Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το Σαραβαλακι μου δε κραταει ρελαντι........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Το Σαραβαλακι μου δε κραταει ρελαντι........
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    8
    53
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eker123 last edited by

      Ρε παιδια εχω εδω και εναν αιωνα ενα FORD LASER GL 1.1.Ολα καλα κι ωραια με αυτο το αυτοκινητο αλλα αν δε ζεστανει για κανα 15 λεπτο με τον αερα δε παει πουθενα.Τωρα θα μου πειτε,καρμπυρατερ ειναι τι περιμενεις?Ενταξει αλλα αυτο και με 50 βαθμους να εχει εκει το χαβα του ΖΕΣΤΑΜΑ.....Αφου ετσι λεω καμμια μερα να του ριξω κανα μπετονι βενζινη και να το ζεστανω για τα καλα.................................................................
      Εχω ρυθμισει καρμπυρατερ,αλλαξει μπουζι,πλατινες και παντα τα ιδια.Τωρα τον τελευταιο καιρο εχω μια θεωρια οτι μπορει το κακο να ειναι στο οτι εχει πιο κρυα μπουζι απο οτι πρεπει Αν κατεβω ενα νουμερο λετε να βρει γιατρεια? Η μηπως κανω καμμια ζημια?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eker123 last edited by

        Ρε παιδια εχω εδω και εναν αιωνα ενα FORD LASER GL 1.1.Ολα καλα κι ωραια με αυτο το αυτοκινητο αλλα αν δε ζεστανει για κανα 15 λεπτο με τον αερα δε παει πουθενα.Τωρα θα μου πειτε,καρμπυρατερ ειναι τι περιμενεις?Ενταξει αλλα αυτο και με 50 βαθμους να εχει εκει το χαβα του ΖΕΣΤΑΜΑ.....Αφου ετσι λεω καμμια μερα να του ριξω κανα μπετονι βενζινη και να το ζεστανω για τα καλα.................................................................
        Εχω ρυθμισει καρμπυρατερ,αλλαξει μπουζι,πλατινες και παντα τα ιδια.Τωρα τον τελευταιο καιρο εχω μια θεωρια οτι μπορει το κακο να ειναι στο οτι εχει πιο κρυα μπουζι απο οτι πρεπει Αν κατεβω ενα νουμερο λετε να βρει γιατρεια? Η μηπως κανω καμμια ζημια?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eker123 last edited by

          Ρε παιδια εχω εδω και εναν αιωνα ενα FORD LASER GL 1.1.Ολα καλα κι ωραια με αυτο το αυτοκινητο αλλα αν δε ζεστανει για κανα 15 λεπτο με τον αερα δε παει πουθενα.Τωρα θα μου πειτε,καρμπυρατερ ειναι τι περιμενεις?Ενταξει αλλα αυτο και με 50 βαθμους να εχει εκει το χαβα του ΖΕΣΤΑΜΑ.....Αφου ετσι λεω καμμια μερα να του ριξω κανα μπετονι βενζινη και να το ζεστανω για τα καλα.................................................................
          Εχω ρυθμισει καρμπυρατερ,αλλαξει μπουζι,πλατινες και παντα τα ιδια.Τωρα τον τελευταιο καιρο εχω μια θεωρια οτι μπορει το κακο να ειναι στο οτι εχει πιο κρυα μπουζι απο οτι πρεπει Αν κατεβω ενα νουμερο λετε να βρει γιατρεια? Η μηπως κανω καμμια ζημια?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            MAZDA 323 δέν είναι τό LASER;Πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eker123 last edited by

              Εχει κανει παρα πολλα χιλιομετρα,αλλα αυτο το περιεργο το κανει απο τη πρωτη μερα που το πηραμε εδω και 15 χρονια.Το συγκεκριμενο αυτοκινητο το πηρα καινουργιο οποτε δε μπορει να ειναι κατι που εγινε απο το προηγουμενο ιδιοκτητη!
              Το μοτερ του πρεπει να ειναι το ιδιο με το 323,το πολυ να εχει αλλες ρυθμισεις απο τη μανα του

              Υ.Γ>Ειναι περισοτερο ζητημα τιμης το να βρω τι εχει το κωλαμαξο,ετσι να μου φυγει η απορια που εχω τοσο καιρο

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                sirgus last edited by

                Κάτσε, άλλο δεν κρατάει ρελαντί και άλλο δεν πάει πουθενά όπως λες...

                Τί ακριβώς κάνει?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  eker123 last edited by

                  Αν δεν ζεστανει δε κραταει το ρελαντι και ουτε μπορω να ξεκινησω κρατωντας ψηλα τις στροφες γιατι μολις περασω απο χαμηλες σε ψηλες στροφες νεταρει και αν δεν αφησω το γκαζι αμεσως,σβηνει.........θα ελεγα οτι φταιει η βελονα του καρμπυρατερ για τις μεγαλες στροφες,ομως μολις ζεστανει και ρελαντι κραταει και κυριως το προβλημα με το νεταρισμα σταματαει..
                  Μηπως ειναι καποιο σχεδιαστικο προβλημα του μοτερ??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sirgus last edited by

                    Ο χρήστης eker123 έγραψε:
                    Αν δεν ζεστανει δε κραταει το ρελαντι και ουτε μπορω να ξεκινησω κρατωντας ψηλα τις στροφες γιατι μολις περασω απο χαμηλες σε ψηλες στροφες νεταρει και αν δεν αφησω το γκαζι αμεσως,σβηνει.........θα ελεγα οτι φταιει η βελονα του καρμπυρατερ για τις μεγαλες στροφες,ομως μολις ζεστανει και ρελαντι κραταει και κυριως το προβλημα με το νεταρισμα σταματαει..
                    Μηπως ειναι καποιο σχεδιαστικο προβλημα του μοτερ??

                    Σε τι κατάσταση είναι το καρμπ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      eker123 last edited by

                      φιλτρα βελονες και γραμμες τροφοδοσιας καθαριζονται τακτικα απο τον πατερα μου.Ουτε θεμα πλατινων ειναι και αυτες τι εχω αλλαχει μαζι με ρυθμισμα του αβανς..
                      Το μονο που σκεφτομαι ειναι αν ενα σετ μπουζι,ενα νουμερο πιο 'ζεστα' θα μπορουσε να δωσει λυση η εστω να ζεσταινει το μοτερ πιο γρηγορα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr