-
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ ΤΟ 2010
ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ 27-28 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΑΧΑΙΟΣ 24-25 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ 29-30 ΜΑΙΟΥ
ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ 3-4 ΙΟΥΛΙΟΥ (Η ΤΟ ΦΙΛΙΠΠΟΣ)
ΔΕΘ 11-12 ΣΕΠΤ
ΚΡΗΤΗΣ 30-31 ΟΚΤ
ΠΑΛΛΑΔΙΟ 20-21 ΝΟΕΠιστευω οτι ειναι η πιο σωστη κατανομη αγωνων .
Γραψτε την γνωμη σας παρακαλω αντικειμενικα.ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.
-
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ ΤΟ 2010
ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ 27-28 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΑΧΑΙΟΣ 24-25 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ 29-30 ΜΑΙΟΥ
ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ 3-4 ΙΟΥΛΙΟΥ (Η ΤΟ ΦΙΛΙΠΠΟΣ)
ΔΕΘ 11-12 ΣΕΠΤ
ΚΡΗΤΗΣ 30-31 ΟΚΤ
ΠΑΛΛΑΔΙΟ 20-21 ΝΟΕΠιστευω οτι ειναι η πιο σωστη κατανομη αγωνων .
Γραψτε την γνωμη σας παρακαλω αντικειμενικα.ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.
-
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ ΤΟ 2010
ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ 27-28 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΑΧΑΙΟΣ 24-25 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ 29-30 ΜΑΙΟΥ
ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ 3-4 ΙΟΥΛΙΟΥ (Η ΤΟ ΦΙΛΙΠΠΟΣ)
ΔΕΘ 11-12 ΣΕΠΤ
ΚΡΗΤΗΣ 30-31 ΟΚΤ
ΠΑΛΛΑΔΙΟ 20-21 ΝΟΕΠιστευω οτι ειναι η πιο σωστη κατανομη αγωνων .
Γραψτε την γνωμη σας παρακαλω αντικειμενικα.ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.
-
Γιατί Ηπειρωτικό ή Φίλιππος και όχι και ηπειρωτικό και φίλιππος?
8 αγώνες μια χαρά. -
ΣΩΣΤΟ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΩΤΕΙΝΩ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΧΑΙΟΣ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ
ΦΙΛΙΚΑ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Σ. -
Ο χρήστης WaGoN R έγραψε:
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ ΤΟ 2010ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ 27-28 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΑΧΑΙΟΣ 24-25 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ 29-30 ΜΑΙΟΥ
ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ 3-4 ΙΟΥΛΙΟΥ (Η ΤΟ ΦΙΛΙΠΠΟΣ)
ΔΕΘ 11-12 ΣΕΠΤ
ΚΡΗΤΗΣ 30-31 ΟΚΤ
ΠΑΛΛΑΔΙΟ 20-21 ΝΟΕΠιστευω οτι ειναι η πιο σωστη κατανομη αγωνων .
Γραψτε την γνωμη σας παρακαλω αντικειμενικα.Αν όλα αυτά είναι κανονικά ράλλυ που θα μετράνε όλα σε ένα θεσμό (έστω και αν μετράνε οι 6 τερματισμοί) τότε το πρόγραμμα αυτό είναι **ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ **γιατί δε λαμβάνει καθόλου υπόψη τις υπάρχουσες οικονομικές συγκυρίες και συνεχίζει τις ουτοπικές αντιλήψεις που έχουν διαλύσει τους αγώνες. Αν μόνο οι 2-3 από αυτούς τους αγώνες είναι ράλλυ και οι υπόλοιποι μίνι ράλλυ ή ρόντε και μετράνε μόνο 5 (ΜΑΧΙΜUM) αγώνες τότε το πράγμα αλλάζει.
Ένα πρόγραμμα με 7 ράλλυ αυτή τη στιγμή είναι ζήτημα να μπορούν να το ακολουθήσουν 3-4 οδηγοί. Κάτι τέτοιο δεν είναι θεσμός αλλά ιδιωτική συνάντηση η οποία ΔΙΩΧΝΕΙ προς τα σπριντ τον υπόλοιπο κόσμο. Και όταν αυτή τη στιγμή κάνουμε αγώνα στη Λαμία με 34 αυτοκίνητα και στην Πάτρα με 50 (δε βάζω τα ιστορικά) και από του χρόνου μειώνεται κι άλλο ο αριθμός των συμμετοχών λόγω HANS, τότε καλό είναι να βλέπουμε πραγματικές λύσεις και όχι τι ΘΑ θέλαμε να ισχύει.
Παρακαλώ ξαναδείτε την περσινή πρόταση του APR. Μπορεί κάποιοι να τη θεώρησαν γελοία, αλλά ίσως είναι η μόνη πραγματική αυτή τη στιγμή.Υ.Γ. Πέρα από αυτά, Λαμία 27 Μαρτίου;;; Μια φορά είχε γίνει παλιότερα, και έχω ακόμα τις φωτό με τη Λάντσια του Αθανασίου μέσα στα χιόνια.
-
Ο χρήστης yugo έγραψε:
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ ΤΟ 2010
ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ 27-28 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΑΧΑΙΟΣ 24-25 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ 29-30 ΜΑΙΟΥ
ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ 3-4 ΙΟΥΛΙΟΥ (Η ΤΟ ΦΙΛΙΠΠΟΣ)
ΔΕΘ 11-12 ΣΕΠΤ
ΚΡΗΤΗΣ 30-31 ΟΚΤ
ΠΑΛΛΑΔΙΟ 20-21 ΝΟΕΠιστευω οτι ειναι η πιο σωστη κατανομη αγωνων .
Γραψτε την γνωμη σας παρακαλω αντικειμενικα.Αν όλα αυτά είναι κανονικά ράλλυ που θα μετράνε όλα σε ένα θεσμό (έστω και αν μετράνε οι 6 τερματισμοί) τότε το πρόγραμμα αυτό είναι **ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ **γιατί δε λαμβάνει καθόλου τις υπάρχουσες οικονομικές συγκυρίες και συνεχίζει τις ουτοπικές αντιλήψεις που έχουν διαλύσει τους αγώνες. Αν μόνο οι 2-3 από αυτούς τους αγώνες είναι ράλλυ και οι υπόλοιποι μίνι ράλλυ ή ρόντε και μετράνε μόνο 5 (ΜΑΧΙΜUM) αγώνες τότε το πράγμα αλλάζει.
Ένα πρόγραμμα με 7 ράλλυ αυτή τη στιγμή είναι ζήτημα να μπορούν να το ακολουθήσουν 3-4 οδηγοί. Κάτι τέτοιο δεν είναι θεσμός αλλά ιδιωτική συνάντηση η οποία ΔΙΩΧΝΕΙ προς τα σπριντ τον υπόλοιπο κόσμο. Και όταν αυτή τη στιγμή κάνουμε αγώνα στη Λαμία με 34 αυτοκίνητα και στην Πάτρα με 50 (δε βάζω τα ιστορικά) και από του χρόνου μειώνεται κι άλλο ο αριθμός των συμμετοχών λόγω HANS, τότε καλό είναι να βλέπουμε πραγματικές λύσεις και όχι τι ΘΑ θέλαμε να ισχύει.
Παρακαλώ ξαναδείτε την περσινή πρόταση του APR. Μπορεί κάποιοι να τη θεώρησαν γελοία, αλλά ίσως είναι η μόνη πραγματική αυτή τη στιγμή.Εγω συμφωνω με την προταση φιλε μου.
Τωρα για την κακια χρονια και την κακομοιρια ,πιστευω οτι πρεπει να σκεφτομαστε θετικα.
Αναπτυξη αγωνων σε ολη την περιφερεια.
Στερεα ελλαδα ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ
Ηπειρο ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ
Πελλοπονησος ΑΧΑΙΟΣ
Θεσσαλια ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ
Μακεδονια ΔΕΘ
Κρητη ΚΡΗΤΗΣ
Αττικη ΠΑΛΛΑΔΙΟ -
Να κάνουμε και έναν στήν Κύπρο και με όσα περισέψουν έναν στήν Αυστραλία για τους εκεί ομογενείς.
-
Ο χρήστης dimosR έγραψε:
Να κάνουμε και έναν στήν Κύπρο και με όσα περισέψουν έναν στήν Αυστραλία για τους εκεί ομογενείς.Νομίζω ότι αυτό το σχόλιο τα λέει όλα...
Αυτό που ίσως δεν έχω καταλάβει είναι το εξής: το ζήτημα είναι να μοιράζονται αγώνες σε περιοχές και σε λέσχες ή να υπάρχει ένας ΘΕΣΜΟΣ που να ΜΠΟΡΕΙ να τον ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΠΛΕΙΑΔΑ ΟΔΗΓΩΝ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΚΛΑΣΕΙΣ ώστε να υπάρχει συναγωνισμός, βελτίωση κ.λπ.;;; Αν ισχύει το πρώτο, τότε η προτεινόμενη προκήρυξη είναι καταπληκτική (εώς ότου χρεοκοπήσουν κάποιες λέσχες λόγω έλλειψης συμμετοχών). Αν ισχύει το δεύτερο τότε αυτή η προκήρυξη είναι εξίσου απαράδεκτη με τη φετινή, αν όχι περισσότερο.
Υ.Γ. Σας παρακαλώ πριν κάνετε προτάσεις να παίρνετε ένα χαρτί και ένα μολύβι (ή έστω ένα exceloφυλλο) και να βάζετε κάτω τα κόστη από παράβολα, λάστιχα, βενζίνες, διπλά σαββατοκύριακα για δοκιμές, ξενοδοχεία, συντήρηση αυτοκινήτου, κόστη μηχανικών κ.λπ. Θα δείτε ότι η μία πρόταση από την άλλη μπορεί να απέχει ετησίως όσο ένα ολόκληρο ετήσιο εισόδημα ενός μέσου έλληνα.
-
Ο χρήστης yugo έγραψε:
Να κάνουμε και έναν στήν Κύπρο και με όσα περισέψουν έναν στήν Αυστραλία για τους εκεί ομογενείς.
Νομίζω ότι αυτό το σχόλιο τα λέει όλα...
Αυτό που ίσως δεν έχω καταλάβει είναι το εξής: το ζήτημα είναι να μοιράζονται αγώνες σε περιοχές και σε λέσχες ή να υπάρχει ένας ΘΕΣΜΟΣ που να ΜΠΟΡΕΙ να τον ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΠΛΕΙΑΔΑ ΟΔΗΓΩΝ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΚΛΑΣΕΙΣ ώστε να υπάρχει συναγωνισμός, βελτίωση κ.λπ.;;; Αν ισχύει το πρώτο, τότε η προτεινόμενη προκήρυξη είναι καταπληκτική (εώς ότου χρεοκοπήσουν κάποιες λέσχες λόγω έλλειψης συμμετοχών). Αν ισχύει το δεύτερο τότε αυτή η προκήρυξη είναι εξίσου απαράδεκτη με τη φετινή, αν όχι περισσότερο.
Υ.Γ. Σας παρακαλώ πριν κάνετε προτάσεις να παίρνετε ένα χαρτί και ένα μολύβι (ή έστω ένα exceloφυλλο) και να βάζετε κάτω τα κόστη από παράβολα, λάστιχα, βενζίνες, διπλά σαββατοκύριακα για δοκιμές, ξενοδοχεία, συντήρηση αυτοκινήτου, κόστη μηχανικών κ.λπ. Θα δείτε ότι η μία πρόταση από την άλλη μπορεί να απέχει ετησίως όσο ένα ολόκληρο ετήσιο εισόδημα ενός μέσου έλληνα.
+1000
-
Παιδια ειναι προταση για ΠΑΝΕΛΗΝΙΟ κυπελλο ασφαλτου.
-
Το έχεις πληρώσει ποτέ ;
-
Ακόμα δεν το είδαμε , 'Κύπελλο Ασφάλτου 2010' το βαφτίσαμε !!!!!!!!
Και όχι μόνο , βάλαμε και Αγώνες !!!!!!!!!!!!!!
Και όχι μόνο , βάλαμε και ημερομηνίες !!!!!!!!!!!!!!!!
Και όχι μόνο , άρχισαν και τα 'όργανα' (πόσοι αγώνες θα μετρήσουν κλπ ..........)Τα τσιγκάκια θέλετε απο τώρα να έχουν γραμμένα τα ονόματα κάποιων ???
Αποστόλης.
Υ.Γ. Το ρωτάω , γιατι θα πρέπει να χαράξω τα ονόματα στα κύπελλα του ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΥ που ΔΕΝ είναι δυνατόν να γίνει για το 2010.
