-
Ακριβώς αυτός είναι ο τίτλος του ακόλουθου άρθρου στο rally.gr
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=5523Ωραίο το πασχαλινό δωράκι της fia, τι λέτε?Σιγουρεύτηκε η εφαρμογή του superally για την επόμενη χρονιά....
Τα έκαναν όπως τα έκαναν τα τελευταία χρόνια, με αποτέλεσμα φέτος οι συμμετοχές να είναι ελάχιστες, συνεχίζουν όμως τις αλλαγές με στόχο (τι άλλο) τα όλο και μεγαλύτερα έσοδα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Ξεκάθαρα όσον αφορά σ'αυτό είναι τα λόγια του david richards.
Η εμπορευματοποίηση του wrc είναι χρόνο με τον χρόνο όλο και πιο φανερή. Ποιο το μέλλον του αβέβαιο... Σε αναμονή λοιπόν του 2005 για τα τελικά συμπεράσματα. Ίδωμεν..... -
Ακριβώς αυτός είναι ο τίτλος του ακόλουθου άρθρου στο rally.gr
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=5523Ωραίο το πασχαλινό δωράκι της fia, τι λέτε?Σιγουρεύτηκε η εφαρμογή του superally για την επόμενη χρονιά....
Τα έκαναν όπως τα έκαναν τα τελευταία χρόνια, με αποτέλεσμα φέτος οι συμμετοχές να είναι ελάχιστες, συνεχίζουν όμως τις αλλαγές με στόχο (τι άλλο) τα όλο και μεγαλύτερα έσοδα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Ξεκάθαρα όσον αφορά σ'αυτό είναι τα λόγια του david richards.
Η εμπορευματοποίηση του wrc είναι χρόνο με τον χρόνο όλο και πιο φανερή. Ποιο το μέλλον του αβέβαιο... Σε αναμονή λοιπόν του 2005 για τα τελικά συμπεράσματα. Ίδωμεν..... -
Ακόμα ένα link του worldrallynews που αναφέρεται στο superally. Αυτή τη φορά μετά το παράδειγμα βαθμολόγησης στη ΝΖ βλέπουμε πως θα είχαν τα πράγματα με το superally μετά απ'τους 4ις πρώτους αγώνες. Σαφώς ευνοημένος ο gro.
Όσον αφορά στο θέμα της πριμοδότησης του νικητή, σύμφωνα με τα γραφόμενα η fia δεν το δέχεται προς το παρόν...
http://www.worldrallynews.com/artman/pu ... _235.shtml -
Ορίστε και μερικοί γενικότεροι προβληματισμοί για το μέλλον του wrc με αφορμή τη σωρεία αλλαγών τον τελευταίο καιρό.
http://www.worldrallynews.com/artman/pu ... _238.shtml Απόλυτα σύμφωνο με βρίσκει το ότι δεν είναι το superally που δημιουργεί το πρόβλημα αλλά η γενικότερη απουσία μιας σταθερής κατάστασης... Πολύ ενδιαφέρον άρθρο. Μπορώ να πω πως με προβλημάτισε ακόμα περισσότερο. -
Νεότερα για το θέμα: http://www.worldrallynews.com/artman/pu ... _241.shtml
Θα ακούσει η fia τις εκκλήσεις των ομάδων ή όχι? Θα δείξει.... -
http://www.worldrallynews.com/artman/pu ... _265.shtml
Ο David Lapworth παραθέτει τις απόψεις του για το superally. -
ΣΕ ΝΕΕΣ ΤΟΥ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Ο ΜΕΗΤΑ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟ WRC ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΞΑΝΑ ΤΟ 2006!!!!
ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ...
ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΟΜΑΔΩΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ.
Η FIA EΠΙΜΕΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΡΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ 2005 ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ. 3 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ, ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 10 ΒΑΘΜΟΥΣ, ΕΝΩ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΧΡΙ 30 ΒΑΘΜΟΥΣ.
http://www.worldrallynews.com/artman/pu ... _279.shtml -
ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ, ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΤΡΩΝΕ ΟΛΟ ΤΟ ΛΟΥΚΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΥΚΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΡΔΗ ΚΑΛΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΜΕ ΟΜΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΟΥΣ.
ΤΟ SUPERRALLY ΔΙΝΕΙ ΤΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑ. ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ.
The main thing is we’re trying to attract Mr. Nissan and Mr. Opel [for example]. How do we make it better for them? They need a return on their investment, which means TV,”. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕΗΤΑ.
ΤΩΡΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΙΣΑ ΙΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΠΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΔΡΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗ ΘΑ ΠΕΙ Ο WARLBORLD H O ΚΑΘΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ. ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΝΕΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΣΕ ΤΟΥΣ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΠΙΑΤΣΑ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ. ΕΙΔΗ Η HYUNDAI ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΤΟ 2006 ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, Η SKODA ΑΠΟ ΤΟ 2005, ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ Η FIAT, OPEL, NISSAN ? ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΜΙΚΡΗ Η ΜΕΓΑΛΗ, ΜΕ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΚΕΡΔΩΝ ΠΟΛΛΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ.
ΑΡΑ ΝΑΙ ΣΤΟ SUPERRALLY, OXI ΟΜΩΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ (ΠΧ ΛΑΣΤΙΧΑ-BARCODES) TO ONOMA TOY ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ 1000 PISTES, ΚΑΙ Η ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΑΣΙ-ΜΟΤΕΡ-ΚΙΒΩΤΙΟ (ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ ΦΡΟΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΑΛΛΟΝ). -
To superrally θα εφαρμοστεί και φέτος πιλοτικά στην Ιαπωνία.
http://www.worldrallynews.com/artman/publish/article_317.shtml -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
To superrally θα εφαρμοστεί και φέτος πιλοτικά στην Ιαπωνία.
http://www.worldrallynews.com/artman/publish/article_317.shtmlO ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΣΙΑΣ ΕΙΡΗΝΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ SUPERRALLY...
ΒΕΒΑΙΑ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ WRC ΤΟ 2004...ΟΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΚΙΝΗΣΟΥΝ ΣΤΟ 2ο ΣΚΕΛΟΣ? Ή ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟ APRC?
ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΑΝΤΩΣ... -
Θα έχει πράγματι ενδιαφέρον να δούμε τι θα γίνει τελικά.... Να ακούσουμε και τα σχόλια ομάδων-οδηγών αν εφαρμοστεί και στα wrc κανονικά.
-
Διαβάσατε στο rally.gr ότι το σύστημα θα εφαρμοστεί άμεσα,αρχής γενομένης από τον εθνικό μας αγώνα?
Οριστικά το «Superally» από το 2005 !