Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Gilly diet ..
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Gilly diet ..
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 7 / 7
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    48
    129
    995
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Ο χρήστης cmarin έγραψε:
      **ΠΡΙΝ ** .............................................. ΜΕΤΑ

      Χωρίς μαλλιά, άλλη διαφορά;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
        Δεν θα κακόπεφτα σίγουρα - μιας και είναι απο τα αγαπημένα μου - αλλά ήθελα κάτι πιο δυνατό

        Πραγματικά αχόρταγος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tazio last edited by

          Ο χρήστης leonp έγραψε:

          **ΠΡΙΝ ** .............................................. ΜΕΤΑ

          Χωρίς μαλλιά, άλλη διαφορά;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Σκέφτομαι όταν πάρω αμάξι πριν αρχίσω να ανεβάζω άλογα να το υποβάλλω σε δίαιτα.
            Εκτός από τα πίσω καθίσματα τι άλλο θα μπορούσα να αφαιρέσω μόνος μου χωρίς πολύ κόπο;
            Τα εμπρός καθίσματα θα αντικατασταθούν με ελαφρύτερα μπάκετ. Το ίδιο και οι ζάντες. Συμφέρει να φτιάξω τίποτα κομμάτια από carbon ή αλουμίνιο ή είναι μεγάλο το κόστος για μικρό κέρδος; Θα μπορούσε να μου πει κανείς μία ενδεικτική τιμή για ένα καπό π.χ.;
            Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει η κατανομή του βάρους και να χαλάσει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου;
            Το αμάξι θα κυκλοφορεί κάθε μέρα οπότε πρέπει να έχει τις βασικές ανέσεις.
            Ξέρω ότι υπάρχει και το θέμα gilly diet αλλά είναι πολύ τεχνικό και δεν μπορώ να το παρακολουθήσω...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              charmak66 last edited by

              Γνώμη μου είναι πως το ελάφρωμα του αυτοκινήτου κοστίζει δυσανάλογα πολλά για το κέρδος που δίνει.

              Νομίζω πως μια καλή αλλαγή είναι ππανάλαφρες ζάντες μαγνησίου-τιτανίου, που αποτελούν και μη αναρτήσιμη μάζα (έτσι δεν το λενε; ), οπότε υπάρχουν πολλαπλά οφέλη, θεωρητικά...Αλλά είναι πανάκριβες!

              Τώρα το πόσο χρήσιμο είναι να αφαιρέσεις τα πίσω καθίσματα ή την ρεζέρβα σε ένα αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης, δεν το ξέρω...

              Εγώ δεν θα το έκανα, πάντως.

              Η καλύτερη (και πιο υγιεινή λύση) είναι να χάσεις εσύ ο ίδιος καμιά 10αριά κιλά (αν σε παίρνει)...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                Η καλύτερη (και πιο υγιεινή λύση) είναι να χάσεις εσύ ο ίδιος καμιά 10αριά κιλά (αν σε παίρνει)...

                Για 20 με παίρνει αλλά μην το πεις παρα έξω.... :lipsealed:

                Η ρεζέρβα δεν πρόκειται να αφαιρεθεί γιατί είμαι γνωστός γκαντέμης και θα πάθω λάστιχο την επόμενη μέρα.
                Τα πίσω καθίσματα μου είναι αδιάφορα αφού υπάρχουν και άλλα 2 αμάξια στην οικογένεια αν θέλω να κάνω το ταξί...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  caryothraystis last edited by

                  Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                  Νομίζω πως μια καλή αλλαγή είναι ππανάλαφρες ζάντες μαγνησίου-τιτανίου, που αποτελούν και μη αναρτήσιμη μάζα

                  μονάχα για πίστα.

                  στο δρόμο στραβώνουν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Παλιό θέμα, αλλά σταθερής αξίας!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      travelman last edited by

                      Έχει δίκιο ο σάρμακ. Το χάσιμο βάρους κοστίζει πανάκριβα δεδομένων του κέρδους σε επιδόσεις που έχεις ενώ κάθε γραμμάριο που σώζεις και αναλόγως του τρόπου που το σώζεις έχει κάπου δυσμενείς επιπτώσεις. Ένα καπώ κάρμπον πρέπει να κάνει γύρω στα 500+ Ε με μία γρήγορη αναζήτηση και ζυγίζει γύρω στα 4 κιλά. Αν υποθέσουμε ότι το κανονικό ζυγίζει κανένα 10άρι ε του πούστη με 500 Ε δεν χάνεις 6 κιλά στα γκίλυ ντάιετ?

                      Η αλλαγή κατανομής του βάρους είναι ένα θέμα όντως, αλλά νομίζω πως θα μπορεί να ρυθμιστεί εάν βάλεις ανάρτηση που ούτως ή άλλως θα έβαζες έαν έχεις μπει στη λογική φτιαξίματος...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jimhs last edited by

                        ωραιο θεμα!
                        μακαρι να ειχα ενα αμαξι για μονο γ πιστα κ θα εβγαζα τα λισιακα μου στο ελαφρωμα....
                        (εδω εχω ελαφρωσει μεχρι κ τα κλειδια του σπιτιου μου.... :sic)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 3
                        • 4
                        • 5
                        • 6
                        • 7
                        • 7 / 7
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr