-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Οδήγηση στις ΗΠΑ στα 16 της Porsche; Ξέρετε τι γίνεται έτσι και σε πιάσουν όμως χωρίς δίπλωμα; .. Κι εκεί δεν έχει κλάψες και συγγνώμη στον αστυνομικό.
Στις ΗΠΑ ΔΕΝ κανουν χυμα ελεγχο χωρις λογο οπως εδω. Σε σταματανε οταν υπαρχει καποιος λογος (πχ καποια παραβαση) ή οταν δουν κατι που το θεωρησουν περιεργο ή υποπτο, εκτος αν εχουν σημα για κατι συγκεκριμενο.
Θα σου πω ομως για την αυστηρη αστυνομευση που λες που δε συγχωρει κλπ (γιατι πολλα εργα εχεις δει μαλλον ), οτι προ δεκαετιας στην πολιτεια της Νεας Υορκης, ο πατερας μου ετρεχε, μας εκανε σημα αστυνομικος με περιπολικο. Δεν μας εγραψε επειδη ο πατερας μου του ζητησε συγγνωμη και του ειπε οτι ακολουθει καποιον αλλο που ηξερε που παμε, οσο κ αν φαινεται απιστευτο.εδιτ: ο αστυνομικος γελουσε οταν του το ειπε ο πατερας μου, και του λεει 'ναι, τον ειδα κ αυτον, θα βαλω πιο κατω να του κανουν παρατηρηση με τη ντουντουκα'
Αντίστοιχη αυστηρότητα υπάρχει στην αστυνόμευση στην Ιταλία.
Μαλλον σε ΑΛΛΗ Ιταλια πρεπει να εχω παει εγω...
Εχει παει κανεις φορουμιτης στη Ναπολη να μας πει τι παιζει ετσι σαν ιδεα;
Παιζει η Ναπολη να ειναι απ'τις ελαχιστες ευρωπαϊκες πολεις ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ απ'την Αθηνα στο θεμα της οδηγησης.Το ζητημα, τελοσπαντων, ΔΕΝ ηταν να πουμε τι γινεται και τι οχι σε αλλες χωρες. Το ζητημα ηταν να αποδειχθει οτι οι 16χρονοι ειναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ σε θεση να οδηγουν γρηγορα αυτοκινητα και μηχανες, ΑΝ υπαρχουν καποιες προϋποθεσεις. Αυτο αποδεικνυει η αναφορα μου στην Ιταλια και στις ΗΠΑ.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
τι ακριβως δεν καταλαβες απο την παραθεση μου?οτι κ στο εξωτερικο παιρνουν διπλωματα ακομα νωριτερα απο εμας?η οτι στο εξωτερικο φοβουνται περισσοτερο απο οτι κανουν στην ελλαδα?η οτι αν ο γιος σου σου κλεψει ουσιαστικα τα κλειδια το ελαχιστον που θα σε νοιαζει θα ειναι το υπο κατασχεση αυτοκινητο σου κ οχι το τι αρχες του δινεις-εχεις δωσει..ηταν ολα απαντησεις πανω σε θεματα που βρισκονται υπο συζητηση σε αυτη την θεματικη ενοτητα..
να φανταστω οτι εσυ πηρες το διπλωμα σου στα 23?γιατι εγω το πηρα στα 18..κ αντι να επιβραβευουμε αυτους που αξιζουν να παρουν το διπλωμα,πρεπει να τους χαντακωνουμε επειδη καποιοι αλλοι δεν ειναι ικανοι να εξεταζουν με τον σωστο τροπο,καποιοι αλλοι δεν εχουν την καταλληλη παιδεια-αρχες απο την οικογενεια τους κ καποιοι αλλοι δεν ελεγχουν ποτε για παραβασεις του κοκ η γενικοτερα τα ξυνουν στην δουλεια τους???
αντι λοιπον να προτεινεις στα 23 το διπλωμα(σιγα μην το παμε κ μετα την συνταξη η την κλιμακτηριο ),να προτεινεις πτυχιο πανεπιστημιου η αδιαφθορια(η οτι αλλο μπορει να θεωρεις κριτηριο για την σωστη διαπεδαγωγηση) για τους διδασκοντες την οδηγηση κ ελεγκτες της καταλληλοτητας ενος νεου υποψηφιου για αποκτηση διπλωματος..
