-
βλέπω ότι τα γραφόμενα του APR και του teonako μέχρι ενός σημείου λένε το ίδιο, μετά ο APR πάει και ποιο κάτω.
η αμφιβολία είναι ποια alpine είναι πιανου -
Ο χρήστης shumakos έγραψε:
Μου έφυγε ένα βάρος γιατί ήταν παρηκμασμένη και γερασμένη και πήγαινε ο νους μου στο κακό. Ήμουν 20άρης τελευταία φορά που την είδα και σκεφτόμουν ότι αν υπήρχε μετά απο 15 χρόνια εκεί θα έψαχνα τον ιδιοκτήτη για τα περαιτέρω. Ευτυχώς που κάποιος το έκανε πιο γρήγορα γιατί μάλλον δεν θα άντεχε τόσο και τέτοια αυτοκίνητα είναι πολιτιστική κληρονομιά. Μακάρι όποιος την έχει να την χαίρεται! Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση σε ερώτηση τύπου 'ό,τι θυμάται χαίρεται'!Σ'αυτο το θεμα ..... οπως βλεπεις γραφουν οι απ'το συγκεκριμενο μοντελο , και ειναι σιγουρο οτι και , εδω χαιρομαστε πιο πολυ ..
Το Α110 που λες , ηταν 1600 sc του 73 , δηλαδη ... τετραμπουλονο , και ειχε και αγωνιστικο παλμαρε πριν γινει το ψηλοπαρατημενο ιχ του συγχωρεμενου πλεον ιδιοκτητη του , που βλεπαμε 3η Σεπτεβριου 'η εξαρχεια .
Πολυ τυχερος ο νεος ιδιοκτητης το πηρε 3 με 4 φορες κατω απ'την αξια αναπαλαιομενου βεβαια .... απο αγγελια . -
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
βλέπω ότι τα γραφόμενα του APR και του teonako μέχρι ενός σημείου λένε το ίδιο, μετά ο APR πάει και ποιο κάτω.
η αμφιβολία είναι ποια alpine είναι πιανουΟχι ακριβως ετσι Ιωσηφ ........
Η αλπιν με τα γνησια ταμπελακια του ΣΙΡΟΚΟ γνωριζουμε που ειναι και ποιος την εχει , ετσι οπως το περιεγραψα πιο πανω ........
Αυτο που λεει ο φιλος , και φυσικα καποιες φημες που δεν ξερουμε αν ειναι αληθεια , ειναι οτι μετα απο μια τουμπα του Σιροκο , σε ενα Ακροπολις, του 73 ?(τωρα βαριεμαι να ανοιξω τα κοιταπια ) που κερδισε ο Τεριε , εγινε τραμπα αλπινιων και απο εκει κι μετα ειχε πλεον οριτζηναλ εργοστασιακο Α110 !
Αυτο βεβαια μπορει να το διευκρινησει κι ο συνοδηγος του .........αν θελει , εγω δεν ρωτησα ποτε .......... ο πιλοτος μας, μπορει να μας λυσει την απορια , με τα pr του καποια στιγμη ....... προς το παρων , θα ψαχνει για μεταλικο δισκακι .......... -
για την τύχη της αλπιν του σιροκο είναι δεδομένο την στιγμή που το λες εσύ.
αλλά και εγώ να είχα στα χέρια μου μια Α110 θα μπορούσα να πω με άνεση ότι είναι του τάδε, ποιος θα μπορούσε να μου πει όχι.
μια Α110 που πουλιόταν πριν από δυο χρόνια περίπου στην σαλαμινα στην τιμή των 17000 και σε τριμπουρδελη κατάσταση γνωρίζεις κάτι για την τύχη της.ΥΓ. δισκάκι μπήκε της LUK.
-
Πρίν τον Καρανικολό την είχε κάποιος άσχετος με αγώνες κλπ
Μετά την πήρε ο Καρανικολός που πήγε σ'ένα η δύο αγώνες (στον πρώτο του ήμουν service του γιατί το παλικάρι μεγάλωσε μέσα στα χέρια μου και τότε είχε και ένα σοβαρό πρόβλημα με το πόδι του)
Τότε λοιπόν το οδήγησα χωρίς να είναι στα καλύτερά του
Τα πράγματα που είχε πάρει δεν έλεγαν και πολλά γιατί ήταν ταλαιπωρημένα
Εσύ πού ξέρεις τον Σάκη τον Κομμωτή (της φωτιάς) -
Δεν είμαι 100% σίγουρος αλλά νομίζω οτι του Τάσου η 110 δεν είχε Ελληνικές πινακίδες.
Πρέπει να ψάξω να βρώ φωτό απο τον αγώνα της Νέας Σμύρνης -
Αν και νομίζω οτι ο αριθ. πλαισίου είναι σε ένα λαμαρινάκι με δύο πιρτσίνια (αν θυμάμαι καλά)
-
-
Και η καρότσα απο πολυεστέρα και όχι πλαστικό νομίζω
Τότε ζητούσαν την μάνα τους και τον πατέρα τους για ένα κοματάκι πολυεστέρα (φτερακια BMW 2002) -
Ο χρήστης teonakos έγραψε:
Πρίν τον Καρανικολό την είχε κάποιος άσχετος με αγώνες κλπ
Μετά την πήρε ο Καρανικολός που πήγε σ'ένα η δύο αγώνες (στον πρώτο του ήμουν service του γιατί το παλικάρι μεγάλωσε μέσα στα χέρια μου και τότε είχε και ένα σοβαρό πρόβλημα με το πόδι του)
Τότε λοιπόν το οδήγησα χωρίς να είναι στα καλύτερά του
Τα πράγματα που είχε πάρει δεν έλεγαν και πολλά γιατί ήταν ταλαιπωρημένα
Εσύ πού ξέρεις τον Σάκη τον Κομμωτή (της φωτιάς)Mονον ασχετος με αγωνες δεν ηταν ο Νασσος Καρατζας και απ'τα χερια του ειχαν περασει τουλαχιστον 4 απ'τα καλυτερα αγωνιστικα της εποχης φιλε μου (μεταξυ των οποιων και το μονο γνησιο escort mk2 to 16 βαλβιδο του ΜΕΛΑ , το μακριμουρικο του ΙΑΒΕΡΗ με τις μπλε ρηγες , το 205 του Σπαρταλη ) ......ασχετοι δυστυχως και καταστροφεις ηταν οι επομενοι ιδιοκτητες της alpine ,και γιαυτο κατερευσε ........
Ειναι δυνατον απ'το 74 που ασχολουμε μεσα στους αγωνες , να μην γνωριζω και τον Σακη ?
υ.γ. Ασε μην την ψαχνεις με τα νουμερα ηταν ολα οπως οταν την ειχε φερει ο Σιροκο και την δευτερη αδεια ειχα σαν αναμνηστικη , γιατι το αυτοκινητο ξεκινησε με 6αψιφιες 399680 και μετα εγινε ΥΜ 47.. για λογους δεοντολογιας δεν τους ολοκληρωνω ......
-
Αρα καλώς εχόντων των πραγμάτων πρέπει να γνωριζόμαστε
-
Τον Σάκη τον βλέπεις ;
Και για τον Νάσσο δίκιο έχεις τον μπέρδεψα με άλλον που είχε τότε μια Βουλγάρα και την είχε για καμάκι κίτρινη.(περνούν τα χρόνια ε
Ο Σάκης νομίζω είχει πάρει σχεδόν όλλα τα αυτοκίνητα του Νάσσου.
Πές μου οτι ξέρεις και τον Νίκο τον Σεβνταλή να τρελαθούμε -
Ο χρήστης teonakos έγραψε:
Τον Σάκη τον βλέπεις ;Οχι τα τελευταια χρονια .......
Σαν γειτωνα και σαν πατερα του Γιωργακη , -
Ο χρήστης teonakos έγραψε:
Αρα καλώς εχόντων των πραγμάτων πρέπει να γνωριζόμαστεκάτι ήξερα που σου είπα έλα από εδώ, να δεις που στο τέλος θα βγεις συγγενής με τον APR.
-
Εάν θέλεις μου στέλνεις σε ΡΜ το όνομάσου
Γιατί πολλά ξέρεις -
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
Και των Dauphine αγαπητέ!
ουι ουι μεσιε
και τα R8G αγαπητοί μου
Kαι τα Renault 10 βεβαίως βεβαίως.... Σε ένα τέτοιο 'χάσιμο', μετά στροφή δεξιά, μετά αρδευτικό χαντάκι... έχασα το πρώτο αυτοκίνητο της οικογένειας το 1984
-
το 10 μου ξέφυγε.
-
Η αρτηριοσκλυρινση δεν βοηθάει
Αν και είμαστε ίδιας ηλικίας δεν.....
Μία πιθανότητα υπάρχει εγώ μόνο χώμα , άσφαλτο ποτέ ίσως... δεν ξέρω
Πέρα λοιπόν όλων αυτών η εμπειρία μου τραυματικη με τα διπλά να φωνάζουν στην πλάτη με τα όλα πίσω(πάντα όλα πίσω εγώ) και με το μυαλό στο καπώ.
Ο φίλος ο Σάκης να φωνάζει φτάνει και εγώ να μην ακούω τι λέει γιατί προσπαθούσα να προλάβω την ουρά μου αχ!!!!!!!!!!!!
Και βέβαια με 1600 όπως σωστά λέει ο φίλος ο ΑΡR που το αυτοκίνητο το ήξερε καλά -
δεν μας βοηθάς αρκετά, όταν λες όλα πίσω τι εννοείς
καν το λιανά. -
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
δεν μας βοηθάς αρκετά, όταν λες όλα πίσω τι εννοείς
καν το λιανά.Μαλλον για το μοτερ λεει και τα διπλά
Classic Alpine & Gordini