Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    κινητηρες βηματα προς τα πισω ?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. κινητηρες βηματα προς τα πισω ?
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    27
    91
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      droemmen last edited by

      Μπορώ να δεχτώ ότι οι καινούριοι κινητήρες είναι πιο οικονομικοί (όχι όλοι) αλλά η απόδοση αυξήθηκε? Πώς βρε παιδιά? Στα 1.4 μπορεί (από 75-80 η πλειοψηφία σε πάνω από 95 πάλι η πλειοψηφία) από εκεί και πάνω όμως?

      Αν προσθέσουμε επίσης ότι τα αυτοκίνητα με τα καινούρια standards καυσαερίων είναι ακόμα πιο φιμωμένα και πιο βαριά από τα παλιότερα τότε η αύξηση της ιπποδύναμης για να κουνήσει το βαρύ αμάξωμα με τρόπο αντίστοιχο ενός παλιού, θα 'πρεπε να ήταν τουλάχιστον ίση σε ποσοστό αντίστοιχο της αυξησης του βάρους...

      Οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού είναι ίσως αυτοί που μπορούν να θεωρηθούν ευχάριστη εξέλιξη, αλλά δεν νομίζω ότι είναι αρκετοί...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        photis last edited by

        σιγουρα θα ηταν ανοητο να πιστευουμε οτι οι κινητηρες σημερα εχουν κανει βηματα προς τα πισω
        Απλα σημερα αν και η αναπτυξη της τεχνολογιας εχει δυναμωσει πολυ τους κινητηρες και λογικα το μειωνεκτημα του βαρους θα επρεπε να εξαλυφθει στους μικρους κυβισμους δε εχουμε τον απογονο του saxo VTS
        ή 106 rally .

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          droemmen last edited by

          Ο χρήστης photis έγραψε:
          σιγουρα θα ηταν ανοητο να πιστευουμε οτι οι κινητηρες σημερα εχουν κανει βηματα προς τα πισω

          Συμφωνώ, αλλά πιστεύω πως ή
          α) δεν τους εξελίσουν τόσο γρήγορα όσο θα'πρεπε ή
          β) απλά μπορούν εύκολα και αξιόπιστα να βγάλουν παραπάνω άλογα αλλά το συνολικό κόστος δεν τους βολεύει...

          Προσωπικά πιστεύω το β...

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • ?
            A Former User last edited by

            Μα δεν έχεις λόγο να κάνεις έναν 1400 να βγάζει 110 άλογα όταν μπορείς να τα βγάλεις εύκολα με 1600 κυβικά με λιγότερη κατανάλωση, λιγότερη ρύπανση και καλύτερες ροπές με κινητήρα ίδιας σχεδίασης και βάρους.... Ακόμα δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε το σύνδρομο των κυβικών που μας κυνηγάει από παλιά....!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              puntofato last edited by

              Απόδοση εννοούμε εδώ το καύσιμο που δίνουμε σε σχέση με το έργο που παίρνουμε όχι την ιπποδύναμη. Και πράγματι με τις εξελιγμένες μονάδες ελέγχου, την καλύτερη σχεδίαση των κινητήρων και την ανακύκλωση καυσαερίων το πετυχαίνουμε. Αλλά εν μέρη το κέρδος αυτό πάει χαμένο από την αύξηση του βάρους που όπως και να έχει απαιτεί μεγαλύτερη δαπάνη ενέργειας προκειμένου να μεταβάλλει την κινητική του κατάσταση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • elteo
                elteo last edited by

                Πράγματι έχουμε μείνει στην παλιά νοοτροπία...από 1000 κ.εκ. να βγάλουμε 80 ίππους ...πάνε αυτά!

                Πλέον υπάρχει το EURO IV, η απροβλημάτιστη και πολιτισμένη λειτουργία, η οικονομία στο καύσιμο...κ α πολλά!

                Και καλώς υπάρχουν!

                Οσο για το βάρος καλώς και αυτό αυξήθηκε ...γιατί έγινε για λόγους ασφαλείας..!

                Προτιμώ ένα άνετο, οικονομικό, αξιόπιστο και καθαρό για το περιβάλλον αυτοκίνητο παρά ένα 'γρήγορο' παλαιότερων ετών!

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • D
                  droemmen last edited by

                  Το βαρύτερο με την ίδια ιπποδύναμη δεν είναι ασφαλέστερο, μάλλον το αντίθετο συμβαίνει...

                  Επίσης παίζουν και τα χρήματα ρόλο στην αγορά ενός αυτοκινήτου και ένα αυτοκίνητο λιγότερων κυβικών είναι σαφώς φτηνότερο.
                  Τα 1400άρια με 90+ ίππους δεν είναι καθόλου απολίτιστα, ούτε και η κατανάλωση τους είναι μεγαλύτερη από ένα 1600άρι ίδιας κατηγορίας...

                  Η παλιά νοοτροπία ήταν να πάρουμε αυτοκίνητο με πολλά κυβικά για να είναι 'γρήγορο', όχι το αντίθετο. Υπάρχουν πολλά 1600άρια 10ετίας που κυκλοφορούν ακριβώς επειδή είναι 1600άρια, την ίδια στιγμή που 1400άρια είχαν καλύτερες ή ίδιες επιδόσεις και σημαντικά φτηνότερη τιμή...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • N
                    n_olympios last edited by

                    Ο χρήστης droemmen έγραψε:
                    Το βαρύτερο με την ίδια ιπποδύναμη δεν είναι ασφαλέστερο, μάλλον το αντίθετο συμβαίνει...

                    Οταν το βάρος προέρχεται από προσεγμένο πλαίσιο και κάποια στοιχεία παθητικής ασφάλειας (πχ μπάρες στις πόρτες) τότε καλό είναι. Οταν είναι αποτέλεσμα άχρηστων πραγμάτων όπως φωτάκια για όλους τους επιβάτες (και ανάγνωσης στο χώρο αποσκευών ) και άλλα γκατζετοειδή τότε είναι κακό.

                    Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, αντιλαμβάνεστε φαντάζομαι το ελαφρύ πνεύμα του post.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 2 / 2
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr