-
σοβαρα τωρα.
δεν πρεπει να ξεχναμε και τα BOGE τα οποια ειναι γαμω τα αμορτισερ,αλλα εδω στην ελλαδα δεν πιασανε ισως λογω διαφημισης. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
σοβαρα τωρα.
δεν πρεπει να ξεχναμε και τα BOGE τα οποια ειναι γαμω τα αμορτισερ,αλλα εδω στην ελλαδα δεν πιασανε ισως λογω διαφημισης.δεν νομίζω οτι βγάζει για το δικό μου... Μόνο οι: Sachs Performance, KW, Bilstein, Koni, Vogtland έχουν κωδικό για S3 ΜκΙΙ
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το κονι τα κιτρινα ειναι πανακριβα κοπανανε ακομα περισσοτερο και σπανε και ευκολα.
καλά κρασιά....
τα κονι κιτρινα θελουν συντηρηση ανα καποια χλμ και τα θεωρω πολυ extreme
εσυ δεν ελεγες να μην κοπαναει το αμαξι?
Σου είπα εγώ ότι τα ΚΟΝΙ κοπανάνε?
Τα ΚΟΝΙ δε θέλουν καμία απολύτως συντήρηση,απλά επισκευάζονται και είναι επίσης τα ΜΟΝΑΔΙΚΑ που μπορούν να συνδυαστούν με οποιοδήποτε ύψος ελατηρίων.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
νομιζω οτι αυτα θελουν καποια συντηρηση , γιατι ειναι πιο αγωνιαρικατα ειχε βαλει κολλητος μου σε 33 (δε τα συντηρησε ποτε ) και το αυτοκινητο εγινε κουδουνιστρα
δε νομιζω οτι εχω μπει σε πιο σκληρο αυτοκινητο.Η 33 έχει γελοίο σασί(για να μην πω ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ).
Προφανώς ο κολλητός σου πήγαινε γυρεύοντας,αφού το ίδιο θα πάθαινε με οποιοδήποτε σπορτιφ αμορτισέρ. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
νομιζω οτι αυτα θελουν καποια συντηρηση , γιατι ειναι πιο αγωνιαρικα
τα ειχε βαλει κολλητος μου σε 33 (δε τα συντηρησε ποτε ) και το αυτοκινητο εγινε κουδουνιστρα
δε νομιζω οτι εχω μπει σε πιο σκληρο αυτοκινητο.Η 33 έχει γελοίο σασί(για να μην πω ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ).
Προφανώς ο κολλητός σου πήγαινε γυρεύοντας,αφού το ίδιο θα πάθαινε με οποιοδήποτε σπορτιφ αμορτισέρ.γελοιο σασι η 33
το ξερεις οτι προερχεται απο της αλφασουντ ,το κορυφαιο προσθιοκινητο ολων των εποχων;
μην λες οτι ναναι.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
νομιζω οτι αυτα θελουν καποια συντηρηση , γιατι ειναι πιο αγωνιαρικα
τα ειχε βαλει κολλητος μου σε 33 (δε τα συντηρησε ποτε ) και το αυτοκινητο εγινε κουδουνιστρα
δε νομιζω οτι εχω μπει σε πιο σκληρο αυτοκινητο.Η 33 έχει γελοίο σασί(για να μην πω ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ).
Προφανώς ο κολλητός σου πήγαινε γυρεύοντας,αφού το ίδιο θα πάθαινε με οποιοδήποτε σπορτιφ αμορτισέρ.καλα οτι πηγαινε πηγαινε (που να δεις οταν μπηκαν μεγαλυτερες ζαντες και τα εφτυσε η υδραυλικη κρεμαγιερα )..αλλα τρομερη βελτιωση σε στριψιμο
αυτο που θυμαμαι παντως ειναι οτι απο τις 3 ρυθμισεις που ειχαν ειχε τη μεσαια και παλι μου εχει μεινει στη μνημη μου ως το πιο σκληρο αυτοκινητο που εχω μπει ποτε
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
από την άλλη είχα βάλει στο πρώτο μου S3, Bilstein Sport, τα οποία ανέβασαν έναν ολόκληρο πόντο το αυτοκίνητο γύρω γύρω
Ναι εε?
Προφανώς το αυτοκίνητό σου στηρίζεται στα αμοτρισέρ κι όχι στα ελατήρια για να έγινε αυτό.
Μοναδική περίπτωση πραγματικά....θα ήθελα να μάθω τη διάταξη της ανάρτησής σου -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
νομιζω οτι αυτα θελουν καποια συντηρηση , γιατι ειναι πιο αγωνιαρικα
τα ειχε βαλει κολλητος μου σε 33 (δε τα συντηρησε ποτε ) και το αυτοκινητο εγινε κουδουνιστρα
δε νομιζω οτι εχω μπει σε πιο σκληρο αυτοκινητο.Η 33 έχει γελοίο σασί(για να μην πω ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ).
Προφανώς ο κολλητός σου πήγαινε γυρεύοντας,αφού το ίδιο θα πάθαινε με οποιοδήποτε σπορτιφ αμορτισέρ.γελοιο σασι η 33
το ξερεις οτι προερχεται απο της αλφασουντ ,το κορυφαιο προσθιοκινητο ολων των εποχων;
μην λες οτι ναναι.
Γιες μεν....
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
νομιζω οτι αυτα θελουν καποια συντηρηση , γιατι ειναι πιο αγωνιαρικα
τα ειχε βαλει κολλητος μου σε 33 (δε τα συντηρησε ποτε ) και το αυτοκινητο εγινε κουδουνιστρα
δε νομιζω οτι εχω μπει σε πιο σκληρο αυτοκινητο.Η 33 έχει γελοίο σασί(για να μην πω ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ).
Προφανώς ο κολλητός σου πήγαινε γυρεύοντας,αφού το ίδιο θα πάθαινε με οποιοδήποτε σπορτιφ αμορτισέρ.γελοιο σασι η 33
το ξερεις οτι προερχεται απο της αλφασουντ ,το κορυφαιο προσθιοκινητο ολων των εποχων;
μην λες οτι ναναι.
σε σχεση με τον ανταγωνισμο που ειχε ισως ηταν κορυφαιο και γενικα μου αρεσει πολυ σαν αυτοκινητο, αλλα δεν ειχε και κανα τρελο σασι
σε καποιο σημειο παντως η κονσολα ολοκληρη ,οταν το αυτοκινητο πατουσε γερες λακουβες, εφτανε τα γονατα σου
εγω βεβαια τοτε ειχα renault 19 (τον ορισμο του κακου σασιου ) οποτε καλυτερα να μη μιλαω
-
ετσι μπραβο
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ετσι μπραβοΣήκωσε μια 33 απ τη μια πλευρά με το γρύλο (να είναι στον αέρα και οι δύο τροχοί) και πές μου αν κλείνουν οι πόρτες
-
ολα τα αμαξια εκεινης της εποχης δεν ειχαν την ακαμψια που εχουν τα σημερινα,αυτο που λες ισχυει αλλα οχι μονο για την αλφα αλλα γενικα για ολα σχεδον τα αμαξια της εποχηςιδιως τα πενταθυρα τετραθυρα.
φιλε αν το σασι της ηταν χαλια δεν θα εστριβε τοσο καλα .
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ολα τα αμαξια εκεινης της εποχης δεν ειχαν την ακαμψια που εχουν τα σημερινα,αυτο που λες ισχυει αλλα οχι μονο για την αλφα αλλα γενικα για ολα σχεδον τα αμαξια της εποχηςιδιως τα πενταθυρα τετραθυρα.Να μιλάς με ονοματεπώνυμο πχ Golf/kadett/corolla/R5 κλπ
φιλε αν το σασι της ηταν χαλια δεν θα εστριβε τοσο καλα .
Από ανάρτηση και τιμόνι έστριβε το αμάξι όχι απ το σασί.
Επίσης για να λέμε και του στραβού το δίκιο τα μοτερ τους ήταν ΑΤΡΩΤΑ,ειδικα το 15άρι με τα διπλά Delorto Ε-Ρ-Α-Β-Ε!!
Από κει και πέρα ούτε στο χυτήριο δεν τα έπαιρναν. -
και το 1400αρι της μια χαρα ατρωτο ηταν για πολυ καιρο
(ασχετο αν δεν εχω βρει ουτε εναν να εχει περασει τα 200.000 χλμ ) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και το 1400αρι της μια χαρα ατρωτο ηταν για πολυ καιροOλα τα μποξερ τους ήταν διαμάντια,απλά το 1500 με τα Delorto ξέσκιζε ΚΑΙ σε επιδόσεις.
Τι να το κάνεις όμως,άχρηστο.
Οι Ιταλοί είναι σαν την αγελάδα που βγάζει γάλα και το ρίχνει μια κλωτσιά ....... -
τα καλυτερα σασι βγαζουν οι ιταλοι ,τωρα αν εννοεις οτι σκουριαζε αυτο δεν εχει να κανει με το αν ειναι σωστα σχεδιασμενο .
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
τα καλυτερα σασι βγαζουν οι ιταλοι ,τωρα αν εννοεις οτι σκουριαζε αυτο δεν εχει να κανει με το αν ειναι σωστα σχεδιασμενο .Αλλο πράγμα ο σχεδιασμός, άλλο πράγμα η κατασκευή τσιγαρόχαρτο κι άλλο πράγμα γερό ή χάρτινο σασί που σκουριάζει.
-
το αμαξι δεν χρειαζοταν καν μπαρα θολων .
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
τα καλυτερα σασι βγαζουν οι ιταλοιΑυτό το καθολικό συμπέρασμα από πού προκύπτει;
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
το αμαξι δεν χρειαζοταν καν μπαρα θολων .
italakia
έχεις λύσει ποτέ τέτοιο αμάξι?
Ταμπλώ έξω για καλοριφέρ έχεις βγάλει να δεις την απόλυτη τραγωδία?
αμορτισέρ για σασσί golf V - τί προτείνετε;