-
υπαρχει μια ιδεα μεσα στους επομενους μηνες να παρω επιτελους ενα πραγματικο αυτοκινητο (και να γλιτωσω απο το asian junk το toyota που κυκλοφορω τωρα) και εξεταζω αυτες τις δυο επιλογες.
BMW 120i με 170 ιππους μεταχειρισμενη απο γερμανια με αυτοματο κιβωτιο ή
VW Scirocco με 160 ιππους καινουριο με το DSG.Μ αρεσουν και τα δυο παρα πολυ. Η BMW στριφτερη, με ατμοσφαιρικο διλιτρο και αυτοματο, ποιοτικη κατασκευη, το Scirocco, πανεμορφο, στριφτερο κι αυτο αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι ποιοτικο οσο η BMW (εχω ακουσει κατι για τριξιματα στο εσωτερικο και προβληματα με το DSG) και κατα ποσο ο πιεσμενος 1.4αρης θα αντεξει στο βαθος του χρονου (θελω να το κρατησω καμια 10αρια χρονια).
Αλλωστε η BMW 120i καινουρια στην ελλαδα θα κοστιζει καμια 10 χιλιαρικα παραπανω? αυτο δεν θα εχει αντικτυπο και στην ποιοτητα? δεν μπορει να ειναι μονο για το πουλ μουρ.
Υπαρχει και το θεμα οτι τα μεταχειρισμενα ειναι λαχειο αλλα αυτο δεν με απασχολει ιδιαιτερα, γιατι οι γερμανοι ειναι γνωστοι τρελαμενοι, τα πουλανε επειδη τα βαριουνται και επισης εχω και το παραδειγμα φιλου που εχει φερει απο γερμανια αυτοκινητο και μεχρι στιγμης ειναι εξαιρετικο.τι λετε εσεις?
ΥΓ μην προτεινετε αλλα αμαξια. τα εχω σκεφτει ολα τ'αλλα και δεν μου πολυαρεσουν.
-
υπαρχει μια ιδεα μεσα στους επομενους μηνες να παρω επιτελους ενα πραγματικο αυτοκινητο (και να γλιτωσω απο το asian junk το toyota που κυκλοφορω τωρα) και εξεταζω αυτες τις δυο επιλογες.
BMW 120i με 170 ιππους μεταχειρισμενη απο γερμανια με αυτοματο κιβωτιο ή
VW Scirocco με 160 ιππους καινουριο με το DSG.Μ αρεσουν και τα δυο παρα πολυ. Η BMW στριφτερη, με ατμοσφαιρικο διλιτρο και αυτοματο, ποιοτικη κατασκευη, το Scirocco, πανεμορφο, στριφτερο κι αυτο αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι ποιοτικο οσο η BMW (εχω ακουσει κατι για τριξιματα στο εσωτερικο και προβληματα με το DSG) και κατα ποσο ο πιεσμενος 1.4αρης θα αντεξει στο βαθος του χρονου (θελω να το κρατησω καμια 10αρια χρονια).
Αλλωστε η BMW 120i καινουρια στην ελλαδα θα κοστιζει καμια 10 χιλιαρικα παραπανω? αυτο δεν θα εχει αντικτυπο και στην ποιοτητα? δεν μπορει να ειναι μονο για το πουλ μουρ.
Υπαρχει και το θεμα οτι τα μεταχειρισμενα ειναι λαχειο αλλα αυτο δεν με απασχολει ιδιαιτερα, γιατι οι γερμανοι ειναι γνωστοι τρελαμενοι, τα πουλανε επειδη τα βαριουνται και επισης εχω και το παραδειγμα φιλου που εχει φερει απο γερμανια αυτοκινητο και μεχρι στιγμης ειναι εξαιρετικο.τι λετε εσεις?
ΥΓ μην προτεινετε αλλα αμαξια. τα εχω σκεφτει ολα τ'αλλα και δεν μου πολυαρεσουν.
-
υπαρχει μια ιδεα μεσα στους επομενους μηνες να παρω επιτελους ενα πραγματικο αυτοκινητο (και να γλιτωσω απο το asian junk το toyota που κυκλοφορω τωρα) και εξεταζω αυτες τις δυο επιλογες.
BMW 120i με 170 ιππους μεταχειρισμενη απο γερμανια με αυτοματο κιβωτιο ή
VW Scirocco με 160 ιππους καινουριο με το DSG.Μ αρεσουν και τα δυο παρα πολυ. Η BMW στριφτερη, με ατμοσφαιρικο διλιτρο και αυτοματο, ποιοτικη κατασκευη, το Scirocco, πανεμορφο, στριφτερο κι αυτο αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι ποιοτικο οσο η BMW (εχω ακουσει κατι για τριξιματα στο εσωτερικο και προβληματα με το DSG) και κατα ποσο ο πιεσμενος 1.4αρης θα αντεξει στο βαθος του χρονου (θελω να το κρατησω καμια 10αρια χρονια).
Αλλωστε η BMW 120i καινουρια στην ελλαδα θα κοστιζει καμια 10 χιλιαρικα παραπανω? αυτο δεν θα εχει αντικτυπο και στην ποιοτητα? δεν μπορει να ειναι μονο για το πουλ μουρ.
Υπαρχει και το θεμα οτι τα μεταχειρισμενα ειναι λαχειο αλλα αυτο δεν με απασχολει ιδιαιτερα, γιατι οι γερμανοι ειναι γνωστοι τρελαμενοι, τα πουλανε επειδη τα βαριουνται και επισης εχω και το παραδειγμα φιλου που εχει φερει απο γερμανια αυτοκινητο και μεχρι στιγμης ειναι εξαιρετικο.τι λετε εσεις?
ΥΓ μην προτεινετε αλλα αμαξια. τα εχω σκεφτει ολα τ'αλλα και δεν μου πολυαρεσουν.
-
Scirroco.
Στριφτερή ξε-στριφτερή η BMW κουβαλάει τις αμαρτίες του 2λιτρου μοτέρ που σε κατατάσσει στην λίστα των ζάμπλουτων Ελλήνων.
Και σαν σχήμα νομίζω το VW είναι πολύ πιο σπορ και ενδιαφέρον. -
Πολυ πιο ομορφο το vw , σε βαθος χρονου καλυτερη η bmw ομως λογω κινητηρα.
-
Ωραια διλληματα φιλε μου!Ο,τι και να παρεις το σιγουρο ειναι οτι θα σε ευχαριστησει 100%,προκειται για δυο εξαιρετικα αμαξια.
Εγω εχω το σιροκκο(οποτε ξερεις τι θα πω ) και στο συνιστω ανεπιφυλακτα,φυσικα και δεν τριζει,καινουριο αμαξι ειναι(8500χμ) και για το dsg δεν ξερω μιας και εχω χειροκινητο.Για μενα οδηγησε και τα δυο και επελεξε οποιο σου ''κανει κλικ''.Θεματα πιεσης του κινητηρα ξεχνα τα...πλεον ολοι λιγα κυβικα βγαζουν και σε λιγο καιρο και η bmw.
Τη διαφορα στην Ελλαδα των 10000 μην την λαβαινεις σοβαρα υπ οψην σου μιας και το σιροκκο λογω κυβισμου ευνοειται ενω η 120 τρωει ξυλο απο το ελληνικο κρατος.Οδηγησε τα! -
αν δεν εχεις προβλημα με το διλιτρο (καθαρα οικονομικα) τοτε 120 all the way...
-
Ο χρήστης t30 έγραψε:
υπαρχει μια ιδεα μεσα στους επομενους μηνες να παρω επιτελους ενα πραγματικο αυτοκινητο (και να γλιτωσω απο το asian junk το toyota που κυκλοφορω τωρα) και εξεταζω αυτες τις δυο επιλογες.BMW 120i με 170 ιππους μεταχειρισμενη απο γερμανια με αυτοματο κιβωτιο ή
VW Scirocco με 160 ιππους καινουριο με το DSG.Μ αρεσουν και τα δυο παρα πολυ. Η BMW στριφτερη, με ατμοσφαιρικο διλιτρο και αυτοματο, ποιοτικη κατασκευη, το Scirocco, πανεμορφο, στριφτερο κι αυτο αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι ποιοτικο οσο η BMW (εχω ακουσει κατι για τριξιματα στο εσωτερικο και προβληματα με το DSG) και κατα ποσο ο πιεσμενος 1.4αρης θα αντεξει στο βαθος του χρονου (θελω να το κρατησω καμια 10αρια χρονια).
Αλλωστε η BMW 120i καινουρια στην ελλαδα θα κοστιζει καμια 10 χιλιαρικα παραπανω? αυτο δεν θα εχει αντικτυπο και στην ποιοτητα? δεν μπορει να ειναι μονο για το πουλ μουρ.
