-
Τελικά αποφάσισα να μην αλλάξω το αγαπημένο μου astra g με το νέο και θα του αλλάξω τα αμορτισέρ γιατί δυστυχώς τα bilstein έχουν πέσει και δεν με κρατάνε όπως θέλω.
Θα ήθελα απο εσάς την γνώμη και την εμπειρία σας για αλλαγή αμορτισέρ. Αν δεν υπήρχε το οικονομικό θα έβαζα πάλι bilstein αλλά δυστυχώς θέλω κάτι ποιο οικονομικό. Να προτιμήσω ανακατασκευή τους ή καποια άλλη μάρκα?
Το αυτοκίνητο έχει τα δικά του ελατήρια και θέλω να μην είναι κόκκαλο (kayaba) αλλά και να κρατάνε σε ικανοποιητικό βαθμό χωρίς μεγάλη παραχώρηση στην άνεση.
Κάτι άκουσα τελευταία για de garbon και παλιότερα για monroe.
-
Τελικά αποφάσισα να μην αλλάξω το αγαπημένο μου astra g με το νέο και θα του αλλάξω τα αμορτισέρ γιατί δυστυχώς τα bilstein έχουν πέσει και δεν με κρατάνε όπως θέλω.
Θα ήθελα απο εσάς την γνώμη και την εμπειρία σας για αλλαγή αμορτισέρ. Αν δεν υπήρχε το οικονομικό θα έβαζα πάλι bilstein αλλά δυστυχώς θέλω κάτι ποιο οικονομικό. Να προτιμήσω ανακατασκευή τους ή καποια άλλη μάρκα?
Το αυτοκίνητο έχει τα δικά του ελατήρια και θέλω να μην είναι κόκκαλο (kayaba) αλλά και να κρατάνε σε ικανοποιητικό βαθμό χωρίς μεγάλη παραχώρηση στην άνεση.
Κάτι άκουσα τελευταία για de garbon και παλιότερα για monroe.
-
Τελικά αποφάσισα να μην αλλάξω το αγαπημένο μου astra g με το νέο και θα του αλλάξω τα αμορτισέρ γιατί δυστυχώς τα bilstein έχουν πέσει και δεν με κρατάνε όπως θέλω.
Θα ήθελα απο εσάς την γνώμη και την εμπειρία σας για αλλαγή αμορτισέρ. Αν δεν υπήρχε το οικονομικό θα έβαζα πάλι bilstein αλλά δυστυχώς θέλω κάτι ποιο οικονομικό. Να προτιμήσω ανακατασκευή τους ή καποια άλλη μάρκα?
Το αυτοκίνητο έχει τα δικά του ελατήρια και θέλω να μην είναι κόκκαλο (kayaba) αλλά και να κρατάνε σε ικανοποιητικό βαθμό χωρίς μεγάλη παραχώρηση στην άνεση.
Κάτι άκουσα τελευταία για de garbon και παλιότερα για monroe.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Τελικά αποφάσισα να μην αλλάξω το αγαπημένο μου astra g με το νέο και θα του αλλάξω τα αμορτισέρ γιατί δυστυχώς τα bilstein έχουν πέσει και δεν με κρατάνε όπως θέλω.Θα ήθελα απο εσάς την γνώμη και την εμπειρία σας για αλλαγή αμορτισέρ. Αν δεν υπήρχε το οικονομικό θα έβαζα πάλι bilstein αλλά δυστυχώς θέλω κάτι ποιο οικονομικό. Να προτιμήσω ανακατασκευή τους ή καποια άλλη μάρκα?
Το αυτοκίνητο έχει τα δικά του ελατήρια και θέλω να μην είναι κόκκαλο (kayaba) αλλά και να κρατάνε σε ικανοποιητικό βαθμό χωρίς μεγάλη παραχώρηση στην άνεση.
Κάτι άκουσα τελευταία για de garbon και παλιότερα για monroe.
η απορια μου ειναι η εξης.....αφου δεν σε κρατανε οπως λες πλεον τοτε τι ειναι αυτο που θα βαλεις ωστε να σε ικανοποιει το κρατημα του και να ειναι ταυτοχρονα και οικονομικο;;
νομιζω οτι οτιδηποτε οικονομικοτερο επιλεξεις θα ειναι και ταυτοχρονα μικροτερης αποδοσης τουλαχιστον σε κρατηματα απο οτι τα bilstein τα οποια πιστευω οτι ειναι μια πολυ καλη λυση για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
σημ. φανταζομαι εχεις τα κιτρινα bilstein και οχι τα μαυρα τα οποια ειναι μια απο τα ιδια με τα μαμα και δεν αξιζει να τα συζηταμε.
τελος θα επισημανω οτι ο τομεας φρενα-αναρτησεις-ελαστικα ειναι ισως ο πιο κρισιμος για την ασφαλεια μας και δεν ειναι σωστο να κανουμε εκπτωσεις αλλα μονο βελτιωσεις και να επιλεγουμε το καλύτερο που μπορουμε και οχι το οικονομικοτερο ενω [και δεν αναφερομαι σε εσενα] πολλοι βαζουν το χ-ψ ηχοσυστημα πληρωνοντας αδρα για να αποσπουν την προσοχη των αλλων στο περασμα τους και δεν ασχολουνται οσο θα επρεπε με πιο σοβαρα θεματα οπως η ενεργητικη ασφαλεια του αυτοκινητου τους
-
SACHS Superturing για άνεση ... και ταξίδια (χωρίς χαμήλωμα!)
SACHS Advantage για άνεση με σπορ χαρακτηριστικά και χαμήλωμα έως 2 εκατοστά ...
SACHS Performance για χαμήλωμα έως 3 με 3,5 εκατοστά ... Προσφέρονται σε Κιτ με ελατήρια EIBACH και τιμή περί τα 450euro τελική.
Μόνο τα αμορτισέρ κοστίζουν περίπου στα 340euro.Γερμανικά, δοκιμασμένα και απολύτως οικονομικά ...
Τα Advantage τα φοράει το Astra Sport ...
infos:
http://www.sachsracing.com/
http://www.zfsachs.deΑπό εκεί και πέρα αν θέλεις κάτι ποιο 'φτηνό' προτείνω Monroe Reflex (άνεση με σκεπτόμενα αμορτισέρ ) , Bilstein μαύρα (κάτι από sport αλλά μαλακό), DeCarbon (ιδιαίτερα άνετα και καλά) ...
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
η απορια μου ειναι η εξης.....αφου δεν σε κρατανε οπως λες πλεον τοτε τι ειναι αυτο που θα βαλεις ωστε να σε ικανοποιει το κρατημα του και να ειναι ταυτοχρονα και οικονομικο;;
νομιζω οτι οτιδηποτε οικονομικοτερο επιλεξεις θα ειναι και ταυτοχρονα μικροτερης αποδοσης τουλαχιστον σε κρατηματα απο οτι τα bilstein τα οποια πιστευω οτι ειναι μια πολυ καλη λυση για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
Σίγουρα τα κιτρινα bilstein που έχω ήταν καταπληκτικά σε απόδοση και μεταμόρφωσαν στην κυριολεξία την συμπεριφορά την ασφάλεια αλλά και την ικανότητα του οδηγού. Τα άλλαξα όμως με το που αγόρασα το αυτοκίνητο και ύστερα απο πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα απο εθνική έως κατσάβραχα έχουν παραδώσει το πνέυμα. Σίγουρα με 95000 χλμ και πολλές ώρες εκτός δρόμου(!) θα έχουν χειρότερη απόδοση απο οποιαδήποτε άλλη επιλογή σε καινούργια.
Σχετικά με το θέμα ασφάλεια έχεις μεγάλο δίκιο αλλά δυστυχώς πρέπει να βάζουμε κάποιες προτεραιότητες αναγκαστικά σε κάθε μας επιλογή λόγω αυξημένων υποχρεώσεων.
-
Εγώ έβαλα τα DeCarbon στην Xsara και έχω να λέω... Άλλο αμάξι. Πολύ μικρές κλίσεις άριστη άνεση, άψογη απόσβεση κραδασμών ( ακόμα και τρύπες ) μηδενικός θόρυβος και πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά. Συγκρίνοντας με τα εργοστασιακά Boge ( της Sachs ουσιαστικά ) μέρα με νύχτα. Κάθε φορά που περνούσα από καπάκι υπονόμου έλεγα πάει θα σπάσει το αμάξι, κλίσεις κλίσεις κλίσεις και πολύ γρήγορα πέσαν σε απόδοση. Με λίγα λόγια απαράδεκτα.
Πρόβλημα με τα De Carbon δεν ξερω αν βγάζουν για Astra...
Ρώτα εδώ http://www.amorteam.gr -
Με αυτά που μου λές μου θυμίζεις την απόδοση των bilstein όταν ήταν καινούργια. Έχω ακούσει και απο άλλους εδώ καλά λόγια για τα de garbon. Σήμερα πήγα και ρώτησα έναν τύπο που πουλάει βελτιωτικά και μου είπε ότι de garbon, monroe, sachs είναι τα ίδια πράγματα χοντρικά και η απόδοση τους σαν καινούργια θα είναι ίδια με τα κίτρινα biltein μου!! Τί να πώ, με απογοήτευσε με αυτό που μου είπε.
-
Tα Bilstein είναι σαφώς πιο σκληρά από τα DeCarbon κατα την ταπεινή και προσωπική μου άποψη συν του οτι είναι και αρκετά ακριβότερα. Τουλάχιστον 100 ευρώ παραπάνω.
-
Απο τα Decarbon performance που έχω προσωπική εμπειρία σε 3-4 αυτοκίνητα (όχι σε Astra ) νομίζω ότι θα εκπλαγείς ευχάριστα , από την απόδοση τους (προσωπικά τα θεωρώ καλύτερα από τα Bilstein ) και από την τιμή τους.
Μάλιστα στο Υ που έχω Bilstein sprint μόλις οδήγησα άλλο Υ με Decarbon πήγα να βάλω τα κλάματα . Καλύτερη άνεση και μικρότερες κλίσεις και σημαντικά φθηνότερα !!!! -
Δυστυχώς δεν βγάζει για το astra decarbon performance! Μα είναι δυνατόν? Τόσες πωλήσεις έχει κάνει και του βγάζουν την απλή σειρά comfort! Καμία άλλη γνώμη?
-
Μηπως μια ανακατασκευη στο stissimo asseto θα ηταν καλυτερη απο ολα???
Γνώμες για αλλαγή αμορτισέρ σε Opel Astra G