-
Ρε παιδια εχω εδω και εναν αιωνα ενα FORD LASER GL 1.1.Ολα καλα κι ωραια με αυτο το αυτοκινητο αλλα αν δε ζεστανει για κανα 15 λεπτο με τον αερα δε παει πουθενα.Τωρα θα μου πειτε,καρμπυρατερ ειναι τι περιμενεις?Ενταξει αλλα αυτο και με 50 βαθμους να εχει εκει το χαβα του ΖΕΣΤΑΜΑ.....Αφου ετσι λεω καμμια μερα να του ριξω κανα μπετονι βενζινη και να το ζεστανω για τα καλα.................................................................
Εχω ρυθμισει καρμπυρατερ,αλλαξει μπουζι,πλατινες και παντα τα ιδια.Τωρα τον τελευταιο καιρο εχω μια θεωρια οτι μπορει το κακο να ειναι στο οτι εχει πιο κρυα μπουζι απο οτι πρεπει Αν κατεβω ενα νουμερο λετε να βρει γιατρεια? Η μηπως κανω καμμια ζημια? -
Ρε παιδια εχω εδω και εναν αιωνα ενα FORD LASER GL 1.1.Ολα καλα κι ωραια με αυτο το αυτοκινητο αλλα αν δε ζεστανει για κανα 15 λεπτο με τον αερα δε παει πουθενα.Τωρα θα μου πειτε,καρμπυρατερ ειναι τι περιμενεις?Ενταξει αλλα αυτο και με 50 βαθμους να εχει εκει το χαβα του ΖΕΣΤΑΜΑ.....Αφου ετσι λεω καμμια μερα να του ριξω κανα μπετονι βενζινη και να το ζεστανω για τα καλα.................................................................
Εχω ρυθμισει καρμπυρατερ,αλλαξει μπουζι,πλατινες και παντα τα ιδια.Τωρα τον τελευταιο καιρο εχω μια θεωρια οτι μπορει το κακο να ειναι στο οτι εχει πιο κρυα μπουζι απο οτι πρεπει Αν κατεβω ενα νουμερο λετε να βρει γιατρεια? Η μηπως κανω καμμια ζημια? -
Ρε παιδια εχω εδω και εναν αιωνα ενα FORD LASER GL 1.1.Ολα καλα κι ωραια με αυτο το αυτοκινητο αλλα αν δε ζεστανει για κανα 15 λεπτο με τον αερα δε παει πουθενα.Τωρα θα μου πειτε,καρμπυρατερ ειναι τι περιμενεις?Ενταξει αλλα αυτο και με 50 βαθμους να εχει εκει το χαβα του ΖΕΣΤΑΜΑ.....Αφου ετσι λεω καμμια μερα να του ριξω κανα μπετονι βενζινη και να το ζεστανω για τα καλα.................................................................
Εχω ρυθμισει καρμπυρατερ,αλλαξει μπουζι,πλατινες και παντα τα ιδια.Τωρα τον τελευταιο καιρο εχω μια θεωρια οτι μπορει το κακο να ειναι στο οτι εχει πιο κρυα μπουζι απο οτι πρεπει Αν κατεβω ενα νουμερο λετε να βρει γιατρεια? Η μηπως κανω καμμια ζημια? -
MAZDA 323 δέν είναι τό LASER;Πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει;
-
Εχει κανει παρα πολλα χιλιομετρα,αλλα αυτο το περιεργο το κανει απο τη πρωτη μερα που το πηραμε εδω και 15 χρονια.Το συγκεκριμενο αυτοκινητο το πηρα καινουργιο οποτε δε μπορει να ειναι κατι που εγινε απο το προηγουμενο ιδιοκτητη!
Το μοτερ του πρεπει να ειναι το ιδιο με το 323,το πολυ να εχει αλλες ρυθμισεις απο τη μανα τουΥ.Γ>Ειναι περισοτερο ζητημα τιμης το να βρω τι εχει το κωλαμαξο,ετσι να μου φυγει η απορια που εχω τοσο καιρο
-
Κάτσε, άλλο δεν κρατάει ρελαντί και άλλο δεν πάει πουθενά όπως λες...
Τί ακριβώς κάνει?
-
Αν δεν ζεστανει δε κραταει το ρελαντι και ουτε μπορω να ξεκινησω κρατωντας ψηλα τις στροφες γιατι μολις περασω απο χαμηλες σε ψηλες στροφες νεταρει και αν δεν αφησω το γκαζι αμεσως,σβηνει.........θα ελεγα οτι φταιει η βελονα του καρμπυρατερ για τις μεγαλες στροφες,ομως μολις ζεστανει και ρελαντι κραταει και κυριως το προβλημα με το νεταρισμα σταματαει..
Μηπως ειναι καποιο σχεδιαστικο προβλημα του μοτερ?? -
Ο χρήστης eker123 έγραψε:
Αν δεν ζεστανει δε κραταει το ρελαντι και ουτε μπορω να ξεκινησω κρατωντας ψηλα τις στροφες γιατι μολις περασω απο χαμηλες σε ψηλες στροφες νεταρει και αν δεν αφησω το γκαζι αμεσως,σβηνει.........θα ελεγα οτι φταιει η βελονα του καρμπυρατερ για τις μεγαλες στροφες,ομως μολις ζεστανει και ρελαντι κραταει και κυριως το προβλημα με το νεταρισμα σταματαει..
Μηπως ειναι καποιο σχεδιαστικο προβλημα του μοτερ??Σε τι κατάσταση είναι το καρμπ?
-
φιλτρα βελονες και γραμμες τροφοδοσιας καθαριζονται τακτικα απο τον πατερα μου.Ουτε θεμα πλατινων ειναι και αυτες τι εχω αλλαχει μαζι με ρυθμισμα του αβανς..
Το μονο που σκεφτομαι ειναι αν ενα σετ μπουζι,ενα νουμερο πιο 'ζεστα' θα μπορουσε να δωσει λυση η εστω να ζεσταινει το μοτερ πιο γρηγορα.
Το Σαραβαλακι μου δε κραταει ρελαντι........