Υπαρχει και το θεμα οτι τα μεταχειρισμενα ειναι λαχειο αλλα αυτο δεν με απασχολει ιδιαιτερα, γιατι οι γερμανοι ειναι γνωστοι τρελαμενοι, τα πουλανε επειδη τα βαριουνται και επισης εχω και το παραδειγμα φιλου που εχει φερει απο γερμανια αυτοκινητο και μεχρι στιγμης ειναι εξαιρετικο.τι λετε εσεις?
ΥΓ μην προτεινετε αλλα αμαξια. τα εχω σκεφτει ολα τ'αλλα και δεν μου πολυαρεσουν.
Κοίτα...η 120i (αυτή έχω, με τα 170) είναι ΦΟΒΕΡΟ αυτοκίνητο. Έχει νεύρο, έχει δύναμη, έχει ροπή και σε ταξίδια είναι απίστευτα άνετο σε επιταχύνσεις, αλλά σκληρό αναλόγως βεβαίως πιο θα πάρεις, βάζεις μια 6η και το ξεχνάς.
Έχει εκπληκτικό τιμόνι. Δε καταλαβαίνεις ότι είναι ηλεκτρικό. Έχει φουλ αίσθηση υδραυλικού και είναι βαρύ...ΠΟΛΥ βαρύ.
Έχει πολύ μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Καθότι πισωκίνητο, και ζύγισμα 50/50 έχεις τον έλεγχο και στον εμπρός και στον πίσω άξονα. Στρίβει πραγματικά απίστευτα και επειδή είναι πισωκίνητο σε 'ξεκολλάει' από τη στροφή ποιο γρήγορα και χωρίς μούτρα ή οτιδήποτε. Θέλει όμως άλλο τρόπο οδήγησης. Εκεί που στο μπροστοκίνητο αφήνεις το γκάζι, στο πισωκίνητο πρέπει να μείνεις στο γκάζι...αλλά εκεί η ουσία, γιατί ζυγίζεις το πίσω μέρος με το γκάζι άρα έχεις έλεγχο και στα δύο άκρα του αυτοκινήτου.
Έχει χαμηλή κατανάλωση. Μου καίει περίπου 9-10 στο χαλαρό και 11-12 σε γρήγορη οδήγηση. Σε ταξίδι κάτω από 140 θα δεις και 7-8, αλλά από 160 και πάνω θα παίζεις στα 11-12.
Οι χώροι είναι λίγο θέμα. Ενώ εμπρός είναι άνετοι, πίσω θα στριμωχτούν...αλλά θα χορέσουν να κάτσουν δύο γυναίκες. Δύο άντρες πίσω δε τη πολυπαλεύουν, ειδικά σε ταξίδι.
Τα τέλη όμως θα είναι πιο τσιμπημένα στο 2λτ...αλλά σε καμία περίπτωση απαγορευτικά. Η διαφορά είναι νομίζω 200-250 ευρώ το χρόνο.
Έχει χαμηλό κόστος συντήρησης. Έχω το αυτοκίνητο δύο χρόνια και του έχω κάνει 20.000 κμ και έχω αλλάξει δύο φορές λάδια και το καλοκαίρι πριν το ταξίδι τα φίλτρα του (καμπίνας και αέρος). Επειδή έχει condition-based-service ανάλογα με τον τρόπο που οδηγείς σου λέει πότε χρειάζεται τακάκια κλπ. Εμένα για παράδειγμα μου λέει ότι σε 8.000κμ ακόμα (αν θυμάμαι καλά) θέλει εμπρός τακάκια και σε 13.000κμ για πίσω.
Έχει απίστευτη θέση οδήγησης. Είσαι χαμηλά, χαμηλά και κυριολεκτικά ΦΟΡΑΣ το αυτοκίνητο. Είναι όλα γύρω από τον οδηγό.
Έχει πολύ καλή ποιότητα. Κιχ δε κάνει και φοράω Μ ανάρτηση και 18άρια!
Και άφησα το τελευταίο για το τέλος...είναι η έννοια του FUN-TO-DRIVE...είσαι ΜΟΝΙΜΩΣ με ένα χαμόγελο ΠΑΝΤΑ!
Στην αγορά μου πριν δύο χρόνια ήμουν μεταξύ της 120i και του Golf GTI...αν και το GTI ΠΟΛΥ πιο γρήγορο, δε μετάνιωσα ούτε μια στιγμή που πήρα τη BMW...είναι απλά αλλού!
