Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2009 Formula 1 Grande Premio Petrobras do Brasil
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2009 Formula 1 Grande Premio Petrobras do Brasil
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 11 / 11
    Formula 1
    40
    216
    190
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gilles_27 last edited by

      Ο χρήστης sparticle έγραψε:
      [...] Δεν ξέρω όμως πόσοι πολυπρωταθλητές γενικότερα στα σπορ είναι fair play (ασυναίσθητα μου έρχεται στο νου ο Μαραντόνα!)

      Απο το χωρο της F1, αν και δεν ανταποκρίνεται ακριβώς στον όρο πολυπρωταθλητής, ένας τέτοιος ήταν και ο κύριος του avatar μου.

      Dio perdona... Gilles NO!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sparticle last edited by

        Συμφωνείς πιστεύω ότι αυτό δεν είναι τιμωρία, αυτό είναι 'Μιχαλάκη άμα το ξανακάνεις δεν θα σου πάρω παγωτό. Κακό παίδι!'

        Δηλαδή εσύ τι τιμωρία θα του έβαζες για να καταλάβω! Λιθοβολισμό ? Ή μήπως θα τον έτσουζε περισσότερο ένα δήθεν πρόστιμο ? Στην τελική ο άλλος το σήκωσε το κατσαρόλι.

        Εκτός κι αν αναρωτιέσαι αν θα τον τιμωρούσαν εάν του έβγαινε η στραβοτιμονιά και έπαιρνε και τον άλλον μαζί του.

        Απο το χωρο της F1, αν και δεν ανταποκρίνεται ακριβώς στον όρο πολυπρωταθλητής, ένας τέτοιος ήταν και ο κύριος του avatar μου.

        Dio perdona... Gilles NO!

        ...και ίσως γι' αυτό δε γεύτηκε ποτέ τη χαρά ενός πρωταθλήματος. Έμεινε όμως στις καρδιές μας πιο πολύ και από πολλούς πολλούς άλλους πολυπρωταθλητές...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zorz last edited by

          Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
          Απο το χωρο της F1, αν και δεν ανταποκρίνεται ακριβώς στον όρο πολυπρωταθλητής, ένας τέτοιος ήταν και ο κύριος του avatar μου.

          +respekt.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • U
            unicornf1 last edited by

            Ο χρήστης sparticle έγραψε:

            Συμφωνείς πιστεύω ότι αυτό δεν είναι τιμωρία, αυτό είναι 'Μιχαλάκη άμα το ξανακάνεις δεν θα σου πάρω παγωτό. Κακό παίδι!'

            Δηλαδή εσύ τι τιμωρία θα του έβαζες για να καταλάβω! Λιθοβολισμό ? Ή μήπως θα τον έτσουζε περισσότερο ένα δήθεν πρόστιμο ? Στην τελική ο άλλος το σήκωσε το κατσαρόλι.

            Εκτός κι αν αναρωτιέσαι αν θα τον τιμωρούσαν εάν του έβγαινε η στραβοτιμονιά και έπαιρνε και τον άλλον μαζί του.
            ...

            Αν ο άλλος κατέληγε να βλέπει τα ραδίκια ανάποδα τι θα λέγαμε σήμερον;
            Ένας επιπλέον μηδενισμός (αν όχι αποκλεισμός) για την επόμενη χρονιά θα ήταν κάτι που θα έτσουζε λίγο παραπάνω. Μην ξεχνάμε ότι όχι μόνο ήταν απαράδεκτη η κίνηση, αλλά την έκανε και για 2η φορά!
            http://en.wikipedia.org/wiki/1997_European_Grand_Prix

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              ripper last edited by

              Ο χρήστης sparticle έγραψε:
              Δηλαδή εσύ τι τιμωρία θα του έβαζες για να καταλάβω! Λιθοβολισμό ? Ή μήπως θα τον έτσουζε περισσότερο ένα δήθεν πρόστιμο ? Στην τελική ο άλλος το σήκωσε το κατσαρόλι.