-
Και πια αρχη θα τα προκυρηξει ολα αυτα οπως φυσικα και τους αλλους αγωνες;; Μην ξεχναμαι υπαρχει και αυτη η εκκρεμοτητα οπως και η περιπτωση να καταληξουμε απο ενα σπορ που το κεφαλι βρωμαει σε ενα σπορ ΑΚΕΦΑΛΟ..
-
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
Να κάνουμε και έναν στήν Κύπρο και με όσα περισέψουν έναν στήν Αυστραλία για τους εκεί ομογενείς.
Νομίζω ότι αυτό το σχόλιο τα λέει όλα...
Αυτό που ίσως δεν έχω καταλάβει είναι το εξής: το ζήτημα είναι να μοιράζονται αγώνες σε περιοχές και σε λέσχες ή να υπάρχει ένας ΘΕΣΜΟΣ που να ΜΠΟΡΕΙ να τον ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΠΛΕΙΑΔΑ ΟΔΗΓΩΝ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΚΛΑΣΕΙΣ ώστε να υπάρχει συναγωνισμός, βελτίωση κ.λπ.;;; Αν ισχύει το πρώτο, τότε η προτεινόμενη προκήρυξη είναι καταπληκτική (εώς ότου χρεοκοπήσουν κάποιες λέσχες λόγω έλλειψης συμμετοχών). Αν ισχύει το δεύτερο τότε αυτή η προκήρυξη είναι εξίσου απαράδεκτη με τη φετινή, αν όχι περισσότερο.
Υ.Γ. Σας παρακαλώ πριν κάνετε προτάσεις να παίρνετε ένα χαρτί και ένα μολύβι (ή έστω ένα exceloφυλλο) και να βάζετε κάτω τα κόστη από παράβολα, λάστιχα, βενζίνες, διπλά σαββατοκύριακα για δοκιμές, ξενοδοχεία, συντήρηση αυτοκινήτου, κόστη μηχανικών κ.λπ. Θα δείτε ότι η μία πρόταση από την άλλη μπορεί να απέχει ετησίως όσο ένα ολόκληρο ετήσιο εισόδημα ενός μέσου έλληνα.
+1000
+10000, λογικό θα ήταν πχ. 6 αγώνες να μετράνε οι 4, 2 στην Αττική για ευνόητους λόγους..., 1 Βόρεια-Θεσσαλονίκη-Βέρροια, 1 Θεσσαλία, 1 Κρήτη, 1 Πελοπόννησο, ευχαριστημένοι όλοι?
-
Ο χρήστης spir60s έγραψε:
Και πια αρχη θα τα προκυρηξει ολα αυτα οπως φυσικα και τους αλλους αγωνες;; Μην ξεχναμαι υπαρχει και αυτη η εκκρεμοτητα οπως και η περιπτωση να καταληξουμε απο ενα σπορ που το κεφαλι βρωμαει σε ενα σπορ ΑΚΕΦΑΛΟ..Η σήμερα υπάρχουσα αρχή , είναι αυτή που θα κάνει ότι έκανε μέχρι τώρα.
Εκκρεμότητα ή κενό δεν υπάρχει.
Η όποια Ομοσπονδία (εάν αυτό εννοείς) θα έχει να κάνει απο 2011 και μετά ............ -
Ο χρήστης ΣΠΥΡΟ έγραψε:
Να κάνουμε και έναν στήν Κύπρο και με όσα περισέψουν έναν στήν Αυστραλία για τους εκεί ομογενείς.
Νομίζω ότι αυτό το σχόλιο τα λέει όλα...
Αυτό που ίσως δεν έχω καταλάβει είναι το εξής: το ζήτημα είναι να μοιράζονται αγώνες σε περιοχές και σε λέσχες ή να υπάρχει ένας ΘΕΣΜΟΣ που να ΜΠΟΡΕΙ να τον ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΠΛΕΙΑΔΑ ΟΔΗΓΩΝ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΚΛΑΣΕΙΣ ώστε να υπάρχει συναγωνισμός, βελτίωση κ.λπ.;;; Αν ισχύει το πρώτο, τότε η προτεινόμενη προκήρυξη είναι καταπληκτική (εώς ότου χρεοκοπήσουν κάποιες λέσχες λόγω έλλειψης συμμετοχών). Αν ισχύει το δεύτερο τότε αυτή η προκήρυξη είναι εξίσου απαράδεκτη με τη φετινή, αν όχι περισσότερο.
