν τους αγώνες μεταξύ σας.Υπήρχε κάποιο πρόγραμμα ας πούμε από την αρχή της χρονιάς? Τι γίνεται σε περίπτωση ζημιάς στο αυτοκίνητο ? Υπήρξε κάποιος που αποχώρησε και αν ναι υπήρχε κάποιο πρόβλημα με αυτό ? Επίσης αν για κάποιους λόγους κάποιο μέλος δεν έιναι εντάξει στις υποχρεώσεις του για κάποιο διάστημα ??Λίγο πολύ ο καθένας θέλει να τρέξει στους αγώνες της περιοχής του....οι Αθηναίοι στα νοτια, οι θεσσαλονικεις στα βόρεια, γενικά ο καθένας στους αγώνες που του ερχονται πιο φτηνά.
Με το που θα βγει το προγραμμα αγώνων, ο καθενας βλεπει ημερομηνιες και μορφη αγώνα (Σπριντ-ραλλυ-αναβάσεις) και αναλογα με τα οικονομικά του δηλωνει ποιον αγωνα θελει να τρεξει. Αν υπαρχουν 2 ενδιαφερομενοι για τον ιδιο αγώνα, νομιζω οτι μπορει να βρεθει λυση, υπαρχουν πολλοι αγώνες... αλλιως κορώνα-γραμματα
Με τις συνδρομες των μελων υπήρχε πάντα στο ταμειο, ρευστό για άμεση επιδιόρθωση των ζημιών σε περίπτωση που παρουσιαζόταν ανάγκη προβλεπόμενη ή απρόβλεπτη.
Αν κάποιος έκανε ζημιά σε αγώνα ή εκτός απλά επιβαρυνόταν με 1-2 συνδρομές επιπλέον.
Αν κάποιο μέλος δεν ήταν οικονομικά εντάξει μέχρι την ημερομηνία του αγώνα που ήθελε να τρέξει, δεν είχε το δικάιωμα να τρέξει.
Όλες οι χορηγίες πήγαιναν στο κοινό ταμείο -
Ακουγεται σχεδον ιδανικο αλλα......δεν ξερω εμενα με προβληματιζει κατι τετοιο , εδω συνεταιροι και τσακωνονται και τα σπανε , οχι 10 Ελληνες συνιδιοκτητες αγωνιστικου αυτοκινητου !
Το αυτοκινητο εχει φθορες , σε αγωνες πολλαπλασιες , ποιος επιβλεπει την συντηρηση , ποιος το φροντιζει , ποιος ελεγχει την κατασταση του πριν και μετα απο καθε αγωνα , εγω οδηγω χονδροειδος σαν ασχετος και του βγαζω το λαδι θα πληρωνουμε την ιδια συμμετοχη κ.α
Ειμαι σιγουρος οτι στο καταστατικο του συλλογου εχετε προβλεψει για ολα , αλλα και παλι .... -
οι φθορές είναι προβλεπόμενες και γι αυτό άλλωστε υπάρχει το ταμείο... συντήρηση του αυτοκινήτου.
Για κάποια θέματα όπως π.χ. τι λάστιχα αγοράζουμε, γιοκοχάμα με 100€ ή πιρέλι με 200? οι αποφάσεις πέρνονταν με ψηφοφορία.
Από κει και πέρα ο καθένας όταν οδηγεί ένα αυτοκίνητο που δεν του ανήκει 100% και μ αυτό περιμένουν να τρέξουν και άλλοι, υποσυνείδητα και ενσυνείδητα θα κόψει ρυθμό και θ αποφύγει τα ρίσκα... αν σκέφτεται και τους άλλους και θέλει να τον σκέφτονται και οι άλλοι. -
Ο χρήστης Panizzi έγραψε:
Ακουγεται σχεδον ιδανικο αλλα......δεν ξερω εμενα με προβληματιζει κατι τετοιο , εδω συνεταιροι και τσακωνονται και τα σπανε , οχι 10 Ελληνες συνιδιοκτητες αγωνιστικου αυτοκινητου !Η δουλειά πιστεύω ότι είναι διαφορετικό πράγμα από το χόμπυ/άθλημα/πραγματοποίηση ονείρου.Εκεί μπορεί ο καθένας να βάλει νερό στο κρασί του για το καλό και την καλύτερη συνέχεια ή να μην σκεφτεί εξαρχής αρνητικά για κάποιο θέμα.
Δεν ξέρω πως έγινε αλλά κάπως έτσι φαντάζομαι την αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων συνιδιοκτησίας και αν υπήρξαν ποτέ.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
παπουτσάκι σπορ, καλτσούλες, σορτσάκι και φανελίτσα κι είσαι έτοιμος να τρέξεις! φθινότερα δε...Άσχετο , κρύο χιούμορ, τί ???
