-
και μια με τη Σκλαβούνου αν γίνεται...
-
Στον σύνδεσμο που ακολουθεί οι fan του καινούργιου πρωταθλητή μπορειτε να δείτε πως πέρασε τις προηγούμενες από τον αγώνα ημέρες.
Εμείς οι σλοτάδες(εκ του slot cars)έχουμε τον δικο μας άνθρωπο στο Abu Dhabihttp://www.slotforum.com/forums/index.php?showtopic=43430&hl=
-
Ο χρήστης alexis in greece έγραψε:
Στον σύνδεσμο που ακολουθεί οι fan του καινούργιου πρωταθλητή μπορειτε να δείτε πως πέρασε τις προηγούμενες από τον αγώνα ημέρες.
Εμείς οι σλοτάδες(εκ του slot cars)έχουμε τον δικο μας άνθρωπο στο Abu Dhabihttp://www.slotforum.com/forums/index.php?showtopic=43430&hl=
Τελικά τα πανάσχημα φετινά μονοθέσια σε κάτοψη είναι όμορφα
-
Ειδα καποια onboard και μπορω να πω οτι μου αρεσε η πιστα!!!
Abu Dhabi Grand Prix free practice session three
- BUTTON Brawn 1m40.625s
- HAMILTON McLaren 1m40.627s
- BARRICHELLO Brawn 1m40.907s
- BUEMI Toro Rosso 1m40.934s
- HEIDFELD BMW 1m41.241s
- KOVALAINEN McLaren 1m41.263s
- TRULLI Toyota 1m41.310s
- KUBICA BMW 1m41.322s
- SUTIL Force India 1m41.372s
- RAIKKONEN Ferrari 1m41.373s
- VETTEL Red Bull 1m41.403s
- ROSBERG Williams 1m41.478s
- KOBAYASHI Toyota 1m41.499s
- LIUZZI Force India 1m41.675s
- WEBBER Red Bull 1m41.682s
- ALONSO Renault 1m41.897s
- NAKAJIMA Williams 1m42.156s
- GROSJEAN Renault 1m42.213s
- FISICHELLA Ferrari 1m42.351s
- ALGUERSUARI Toro Rosso no time
Πολυ off the pace τα Ρενω (Ο Αλονσο δλδ)
Αλλα δεν πειραζει..ενας αγωνας εμεινε. -
Φοβερο το ξενοδοχειο. Αναρωτιεμαι αν ενοχλει τη θεα οσων ειναι μεσα αυτο το γυαλινο περιβλημα που εχει πανω του.
Ευχαριστουμε για τις φωτο, εισαι πολυ τυχερος! -
Αδειος πρεπει να ναι ο Λουης. Ε οχι και 6,6 δεκατα διαφορα...
Ακουσατε και το σχολιο του Τακη για οσους δεν γουσταρουν τα Τιλκεντρομς? Οκ, φοβερη η πιστα του Αμπου Νταμπι, μακαρι να δωσει και ωραιο αγωνα, αλλα ειναι τιποτα το ιδιαιτερο η Τουρκια, το Φουτζι (εν αντιθεσει με τη Σουζουκα) η το Μπαχρειν?
Το παλιο Χοκενχαιμ, η Μοντσα, το Σπα, το Σιλβερστοουν και η Σουζουκα ειναι ΟΙ πιστες! Αν λυσανε τοσο πολυ, ας χτισουν ρυακια και ξενοδοχεια και σε αυτες, αλλα δεν συγκρινονται σε χαραξη γι αυτο να μην τις πειραξουν. Επισης, ειδικα με το Σιλβερστον, εγω νιωθω σαν να παρακολουθω αγωνα αλλης εποχης. Οι εξοδοι με το γρασιδι, οι εξεδρες του κωλου, τα μικρα και ταπεινα γκαραζ, κτλ, κτλ... -
wtf, σε πιστα καρτ τρεχανε; Στροφες στροφες στροφες στροφες, ευθεια και παλι στροφες
Τι να κανω τα μπλε φωτιζομενα ξενοδοχεια και τα υπογεια pit exits αμα η πιστα ειναι μαπα;
Μ'αρεσει που ο τακης ελεγε 'καταμεστες κερκιδες' και μετα το πλανο εδειξε απο την κεντρικη κερκιδα οπου υπηρχαν αρκετες κενες θεσει (συν την απιστευτη ξενερωσια, λες και βλεπανε οπερα) -
Πέρα απ' τα προφανή που είδαμε στα quals, ένα σχόλιο για τη Ferrari είναι πως ό,τι δίνεις, παίρνεις. Όταν στην Ουγγαρία χάσαμε τον Massa απ' τη συνέχεια ενός πρωταθλήματος χωρίς δοκιμές εξέλιξης, κι αφού δεν επιλέξαμε κάποιον...ΚΟΜΠΡΑγιάσι ως αντικαταστάτη, κι αφού σταματήσαμε να χρηματοδοτούμε για το φετινό μονοθέσιο, κάτι που έκανε ακόμα και τον Raikkonen -για πρώτη φορά ίσως στην καριέρα του- να κριτικάρει αποφάσεις τις ομάδας, σήμερα ήμασταν πίσω απ' την Torro Rosso Ferrari.
Φαντάζομαι ότι αυτές ήταν οι σκέψεις του προέδρου Μοντετζέμολο όταν έβγαζε βιαστικά τα ακουστικά του μετά το πέρας του Q2 και του πρόωρου τέλους των δοκιμαστικών για τη Ferrari. Κάτι εκατομμύρια χαμένα, αυτά που χωρίζουν την τρίτη απ' την τέταρτη θέση, τα οποία πιθανότατα θα χαθούν αύριο, γιατί αποφασίστηκε πριν μερικούς μήνες η μη εξέλιξη του μονοθεσίου. Ό,τι δίνεις, παίρνεις. Και πιστεύω ότι θα παίρναμε και πολύ λιγότερα, αν ο Raikkonen δεν έκανε πραγματικά εντυπωσιακές εμφανίσεις.
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
wtf, σε πιστα καρτ τρεχανε; Στροφες στροφες στροφες στροφες, ευθεια και παλι στροφεςΤι να κανω τα μπλε φωτιζομενα ξενοδοχεια και τα υπογεια pit exits αμα η πιστα ειναι μαπα;
Μ'αρεσει που ο τακης ελεγε 'καταμεστες κερκιδες' και μετα το πλανο εδειξε απο την κεντρικη κερκιδα οπου υπηρχαν αρκετες κενες θεσει (συν την απιστευτη ξενερωσια, λες και βλεπανε οπερα)Οι 'τυχεροι' αυτου του κοσμου δυσκολευονται να καταλαβουν την διαφορα μεταξυ των ουρλιαχτων της Μπαλτσα με την τσιριδα ενος V8.
-
... θα έχει ενδιαφέρον το 1ο πιτ ...
ΥΓ ... Τσουκου τσούκου Κιμι
-
Ωραιο jifακι ειχε το λινκ
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Ρε τους κακομοίρηδες... Μου είχαν μούτρα και για πρωτάθλημα.
-
Ο χρήστης fn1m έγραψε:
Ρε τους κακομοίρηδες... Μου είχαν μούτρα και για πρωτάθλημα.
/οφτοπικ αλλά ...
για πες μας σε τι θέση τερμάτισε σε εκείνον τον αγώνα ο Λούης σου και με ποιο τρόπο τον ξεφτύλισε ο Φέττελ ... για πες μας.
βασιλιάς της βροχής my @ss.
-
.... ,... τελικά εάν κανεις quote η λιστα παραβλεψης δεν λειτουργεί ...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ρε τους κακομοίρηδες... Μου είχαν μούτρα και για πρωτάθλημα.
/οφτοπικ αλλά ...
για πες μας σε τι θέση τερμάτισε σε εκείνον τον αγώνα ο Λούης σου και με ποιο τρόπο τον ξεφτύλισε ο Φέττελ ... για πες μας.
βασιλιάς της βροχής my @ss.
Θες να σου πω σε τι θέση τερμάτισε στο πρωτάθλημα ή θα σε τσούξει;
.... ,... τελικά εάν κανεις quote η λιστα παραβλεψης δεν λειτουργεί ...
Λίστα παράβλεψης, ε; Μεγάλη μου τιμή!
-
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Πέρα απ' τα προφανή που είδαμε στα quals, ένα σχόλιο για τη Ferrari είναι πως ό,τι δίνεις, παίρνεις. Όταν στην Ουγγαρία χάσαμε τον Massa απ' τη συνέχεια ενός πρωταθλήματος χωρίς δοκιμές εξέλιξης, κι αφού δεν επιλέξαμε κάποιον...ΚΟΜΠΡΑγιάσι ως αντικαταστάτη, κι αφού σταματήσαμε να χρηματοδοτούμε για το φετινό μονοθέσιο, κάτι που έκανε ακόμα και τον Raikkonen -για πρώτη φορά ίσως στην καριέρα του- να κριτικάρει αποφάσεις τις ομάδας, σήμερα ήμασταν πίσω απ' την Torro Rosso Ferrari.Φαντάζομαι ότι αυτές ήταν οι σκέψεις του προέδρου Μοντετζέμολο όταν έβγαζε βιαστικά τα ακουστικά του μετά το πέρας του Q2 και του πρόωρου τέλους των δοκιμαστικών για τη Ferrari. Κάτι εκατομμύρια χαμένα, αυτά που χωρίζουν την τρίτη απ' την τέταρτη θέση, τα οποία πιθανότατα θα χαθούν αύριο, γιατί αποφασίστηκε πριν μερικούς μήνες η μη εξέλιξη του μονοθεσίου. Ό,τι δίνεις, παίρνεις. Και πιστεύω ότι θα παίρναμε και πολύ λιγότερα, αν ο Raikkonen δεν έκανε πραγματικά εντυπωσιακές εμφανίσεις.
Οι αποφάσεις της Ferrari ίσως της στερούν τη φετινή τρίτη θέση......αλλά μπορεί να την βοηθήσουν να κερδίσει το πρωτάθλημα του 2010.
Όταν μένεις με έναν οδηγό,σε μια φάση του πρωταθλήματος που η Βrawn σου έχει ξεφύγει 60 βαθμούς και εξακολουθεί να προηγείται στην εξέλιξη του μονοθεσίου της από σένα τουλάχιστον κατά ένα εξάμηνο,ενώ εσύ από την άλλη δεν μπορείς να βελτιώσεις δραματικά ένα μονοθέσιο που σχεδίασες εξαρχής να λειτουργεί με διαχύτη χωρίς οπές και πάντα με το βάρος του kers.....ενώ την ίδια χρονική στιγμή βλέπεις τη McLaren να δεινοπαθεί να προκριθεί στο Q2,είναι απόλυτα δικαιολογημένο να σβήσεις μονοκονδυλιά το 2009,παύοντας να επενδύεις σε αυτό και να συγκεντρώσεις όλες σου τις προσπάθειες στην επόμενη σεζόν.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
ενώ εσύ από την άλλη δεν μπορείς να βελτιώσεις δραματικά ένα μονοθέσιο που σχεδίασες εξαρχής να λειτουργεί με διαχύτη χωρίς οπές και πάντα με το βάρος του kers.....ενώ την ίδια χρονική στιγμή βλέπεις τη McLaren να δεινοπαθεί να προκριθεί στο Q2,είναι απόλυτα δικαιολογημένο να σβήσεις μονοκονδυλιά το 2009,παύοντας να επενδύεις σε αυτό και να συγκεντρώσεις όλες σου τις προσπάθειες στην επόμενη σεζόν.Από την άλλη, μόνο η McLaren από τις 'μεγάλες' ομάδες έκανε ένα επιτυχές (για τα μέτρα της χρονιάς) rebound. Η Ferrari συγκριτικά κατέληξε ο καρνάβαλος του πρωταθλήματος (και αν δεν ήταν το καθυστερημένο ξύπνημα του Kimi, βαθμολογικά θα ήταν ακόμα πιο τραγικά τα πράγματα), ενώ για τη BMW απλά δεν θα υπάρξει καν επόμενη σεζόν (βραβείο Potatohead της χρονιάς)...
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Από την άλλη, μόνο η McLaren από τις 'μεγάλες' ομάδες έκανε ένα επιτυχές (για τα μέτρα της χρονιάς) rebound. Η Ferrari συγκριτικά κατέληξε ο καρνάβαλος του πρωταθλήματος (και αν δεν ήταν το καθυστερημένο ξύπνημα του Kimi, βαθμολογικά θα ήταν ακόμα πιο τραγικά τα πράγματα), ενώ για τη BMW απλά δεν θα υπάρξει καν επόμενη σεζόν (βραβείο Potatohead της χρονιάς)...
Δεν διαφωνώ.Με δύο ενστάσεις.Το rebound της McLaren είναι τόσο εντυπωσιακό που μου φαντάζει αφύσικο.Η δε κατάληψη της τρίτη,τέταρτης ή πέμπτης θέσης για τη Ferrari μπορεί να σημαίνει κάτι για τους λογιστές του ομίλου,αλλά προσωπικά δεν με απασχολεί καθόλου ως οπαδό της ομάδας.Η κατάληψη της τρίτης θέσης ήταν βέβαιη δεδομένη αν δεν είχε τραυματιστεί ο Massa,ακόμα και αν ο Raikkonen συνέχιζε να κινείται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας και με δεδομένη τη διακοπή εξέλιξης του μονοθεσίου(το έχω πει χίλιες φορές ότι με Κομπαγιάσηδες,Μπουρδέδες,Φιζικέλες και λοιπούς συγγενείς βαθμούς δεν παίρνεις).
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Το rebound της McLaren είναι τόσο εντυπωσιακό που μου φαντάζει αφύσικο.Τι θέλει να πει ο ποιητής;
Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix-2009