Το δε Scirocco, είναι θεωρώ πιο γρήγορο (ίσως όχι ΠΟΛΥ πιο γρήγορο όμως) και λογικά λόγω turbo θα έχει καλύτερες επιταχύνσεις εν κινήσει. Στα πολλά χιλιόμετρα όμως ξεδιπλώνεται το μοτέρ της BMW και εκεί που τελειώνει το 1.400άρη αρχίζει της BMW ως κλασσικά ατμοσφαιρικό. Εκεί δηλαδή που είσαι με 140-150 και θεωρείς ότι δύσκολα θα ανεβάσεις...ανοίγει με 6η και δε κατάλαβες για το πότε έφτασες τα 200.
Όμως είναι πιο στενό μέσα, έχει χειρότερη θέση οδήγησης (ψηλή σε σχέση με την 1), έχει χειρότερο σε αίσθηση τιμόνι, χειρότερο πορτ-μπαγκάζ και τέλος χειρότερη ποιότητα από τη BMW...αλλά κάνει και ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ λιγότερο από την 120i.
To sum up: Η BMW ίσως να είναι πιο ακριβή να την αποκτήσεις και επειδή είναι 2λτ θα πληρώσεις μεγαλύτερα τέλη (αλλά that's it) είναι ΠΟΛΥ πιο fun-to-drive και δεν έχει τρομακτικές διαφορές σε επιδόσεις. Το Scirocco λόγω turbo είναι πιο γρήγορο σε επιταχύνσεις εν κινήσει και θα έχει φθηνότερα τέλη κυκλοφορίας.
H τελική απόφαση είναι δική σου...αλλά την πρότασή μου νομίζω τη κατάλαβες
-
κανεις δε ξερει αν και ποσο ξυλο θα φαει οικονομικα αν κατεχει 2λιτρο
υποτιθεται οτι η νεα κυβερνηση θα εξετασει ξανα τα μετρα. Οποτε σε λιγο καιρο ελπιζω οτι τα πραγματα θα ειναι πιο ξεκαθαρα για οσους εχουν 2λιτρο: θα χαρακτηριστουν ως 'ζαμπλουτοι' ή 'κοροιδα'?
-
τι τη θες την αυτοματη Bmw 120...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
τι τη θες την αυτοματη Bmw 120...Όντως...τώρα το είδα.
Δε τη χρειάζεσαι και μάλιστα χάνεις ΠΟΛΥ σε επιδόσεις και βάρος.
-
Αυτονοητη η επιλογη της Scirocarras... δεν υπαρχει καν διλλημα!
-
παιδια το αυτοματο με εχει ψησει παρα πολυ απο τοτε που οδηγησα μια mercedes με αυτοματο.
στην 120i το αυτοματο ειναι 5ταχυτο?παντως Nikos120i με εχεις πρηζωσει ασχημα!!! προσανατολιζομαι για αγορα την ανοιξη αλλα μ'αυτα που μου περιγραφεις δεν θα αντεξω και πολυ...
κοστος πιστευω στα ιδια με το scirocco θα μου βγει γιατι στοχος ειναι να τη φερω απο γερμανια (πιστευω καπου 25-28 να μου βγει?)
κοστος συντηρησης δεν ειναι στα αμεσα προβληματα μου γιατι γενικα μου αρεσουν τα αμαξια. μπουζουκια δεν πηγαινω.. προτιμω να πληρωσω λιγα παραπανω τελη παρα ενα μπουκαλι στον ρεμο
χωροι για πισω επισης δεν με πολυκαινε. προς το παρον μονο τη συντροφο εχω αντε και στο μελλον κανενα παιδι (μεχρι να φτασει να μη χωραει πισω θα εχουν περασει καμια 20αρια χρονια απο τωρα).θα κανονισω συντομα test drive αμα ειναι!
-
Ο χρήστης t30 έγραψε:
παιδια το αυτοματο με εχει ψησει παρα πολυ απο τοτε που οδηγησα μια mercedes με αυτοματο.
στην 120i το αυτοματο ειναι 5ταχυτο?παντως Nikos120i με εχεις πρηζωσει ασχημα!!! προσανατολιζομαι για αγορα την ανοιξη αλλα μ'αυτα που μου περιγραφεις δεν θα αντεξω και πολυ...
κοστος πιστευω στα ιδια με το scirocco θα μου βγει γιατι στοχος ειναι να τη φερω απο γερμανια (πιστευω καπου 25-28 να μου βγει?)
κοστος συντηρησης δεν ειναι στα αμεσα προβληματα μου γιατι γενικα μου αρεσουν τα αμαξια. μπουζουκια δεν πηγαινω.. προτιμω να πληρωσω λιγα παραπανω τελη παρα ενα μπουκαλι στον ρεμο
χωροι για πισω επισης δεν με πολυκαινε. προς το παρον μονο τη συντροφο εχω αντε και στο μελλον κανενα παιδι (μεχρι να φτασει να μη χωραει πισω θα εχουν περασει καμια 20αρια χρονια απο τωρα).θα κανονισω συντομα test drive αμα ειναι!
Αφού δε σε απασχολούν όλα τα παραπάνω...έφυγες για 120i! Πίσω κίνηση rulez ...απλά δεν υπάρχει η αίσθηση να βγαίνεις από τη στροφή με το γκάζι στο πάτωμα και να σου κάνει ένα γλυκο πέταγμα το πίσω μέρος...είναι η φουλ απόλαυση και φουλ αγχολυτικό
6τάχυτο είναι...αν δε βρεις test-drive, σε πάω όσες βόλτες θες (αν είσαι από Αθήνα)!
τι τη θες την αυτοματη Bmw 120...
Όντως...τώρα το είδα.
Δε τη χρειάζεσαι και μάλιστα χάνεις ΠΟΛΥ σε επιδόσεις και βάρος.
Εδώ και 5 περίπου χρόνια έχουμε στην οικογένεια μιά 120i Steptronic (με τα 150 άλογα).
Μόνο αργή δεν την βρίσκω.Δε το έγραψα σωστά...είναι πιο αργό από το μηχανικό.
-
Το αυτοματο ειναι 5ταχυτο ...
Αν μιλαμε για αυτοματο μονο Scirocco αλλιως 120all the way -
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Το αυτοματο ειναι 5ταχυτο ...
Αν μιλαμε για αυτοματο μονο Scirocco αλλιως 120all the way6άρι είναι το αυτόματο στην 1: http://www.bmw.gr/master_rebrush/en/new ... gears.html
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Δε το έγραψα σωστά...είναι πιο αργό από το μηχανικό.
Νίκο είναι πιό αργή από την χειροκίνητη αν την χειροκίνητη την οδηγάει ένας επαγγελματίς και κάνει τις απόλυτες αλλαγές.Στην πράξη και στην καθημερινή χρήση τα αυτόματα είναι πιό σβέλτα.
Γιατί όμως στις μετρήσεις και των κατασκευαστών αλλά και περιοδικών τα απλά αυτόματα (όχι διπλοσύμπλεκτα) είναι πιο αργά από τα μηχανικά?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Το αυτοματο ειναι 5ταχυτο ...
Αν μιλαμε για αυτοματο μονο Scirocco αλλιως 120all the way6άρι είναι το αυτόματο στην 1: http://www.bmw.gr/master_rebrush/en/new ... gears.html
My fault
Μου εμεινε απο την 320 που ειναι 5ταχυτο -
Nikos 120i δυστυχως απο αλεξ/πολη ειμαι αλλα μενω για λιγο θεσσαλονικη.
θα παω να κανω test drive το μηχανικο και το αυτοματο της bmw (και στη σειρα 1 να μην ειναι το αυτοματο, λιγο πολυ θα βγαλω συμπερασμα).
ευχαριστω παρα πολυ παιδια. με πρηζωσατε ασχημα για την bmw! νομιζω κλινω προς τα εκει πλεον κατα 80-90%! -
Ο χρήστης t30 έγραψε:
Nikos 120i δυστυχως απο αλεξ/πολη ειμαι αλλα μενω για λιγο θεσσαλονικη.
θα παω να κανω test drive το μηχανικο και το αυτοματο της bmw (και στη σειρα 1 να μην ειναι το αυτοματο, λιγο πολυ θα βγαλω συμπερασμα).
ευχαριστω παρα πολυ παιδια. με πρηζωσατε ασχημα για την bmw! νομιζω κλινω προς τα εκει πλεον κατα 80-90%!Και δύο βιντεάκια δώρο για τι μπορεί να κάνει η 120i:
Part 1: http://www.youtube.com/watch?v=PLBcT827S5c
Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=lqZeTvy7Vr4
ΒΜW 120i μεταχ. γερμανιας vs VW Scirocco 160hp καινουριο