-
Ναι μπορούν να βρουν τρόπους συνεννόησης 10 Έλληνες, αφού εμείς τουλάχιστον βρήκαμε και δεν είμασταν γνωστοί από πριν, πέρα από καποιες συναντήσεις σε επίπεδο φόρουμ, τραπεζιών, ή σε αγώνες.
Και μέσα και μετά από το TRF δημιουργήθηκαν και καλές φιλικές σχέσεις.Κλειδί κατά τη γνώμη μου είναι η συμμετοχή από όλους στις αποφάσεις.
Αν τα μέλη αδιαφορούν και δεν συμμετέχουν το σχήμα ατονεί..Οι αποφάσεις πρέπει να παίρνονται με δημοκρατικές διαδικασίες όμως καλό είναι μέσα στο σύλλογο να υπάρχουν αρμοδιότητες, πχ ένας να ασχολείται με τα τεχνικά άλλος με το marketing άλλος με τα οικονομικά, κλπ κλπ. Κάτι που δεν κυνηγήσαμε εμείς σωστά ήταν τα οικονομικά έτσι υποβάλλαμε εκπρόθεσμα κάποιες δηλώσεις και προέκυψε κάποια οφειλή προς την εφορία. Σε κάθε περίπτωση όμως ο σύλλογος που θα μεταβιβάσουμε θα είναι
100 % καθαρός.Όσο για τις φθορές κλπ απάντησε ο Σάκης και πρέπει να τονήσω πως επειδή όλοι ξέραμε πως το αυτοκίνητο δεν ήταν δικό μας και θα τρέξουν και άλλοι κλπ κανείς δεν έκανε την υπερβολή που άλλωστε είναι χαζό να την κάνεις έτσι και αλλιώς εφόσον δεν κάνεις πρωταθληματισμό...
Από τους 20 αγώνες εγκαταλείψαμε μόνο μια φορά από έξοδο (τότε έσπασε ένα κάρτερ) και μια φορά από μηχανική βλάβη, όταν έσπασε ένας σύνδεσμος του επιλογέα ταχυτήτων με το σασμάν.
Άρα και αξιόπιστο ήταν το σύνολο και 'μυαλωμένο' δεδομένου πως κανείς μας δεν είχε ξανατρέξει σε αγώνες και είμασταν και τελείως ανομοιογενές σύνολο ηλικιακά και όχι μόνο. -
Συμπληρώνω!
Δεν τίθεται θέμα συνιδιοκτησίας!!! Το αυτοκίνητο ανήκει στο σύλλογο, όχι στα μέλη του.
Τα μέλη ευθύνονται για την καλή λιετουργία θέτοντας διαδικασίες μέσω του κανονισμού λειτουργίας!Επίσης δεν τίθεται θέμα συνεταιρισμού! Ο σύλλογος είναι μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Κανείς δεν βάζει λεφτά στην τσέπη του και για κανένα λόγο.
Αντιθέτως ο κάθε ένας συνεισφέρει με τον τρόπο του για να γίνονται οι δουλειές πιο οικονομικά!!
Πχ σε εμάς κάποιος έβρισκε πολυ φθηνά ή και δωρεάν πολλά ανταλλακτικά, άλλος για τους αγώνες του σχεδόν πάντα εξασφάλιζε χορηγιες, άλλος το πήγαινε στα συνεργεία ή και έκανε δουλειές μόνος του στο αυτοκίνητο, άλλος έφτιαξε και ήξερε το γνωστό κλπ που φιλοξένησε το site του συλλόγου, άλλος επικοινωνούσε με τους 4Τ που μας στήριξαν...κοκ. -
Οι εκφρασεις που επελεξα λανθασμενες , οι προβληματισμοι υπαρκτοι .
Εφοσον λειτουργησε καποια χρονια η ιδεα παει να πει οτι γινεται .
Καλη διασκεδαση στους συνεχιστες μιας υπεροχης ιδεας -
τιν συντιριση και την ετοιμασια προσφερομαι σαν μιχανικος και για καποια ανταλακτικα οπου εχω στο ραφι ...
-
Δυστυχώς για προσωπικούς λόγους μου είναι αδύνατο να πάρω μέρος
Αλλά δεσμεύομαι σε όσους το αποφασίσουν να βοηθήσω όσο και όπως μπορώ (κυριώς σε ότι κάνουν εδώ στα βόρεια). Ίσως στην πορεία ν' αλλάξουν τα πράγματα και να σας προλάβω καθ οδόν. Μακάρι να πετύχει και 2η φορά.
Ο φθηνότερος τρόπος για να τρέξει κάποιος σε αγώνα..