Υ.Γ. Σας παρακαλώ πριν κάνετε προτάσεις να παίρνετε ένα χαρτί και ένα μολύβι (ή έστω ένα exceloφυλλο) και να βάζετε κάτω τα κόστη από παράβολα, λάστιχα, βενζίνες, διπλά σαββατοκύριακα για δοκιμές, ξενοδοχεία, συντήρηση αυτοκινήτου, κόστη μηχανικών κ.λπ. Θα δείτε ότι η μία πρόταση από την άλλη μπορεί να απέχει ετησίως όσο ένα ολόκληρο ετήσιο εισόδημα ενός μέσου έλληνα.
+1000
+10000, λογικό θα ήταν πχ. 6 αγώνες να μετράνε οι 4, 2 στην Αττική για ευνόητους λόγους..., 1 Βόρεια-Θεσσαλονίκη-Βέρροια, 1 Θεσσαλία, 1 Κρήτη, 1 Πελοπόννησο, ευχαριστημένοι όλοι?
Ειναι μια αρκετα καλη προταση αφου ο αποστολης λεει ηπειρωτικο οχι για το2010.
Τωρα για βενζινες,ξενοδοχεια κλπ οποιος κανει ΡΑΛΛΥ ξερει οτι ειναι ενα ακριβο σπορ.
Συζητωντας κοσμια θα βρουμε την πιο σωστη λυση και ασε καποιους να ειρωνευοντε και να κανουν αγωνες στην αυστραλια η στην πλατεια της γειτονιας τους που την ξερουν καλα. -
Ο χρήστης WaGoN R έγραψε:
ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.
Οταν γίνεις ΠΛΗΡΩΤΗΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ θα το φτιάξεις καλύτερα
Αυτά διαβάζουν οι Illuminati της Μεσογείων ..
-
Ο χρήστης dimosR έγραψε:
ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.
Οταν γίνεις ΠΛΗΡΩΤΗΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ θα το φτιάξεις καλύτερα
Αυτά διαβάζουν οι Illuminati της Μεσογείων ..
όχι πως ξέρω ποιός είναι ο 'WaGoN R' , αλλα ρε 'dimosR', ούτε και εσένα έχω καταλάβει η σκούφια σου απο πού κρατεί !!!!!!
Άρα μπορεί να είσαι ή όχι ΠΛΗΡΩΤΗΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ , μπορεί να είσαι ένας απο αυτούς που λές πως μας διαβάζουν.(που εδω που τα λέμε , καλά κάνουν και μας διαβάζουν).ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΓΡΑΨΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ 'ψευδονιμάκηδες' τις απόψεις σας με την ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΑΣ
Με το ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!Εάν θέλετε να έχουμε συζήτηση ΚΟΥ-ΚΟΥ-ΡΟΥ-ΚΟΥ, πείτε το , υπάρχουν και άλλα sites , το γ>>>>νο το 4ΤF μην το γ.....τε
Αποστόλης Νούσιας
Γιάννενα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΓΡΑΨΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ 'ψευδονιμάκηδες' τις απόψεις σας με την ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΑΣ
Με το ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!Εάν θέλετε να έχουμε συζήτηση ΚΟΥ-ΚΟΥ-ΡΟΥ-ΚΟΥ, πείτε το , υπάρχουν και άλλα sites , το γ>>>>νο το 4ΤF μην το γ.....τε
Αποστόλης Νούσιας
Γιάννενα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!φίλε Αποστόλη,
αφου κατάφεραν να σε βγάλουν απο τα ρούχα σου, παρόλο που είσαι απο τις πιό μετριοπαθείς και ευγενικές παρουσίες στο forum, σημαίνει ότι θα ακολουθήσει 'θερμός χειμώνας' με έντονη αντιπαράθεση απόψεων και θέσεων ...
επι του θέματος τώρα, εκθέτω σκέψεις και ερωτήματα :
Μιλάμε για ημερομηνίες. γεωγραφικές περιφέρειες, οργανωτές, κλπ, για το 2010.
Δεν θέσαμε το βασικό ερώτημα.Θέλουμε να προκηρυχθεί Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου ;
που σημαίνει ότι θα προκηρυχθεί παράλληλα και Πανελλήνιο Κύπελλο Χώματος και ξεχωριστό μικτό Πρωτάθλημα Ελλάδος ;Αυτό δηλαδή που γινόταν έως το 2008, που απο τους 7~8 αγώνες , μετρούσαν όλοι, στο πρωτάθλημα και στο χώμα και -1 στην άσφαλτο.
Μήπως θέλουμε το φετινό σύστημα ( με βελτιώσεις βέβαια ), όπου δεν υπάρχουν κύπελλα ασφάλτου και χώματος, αλλά μόνο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ( ιδιότυπα μικτό ) ;
Μέχρι τώρα, ένα γύρο πρίν απο την λήξη του πρωταθλήματος, στην πρώτη δεκάδα και στην (Ν-Α-R-E) και στην F-2 (Ν-Α-R-E), φιγουράρουν ανάμικτα πληρώματα, δηλαδή στην πρώτη κατηγορία συνυπάρχουν Βωβός, Νιώρας, Παναγιωτόπουλος, Παπαδημητρίου με τους Παπαχριστόπουλο, Μίχο, Γεροδήμο, Καλούδη και στην F-2 οι Γεροδήμος, Χαλάτσης, Ζάχος με τους Γκάλλο, Καβαλαράκη, Πάζης, κλπ.
Η ΕΘΕΑ θεωρεί πετυχημένη την φετινή προκήρυξη (λαμβανομένης υπ όψιν της οικονομικής ασφυξίας) και κυρίως επειδή ' γέμισαν ' οι κλάσεις, έστω και με τρόπο που αδικούνται κάποιες συμμετοχές.
Η άποψή μου είναι ότι τα ξεχωριστά κύπελλα χώματος και ασφάλτου, αποδυναμώνουν τους αγωνιζόμενους, το ενδιαφέρον, τις λέσχες, τους χορηγούς, κλπ.
Βέβαια, πολύ σωστά θα ισχυρισθεί κάποιος, πως είναι δύσκολο και πολυδάπανο να ετοιμασθεί ένα αυτοκίνητο και για τις 2 επιφάνειες.
Ενα ισχυρό πρωτάθλημα με λίγους προκηρυχθέντες αγώνες και με ακόμη λιγότερους προσμετρούμενους (έως 5), δεν θα αφανίσει οικονομικά ούτε τους αγωνιζόμενους ούτε τις λέσχες των 33 και 40 συμμετοχών...
Πρόταση. Συνιδιοργάνωση αγώνων Πρωταθλήματος απο κοινού.
Δηλαδή, Κόρινθος, Πάτρα, Πύργος, ένας αγώνας φιέστα, (σαν να λέμε Πελοποννησιακός πόλεμος !!!), με 150 χλμ. ειδικών διαδρομών τουλάχιστον, καλλιτεχνικά δρώμενα, συνεντεύξεις, κληρώσεις, κίνητρα, κλπ.
Βόλος, Λαμία, άλλος ένας.
Ιωάννινα, Βέροια, Θεσσαλονίκη, επίσης.
Ολη η Κρήτη, το ιδιο, κλπ. κλπ.Τώρα, επειδή καμία σχεδόν λέσχη δεν είναι αυτάρκης σε ανθρώπινο δυναμικό, αναγκάζεται η μία λέσχη και δανείζεται στελέχη απο την άλλη, με κόστη μεγάλα που δυστυχώς μετακυλίονται με τον άλφα ή βήτα τρόπο στους αγωνιζομένους...
Πόσοι άραγε γνωρίζουν ότι η αποζημίωση των κριτών - στελεχών σε ένα αγώνα ράλλυ των 100 χλμ., φτάνει το 25 ~ 30 % των συνολικών εξόδων του αγώνα, την στιγμή που η ασφάλιση των αγωνιζομένων φτάνει στο 30 ~ 35 % ;
Βέβαια υπάρχουν πολλά προβλήματα για την εφαρμογή αυτής της πρότασης, όπως π.χ. τι θα κάνουμε με τόσους προέδρους, τοπικούς παραγοντίσκους, μικροσυμφέροντα, κ.α. ;
Γιαυτό τώρα που είναι η εποχή των ζυμώσεων και του προγραμματισμού του νέου προγράμματος 2010, η ΕΘΕΑ να τολμήσει να πάρει επώδυνες, για πολλούς αποφάσεις, χωρίς να κρατήσει τις αναγκαίες έως σήμερα 'ισορροπίες'.
ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΟΥ 2010