              Εκτός κι αν αναρωτιέσαι αν θα τον τιμωρούσαν εάν του έβγαινε η στραβοτιμονιά και έπαιρνε και τον άλλον μαζί του.

              Να σου πω χίλιες ποινές πιο αυστηρές από το τίποτα με το οποίο τον τιμώρησαν ή σου φτάνουν δυο-τρεις;

              Αφαίρεση βαθμών από το επόμενο πρωτάθλημα;
              Αφαίρεση super licence για x χρονικό διάστημα;
              Αποβολή από τους επόμενους x αγώνες;
              Ποινη τύπου Briatore;

              Όσο για το δεύτερο ερώτημα, δεν αναρωτιέμαι, ξέρω από την προηγούμενη φορά.
              Θα τον τιμωρούσαν

              ... με έγγραφη επίπληξη. Πολύ αυστηρή όμως!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alba-parietti last edited by

                Προπέρσινα ξινά σταφύλια.
                Τιμωρήθηκε μήπως ο Prost ή ο Senna με κάποια από τις παραπάνω ποινές για τα χάλια της αυλαίας του 89 και του 90;
                Βέβαια ο γερμανός ήταν πολύ τυχερός....καθώς τη γλύτωσε,ενώ το 97 εξακολουθούσε να είναι λίγο πολύ ένα βλαχαδερό από το Kerpen.Όχι το αγαπημένο παιδί της FIA... ούτε ο πιλότος που απαλάμβανε από τα παγκόσμια media ασυλίας μεγαλύτερης του Νταλάρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  geo-f1 last edited by

                  Το 89 αντι να τιμωρηθει ο Προστ που εσκεμεννα επεσε πανω στον Βραζιανο,τιμωρηθηκε ο Σεννα επειδη χρησιμοποιησε το Σ για να συνεχισει..
                  Το 90 δεν τολμησαν καν να σκεφτουν να τιμωρησουν τον Σεννα..μετα απο αυτα που ειχαν γινει την περσυνη χρονια..Καταραμεννε Γαλλε!!(Μπαλεστρε ή Προστ διαλεξτε)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alba-parietti last edited by

                    Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
                    Το 89 αντι να τιμωρηθει ο Προστ που εσκεμεννα επεσε πανω στον Βραζιανο,τιμωρηθηκε ο Σεννα επειδη χρησιμοποιησε το Σ για να συνεχισει..
                    Το 90 δεν τολμησαν καν να σκεφτουν να τιμωρησουν τον Σεννα..μετα απο αυτα που ειχαν γινει την περσυνη χρονια..Καταραμεννε Γαλλε!!(Μπαλεστρε ή Προστ διαλεξτε)

                    Kανείς τους δεν τιμωρήθηκε με πειθαρχική ποινή.
                    Τα πρωταθλήματα του 89 και του 90 αποδόθηκαν εναλλάξ στους δύο πρωταγωνιστές....μέσω της ατιμωρησίας τους από την αρχή του sport.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      ripper last edited by

                      Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                      Τιμωρήθηκε μήπως ο Prost ή ο Senna με κάποια από τις παραπάνω ποινές για τα χάλια της αυλαίας του 89 και του 90;

                      Γιατί είπα εγώ ότι τιμωρήθηκαν;
                      Με το τιμωρήθηκε ο Schumacher διαφώνισα. Και το 'ζήτησε συγγνώμη'.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jarnot last edited by

                        Ο χρήστης ripper έγραψε:

                        Τιμωρήθηκε μήπως ο Prost ή ο Senna με κάποια από τις παραπάνω ποινές για τα χάλια της αυλαίας του 89 και του 90;

                        Γιατί είπα εγώ ότι τιμωρήθηκαν;
                        Με το τιμωρήθηκε ο Schumacher διαφώνισα. Και το 'ζήτησε συγγνώμη'.

