-
Το παρακάτω δημοσίευμα είναι απο την εφημερίδα 'METROSPORT' στις 8/5/2004 και αφορά στην Formoula 1.
'ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ...
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 περιλαμβάνει 17 αγώνες, στους οποίους μετέχουν 12 ομάδες με 2 οδηγούς στην κάθε ομάδα.
Οι βαθμοί που δίνονται στους 6 κορυφαίους οδηγούς σε κάθε Grand Prix είναι οι εξής;ΘΕΣΗ..............ΒΑΘΜΟΙ
1η.....................10
2η......................6
3η......................4
4η......................3
5η......................2
6η......................1Ο οδηγός που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους βαθμούς στο τέλος της σεζόν είναι ο μεγάλος νικητής.
Το κάθε Grand Prix (αγώνας) διαρκεί 3 ημέρες. Την Παρασκευή και το πρωί του Σαββάτου γίνονται δοκιμαστικά, στη διάρκεια των οποίων οι οδηγοί κάνουν πολλούς γύρους για να στρώσουν τις μηχανές τους. Το μεσημέρι του Σαββάτου γίνεται ο αγώνας κατάταξης, όπου καθορίζεται η θέση τους στην εκκίνηση βάση του χρόνου που θα κάνουν στον ταχύτερο γύρο του προκριματικού αγώνα. Ο αγώνας διεξάγεται Κυριακή. Τριάντα λεπτά πριν απο την εκκίνηση τα αυτοκίνητα φεύγουν, κάνουν ένα δοκιμαστικό γύρο και παίρνουν τις θέσεις τους στην αφετηρία της πίστας. Ύστερα αρχίζουν να ανάβουν 5 κόκκινα φώτα, το ένα μετά το άλλο. Μόλις σβήσουν όλα μαζί, αρίζει το Grand Prix.'Όπως καταλαβαίνετε έμεινα έκπληκτος απο αυτά που διάβαζα!! Περίμενα περισσότερη σοβαρότητα απο μια αθλητική εφημερίδα και σαφώς γνώση του αντικειμένου και των εξελίξεων! Και καλά ο συντάκτης έχει μείνει 2 χρόνια πίσω, αλλά η εφημερίδα δεν περνάει απο έλεγχο πριν τυπωθεί; Κανείς δεν το πρόσεξε; Η μήπως κανείς δεν γνώριζε;
Εν τω μεταξύ ο τύπος (συντάκτης) μάλλον δεν γνωρίζει τους Raikkonen, Truli, και Panis διότι όταν αναφέρεται παρακάτω στο Grand Prix της Ισπανίας λέει μεταξύ άλλων;
'Στον αγώνα θα λάβουν μέρος όλα τα διάσημα ονόματα της Φόρμουλα όπως οι Μάικλ Σουμάχερ και Μπαρικέλο με τη Ferrari, Ράλφ Σουμάχερ και Μοντόγια με τη BMW, Κούλτχαρτ με την McLaren-Mercedes, Αλόνσο με τη Renault, Μπάτον με τη Honda κτλ.'Θυμίζω βεβαίως ότι τα Grand Prix είναι 18 φέτος
ότι οι ομάδες 10
και βαθμολογούνται 8 οδηγοί με 10,8,6,5,4,3,2,1Είναι γεγονός πάντως ότι ο Ελληνικός τύπος δεν είναι σε θέση να καλύψει την Formula 1. Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων οι Ελληνες δημοσιογράφοι δεν είναι σωστα ενημερωμένοι και καταρτισμένοι για αυτο το αθλημα.
Το αντιμετωπίζουν δε σαν ένα άθλημα που δεν έχει τηλεθέαση και οπαδούς.
Αυτη είναι βεβαίως η δικιά μου γνώμη! Περιμένω να διαβάσω τις δικιές σας! -
Το παρακάτω δημοσίευμα είναι απο την εφημερίδα 'METROSPORT' στις 8/5/2004 και αφορά στην Formoula 1.
'ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ...
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 περιλαμβάνει 17 αγώνες, στους οποίους μετέχουν 12 ομάδες με 2 οδηγούς στην κάθε ομάδα.
Οι βαθμοί που δίνονται στους 6 κορυφαίους οδηγούς σε κάθε Grand Prix είναι οι εξής;ΘΕΣΗ..............ΒΑΘΜΟΙ
1η.....................10
2η......................6
3η......................4
4η......................3
5η......................2
6η......................1Ο οδηγός που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους βαθμούς στο τέλος της σεζόν είναι ο μεγάλος νικητής.
Το κάθε Grand Prix (αγώνας) διαρκεί 3 ημέρες. Την Παρασκευή και το πρωί του Σαββάτου γίνονται δοκιμαστικά, στη διάρκεια των οποίων οι οδηγοί κάνουν πολλούς γύρους για να στρώσουν τις μηχανές τους. Το μεσημέρι του Σαββάτου γίνεται ο αγώνας κατάταξης, όπου καθορίζεται η θέση τους στην εκκίνηση βάση του χρόνου που θα κάνουν στον ταχύτερο γύρο του προκριματικού αγώνα. Ο αγώνας διεξάγεται Κυριακή. Τριάντα λεπτά πριν απο την εκκίνηση τα αυτοκίνητα φεύγουν, κάνουν ένα δοκιμαστικό γύρο και παίρνουν τις θέσεις τους στην αφετηρία της πίστας. Ύστερα αρχίζουν να ανάβουν 5 κόκκινα φώτα, το ένα μετά το άλλο. Μόλις σβήσουν όλα μαζί, αρίζει το Grand Prix.'Όπως καταλαβαίνετε έμεινα έκπληκτος απο αυτά που διάβαζα!! Περίμενα περισσότερη σοβαρότητα απο μια αθλητική εφημερίδα και σαφώς γνώση του αντικειμένου και των εξελίξεων! Και καλά ο συντάκτης έχει μείνει 2 χρόνια πίσω, αλλά η εφημερίδα δεν περνάει απο έλεγχο πριν τυπωθεί; Κανείς δεν το πρόσεξε; Η μήπως κανείς δεν γνώριζε;
Εν τω μεταξύ ο τύπος (συντάκτης) μάλλον δεν γνωρίζει τους Raikkonen, Truli, και Panis διότι όταν αναφέρεται παρακάτω στο Grand Prix της Ισπανίας λέει μεταξύ άλλων;
'Στον αγώνα θα λάβουν μέρος όλα τα διάσημα ονόματα της Φόρμουλα όπως οι Μάικλ Σουμάχερ και Μπαρικέλο με τη Ferrari, Ράλφ Σουμάχερ και Μοντόγια με τη BMW, Κούλτχαρτ με την McLaren-Mercedes, Αλόνσο με τη Renault, Μπάτον με τη Honda κτλ.'Θυμίζω βεβαίως ότι τα Grand Prix είναι 18 φέτος
ότι οι ομάδες 10
και βαθμολογούνται 8 οδηγοί με 10,8,6,5,4,3,2,1Είναι γεγονός πάντως ότι ο Ελληνικός τύπος δεν είναι σε θέση να καλύψει την Formula 1. Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων οι Ελληνες δημοσιογράφοι δεν είναι σωστα ενημερωμένοι και καταρτισμένοι για αυτο το αθλημα.
Το αντιμετωπίζουν δε σαν ένα άθλημα που δεν έχει τηλεθέαση και οπαδούς.
Αυτη είναι βεβαίως η δικιά μου γνώμη! Περιμένω να διαβάσω τις δικιές σας! -
Το παρακάτω δημοσίευμα είναι απο την εφημερίδα 'METROSPORT' στις 8/5/2004 και αφορά στην Formoula 1.
'ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ...
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 περιλαμβάνει 17 αγώνες, στους οποίους μετέχουν 12 ομάδες με 2 οδηγούς στην κάθε ομάδα.
Οι βαθμοί που δίνονται στους 6 κορυφαίους οδηγούς σε κάθε Grand Prix είναι οι εξής;ΘΕΣΗ..............ΒΑΘΜΟΙ
1η.....................10
2η......................6
3η......................4
4η......................3
5η......................2
6η......................1Ο οδηγός που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους βαθμούς στο τέλος της σεζόν είναι ο μεγάλος νικητής.
Το κάθε Grand Prix (αγώνας) διαρκεί 3 ημέρες. Την Παρασκευή και το πρωί του Σαββάτου γίνονται δοκιμαστικά, στη διάρκεια των οποίων οι οδηγοί κάνουν πολλούς γύρους για να στρώσουν τις μηχανές τους. Το μεσημέρι του Σαββάτου γίνεται ο αγώνας κατάταξης, όπου καθορίζεται η θέση τους στην εκκίνηση βάση του χρόνου που θα κάνουν στον ταχύτερο γύρο του προκριματικού αγώνα. Ο αγώνας διεξάγεται Κυριακή. Τριάντα λεπτά πριν απο την εκκίνηση τα αυτοκίνητα φεύγουν, κάνουν ένα δοκιμαστικό γύρο και παίρνουν τις θέσεις τους στην αφετηρία της πίστας. Ύστερα αρχίζουν να ανάβουν 5 κόκκινα φώτα, το ένα μετά το άλλο. Μόλις σβήσουν όλα μαζί, αρίζει το Grand Prix.'Όπως καταλαβαίνετε έμεινα έκπληκτος απο αυτά που διάβαζα!! Περίμενα περισσότερη σοβαρότητα απο μια αθλητική εφημερίδα και σαφώς γνώση του αντικειμένου και των εξελίξεων! Και καλά ο συντάκτης έχει μείνει 2 χρόνια πίσω, αλλά η εφημερίδα δεν περνάει απο έλεγχο πριν τυπωθεί; Κανείς δεν το πρόσεξε; Η μήπως κανείς δεν γνώριζε;
Εν τω μεταξύ ο τύπος (συντάκτης) μάλλον δεν γνωρίζει τους Raikkonen, Truli, και Panis διότι όταν αναφέρεται παρακάτω στο Grand Prix της Ισπανίας λέει μεταξύ άλλων;
'Στον αγώνα θα λάβουν μέρος όλα τα διάσημα ονόματα της Φόρμουλα όπως οι Μάικλ Σουμάχερ και Μπαρικέλο με τη Ferrari, Ράλφ Σουμάχερ και Μοντόγια με τη BMW, Κούλτχαρτ με την McLaren-Mercedes, Αλόνσο με τη Renault, Μπάτον με τη Honda κτλ.'Θυμίζω βεβαίως ότι τα Grand Prix είναι 18 φέτος
ότι οι ομάδες 10
και βαθμολογούνται 8 οδηγοί με 10,8,6,5,4,3,2,1Είναι γεγονός πάντως ότι ο Ελληνικός τύπος δεν είναι σε θέση να καλύψει την Formula 1. Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων οι Ελληνες δημοσιογράφοι δεν είναι σωστα ενημερωμένοι και καταρτισμένοι για αυτο το αθλημα.
Το αντιμετωπίζουν δε σαν ένα άθλημα που δεν έχει τηλεθέαση και οπαδούς.
Αυτη είναι βεβαίως η δικιά μου γνώμη! Περιμένω να διαβάσω τις δικιές σας! -
Μην σου κανει εντυπωση, θα ειπαν αντε να κανουμε κ ενα αρθρακι για την F1, καποιον ασχετο με το θεμα θα 'χωσανε' κ ιδου το αποτελεσμα.
-
Οποιος ΔΕΝ θελει να διαβαζει για f1 ας παιρνει ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ... Μιλαμε γραφονται ΤΕΡΑΤΑ!!!
-
Όλα αυτά (κατά την άποψή μου) σημαίνουν πως η Φ1 δεν έχει τη δυναμική που νομίζουμε ή θα θέλαμε (οι περισσότεροι απο μας) στην Ελλάδα.
Κι αν τα βαλουμε τα πράγματα κάτω, θα δούμε ότι το παράλογο θα ήταν να την είχε αυτή τη δυναμική η χώρα μας.
Χωρίς καμία αγώνιστική παιδεία, χωρίς κανένα ενδιαφέρον από την Πολιτεία, χωρίς κανένα ιστορικό υπόβαθρο (τόσο σε επίπεδο γνωσεων & εκπαίδευσης, όσο και σε επίπεδο εφαρμογής & εγκαταστάσεων) και φυσικά χωρίς κανέναν αγωνιστικό εκπρόσωπο στο άθλημα (ούτε σε επίπεδο ομάδας, ούτε σε επίπεδο οδηγών), πως είναι δυνατόν να δημιουργηθεί (πόσο μάλλον να υπάρχει) τέτοια δυναμική;
Οι αξιέπαινες αλλά μεμονωμένες προσπάθειες μερίδας των ΜΜΕ ή κάποιων ιδιωτικών πρωτοβουλιών σε υποδέεστερες μορφές αγώνων πίστας, δυστυχώς δεν αρκούν ούτε για... σπίθα αισιοδοξίας.
Το χειρότερο όλων όμως είναι πως ακριβώς λόγω αυτής της μειωμένης δυναμικής, αλλά και της νομοτελειακά αιτιολογημένης έλλειψης ενδιαφέροντος από το ευρύ κοινό, είναι πολύ εύκολο για τους 'ειδικούς' (εντός & εκτός εισαγωγικών) να χειραγωγούν και να κατευθύνουν όχι μόνο τις εντυπώσεις αλλά και την κρίση των νεοφερμένων στο χώρο (και όσων εκ των παλαιότερων δεν έχουν την ικανότητα ή τη διάθεση/χρόνο να εμβαθύνουν σε όσα τους σερβίρει ο κάθε 'ειδικός' δεξιά & αρστερά).
Και οι 'ειδικοί' χειραγωγούν και κατευθύνουν ανάλογα φυσικά με τα δικά τους συμφέροντα (σε 1ο επίπεδο) αλλά και τις προσωπικές τους προτιμήσεις (σε 2ο επίπεδο). -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Το χειρότερο όλων όμως είναι πως ακριβώς λόγω αυτής της μειωμένης δυναμικής, αλλά και της νομοτελειακά αιτιολογημένης έλλειψης ενδιαφέροντος από το ευρύ κοινό, είναι πολύ εύκολο για τους 'ειδικούς' (εντός & εκτός εισαγωγικών) να χειραγωγούν και να κατευθύνουν όχι μόνο τις εντυπώσεις αλλά και την κρίση των νεοφερμένων στο χώρο (και όσων εκ των παλαιότερων δεν έχουν την ικανότητα ή τη διάθεση/χρόνο να εμβαθύνουν σε όσα τους σερβίρει ο κάθε 'ειδικός' δεξιά & αρστερά).
Και οι 'ειδικοί' χειραγωγούν και κατευθύνουν ανάλογα φυσικά με τα δικά τους συμφέροντα (σε 1ο επίπεδο) αλλά και τις προσωπικές τους προτιμήσεις (σε 2ο επίπεδο).Περι χειραγωγησης... αυτο γινεται παντου. Θα εχει πεσει φανταζομαι στα χερια σου το Autosport, ε; Αλλα δε νομιζω οτι αυτο γινεται και μαλιστα εκουσια στην Ελλαδα. Εκτος αν εχεις κατι συγκεκριμενο στο μυαλο σου.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Περι χειραγωγησης... αυτο γινεται παντου. Θα εχει πεσει φανταζομαι στα χερια σου το Autosport, ε; Αλλα δε νομιζω οτι αυτο γινεται και μαλιστα εκουσια στην Ελλαδα. Εκτος αν εχεις κατι συγκεκριμενο στο μυαλο σου.Έχω μερικά συγκεκριμένα στο μυαλό μου, αλλά ειλικρινά δεν θα ήθελα να τα παραθέσω δημόσια διότι φοβάμαι ότι θα καταλήξει σε μια ακόμα ατέρμονη συζήτηση. Κι αυτό διότι ούτε εγώ είμαι σε θέση να αποδείξω ότι (έγιναν) γίνονται εκούσια, αλλά ούτε και ο αντίλογος είναι σε θέση να αποδείξει πως (έγιναν) γίνονται ακούσια.
Χειραγώγηση σαφώς και γίνεται παντού, αλλά αυτό που εννοώ είναι πως σε χώρες όπως η Γερμανία, η Αγγλία, η Ιταλία, η Γαλλία, κλπ όπου ο μέσος φίλαθλος της Φ1 είναι μακραν πιο ενήμερος και γνώστης τόσο της επικαιρότητας όσο και της ιστορίας τος αθλήματος συγκριτικά με τον αντίστοιχο Έλληνα, η χειραγώγηση είναι δυσκολότερο να φέρει τα επιθυμητά (για αυτήν) αποτελέσματα. Ή για να το πω αλλιώς, οι εντυπώσεις επιχειρούνται να δημιουργηθούν έτσι κι αλλιώς σε όλες τις χώρες, αλλά όσο πιο 'ψαγμένοι' είναι οι φίλαθλοι τόσο δυσκολότερο είναι να καθοδηγηθούν μαζικά.
-
Πού μπορώ να γίνω συνδρομητής;
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πού μπορώ να γίνω συνδρομητής;Αν το θέλεις πολύ αυτή είναι η σελίδα της εφημερίδας: http://www.metrosport.gr/
Εναλλακτικά θα μπορούσατε να τους στείλετε ένα e-mail κ να τους τα πείτε ένα χεράκι... Ή ακόμα καλύτερα δεν τους δίνετε το link;;; Γέλιο θα έχει!
-
Αν έχουν συχνά τέτοια άρθρα μπορεί και να γίνω συνδρομητής!
Όλο βρέχει εδώ και με έχει πάρει από κάτω, οπότε μια τέτοια εφημερίδα την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα!
-
Ο χρήστης Dimitris_UK έγραψε:
Εναλλακτικά θα μπορούσατε να τους στείλετε ένα e-mail κ να τους τα πείτε ένα χεράκι... Ή ακόμα καλύτερα δεν τους δίνετε το link;;; Γέλιο θα έχει!Μήτσο ύστερα απο την πρόταση σου, τους έστειλα ένα e-mail!
Πάντως δεν περιμένω απάντηση... -
Γιατι οταν γράφουν οτι ο Schumi είναι ο Νο1 πιλότος όλων των εποχών είναι πιό σοβαρό?
-
Ο χρήστης SocratesDTC έγραψε:
Γιατι οταν γράφουν οτι ο Schumi είναι ο Νο1 πιλότος όλων των εποχών είναι πιό σοβαρό?Δεν λές πάλι καλά που τον ξέρουν!
-
Ο χρήστης teodor_v έγραψε:
Γιατι οταν γράφουν οτι ο Schumi είναι ο Νο1 πιλότος όλων των εποχών είναι πιό σοβαρό?
Δεν λές πάλι καλά που τον ξέρουν!
Χα! Γιατί, νομίζεις οτι οι περισσότεροι 'φίλοι' της F1 γνωρίζουν τίποτα παραπάνω από την Ferrari και τον MS?
Αν ρωτήσετε 9 στους 10 από αυτούς που κατεβαίνουν με κόκκινο καπελάκι (Deutche Vermoegesperatung) να σας ονομάσει εντός 10' ΕΝΑΝ οδηγό του προταθλήματος - πλην ΜΣ & ΡΜ, φυσικά και δεν θα μπορέσουν ν'απαντήσουν [Αν πέσετε σε βαριά περίπτωση, δεν θα ξέρουν ούτε τον ΡΜ]
Με τέτοιους φίλους...
Εγκυρότατη Εφημερίδα....