καποιος που χρειαζεται το εκαστοτε οχημα για οποιοδηποτε λογο,ακομα κ απο τα 16 του,γιατι να μην μπορει να το εχει-κινει εφοσον εχει περασει αξιοκρατικες κ σωστες εξετασεις?επειδη καποιοι αλλοι ειτε ειναι κουλοι,ειτε καγκουρες?ωραια..τοτε κ η εισαγωγη στα πανεπιστημια να γινεται στα 30,γιατι αυτη ειναι κ η ηλικια που ωριμαζει ο μεσος νεοελληνας(λεμε τωρα)..κ οσοι μπορουν απο νωριτερα,στα π...ρια μας..Άρα με λίγα λόγια, μου λές ότι στο εξωτερικό έχουν καλύτερη παιδεία, έτσι δεν είναι? Κι εγώ αυτο δε λέω? Σύμφωνοι, κι εγώ μαζί σου!!!!
Τί πάει να πεί ότι κάποιοι άξιοι χαντακώνονται επειδη κάποιοι άλλοι δεν έχουν παιδεία/ εκπαίδευση? Αν το πάς κι εσυ έτσι γιατι να μην αφήνουμε 16χρονους και 18χρονους με την κατάλληλη εκπαίδευση να γίνουν πλοίαρχοι του εμπορικού ναυτικού, αεροπλάνων ή ακόμα καλύτερα - γιατι όχι να τους εμπιστευτούμε να χτίζουν ουρανοξίστες και γέφυρες. Δεν υπάρχουν 5-10 παιδιά τέτοιας ηλικίας που είναι αρκετά έξυπνα? Γιατι να τα χαντακώσουμε δεν κατάλαβα?
Σε όλα τα πράγματα υπάρχουν και πρέπει να υπάρχουν όρια αγαπητέ όπως πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις στους κανόνες.
Στο μεταξύ, αντι να είσαι επιθετικός σε κάτι που λέει κάποιος γιατι δεν απαντάς στο τί πρέπει να κάνουμε ώστε μέχρι να αποκτησουμε την παιδεία να μην χάνονται παιδάκια? Η μη απάντηση σου σημαίνει ότι 'δε σε νοιάζει αν σκοτώνονται νέα παιδιά'??? -
θεωρεις οτι πιλοταρισμα αεροπλανων κ πλοιων οπως κ ο σχεδιασμος-κατασκευη κτιριων κ δει ουρανοξυστων ειναι το ιδιο ευκολο με την οδηγηση 2τροχου-4τροχου?
επισης,στο γιατι δεν δινω λυση(αληθεια,απο εμενα η οποιονδηποτε αλλο εδω μεσα περιμενεις να βρεις λυση???? ) τι περιμενεις να σου πω?ειπα,ας γινονται σοβαροι ελεγχοι απο τους εξεταστες,να υπαρξει αδιαφθορια κ η τροχαια επιτελους να κανει την δουλεια της οπως πρεπει κ οχι να σβηνουμε κλησεις η να επιτρεπουμε παρανομιες σε γνωστους κτλ η να ειναι τα προστιμα μηδαμινα ωστε να μην αποτελουν εντελει προστιμα κ βεβαιως μη ξεχναμε κ την οικογενεια που δεν πρεπει να μας μαθαινει απο μικρους να εχουμε το οχημα ως μεσο αναδειξης του επιπεδου μας η να λεει τα κλασσικα (ηλιθια για μενα) ''τα γρηγορα αυτοκινητα-μηχανες σκοτωνουν''(ενω η υπερβολη σκοτωνει κ οχι το ποσο δυνατο ειναι ενα οχημα..αν δεν επιταχυνεις εσυ,αυτο απο μονο του δεν επιταγχυνει.. ) κτλ η γενικως να αδιαφορουν πληρως για τα παιδια τους...αν αυτο δεν σου κανει,τοτε εσυ επετρεψε στο παιδι σου να παρει διπλωμα μονο στα 23(ακομα κ αν θα το εχει πραγματικα αναγκη κ οχι απλως για βολταρισμα)..
καταληγω λεγοντας οτι δεν ειμαι καθολου επιθετικος..απλως θεωρω οτι εστιαζεις σε λαθος σημειο..ειναι αυτο που λενε οι αμερικανοι dont hate the player,hate the game..ενω εσυ κανεις ακριβως το αντιθετο..για σενα φταιει ο οδηγος κ η ηλικια του κ οχι οτι οι εξετασεις ειναι γτπκ,οι εξεταστες λαδωνονται,οι τροχαιοι το ιδιο κ η παιδεια-αρχεις-ηθη που εχουμε απο την οικογενεια μας ειναι λανθασμενα..οποτε αν(λεω αν) ειναι επιθετικος καποιος απο τους 2 μας,αυτος μαλλον εισαι εσυ κ κυριως προς την νεολαια κατω των 23,αντι να εισαι επιθετικος προς την σωστη κατευθυνση δηλαδη αρχες-οικογενειες κτλ..σκυε,οντως στην ναπολι ισχυει αυτο που λες..αλλα πιθανως δεν εχεις δει κ αλλη περιοχη για να καταλαβεις κ να συγκρινεις..
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
θεωρεις οτι πιλοταρισμα αεροπλανων κ πλοιων οπως κ ο σχεδιασμος-κατασκευη κτιριων κ δει ουρανοξυστων ειναι το ιδιο ευκολο με την οδηγηση 2τροχου-4τροχου?
επισης,στο γιατι δεν δινω λυση(αληθεια,απο εμενα η οποιονδηποτε αλλο εδω μεσα περιμενεις να βρεις λυση???? ) τι περιμενεις να σου πω?ειπα,ας γινονται σοβαροι ελεγχοι απο τους εξεταστες,να υπαρξει αδιαφθορια κ η τροχαια επιτελους να κανει την δουλεια της οπως πρεπει κ οχι να σβηνουμε κλησεις η να επιτρεπουμε παρανομιες σε γνωστους κτλ η να ειναι τα προστιμα μηδαμινα ωστε να μην αποτελουν εντελει προστιμα κ βεβαιως μη ξεχναμε κ την οικογενεια που δεν πρεπει να μας μαθαινει απο μικρους να εχουμε το οχημα ως μεσο αναδειξης του επιπεδου μας η να λεει τα κλασσικα (ηλιθια για μενα) ''τα γρηγορα αυτοκινητα-μηχανες σκοτωνουν''(ενω η υπερβολη σκοτωνει κ οχι το ποσο δυνατο ειναι ενα οχημα..αν δεν επιταχυνεις εσυ,αυτο απο μονο του δεν επιταγχυνει.. ) κτλ η γενικως να αδιαφορουν πληρως για τα παιδια τους...αν αυτο δεν σου κανει,τοτε εσυ επετρεψε στο παιδι σου να παρει διπλωμα μονο στα 23(ακομα κ αν θα το εχει πραγματικα αναγκη κ οχι απλως για βολταρισμα)..
καταληγω λεγοντας οτι δεν ειμαι καθολου επιθετικος..απλως θεωρω οτι εστιαζεις σε λαθος σημειο..ειναι αυτο που λενε οι αμερικανοι dont hate the player,hate the game..ενω εσυ κανεις ακριβως το αντιθετο..για σενα φταιει ο οδηγος κ η ηλικια του κ οχι οτι οι εξετασεις ειναι γτπκ,οι εξεταστες λαδωνονται,οι τροχαιοι το ιδιο κ η παιδεια-αρχεις-ηθη που εχουμε απο την οικογενεια μας ειναι λανθασμενα..οποτε αν(λεω αν) ειναι επιθετικος καποιος απο τους 2 μας,αυτος μαλλον εισαι εσυ κ κυριως προς την νεολαια κατω των 23,αντι να εισαι επιθετικος προς την σωστη κατευθυνση δηλαδη αρχες-οικογενειες κτλ..σκυε,οντως στην ναπολι ισχυει αυτο που λες..αλλα πιθανως δεν εχεις δει κ αλλη περιοχη για να καταλαβεις κ να συγκρινεις..
Όχι δεν θεωρώ ότι το πιλοτάρισμα είναι το ίδιο. Απλά τραβάω τι σχοινι όπως εσυ όταν λές 'σιγά να μην πάμε το όριο στην κλιμακτήριο' Αλήθεια το πίστεψες ότι το εννοούσα?
Ούτε περιμένω να βρούμε λύση εδω μεσα. Ένα θέμα έθεσα προς συζήτηση. Δεν έχω διάθεση ούτε να υποβιβάσω την άποψη κάποιου αλλά ούτε το αντίθετο.
Το αν εστιάζω σε λάθος μέρος για τη λύση του προβλήματος ας φανταστούμε όλοι πόσες πιθανότητες έχουμε σαν λαός να αποκτήσουμε σχετικά σύντομα αυτη την παιδεία? Ποιός έφηβος γνωρίζει τους πραγματικούς κινδύνους της μηχανής? Αν είναι άριστος γνώστης του ΚΟΚ, άριστος οδηγός εκμηδενίζεται ο κίνδυνος? Δεν έχουν χαθεί άνθρωποι απο μηχανές οι οποίοι πήγαιναν κανονικά στο δρόμο και τους χτύπησε ένα αυτοκίνητο αλλά επειδη η μηχανη προσφέρει ελάχιστη προστασία χτύπησαν σοβαρά? Είναι υπερβολή να πούμε ότι οι μηχανές αναπτύσουν συγκριτικά μεγαλύτερες ταχύτητες σε σχέση με τον όγκο τους και την ικανότητα των φρένων τους οπότε σε μια σύγκρουση γίνονται επικίνδυνες ειδικά όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα? Δεν βλέπουμε γύρω μας άπειρα παραδείγματα νεαρών που αψηφούν τα πάντα και το πληρώνουν?
Γιατι είναι παράλογο να υπάρχει ένα όριο στα 20, 22 ή πιο πάνω και να τηρείται? Δεν ελλατώνονται έτσι τα θανατηφόρα στις νεαρές ηλικίες? Γιατι να πάρει ο γιός τη μηχανη χωρίς να το ξέρει ο πατέρας? Μήπως βαριούνται γονείς να εξηγήσουν γιατι απαγορεύεται και να αποτρέψουν τα παιδιά τους να πάρουν μηχανη? Γιατι τα περιμένουμε όλα απο το κράτος?
Τέλοσπάντον προφανώς διαφωνούμε όπως δηλαδη και με τους περισότερους.
Δεν πειράζει, καλή καρδιά!!! -
να σου πω εξ'αρχης οτι θεωρησα τραγικη την αποψη σου αλλα οχι με την εννοια που καταλαβες κ ζητω συγνωμη αν αφησα να εννοειθει αλλιως..δεν εννοουσα δηλαδη οτι εισαι τραγικος σαν να λεω αυνανιστης..ενννουσα οτι ειναι τραγικο να σκεφτομαστε οτι φταιει η ηλικια κ μονο.με παρεξηγησες..
για μενα αν καποιος φυγει στα 18 με μηχανη η φυγει στα 25-30,δεν αλλαζει τιποτα απολυτως..το θεμα ειναι να μην φυγει.οχι να φυγει 5-10 ετη αργοτερα..γιατι μπορει οπως λες(κ συμφωνω) να μειωνεται ο αριθμος των θανατηφορων τροχαιων στους νεοτερους,αλλα αυξανεται σε εκεινη την περιοχη των 23-25 ετων..γιατι για μενα η οδηγηση πανω απο ολα ειναι παιδεια,αλλα μετα ακολουθει κ η εμπειρια..
γιαυτο πιστευω οτι πρεπει να αλλαξει πρωτα η ριζα του προβληματος κ σιγουρα η ριζα δεν ειναι επουδενι το οριο ηλικιας..ειναι αυτα που ειπα σε ανωτερω δηλωσεις μου,δεν βρισκω λογο να τα επαναλαβω καταντωντας κουραστικος..
τεσπα,εντελει,αν εξαιρεσεις το θεμα της ηλικιας,δεν νομιζω να διαφωνουμε σε κατι αλλο,θεωρω οτι βρισκομαστε στην ιδια πλευρα,στο ιδιο στρατοπεδο..
καλη συνεχεια!κ παιδια,προσοχη στο δρομο.. -
Άρχισα μια έρευνα αγοράς σήμερα:
450 ευρώ για το πακέτο διπλώματος είναι νορμάλ τιμή; Περιλαμβάνει παράβολα, γιατρούς και τα ελάχιστα υποχρεωτικά μαθήματα (νομίζω 20 θεωρία - 10 πορεία ή ανάποδα). Υπ' όψιν ότι η τιμή είναι για επαρχιακή πόλη οπότε αν στις εξετάσεις δεν κάνεις μλκ δεν παίζει να σε κόψουν για να λαδώσεις (αυτό υποψιάζομαι πως γίνεται κάποιες φορές στη θεσ/νικη πχ )Και cb 400 για μαθήματα
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Άρχισα μια έρευνα αγοράς σήμερα:
450 ευρώ για το πακέτο διπλώματος είναι νορμάλ τιμή; Περιλαμβάνει παράβολα, γιατρούς και τα ελάχιστα υποχρεωτικά μαθήματα (νομίζω 20 θεωρία - 10 πορεία ή ανάποδα). Υπ' όψιν ότι η τιμή είναι για επαρχιακή πόλη οπότε αν στις εξετάσεις δεν κάνεις μλκ δεν παίζει να σε κόψουν για να λαδώσεις (αυτό υποψιάζομαι πως γίνεται κάποιες φορές στη θεσ/νικη πχ )Και cb 400 για μαθήματα
Θεσ/νίκη 300€ σε μια σχολή στη Θέρμη. Τα περί λαδώματος, άλλη υπόθεση....
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Τα περί λαδώματος, άλλη υπόθεση....
δλδ;
γιατί άμα είναι να κοπείς στάνταρ μία φορά και να πρέπει να ξανακάνεις/πληρώσεις μαθήματα, τα ίδια θα βγουν
δεχόμεθα κ πμ
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Τα περί λαδώματος, άλλη υπόθεση....
δλδ;
γιατί άμα είναι να κοπείς στάνταρ μία φορά και να πρέπει να ξανακάνεις/πληρώσεις μαθήματα, τα ίδια θα βγουν
δεχόμεθα κ πμ
Άμα δεν κάνεις μλκ δεν σε κόβουν. Απλά με το λαδάκι εξασφαλίζεις και τον παράγοντα λάθος.
Δώσε τα παραπάνω 150, βγάλτο στον τοπικό δάσκαλο, για να είσαι σίγουρος. Υποστηρίζεις έτσι και την τοπική κοινωνία. Θεσ/νίκη κόβουν αβέρτα. Χαλ/κη για να σε κόψουν, πρέπει να σκοτώσεις κάποιον ή να σκοτωθείς εσύ(άρα άχρηστο το δίπλωμα). Άσε που υπάρχει μια κλασική διαδρομή μόνο... -
πήγαινε στον φτηνό και ....... πάρε το δίπλωμα
θα μάθεις 0.000001% στη σχολή. πάρε μετά ένα μηχαν/κι ME ΑΒS, με 3-4 χιλιάρικα βρίσκεις άνετα και βρες κάποιες διαδρομμές χωρίς κίνηση και με ορισμένες τεχνικές απαιτήσεις και άρχισε τις προπονήσεις.αυτό έκανα εγώ.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
θα μάθεις 0.000001% στη σχολή. πάρε μετά ένα μηχαν/κι ME ΑΒS, με 3-4 χιλιάρικα βρίσκεις άνετα και βρες κάποιες διαδρομμές χωρίς κίνηση και με ορισμένες τεχνικές απαιτήσεις και άρχισε τις προπονήσεις.
αυτό έκανα εγώ.
αυτό εννοείται. δεν περιμένω να μάθω να οδηγάω στη σχολή
(έχω ένα μικρό πρόβλημα με τα 3-4 χιλιάρικα )
-
θέλεις 1κ για να ανέβεις νόμιμα και με ασφάλεια πάνω στη μηχανή
~500 το δίπλωμα
150-200 ένα ψιλοσοβαρό κράνος (φτάνουν μέχρι 700 μην νομίζεις οτι λέω τα ακριβά)
150μπουφάν
50 γάντια
και 100-150 παντελόνι
άλλο ένα 150 φορ μποτούλες
όλα με προστασίες αλλά όχι τρελές.κτηνιάτρος είσαι οτι βλέπεις οτι δεν σου πολυχρειάζεται to survive ή το φτιάχνεις και μόνος σου στο σπίτι
κάνεις τις ανάλογες εκπτώσεις -
Ένα caberg που χω σταμπάρει έχει γύρω στα 250.
Οι μπότες είναι απαραίτητες;- kawasaki klx 12ετίας 1500 ευρώ
-
εγώ caberg έχω, ένα ανοιγόμενο που έχει πολύ καλές βαθμολογίες σε ένα σαν euroncap, το οποίο το είχα πάρει 150-160 το καλοκαίρι.
στα 300 παίρνεις shoei xr1100 και είσαι σούπερ!.μπότες....
σου είπα ξέρεις καλύτερα απο όλους τι κοστίζει πόσο
σπασμένο χέρι 2μήνες
σπασμένος πόδι 3
γδάρσιμο στον αστράγαλο κλπ κλπτουλάχιστον θα μπορείς να συνταγογραφήσεις τα αναλγητικά σου
ΥΓ αν ψάξεις θα εκπλαγείς σε πόσες φωτό ατυχήματος φαίνονται παπούτσια.
