-
Από τη στιγμή που είναι εντός κανονισμών και η Williams θα το χρησιμοποιήσει, δεν νομίζω Ferrari και McLaren να το εγκαταλείψουν.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Alba το ξεχειλώσαμε το θέμα.Ότι η FIA τιμωρεί ανάλογα με τα συμφέροντά της, αδιαφορώντας για την όποια δικαιοσύνη το ξέρουμε όλοι.
Εδώ τους συνέφερε να μην τιμωρηθεί καθόλου η Renault, για να μην εγκαταλείψει το σπορ και να 'φαγωθεί' ο εχθρός Briatore.
Ε, αυτό ακριβώς αποφάσισαν.
Είτε είχαν κλέψει γαριδάκια, είτε είχαν σκοτώσει άνθρωπο, η ποινή αυτή θα ήταν.
End of the story.Όπως τα γράφεις - Vive la Sport !
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Όσο για τον Αλόνσο, πριν τον περσινό αγώνα της Σινγκαπούρης, και όντας απογοητευμένος μετά την 15η θέση στα δοκιμαστικά που δεν ήταν αντιπροσωπευτική της ταχύτητας της Ρενώ σε κείνο τον αγώνα, αν θυμάμαι καλά είχε δηλώσει 'χρειαζόμαστε ένα θαύμα για να κερδίσουμε'!! Ή έχει ιδιαίτερη επικοινωνία με..τα Θεία, ή μέσα του είχε σκάσει στα γέλια με τη δήλωση αυτή!
Φυσικά είναι κάτι που θα δήλωνε ΚΑΘΕ πιλότος μετά την 15η θέση στα δοκιμαστικά
Έχει πολύ γούστο μερικές φορές αυτός ο ... 'γαστόνε'
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μλκίζονται στη Ferrari. Πέρσυ που σερνόταν ο KR έσπευσαν να του πληρώσουν και άλλο χρυσό συμβόλαιο και φέτος που όλοι βλέπουν ότι βάζει τα δυνατά του, τον αμφισβητούν ανοιχτά και παίζουν παιχνίδια με το όνομα του Alonso.Του δίνουν κίνητρο μη τσιμπάς
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Στη σκιά του Crashgate, 2 ενδιαφέρουσες ειδήσεις:- Ο Καναδάς ξανά μέσα το 2010!
Yes Yes Yeees
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Εγώ συνεχίζω να μην μπορώ να χωνέψω ότι δώσανε ασυλία στο ρουφιάνο. Να 'χαμε να λέγαμε η κατάσταση.Κι εγώ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ συνεχίζω να μη μπορώ να χωνέψω με πιο αιτιολογικό τιμωρήθηκαν Briatore και Symonds.
- γιατί προσπάθησαν να προκαθορίσουν ένα αποτέλεσμα με εντολές; Έχει ξαναγίνει και δεν τιμωρήθηκε
- γιατί είναι ηθικοί αυτουργοί σε εσκεμμένο τρακάρισμα; Έχει ξαναγίνει και δεν τιμωρήθηκε
- γιατί υποβιβάζουν την ηθική του σπορ; Αυτό κι αν έχει ξαναγίνει και δεν τιμωρήθηκε...
Κ αν στην περίπτωση της McLaren και των υποκλοπών υπήρχαν και θέματα που απασχολούν ποινικά δικαστήρια, εγώ αδυνατώ να βρω το λάθος στην υπόθεση της Renault, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ όλα έγιναν όπως ισχυρίζεται ο Piquet.
Όσο για τον x μάρτυρα, μεταξύ μας, μου φαίνεται πολύ μούφα... για γέλια εντελώς.
'Κύριοι Briattore και Symonds, σας κόβουμε τον κ*λο γιατί ένας άγνωστος x μάρτυρας σας άκουσε να συνομωτείτε για να κερδίσετε με στούκες. Λυπούμαστε, το μπούλο!!!!
Και μετά μιλάμε ακόμα για FIA-αποφάσεις-δικαιοσύνη;;
Briattore respect
(βέβαια, σε λίγο καιρό που θα βρουν έναν καλοθελητή, θα μας τον παρουσιάσει η FIA ως τον άνθρωπο Χ, τον σούπερμαν στα πάντοκ της Renault που έβλεπε και άκουγε τα πάντα... και τότε θα λέμε πάλι όλοι, 'αχα...')
-
Ο Alain Permayne,επικεφαλής των μηχανικών της Renault και ακριβώς κάτω από το Symonds,είναι κατά πάσα πιθανότητα ο Mister X.Για την τηλεφωνική κατάθεσή του,πηγές που γνωρίζουν,αναφέρουν ότι μίλησε με πολλά 'ίσως','θα μπορούσε' κλπ.
Mosley και Ecclestone με δηλώσεις τους παροτρύνουν τον Briatore να ασκήσει έφεση κατά της απόφασης, εντός των δικαιοδοτικών ορίων της επιτροπής της FIA,υποσχόμενοι σχεδόν την εξασφαλισμένη μείωση της ποινής.Γιατί άραγε;Τόσο πολύ φοβούνται την προσφυγή του ιταλού στην τακτική δικαιοσύνη;
Η Ferrari διαπραγατεύεται το ποσό της πρόωρης λύσης του συμβολαίου με το Raikkonen.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
...
Όσο για τον x μάρτυρα, μεταξύ μας, μου φαίνεται πολύ μούφα... για γέλια εντελώς.'Κύριοι Briattore και Symonds, σας κόβουμε τον κ*λο γιατί ένας άγνωστος x μάρτυρας σας άκουσε να συνομωτείτε για να κερδίσετε με στούκες. Λυπούμαστε, το μπούλο!!!!
...ο μάρτυρας Χ ήταν παρόν στη συνάντηση των Flavio-Symonds-Piquet, άρα ξέρουν πολύ καλά αυτοί ποιος είναι.
-
H Sauber επιστρέφει στο grid με κινητήρες Ferrari για το 2010.
-
@ JarnoT:
Στην Αυστρία είπαν στον Barichello να κάνει στην άκρη να περάσει ο Schumacher και ... ακόμα το συζητάμε.
Εσύ αναρωτιέσαι γιατί τιμωρείται κάποιος που είπε στον Πικέ να στουκάρει;
Έστησαν τον αγώνα, αυτό δεν έχει ξαναγίνει (ή δεν έχει μαθευτεί) ΠΟΤΕ.
Και φυσικά το καταλαβαίνεις κι εσύ, το θέμα είναι γιατί συνεχίζεις να παίζεις με τις λέξεις;Όλοι κράζουν επειδή η ποινή ήταν χάδι, και εσύ θέλεις να μη τιμωρηθεί κανείς;
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ο Alain Permayne,επικεφαλής των μηχανικών της Renault και ακριβώς κάτω από το Symonds,είναι κατά πάσα πιθανότητα ο Mister X.Alan Permane.
Άλοτε μηχανικός του Jarno Trulli και αργότερα του Alonso (ίσως ακόμα;)ο μάρτυρας Χ ήταν παρόν στη συνάντηση των Flavio-Symonds-Piquet, άρα ξέρουν πολύ καλά αυτοί ποιος είναι.
Αυτό ούτε ο χαφιές της ιστορίας, ο Piquet, δεν το έχει πει... Αν ήταν παρόν και ο Χ-man γιατί δεν βγήκε από την αρχή... και τι τον έψαχναν τόσες μέρες τώρα. Άρα αν υπάρχει X-man (κι άμα υπάρχει, είναι καλύτερος από superman και spiderman ;;; ), προφανώς και δεν ήταν στη συνάντηση. Θα τον είχε πάρει η μπάλα από την αρχή.
Αφήστε που αν ήταν στη συνάντηση, αυτό σημαίνει ότι ο Πικές έχει επιλεκτική μνήμη... φοβάμαι ότι στο τέλος θα αποδειχθεί ότι είχε και φαντασιόπληκτη μνήμη.
(περιμένετε και σε λίγες μέρες θα μας πει το όνομα του X-man η FIA... ακόμα ψάχνει το κατάλληλο άτομο. Μπορεί να μην τα βρίσκουν και στην τιμή ακόμα.. ή μπορεί αυτή να είναι και η ποινή της Renault: να βρει έναν αξιόπιστο X-man και να τον θυσιάσει στο βωμό του crash-gate.
Κι αφού το κάνεις αυτό, αγαπητή FIA, σε παρακαλώ, ας μας πεις και ποιος είναι ο superman γιατί μ' έχει φάει η αγωνία τόσα χρόνια!)Έστησαν τον αγώνα, αυτό δεν έχει ξαναγίνει (ή δεν έχει μαθευτεί) ΠΟΤΕ.
Και φυσικά το καταλαβαίνεις κι εσύ, το θέμα είναι γιατί συνεχίζεις να παίζεις με τις λέξεις;Έστησαν τον αγώνα; Πότε έγινε αυτό;
Το ότι προέβησαν (αν...) σε μια αγωνιστική ακρότητα (αυτοθυσία θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει άλλος κανείς...) για να αποκτήσουν στιγμιαίο πλεονέκτημα, γερό πλεονέκτημα σίγουρα, απέχει πολύ από στήσιμο του αγώνα. Δηλαδή, αν είχαν χρησιμοποιήσει ενα παράνομο σύστημα και διέλυαν τον ανταγωνισμό και νικούσαν, αυτό θα ήταν λιγότερο ανήθικο; Δε νομίζω... Σε τέτοια περίπτωση θα δεχόμασταν τόσο βαριές ποινές για τους διευθυντές; Ή μήπως τώρα ξαφνικά καταλάβαμε ότι η F1 έχασε την αγνότητά της;Και ναι, με τις λέξεις παίζω, και φυσικά το καταλαβαίνω το θέμα. Αντιλαμβάνομαι, όμως, επίσης ότι το συγκεκριμένο σπορ (και μην κρυβόμαστε, λίγο-πολύ τα περισσότερα προβεβλημένα σπορ όπου παίζονται εκατομύρια) δεν ήταν ποτέ διαφορετικό και το λέω σχετικά με όσα έφταναν στην πληροφόρησή μας και τη διαίσθησή μας. Αφήστε αυτά που ποτέ δεν μάθαμε.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
ο μάρτυρας Χ ήταν παρόν στη συνάντηση των Flavio-Symonds-Piquet, άρα ξέρουν πολύ καλά αυτοί ποιος είναι.
Αυτό ούτε ο χαφιές της ιστορίας, ο Piquet, δεν το έχει πει... Αν ήταν παρόν και ο Χ-man γιατί δεν βγήκε από την αρχή... και τι τον έψαχναν τόσες μέρες τώρα. Άρα αν υπάρχει X-man (κι άμα υπάρχει, είναι καλύτερος από superman και spiderman ;;; ), προφανώς και δεν ήταν στη συνάντηση. Θα τον είχε πάρει η μπάλα από την αρχή.
Αφήστε που αν ήταν στη συνάντηση, αυτό σημαίνει ότι ο Πικές έχει επιλεκτική μνήμη... φοβάμαι ότι στο τέλος θα αποδειχθεί ότι είχε και φαντασιόπληκτη μνήμη.
(περιμένετε και σε λίγες μέρες θα μας πει το όνομα του X-man η FIA... ακόμα ψάχνει το κατάλληλο άτομο. Μπορεί να μην τα βρίσκουν και στην τιμή ακόμα.. ή μπορεί αυτή να είναι και η ποινή της Renault: να βρει έναν αξιόπιστο X-man και να τον θυσιάσει στο βωμό του crash-gate.
Κι αφού το κάνεις αυτό, αγαπητή FIA, σε παρακαλώ, ας μας πεις και ποιος είναι ο superman γιατί μ' έχει φάει η αγωνία τόσα χρόνια!)Από τα ντοκουμέντα που παρέδωσε η FIA:
In those additional submissions, Renault F1 referred to the existence of another member of the Renault F1 team (“Witness X”) who, although not a conspirator himself, knew of the conspiracy at the time of the 2008 Singapore Grand Prix. Renault F1 stated in its submissions of 17 September 2009 that Witness X had confirmed that Mr Briatore had known of the deliberate crash plan before it had been put into effect.
-
Renault F1 submitted that Witness X was a ‘whistleblower’ within its team and that if his identity were to be revealed it may discourage other similarly situated persons to come forward in relation to this or other matters. The FIA considered this argument to have some merit, given that Witness X was said not himself to be a conspirator. However, the FIA considered that this argument had to be balanced against the requirements of the FIA’s investigation and the requirement to put the full facts before the WMSC. The FIA therefore agreed with Renault F1 that the identity of Witness X would be made known to the FIA’s President, and certain of the FIA’s legal advisers only. Renault also agreed to put forward Witness X for interview by one of the FIA’s external counsel, Mr Paul Harris. To protect his identity Witness X is not identified in this decision.
-
With Renault’s cooperation, Witness X was subjected to detailed interview and examination. The interview established to the satisfaction of the FIA’s legal advisers that Renault F1’s description of the evidence of Witness X in Renault F1’s written submissions of 17 September 2009 was accurate. As a result of the interview, the FIA put a number of additional questions to Renault F1’s lawyers.
On 19 September 2009, Renault F1 made a third and final set of written submissions. In those submissions, Renault F1 stated as follows: “Renault F1 has concluded that the following had knowledge of the conspiracy to cause a safety car: Nelson Piquet Junior, Pat Symonds, Flavio Briatore and [Witness X]. [Witness X] was told of the idea suggested by Nelson Piquet Junior by Mr Symonds, whilst in the presence of Mr Briatore. [Witness X] objected to the idea. He did not know the plan was to be carried into effect until the crash happened. As a result of the evidence, including Mr Piquet’s admission, Mr Symond’s responses and [Witness X’s] evidence, Renault F1 concluded that they and Mr Briatore must have known about the conspiracy.”
- When the FIA’s advisers interviewed Witness X, he expressly confirmed that Mr Briatore was involved in the conspiracy because Witness X had been personally present at a meeting shortly after qualifying on Saturday 27 September 2008 when Mr Symonds had mentioned the possibility of a crash plan to Mr Briatore. The FIA’s advisers were confident that Witness X himself played no active role in the conspiracy and that, indeed, he had objected to it and sought to distance himself from it.
Ανακαλώ.
Κοκκίνισα το επίμαχο σημείο.
Ήταν άλλο το meeting, στο οποίο ο Symonds είπε στον Χ το σενάριο ενώ ο Flavio ήταν παρόν.
Ο Piquet παίζει να μην τον ξέρει τον Χ, οι Flavio και Pat όμως τον ξέρουν. -
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
- γιατί είναι ηθικοί αυτουργοί σε εσκεμμένο τρακάρισμα; Έχει ξαναγίνει και δεν τιμωρήθηκε
Ποτε;
-
Αλλον λεγαμε γκαντεμη (αν θυμαστε το ΚΙ.ΜΙ.=KIriakos MΙtsotakis) κι αλλος σπερνει την καταστροφη σε οποια ομαδα βρεθει.
Ο Ναντο πηγε στη ΜακΛαρεν, χασαμε τον Ρον.
Πηγε στη Ρενο, μας αφησε χρονους ο Φλαβιο.
Που θα ειναι ειπαμε του χρονου; Λούκαααα, πες αλευρι... -
Πολύ σωστά έπραξε η FIA και δεν τιμώρησε όλη την ομάδα άλλωστε τι φταίνε οι 500-600 εργαζόμενοι μέσα όταν την λαλακία την κάναν 3 ?. Έτσι και αλλιώς η RENAULT τιμωρείται αυτή τη στιγμή έμμεσα αφού έχασε άμεσα όλους τους μεγάλους σπόνσορες από τον αγώνα που έρχεται!. Επίσης για να τιμωρηθεί με αποκλεισμό θα έπρεπε και η Μακ Λαρεν να αποκλειστεί για το δικό της σκάνδαλο οπότε δεν υπήρχε καμία πιθανότητα για κάτι τέτοιο.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Έστησαν τον αγώνα; Πότε έγινε αυτό;Στις 27/9/2008
Το ότι προέβησαν (αν...) ...
Τις δηλωσεις του Symonds τις διαβασες;;;
http://www.autosport.com/news/report.php/id/78798
Ποια αμφιβολια σου εχει μεινει για το 'αν';Δηλαδή, αν είχαν χρησιμοποιήσει ενα παράνομο σύστημα και διέλυαν τον ανταγωνισμό και νικούσαν, αυτό θα ήταν λιγότερο ανήθικο; Δε νομίζω... Σε τέτοια περίπτωση θα δεχόμασταν τόσο βαριές ποινές για τους διευθυντές;
Για τους περισσοτερους εχει διαφορα το να προκαλεις ενα ατυχημα σκοπιμα, θετοντας ενδεχομενως σε κινδυνο και ανθρωπινες ζωες, απο το να 'κλεβεις' στις τεχνικες προδιαγραφες.
Αν για σενα δεν υπαρχει διαφορα, δεν εχει νοημα η συζητηση.Ή μήπως τώρα ξαφνικά καταλάβαμε ότι η F1 έχασε την αγνότητά της;
Η δεδομενη μη-αγνοτητα της Φ1 εχει και διαβαθμισεις. Αλλο ειναι να γινεται υπερ-ομαδα η Μπρον με οριακα νομιμους διαχυτες, αλλο να κλεβει η ΜακΛαρεν σχεδια της Φερραρι και αλλο να προκαλειται σκοπιμα ατυχημα. Η γενικευση 'ετσι κι αλλιως ειναι ολα βρωμικα, που να δεις ποσα δεν μαθαινουμε' δεν μπορει να καλυπτει οσα εστω βγαινουν στο φως.
Κατα τη γνωμη μου η Ρενο επρεπε να αποκλειστει. Φυσικα δεν φταινε οι εργαζομενοι, αλλα οταν εμπλεκονται τα 2 κεφαλια της ομαδας, τι πρεπει να γινει για να τιμωρηθει η ομαδα; Να πιασουνε τον Ghosn να τρυπαει τα λαστιχα του Λιουις;;;
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Κατα τη γνωμη μου η Ρενο επρεπε να αποκλειστει. Φυσικα δεν φταινε οι εργαζομενοι, αλλα οταν εμπλεκονται τα 2 κεφαλια της ομαδας, τι πρεπει να γινει για να τιμωρηθει η ομαδα; Να πιασουνε τον Ghosn να τρυπαει τα λαστιχα του Λιουις;;;Μα είναι ξεκάθαρα θέμα politics. Αν αποκλειστεί ΚΑΙ η Renault, έφυγε η BMW, κλυδωνίστηκε η McLaren με το Stepneygate, η ΤΟΥΟΤΑ ακούγεται ότι σκέφτεται να φύγει...ποιός θα μείνει?
Δεν είναι απλά τα πράγματα...πιστεύω ότι ο αποκλεισμός της Renault θα προκαλούσε αποχωρήσεις ομάδων με άσχημο αποτέλεσμα στη F1.
Άλλωστε, όντως δε φταίνε οι υπόλοιποι εργαζόμενοι...πάντως τον βασικό σπόνσορα (ING) τον έχασε...
-
Ο χρήστης kantoniou'
Κατα τη γνωμη μου η Ρενο επρεπε να αποκλειστει. Φυσικα δεν φταινε οι εργαζομενοι, αλλα οταν εμπλεκονται τα[size=150 έγραψε:
2 κεφαλια [/size:2i21yubp]της ομαδας, τι πρεπει να γινει για να τιμωρηθει η ομαδα; Να πιασουνε τον Ghosn να τρυπαει τα λαστιχα του Λιουις;;;Ακριβώς για το λόγο αυτό δεν έπρεπε να αποκλειστεί εφόσον το πράγμα καθάρισε πριν την Ακροαματική διαδικασία και οι ένοχοι πήραν δρόμο κλοτσηδόν !
-
H παραπαίουσα ING θα αποχωρούσε ούτως ή άλλως από τη Renault στο τέλος της σεζόν.
Και η ανάγκη εξασφάλισης νέου βασικού χορηγού ήταν ένα από πολύ σοβαρό πρόβλημα που θα έπρεπε να λύσει η Renault τη νέα χρονιά.Αν ληφθεί υπόψιν ότι αυτό συνδυάζεται με την οικονομική ύφεση,τις πτώσεις των πωλήσεων της και πλέον και τον απόηχο του σκανδάλου.....δεν έχω καμία βεβαιότητα ότι η Renault θα είναι και του χρόνου στο grid. -
H ING που θιχτηκε βεβαια εκμεταλλευτηκε την καλπικη νικη, διαφημιστικα όσο δεν παει και τωρα τιγκανά. Goooooooood
Διάφορα Νέα - Σεπτέμβριος 2009