-
To ρώτησα και στο Citroen forum, σε C2 του τις άλλαξε και του έδωσε τις παλιές.
Του είπα να πάει σε ένα άσχετο συνεργείο να τις δείξει για να του πουν γνώμη, αλλά ακόμα κ αυτές θα μπορούσαν να είναι φαγωμένες από άλλο αμάξι (αφού δεν ήταν μπροστά ο ιδιοκτήτης κατά την αλλαγή).
Fail γενικώς. -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
To ρώτησα και στο Citroen forum, σε C2 του τις άλλαξε και του έδωσε τις παλιές.
Του είπα να πάει σε ένα άσχετο συνεργείο να τις δείξει για να του πουν γνώμη, αλλά ακόμα κ αυτές θα μπορούσαν να είναι φαγωμένες από άλλο αμάξι (αφού δεν ήταν μπροστά ο ιδιοκτήτης κατά την αλλαγή).
Fail γενικώς.Σιαγόνα ή κυλινδράκι
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
To ρώτησα και στο Citroen forum, σε C2 του τις άλλαξε και του έδωσε τις παλιές.
Του είπα να πάει σε ένα άσχετο συνεργείο να τις δείξει για να του πουν γνώμη, αλλά ακόμα κ αυτές θα μπορούσαν να είναι φαγωμένες από άλλο αμάξι (αφού δεν ήταν μπροστά ο ιδιοκτήτης κατά την αλλαγή).
Fail γενικώς.Σιαγόνα ή κυλινδράκι
Δεν τα είδα απο κοντά, αλλά σιαγόνες ταμπούρων μου λέει γράφει η απόδειξη (η οποία είναι της τάξεως των 500 ευρώ... για C2 30.000χλμ χωρίς κάποια άλλη επιδιόρθωση ζημιάς !!!)
-
500€ για τις σιαγονες;
-
Σιαγόνες + προκαθορισμένο σέρβις 30.000χλμ
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Σιαγόνες + προκαθορισμένο σέρβις 30.000χλμΤι αλλο αλλαξε δηλαδη;Λαδια,φιλτρα και τις σιαγονες;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σιαγόνες + προκαθορισμένο σέρβις 30.000χλμ
Τι αλλο αλλαξε δηλαδη;Λαδια,φιλτρα και τις σιαγονες;
Λάδια, όλα τα φίλτρα (αέρος λαδιού βενζίνης καμπίνας), υγρά φρένων, υγρό υαλοκαθαριστήρων, μάκτρα υαλοκαθαριστήρων και σιαγόνες ταμπούρων + εργατικά για όλα αυτά.
Τον γδύσανε
-
E λίγο...
Από χειρόφρενα πώς πάει ο φίλος σου? -
Υποστηρίζει ότι δεν έχει τραβήξει χειρόφρενο εν κινήσει πάνω από 2 φορές.
Βασικά παίζει να είναι και σιδεροφάγος γιατί του άναψε λαμπάκι για τακάκια μπροστά πριν τα 20.000 χλμ. Αλλά για επισκευή ταμπούρων τόσο νωρίς δεν έχω ξανακούσει ποτέ. -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Υποστηρίζει ότι δεν έχει τραβήξει χειρόφρενο εν κινήσει πάνω από 2 φορές.
Βασικά παίζει να είναι και σιδεροφάγος γιατί του άναψε λαμπάκι για τακάκια μπροστά πριν τα 20.000 χλμ. Αλλά για επισκευή ταμπούρων τόσο νωρίς δεν έχω ξανακούσει ποτέ.Για σιαγόνες είναι πάρα πολύ νωρίς εκτός κι αν οι 2 χειροφρενιές τα ξέσκισαν.
-
Δε βαριέσαι... αφού δέχτηκε να του τις αλλάξουν χωρίς να το τσεκάρει και αλλού πρώτα και χωρίς να έχει αντιληφθεί κάποιο πρόβλημα στο φρενάρισμα ο ίδιος, είναι 'συνένοχος'
-
Ήρθαν τα σωληνάκια της Goodridge.
Έμεινα εντυπωσιασμένος από την συνολική ποιότητα που φαίνεται ΠΑΝΤΟΥ! Αξίζουν μέχρι κεραίας τα λεφτά τους, μην διανοηθείτε να φτιάξετε σε μάστορα, αγοράστε τα έτοιμα αν υπάρχουν για το αυτοκίνητό σας!Καθόλου τυχαία έχουν εγγύηση εφ' όρου ζωής.
-
Να πώ εγώ τις εντυπώσεις μου από φρένα
Επειδή αντικατέστησα το ένα μεταλλικό με αυτό που είχα φυλάξει, πρέπει να πώ οτι η αίσθηση στο πεντάλ είναι μέρα με τη νύκτα...
Κάναμε εξαέρωση κι εγώ νόμιζα ότι δεν είχα φρένο
Αρκεί να βάλετε επώνυμα και όχι Μπατρινά
Μόλις γυρίσω ελλάδα, θα αντικατασταθούν όλα με επώνυμα πάραυτα -
πως γινεται μια σωστη αλλαγη δισκων???
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
πως γινεται μια σωστη αλλαγη δισκων???λογικά το service manual την εξηγεί την διαδικασία
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
πως γινεται μια σωστη αλλαγη δισκων???
λογικά το service manual την εξηγεί την διαδικασία
και εγω που να το βρω....
αλλα στην τελικη δεν ρωταω την διαδικασια αλλα τις λεπτομεριες.... πως να καθαριστει το μουαγιε, αν θα πρεπει να γινει καποια συντηρηση στην δαγκανα και οτι αλλο ηθελε προκυψει...
-
γιατί δεν το πάς σε ενα συνεργείο που εμπιστεύεσαι να ξεμπερδεύεις
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
γιατί δεν το πάς σε ενα συνεργείο που εμπιστεύεσαι να ξεμπερδεύειςθα ηθελα επιπλεον αποψεις...
-
τοτεςςς
α. πας στο πρώτο συνεργείο που θα βρείς και του λές να σου περάσει τους δίσκους
β. πας σε δεύτερο και του λές να τους βγάλει και να τους ξαναπεράσει και να σου πεί αν εκανε καλή δουλειά ο πρώτος
-
τρελο αγορι εσυ.....
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις