-
Είμαι κάτοχος ενός ΒΜW 316 Ε46 μοντέλο 2002 (Ιανουάριος, με το face lifting). Όταν το αμάξι έκανε 30.000 παρουσίασε το εξής πρόβλημα. Όταν σταματάω (π.χ. στα φανάρια ή όταν παρκάρω) πέφτουν οι στροφές του κινητήρα στις 500 ή και πιο κάτω και το αμάξι είναι έτοιμο να σβήσει με αποτέλεσμα να μη λειτουργούν σωστά ούτε το υδραυλικό τιμόνι, ούτε τα φρένα και παρουσιάζονται κραδασμοί, μετά ανεβαίνουν οι στροφές (αλλες φορές 700, άλλες 800-900) και ανεβοκατεβαίνουν μεταξύ 600-1000. Το αμάξι έχει πάει στην αντιπροσωπεία 5-6 φορές, έχει γίνει επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου, αλλαγή αισθητήρων (στροφαλοφόρου κατι τέτοιο, δεν ξέρω καλά), αλλά το προβλημα παραμένει. Να σημειώσω οτί δεν το κάνει συνέχεια. Τι λέτε;;;;
-
Είμαι κάτοχος ενός ΒΜW 316 Ε46 μοντέλο 2002 (Ιανουάριος, με το face lifting). Όταν το αμάξι έκανε 30.000 παρουσίασε το εξής πρόβλημα. Όταν σταματάω (π.χ. στα φανάρια ή όταν παρκάρω) πέφτουν οι στροφές του κινητήρα στις 500 ή και πιο κάτω και το αμάξι είναι έτοιμο να σβήσει με αποτέλεσμα να μη λειτουργούν σωστά ούτε το υδραυλικό τιμόνι, ούτε τα φρένα και παρουσιάζονται κραδασμοί, μετά ανεβαίνουν οι στροφές (αλλες φορές 700, άλλες 800-900) και ανεβοκατεβαίνουν μεταξύ 600-1000. Το αμάξι έχει πάει στην αντιπροσωπεία 5-6 φορές, έχει γίνει επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου, αλλαγή αισθητήρων (στροφαλοφόρου κατι τέτοιο, δεν ξέρω καλά), αλλά το προβλημα παραμένει. Να σημειώσω οτί δεν το κάνει συνέχεια. Τι λέτε;;;;
-
Καθάρισε την πεταλούδα του γκαζιού κατ'αρχήν!!
Μόλις μπουν οι ΒΑΣΙΛΗΣ και Σια....θα δεις περισσότερες απαντήσεις!!
-
Μου το ειχε παρουσιασει η GTV και η πηγη του προβληματος ηταν ο αισθητηρας λ...
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Είμαι κάτοχος ενός ΒΜW 316 Ε46 μοντέλο 2002 (Ιανουάριος, με το face lifting). Όταν το αμάξι έκανε 30.000 παρουσίασε το εξής πρόβλημα. Όταν σταματάω (π.χ. στα φανάρια ή όταν παρκάρω) πέφτουν οι στροφές του κινητήρα στις 500 ή και πιο κάτω και το αμάξι είναι έτοιμο να σβήσει με αποτέλεσμα να μη λειτουργούν σωστά ούτε το υδραυλικό τιμόνι, ούτε τα φρένα και παρουσιάζονται κραδασμοί, μετά ανεβαίνουν οι στροφές (αλλες φορές 700, άλλες 800-900) και ανεβοκατεβαίνουν μεταξύ 600-1000. Το αμάξι έχει πάει στην αντιπροσωπεία 5-6 φορές, έχει γίνει επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου, αλλαγή αισθητήρων (στροφαλοφόρου κατι τέτοιο, δεν ξέρω καλά), αλλά το προβλημα παραμένει. Να σημειώσω οτί δεν το κάνει συνέχεια. Τι λέτε;;;;Κατ' αρχήν , πήγαινε σε συνεργείο που έχει διαγνωστικό και ζήτησε να διαβαστεί ο εγκέφαλος . Στη μνήμη του πρέπει να υπάρχει κάποιο fault , αν στο έχει παρουσιάσει μετά το τελευταίο reset. Βασικό , να είσαι παρών.
Συνήθως είναι το μοτεράκι του ρελαντί (ICV) που χρειάζεται καθάρισμα ή αλλαγή , πολλά BMW το παρουσιάζουν αυτό. Εαν ο εγκέφαλος δεν δείξει τίποτα , πρώτα κοίταξε τα σωληνάκια της υποπίεσης που είναι συνδεδεμένα στην πολλαπλή εισαγωγής και στην ICV. Μετά βγάλε την ICV και καθάρισε την με καθαριστικό σπρέυ . Αυτά για αρχή ...
BMW 316 E46 πρόβλημα στο ρελαντί