                        Κι εδώ είμαι εγώ που έρχομαι δίκαια και ρωτώ (με αληθινή απορία): Και γιατί να τιμωρηθεί μετά ο Briatore, τη στιγμή που αυτό είναι αντίθετο και παράταιρο στην ιστορία, τις συνήθειες και την -επιτρέψτε μου τον όρο- αν-ηθική του σπορ. Πού βρέθηκε η ηθική ηθική για να στηθεί ο Flavio στον τοίχο? Αφού είναι άγνωστη έννοια στη φύση της F1.
                        κλείνει η παρένθεση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sandouras last edited by

                          Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                          Το 99 ο Irvine κόντραρε στα ίσα τον Hakkinen, όχι τον Schumacher καθώς ο τελευταίος είχε ένα πόδι στο γύψο (μάλλον θα ήσουνα διακοπές και δεν θα είχες δει τον αγώνα στην Αγγλία).

                          Ε οχι και στα ισα. Ο Χακινεν του χε αλλαξει τα φωτα και επρεπε να γυρισει ο Μιχαλακης, για να τους περναει ολους και να κοβει το Χακινεν μπας και τον προλαβει να τον περασει ο Ιρβαιν.
                          Ωραιος τυπος ο Ιρβαιν και καλα εκανε και εκανε την ζωη του με τις γκομενες και τις σαμπανιες, αλλα οχι και ισαξιος με το Χακινεν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eddie_147 last edited by

                            Άλλο ισάξιος του Hakkinen και άλλο το '99. Το πρώτο θα το βλέπαμε αν πήγαινε τελικά ο Ιρλανδός στη McLaren το 2000. Αυτό δεν έγινε οπότε θεωρίες επί θεωριών.
                            Το 1999 όμως -μια γενικά ρευστή χρονιά- υπήρχαν αγώνες που ο Irvine κέρδισε στα ίσα τις McLaren και αν ο Hakkinen στάθηκε άτυχος στο Hockenheim, ο Irvine στάθηκε παραπάνω από άτυχος στο Nurburgring (θυμίζω το χαμένο λάστιχο...). Εννοείται ότι ο MH κέρδισε δίκαια το πρωτάθλημα στη Suzuka, όμως η κόντρα όλη τη χρονιά ήταν στα ίσα. Ακόμα και πριν τον τραυματισμό του Μιχαλάκη ο Irvine ήταν στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              ckastam last edited by

                              Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                              Από και πέρα στην Φερράρι οδηγιύσε ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΑ
                              και αυτό φάνηκε και όταν ο Ιρβάιν τον κόντραρε το 99 στα ίσια....

                              Το 99 ο Irvine κόντραρε στα ίσα τον Hakkinen, όχι τον Schumacher καθώς ο τελευταίος είχε ένα πόδι στο γύψο (μάλλον θα ήσουνα διακοπές και δεν θα είχες δει τον αγώνα στην Αγγλία).
                              Η Ferrari ήταν όντως διαστημόπλοιο το 2002 και 2004. Τα άλλα πρωταθλήματα ήταν είτε προϊόν απίστευτης μάχης με τον αντίπαλο του (2000), είτε ανικανότητα των άλλων μνηστήρων του τίτλου (2001,2003). Τα μονοθέσια των άλλων, ειδικά το 2003 ήταν στο επίπεδο της Ferrari.
                              Συνεχίζεις μια κουβέντα που δεν βγάζει κάπου. Σου ξαναλέω και εγώ πάω τον Irvine, όμως δεν γράφω μια φανταστική κοσμοθεωρία για να τον υποστηρίξω. Κάπου πρέπει να υπάρχει αυτοσυγκράτηση...


                              **ναι αγαπητέ εννοω κόντραρε στα ίσια μέχρι το Βρετανικό Grand Prix τα ευκόλως ενοούμενα παραλέιπονται !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                              **

                              μη κολλάς σε μια λέξη για να χάνεις την ουσιά ή να υποστηρίξεις την αποψή σου θάβωντας τις απόψεις των αλλωνών να βλέπεις τα πράγματα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ
                              και μη μου πεις ότι δε οτν κόντραρε γιατι θα κρεμάσω τα γάντια μου

                              ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩς ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ ΤΟΤΕ..........
                              ANYWAY

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                eddie_147 last edited by

                                Ο Villeneuve εκτέθηκε μια και καλή όχι μόνο από τον Button το 2003 αλλά και στην Sauber (και μάλιστα πολύ περισσότερο).
                                I rest my case γιατί πολύ ασχολήθηκα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  karagounis last edited by

                                  Οκ θα ειμαι πληρως αντικειμενικος
                                  Ο Βιλνεβ, παρολο που ειχε αξιοπροσεκτο ταλεντο (αλλα ουτε ενα @ απο το ταλεντο του πατερα του), καταντησε παλτο και απετυχε παταγωδως, και σε καποιες φασεις τον ξεφτυλισαν ολοι οι τιμειτς του (απο Χιλλ μεχρι Μπατον).
                                  Γιαυτο και καταντησε οδηγος στο πρωταθλημα των καφενειακων μπυροκοιλιαδων καλοπληρωμενων οδηγων, το νασκαρ, εκει που πηγε και ο κλωνος του, ο JPM. Και ζουν αυτοι καλα και ευτηχως εμεις, καλυτερα
                                  Τελος

                                  Ηθε να τον θυμομαστε σαν παραδειγμα προς αποφυγην για το που μπορει να καταντησει ενας πρωταθλητης

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    geo-f1 last edited by

                                    Q: (Ian Parkes - The Press Association) Question to Jarno and Adrian: I’m just wondering if you two guys have settled your differences after your exchange of words following your first lap accident in Brazil?
                                    JT: I think we’re going to discuss it probably tomorrow in the drivers’ briefing and in the GPDA briefing. Obviously it was very disappointing to end the race like that, especially on the first lap. Obviously I think I had every reason to be extremely furious. I’ve got all the evidence to show that I was there, I was next to him, so I think tomorrow we are going to discuss it.
                                    AS: I think there’s nothing to discuss. It was a quite obvious incident. In the end it was very disappointing for myself, even more, I think, because I was the one who was just driving and he lost control of his car and crashed in my back, so it was not my problem, it was his problem. I don’t know why he’s freaking out like that, to be honest.
                                    JT: (Laughing) If you want, I can show you some pictures. I don’t know if you’re blind but they clearly show you that my front wing is next to your front wing, so…
                                    AS: Yeah, but you’re trying to overtake me on the outside on the kerbing. There was not a problem…
                                    JT: So you mean… you didn’t move there…
                                    AS: No, you were just not going off the power. The same happened in Barcelona where you lost control again and crashed again into a Force India car. You just have to sometimes also…
                                    JT: I just lost…
                                    AS: ...expect the limits of the car. If there’s no way to go, you have to back off, that’s how racing is, and I don’t know how long you want to learn it.
                                    JT: In Barcelona I spun and he hit me because he tapped the kerb, he completely cut the circuit and he didn’t slow down, so basically… Anyway, I think it’s better…
                                    **FA: (to KR) Shall we go? **
                                    AS: No, no. Watch the race in Barcelona. I didn’t hit you, you hit me. I don’t know what’s the problem, but maybe your eyes are a problem.
                                    JT: I don’t have any feeling about him.
                                    AS: I don’t understand, really, sorry.

                                    Απο την σημερινη συνεντευξη τυπου..

                                    as=sutil
                                    jt=trulli
                                    fa=alonso
                                    kr=kimi

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jarnot last edited by

                                      Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:

                                      AS: No, you were just not going off the power. The same happened in Barcelona where you lost control again and crashed again into a Force India car. You just have to sometimes also…
                                      JT: I just lost…
                                      AS: ...expect the limits of the car. If there’s no way to go, you have to back off, that’s how racing is, and I don’t know how long you want to learn it.
                                      Απο την σημερινη συνεντευξη τυπου..

                                      Χε,χε, πού φτάσαμε... ένας οδηγός να λέει στον Trulli, τον πλέον χ*στη οδηγό σε ό,τι αφορά τα προσπεράσματα και τις μάχες, ότι πρέπει επιτέλους να μάθει να τραβάει το πόδι απ' το γκάζι...
                                      Αχ καημένε Sutil, πού ζειιιις;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 7
                                      • 8
                                      • 9
                                      • 10
                                      • 11
                                      • 11 / 11
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr