-
Σε δημόσιο δρόμο με μέτρια άσφαλτο η υποστροφή είναι το πρώτο που έρχεται για το Cee'd πάντως... τουλάχιστον αυτό έχω δει εγώ.
travelman απ'ότι έχω καταλάβει δεν ξετρελάθηκες τελικά με το mazda 2 σου ε; -
Μπορεί να λέω μπούρδα, αλλά ίσως επαναρυθμίσανε την ανάρτηση σε κάποια καινούρια παρτίδα. Επίσης άλλες ρυθμίσεις έχει φαντάζομαι το cee'd και άλλες το pro cee'd, επειδή μπορεί να παίξει μπέρδεμα εκεί.
Εν πάσει περιπτώσει, θα φανεί στο test drive και θα εκφέρω απόψη αμέσως εδώ μετά
+1 στο pro cee'd επειδή θα κάνω και ταξιδάκια απόδρασης
-3 στο Mazda2 γιατί έχει πίσω ταμπούρα -
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
...
-3 στο Mazda2 γιατί έχει πίσω ταμπούραΔηλαδή?
Τα πίσω φρένα ευθύνονται κατά κύριο λόγο για την ικανότητα φρεναρίσματος ενός αυτοκινήτου ή μήπως τα εμπρός?Και μια και βλέπω αρκετούς να δυσφορούν με τα φρένα του 2 (εγώ πάλι όχι)έχω να πω ,πως με 100€ βάζεις ένα σετ αξιοπρεπών τακακιών και κερδίζεις αρκετά σε αμεσότητα και αίσθηση σε φρενάρισμα.
Είναι γνωστό άλωστε ότι οι περισσότεροι κατασκευαστές χρησιμοποιούν οικολογικού χαρακτήρα αναλώσιμα ή αναλώσιμα πρώτης τοποθέτησης (βλ.ελαστικά) και δεν πρέπει να καταδικάζουμε ένα αυτοκίνητο από αυτά.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Σε δημόσιο δρόμο με μέτρια άσφαλτο η υποστροφή είναι το πρώτο που έρχεται για το Cee'd πάντως... τουλάχιστον αυτό έχω δει εγώ....Δλδ αν συνηθίζεις κανιβαλισμούς του τύπου να μπαίνεις οριακά με τιμονιά στη στροφή για να γλιστρήσεις με τα 4 και να διορθώσεις με λίγο ανάποδο κλπ, το Cee'd δεν κάνει γιατί απλά θα υποστρέψει και θα πρέπει να φρενάρεις...
Στους τεράστιους χώρους του Ελληνικού με την αρκετά καλή άσφαλτο όπου το δοκίμασα πάντως το έκανε άμα το ζητούσες, με μόνο φάουλ τις κλίσεις και τα μούτρα του άτυχου εκπροσώπου της κια. Σε στενό δημόσιο δρόμο βέβαια δεν ξέρω αν θα μπορείς να το κάνεις με την ίδια ευκολία...
Το Esp δεν επεμβαίνει ή δεν υπήρχε στα συγκεκριμένα?
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...
-3 στο Mazda2 γιατί έχει πίσω ταμπούραΔηλαδή?
Τα πίσω φρένα ευθύνονται κατά κύριο λόγο για την ικανότητα φρεναρίσματος ενός αυτοκινήτου ή μήπως τα εμπρός?Και μια και βλέπω αρκετούς να δυσφορούν με τα φρένα του 2 (εγώ πάλι όχι)έχω να πω ,πως με 100€ βάζεις ένα σετ αξιοπρεπών τακακιών και κερδίζεις αρκετά σε αμεσότητα και αίσθηση σε φρενάρισμα.
Είναι γνωστό άλωστε ότι οι περισσότεροι κατασκευαστές χρησιμοποιούν οικολογικού χαρακτήρα αναλώσιμα ή αναλώσιμα πρώτης τοποθέτησης (βλ.ελαστικά) και δεν πρέπει να καταδικάζουμε ένα αυτοκίνητο από αυτά.
Δεν διαφωνώ σε αυτά που λές, απλά είναι δικό μου βίτσιο, για να μην παρεξηγούμαι
Από όσο έχω δει το Mazda2 έχει πολύ καλό φρενάρισμα με λογικό βάρος επιβατών.
Εδώ -> http://www.youtube.com/watch?v=-LKZoesnSsU -
Καταρχάς να πω πως για μένα αυτά τα 2 αυτοκίνητα δεν συγκρίνονται. Και κατά την ταπεινή μου άποψη είναι λάθος να συγκρίνεις αυτοκίνητα μόνο με βάση την τιμή. Πρώτα πρέπει να ιεραρχήσεις τις ανάγκες και μετά να πεις ΟΚ έχω ένα χ ποσό τι αγοράζω ?? Τώρα για τα ταμπούρα πίσω είναι αναχρονισμός αλλά δεν νομίζω πως υπάρχει θέμα επί της ουσίας. Για να πω την αλήθεια βάζω στοίχημα πως αν δεν σου το πουν δεν το καταλαβαίνεις καθόλου ... Τέλος αν έπρεπε ντε και καλα να αγοράσω ένα από τα 2 θα διάλεγα το 2 μόνο και μόνο γιατί είναι πιο σπορ .Το πολύ πολύ να έβαζα στην σούμα και 300 ευρώ για αξιοπρεπή λάστιχα αν τελικά είναι τόσο χάλια αυτά που έχει.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Σε δημόσιο δρόμο με μέτρια άσφαλτο η υποστροφή είναι το πρώτο που έρχεται για το Cee'd πάντως... τουλάχιστον αυτό έχω δει εγώ.
travelman απ'ότι έχω καταλάβει δεν ξετρελάθηκες τελικά με το mazda 2 σου ε;Κάνω γύρω στο 20-30% των μετακίνησεων μου με αυτό και είναι αρκετό ώστε με απογοητεύει κάθε φορά που μπαίνω σε αυτο.
Το 2 λένε πολλοί πως μεταμορφώνεται με την αλλαγή ελαστικών. Πέρα από το ότι θεωρώ τελείως ηλίθιο να βάζεις σε ένα όχημα εξαρχής λάστιχο που ο ίδιος ξέρεις ότι είναι κακό όσο φτηνό και αν είναι, προσωπικά πιστεύω πως με την αλλαγή η βελτίωση σε πρόσφυση και άνεση θα είναι πολύ μικρή αν όχι ανύπαρκτη. Και ενώ θα πει εύκολα κανείς γιατί δεν βάζεις μαλακότερες αναρτήσεις δεν είναι τόσο απλό γιατί δεν ξέρω κανέναν σε οποιοδήποτε όχημα που να έβαλε μαλακότερες αναρτήσεις ώστε να μου πει εντυπώσεις και επιπλέον ήδη γέρνει πολύ και νιώθεις την ανάρτηση να τερματίζει
Για το θέμα του φρεναρίσματος δεν πιστεύω ότι βελτίωση του συστήματος πέδησης θα έχει απότελέσματα καθώς υπάρχει πρόβλημα πρόσφυσης και όχι δύναμης πέδησης. Το μόνο που ίσως θα μπορούσε να φταίει θα ήταν ένα υπερευαίσθητο ABS αλλά βλέποντας τα σπιναρίσματα που κάνει με την ...κτηνώδη ροπή του το αποκλείω. Οπότε η γκρίνια για τα ταμπούρα είναι επειδή αφενός μεν το νιώθω σαν τσιγκουνιά εκ μέρους της μάζντα αφετέρου δε δεν μου αρέσει αισθητικά ο συνδυασμός τεράστιας ζάντας αλουμινίου με λάστιχο φλίδα και το ταμπούρο φάτσα κάρτα και πείτε με κάγκουρα, πουλμουριστή ή ότιδήποτε άλλο.
Για μένα η ομορφιά του οχήματος έρχεται σε άμεση συνάρτηση με τις τεχνολογικές του προδιαγραφές και για αυτό βρίσκω ένα ιμπρέζα πανέμορφο (από το δίλιτρο και πάνω γιατι στο 1.5 τζάμπα η τετράκίνηση και οι αναρτησάρες) και ένα Υ χάλι (τρόλ μόουντ φορ γρηγόρης όν )
-
Επιβεβαιώνω ότι το pro cee'd έχει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με αντιστρεπτική ράβδο, επίσης έχει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέφτες (μου έχει βγεί η μέση στο Lancia Y10) και ηλιοροφή (απλά μου αρέσει). Συμφωνώ με το σχόλιο του travelman για τα ταμπούρα.
Δεν συμφωνώ περί σύγκρισης αυτοκινήτων διαφορετικής κατηγορίας. Εκτός του ότι ένα αμάξι μπορεί να είναι στο κάτω όριο της μικρομεσαίας κατηγορίας και το άλλο στο πάνω όριο της supermini, είναι για μένα καθαρά θέμα πακέτου.
Εμένα οι ανάγκες μου καλύπτονται κατά πολύ από ένα μικρό αμάξι, τι υποτίθεται ότι πρέπει να πω στον αντιπρόσωπο της kia? Sorry, ωραίο πακέτο, εξαιρετικό value for money, αλλά μου δίνεις παραπάνω αμάξι από όσο χρειάζομαι.Θα υπήρχε πρόβλημα άν ήθελα χώρους και άνεση μεσαίας κατηγορίας και πέταγα και το mazda2 μέσα εντελώς τιμολογικά, αλλά δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ελπίζω να γίνομαι αντιληπτός.
-
Δεν νομίζω να τίθεται 'θέμα' εξηγήσεων ή απολογίας όταν πρόκειται για επιλογές του καθένα σύμφωνα με τις ανάγκες και τα γούστα του. (Προσωπικά έχω ... πιο extreme δίλημμα περι αγοράς νέου αυτοκινήτου!!!)
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
... Εμένα οι ανάγκες μου καλύπτονται κατά πολύ από ένα μικρό αμάξι, τι υποτίθεται ότι πρέπει να πω στον αντιπρόσωπο της kia? Sorry, ωραίο πακέτο, εξαιρετικό value for money, αλλά μου δίνεις παραπάνω αμάξι από όσο χρειάζομαι.Στη δική σου περιπτωση όχι, αλλά θα μπορούσε να είναι αποτρεπτική η διαφορά μεγέθους αν υπήρχε περίπτωση -ή ως υπενθύμιση- η ευκολία στο παρκαρισμα, ευρεση χώρου κλπ. Επίσης στις συγκεκριμένες δύο προτάσεις υπάρχουν και οι διαφορές στα ετήσια πάγια έξοδα που μπορεί να παίζουν κάποιο ρόλο στην επιλογή.
-
Νομίζω πως ο φίλος pico αποφάσισε ήδη οπότε καλοτάξιδο από μένα
Εγώ θα πω μόνο πως κανείς δεν σου δίνει κάτι παραπάνω τσάμπα ...
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Νομίζω πως ο φίλος pico αποφάσισε ήδη οπότε καλοτάξιδο από μέναΕγώ θα πω μόνο πως κανείς δεν σου δίνει κάτι παραπάνω τσάμπα ...
Ευχαριστώ πολύ jean29! Test drive πρώτα όμως στο pro cee'd και 2-3 ακόμα μοντέλα άλλων εταιρειών, λήψη προσφορών από αντιπροσωπείες και μετά αγορά!
-
Έκανα σήμερα test drive το kia pro cee'd, μου το άφησε για μισή ώρα μόνος μου ο μάστορας. Εσωτερικά εξαιρετικά ποιοτικό, στην θέση οδήγησης μου άρεσε πάρα πολύ αυτό το στήριγμα για το δεξί χέρι ανάμεσα στα καθίσματα, μου διαφεύγει η λέξη.
Οδηγικά πάσχισα να μάθω το φρένο, έχω που έχω παλιό αυτοκινήτο, έχω αφήσει και αέρα στα φρένα και βουλιάζω το πεντάλ για να επιβραδύνει. Στο pro cee'd απλά ακουμπάς το πόδι πάνω στο πεντάλ και όλα τα άλλα γίνονται μόνα τους.
Τα ρεπρίζ και η δύναμη του κινητήρα είναι άκρως ικανοποιητικά και εντυπωσιάστηκα με το κράτημα του αυτοκινήτου και ειδικά το πως τοποθετείται το πίσω μέρος στις στροφές. Τις φορές που μπήκα με πολλά σε κλειστές και λιγότερο κλειστές στροφές, η τροχία του αυτοκινήτου δεν άνοιγε επουδενί και το πίσω μέρος μετατοπίζοταν με τέτοιο τρόπο που καθώς ίσιονες το τιμόνι συνειδητοποιούσες ότι έιχες βγάλει ήδη την στροφηΈπειτα οδήγησα το ford fiesta sport το οποίο ήταν και λίγο ταλαιπωρημένο από τα πολλά test drive μάλλον, έκανε ένα γκρρρρρ.. από πίσω στις δεξιές στροφές, κάτι στα φρένα μάλλον.
Anyway το οδήγησα με τις 17άρες ζάντες. Το άκουγα που μου το λέγανε, αλλά διαπίστωσα και ο ίδιος πλέον ότι αντικειμενικά υποφέρουν στους ελληνικούς δρόμους.
Στις κλειστές στροφές, στα ξεκινήματα εξαιρετικά σπιρτόζικο και στην οδήγηση του είχα περισσότερη αυτοπεποίθηκη, γιατί σαν μέγεθος οχήματος ταιριάζει σε αυτό που έχω τώρα και ήταν πολύ εύκολο στο handling!
Βγήκα Ποσειδώνος με τον εκπρόσωπο και με τους αέρηδες σήμερα ήταν πολύ δύσκολο να κρατήσω ευθεία πορεία, διόρθωνα συνέχεια, δεν ήταν τόσο σταθερό δηλαδή στα 100-120km/h.
Οι επιδόσεις του ανάλογες με του pro cee'd με 1 κλικ παραπάνω, αλλά σαν ποιότητα εσωτερικού ήταν υποδεέστερο.
Επίσης κλασσικά τα πίσω ταμπούρα βγάζουν μάτι.. -
To ΚΙΑ δηλαδή σου άρεσε περισσότερο συνολικά;
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Έκανα σήμερα test drive το kia pro cee'd, μου το άφησε για μισή ώρα μόνος μου ο μάστορας. Εσωτερικά εξαιρετικά ποιοτικό, στην θέση οδήγησης μου άρεσε πάρα πολύ αυτό το στήριγμα για το δεξί χέρι ανάμεσα στα καθίσματα, μου διαφεύγει η λέξη.
...Υποβραχιόνιο ή 'τεμπέλης' ...
Όταν η KIA/Hyundai το δίνουν στάνταρ άλλοι ακόμα το χρεώνουν 150euro, άλλοι ακόμα δεν το έχουν ανακαλύψει και άλλοι δίνουν μαϊμουδιές (βλ. Peugeot 207GT 5θυρο) ...
Το υποβραχιόνιο για μένα αποτελεί βασικό εξοπλισμό αφού ένα χέρι να κρέμεται σε μποτιλιάρισμα ή σε ταξίδι δεν είναι ότι καλύτερο ...
Όταν είδα τα υποβραχιόνια που είχε το **5θυρο **207GT των 22500euro παραλίγο να το πάρω και να το πετάξω στο Σούνιο ... Μόνο υποβραχιόνια δεν είναι αυτά τα δύο αγγούρια που έχουν τα καθίσματα βιδωμένα επάνω ...
...
...
... -
Μετά από τόσα καντήλια που έχεις ρίξει απορώ γιατί το αγόρασες...Μαζοχιστής εκ πεποιθήσεως?
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Υπάρχει και το θέμα συχνότητα serice που οι περισσότεροι το ξεχνάνε.Επειδή το καλό πρέπει να λέγεται , στη Mazda ιμάντα χρονισμού αλλάζουν κάθε 160.000 χλμ στους βενζινοκινητήρες και 240.000 χλμ στους diesel (ή κάθε 10 χρόνια).
Αντιψυκτικό κάθε 10 χρόνια.
Ορίστε και το Link, είναι ελάχιστες οι εταιρείες που δείχνουν τα διαστήματα και δεν τα κρύβουν από την κοινή θέα.
http://www.mazda.gr/owning/maintenance/pdf/mazda2.pdfτο kia έχει καδένα...
-
Πάλι απόλυτος ο Στορμης. Εγώ δεν το βρίσκω καθόλου απαραίτητο το υποβραχιόνιο. Στο C4 δεν με βόλευε στις αλλαγές των ταχυτήτων όταν ήταν συρόμενο μπροστά ώστε να ακουμπά το χέρι.
Στο τωρινό δεν έχει και δεν μου λείπει. Α στην ΣΕΑΤ το χρεώνουν κανα 300αρι. -
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Υπάρχει και το θέμα συχνότητα serice που οι περισσότεροι το ξεχνάνε.
Επειδή το καλό πρέπει να λέγεται , στη Mazda ιμάντα χρονισμού αλλάζουν κάθε 160.000 χλμ στους βενζινοκινητήρες και 240.000 χλμ στους diesel (ή κάθε 10 χρόνια).
Αντιψυκτικό κάθε 10 χρόνια.
Ορίστε και το Link, είναι ελάχιστες οι εταιρείες που δείχνουν τα διαστήματα και δεν τα κρύβουν από την κοινή θέα.
http://www.mazda.gr/owning/maintenance/pdf/mazda2.pdfτο kia έχει καδένα...
Αν έχει σκοπό να φτάσει τα 160k χιλιόμετρα η να το κρατήσει πάνω από 10 χρονια έχει βάση ως πλεονέκτημα η καδένα (ίσως) αλλα δεν νομίζω ότι με τέτοια διαστήματα αλλαγής ο πρώτος ιδιοκτητης θα αλλάξει ποτε ιμάντα
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μετά από τόσα καντήλια που έχεις ρίξει απορώ γιατί το αγόρασες...Μαζοχιστής εκ πεποιθήσεως?Γιατί είχα πιστέψει (με διαφόρους τρόπους και από διάφορες 'πηγές' ) ότι έχει και διαθέτει αυτά που ζητώ ...
Τα έχουμε ξαναπεί. Μην ξαναλέμε τα ίδια... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Υπάρχει και το θέμα συχνότητα serice που οι περισσότεροι το ξεχνάνε.
Επειδή το καλό πρέπει να λέγεται , στη Mazda ιμάντα χρονισμού αλλάζουν κάθε 160.000 χλμ στους βενζινοκινητήρες και 240.000 χλμ στους diesel (ή κάθε 10 χρόνια).
Αντιψυκτικό κάθε 10 χρόνια.
Ορίστε και το Link, είναι ελάχιστες οι εταιρείες που δείχνουν τα διαστήματα και δεν τα κρύβουν από την κοινή θέα.
http://www.mazda.gr/owning/maintenance/pdf/mazda2.pdfτο kia έχει καδένα...
Αν έχει σκοπό να φτάσει τα 160k χιλιόμετρα η να το κρατήσει πάνω από 10 χρονια έχει βάση ως πλεονέκτημα η καδένα (ίσως) αλλα δεν νομίζω ότι με τέτοια διαστήματα αλλαγής ο πρώτος ιδιοκτητης θα αλλάξει ποτε ιμάντα
απλά το ανέφερα σαν αντιπαραβολή για το πλεονέκτημα συχνοτητας service της mazda
Mazda2 1.5 (103hp) vs Kia pro cee'd 1.4 (109hp)