είναι απο τα πρώτα που φεύγουν, και αν ένα καλό κάψιμο στα γόνατα πονάει ένα στον αστράγαλο ή στη πατούσα σε στέλνει στο κρεβάτι για αρκετό καιρό ανήμπορο.
think about it.πάρε με ABS μηχανάκι. θα με θυμηθείς είτε με καλό τρόπο είτε με άσχημο.
ας είναι και 25 κυβικά.
και να πατάς καλά κάτω στο πρώτο μηχανάκι.
μπορείς να βρεις BMW f650gs περίπου στα 3 με ΑΒS και αν έχει αρκετά χλμ ίσως και λιγότερα χρημ/τα -
παιδια να ρωτησω κατι και εγω... στα 18 μου μαζι με το διπλωμα αυτοκινητου,εδωσα και για μηχανακι...τοτε θυμαμαι (γυρω στα 1998)εδωσα με παπι 100αρι η 125αρι.προσφατα μιλωντας με ενα ξαδελφακι μου ειπε οτι με ενα παραβολο εκανε επεκταση για μεγαλυτερου κυβισμου μηχανες.πηγα και εγω να ρωτησω και μου ειπαν οτι ισχυει για διπλωματα απο το 2000 και μετα(αλλαξε ο νομος)και οτι πρεπει να ξαναδωσω απο την αρχη εξετασεις...ειναι ετσι οντως η υπαρχει και καμια αλλη λυση?
-
Ο χρήστης tolis26 έγραψε:
παιδια να ρωτησω κατι και εγω... στα 18 μου μαζι με το διπλωμα αυτοκινητου,εδωσα και για μηχανακι...τοτε θυμαμαι (γυρω στα 1998)εδωσα με παπι 100αρι η 125αρι.προσφατα μιλωντας με ενα ξαδελφακι μου ειπε οτι με ενα παραβολο εκανε επεκταση για μεγαλυτερου κυβισμου μηχανες.πηγα και εγω να ρωτησω και μου ειπαν οτι ισχυει για διπλωματα απο το 2000 και μετα(αλλαξε ο νομος)και οτι πρεπει να ξαναδωσω απο την αρχη εξετασεις...ειναι ετσι οντως η υπαρχει και καμια αλλη λυση?Ωπ αυτο ειναι πολυ ενδιαφερον!!!για πειτε ρε παιδια αν ξερει κανεις περισσοτερα.
-
Το 2005 έβγαλα δίπλωμα για μηχανή ισχύος έως 25kw. Μετά από δύο χρόνια πληρώνοντας μόνο ένα παράβολο (δλδ χωρίς εξετάσεις) έκανα επέκταση για απεριόριστη ισχύ. Το ίδιο έκανε και ο αδελφός μου το 2008.
Για το αν ισχύει και σήμερα ρώτησε σε κάποια σχολή οδηγών. -
την ιδια διαδικασια ακολουθησα κι εγω με τον κων/νο για επεκταση διπλωματος. οτι ισχυει γενικως ισχυει λοιπον.
πληρωνεις ενα παραβολο, πας στο υπουργειο και τους δινεις το διπλωμα σου. σου δινουν ενα κωλοχαρτο για να μπορεις να κυκλοφορεις με το μηχανακι/αυτοκινητο σου μεχρι να παραλαβεις το νεο σου διπλωμα (νομιζω εκανε καμια εβδομαδα να ερθει)για τα διπλωματα προ 2000 δε γνωριζω και πρωτη φορα το ακουω για να ειμαι ειλικρινης..
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
την ιδια διαδικασια ακολουθησα κι εγω με τον κων/νο για επεκταση διπλωματος. οτι ισχυει γενικως ισχυει λοιπον.
πληρωνεις ενα παραβολο, πας στο υπουργειο και τους δινεις το διπλωμα σου. σου δινουν ενα κωλοχαρτο για να μπορεις να κυκλοφορεις με το μηχανακι/αυτοκινητο σου μεχρι να παραλαβεις το νεο σου διπλωμα (νομιζω εκανε καμια εβδομαδα να ερθει)για τα διπλωματα προ 2000 δε γνωριζω και πρωτη φορα το ακουω για να ειμαι ειλικρινης..
ναι οκ ισχυει αυτο.Αλλα τη συγκεκριμενη διαδικασια την κανει καποιος με το περας 2ετων απ την αποκτηση του διπλωματος μεχρι 25kw.Σωστα?ή μπορει και αμεσως να το κανει???
-
Μετά το πέρας των 2 ετών.
Στα 23 για το δίπλωμα μηχανής