-
Είμαι αρκετά ευχαριστημένος (για BMW) σχετικά με τη συντήρηση του αυτοκινήτου.
Αγοράστηκε τον Αύγουστο 2007 και μετά από 8Κ κμ άλλαξα λάδια και φίλτρο, περίπου το πρώτο 3μηνο του 2008. Κόστος 110 ευρώ εργασία συν 80 ευρώ τα λάδια (0w40), σύνολο 190 ευρώ.
Τη Δευτέρα έκανα την επόμενη αλλαγή λαδιών. Κόστος λαδιών 0w30 (Castrol Edge) περίπου 60 ευρώ με τα μεταφορικά, δηλαδή 12 ευρώ το λίτρο, τη στιγμή που στην αντιπροσωπεία έχει 26 ευρώ το λίτρο για τα SLX μάλιστα. Επίσης έγιναν και τα ακόλουθα:
-Αλλαγή φίλτρο λαδιού
-Αλλαγή φίλτρο αέρα
-Αλλαγή φίλτρο καμπίνας
-Αλλαγή υγρών φρένων και εξαέρωση συστήματος
Σύνολο 160 ευρώ συν τα λάδια, τελικό σύνολο 220 ευρώ.Συνολικά σε δύο χρόνια μου έχει κοστίσει 410 ευρώ, ή 17 ευρώ το μήνα. Not bad για 2λτ και BMW, που σύμφωνα με τη 'κοινή γνώμη' έχουν ακριβή συντήρηση ...ο brother τα ίδια περισσότερα πληρώνει για το 1800άρι Astra του... ...ο δε πατέρας με το A4, άστα
-
Συμφωνώ πως δεν πλήρωσες πολλά.
Σκέψου πάντως πως αν εξαιρέσεις την αλλαγή των υγρών, οι άλλες εργασίες παίρνουν ελάχιστο χρόνο να γίνουν. Το κόστος των ανταλλακτικών, τι λέει; Το φίλτρο γύρης ήταν ενεργού άνθρακα; -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Είμαι αρκετά ευχαριστημένος (για BMW) σχετικά με τη συντήρηση του αυτοκινήτου.Αγοράστηκε τον Αύγουστο 2007 και μετά από 8Κ κμ άλλαξα λάδια και φίλτρο, περίπου το πρώτο 3μηνο του 2008. Κόστος 110 ευρώ εργασία συν 80 ευρώ τα λάδια (0w40), σύνολο 190 ευρώ.
Συνολικά σε δύο χρόνια μου έχει κοστίσει 410 ευρώ, ή 17 ευρώ το μήνα. Not bad για 2λτ και BMW, που σύμφωνα με τη 'κοινή γνώμη' έχουν ακριβή συντήρηση ...ο brother τα ίδια περισσότερα πληρώνει για το 1800άρι Astra του... ...ο δε πατέρας με το A4, άστα
συμφωνώ οτι συνολικα δεν ειναι πολλα, αλλα αυτο το '110 € εργατικα για αλλαγη λαδιων...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Είμαι αρκετά ευχαριστημένος (για BMW) σχετικά με τη συντήρηση του αυτοκινήτου.Αγοράστηκε τον Αύγουστο 2007 και μετά από 8Κ κμ άλλαξα λάδια και φίλτρο, περίπου το πρώτο 3μηνο του 2008. Κόστος 110 ευρώ εργασία συν 80 ευρώ τα λάδια (0w40), σύνολο 190 ευρώ.
Τη Δευτέρα έκανα την επόμενη αλλαγή λαδιών. Κόστος λαδιών 0w30 (Castrol Edge) περίπου 60 ευρώ με τα μεταφορικά, δηλαδή 12 ευρώ το λίτρο, τη στιγμή που στην αντιπροσωπεία έχει 26 ευρώ το λίτρο για τα SLX μάλιστα. Επίσης έγιναν και τα ακόλουθα:
-Αλλαγή φίλτρο λαδιού
-Αλλαγή φίλτρο αέρα
-Αλλαγή φίλτρο καμπίνας
-Αλλαγή υγρών φρένων και εξαέρωση συστήματος
Σύνολο 160 ευρώ συν τα λάδια, τελικό σύνολο 220 ευρώ.Συνολικά σε δύο χρόνια μου έχει κοστίσει 410 ευρώ, ή 17 ευρώ το μήνα. Not bad για 2λτ και BMW, που σύμφωνα με τη 'κοινή γνώμη' έχουν ακριβή συντήρηση ...ο brother τα ίδια περισσότερα πληρώνει για το 1800άρι Astra του... ...ο δε πατέρας με το A4, άστα
Στα ποσα χλμ εισαι τωρα;
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Είμαι αρκετά ευχαριστημένος (για BMW) σχετικά με τη συντήρηση του αυτοκινήτου.
...Κόστος 110 ευρώ εργασία..Πλάκα κάνεις..
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Είμαι αρκετά ευχαριστημένος (για BMW) σχετικά με τη συντήρηση του αυτοκινήτου.
Αγοράστηκε τον Αύγουστο 2007 και μετά από 8Κ κμ άλλαξα λάδια και φίλτρο, περίπου το πρώτο 3μηνο του 2008. Κόστος 110 ευρώ εργασία συν 80 ευρώ τα λάδια (0w40), σύνολο 190 ευρώ.
Τη Δευτέρα έκανα την επόμενη αλλαγή λαδιών. Κόστος λαδιών 0w30 (Castrol Edge) περίπου 60 ευρώ με τα μεταφορικά, δηλαδή 12 ευρώ το λίτρο, τη στιγμή που στην αντιπροσωπεία έχει 26 ευρώ το λίτρο για τα SLX μάλιστα. Επίσης έγιναν και τα ακόλουθα:
-Αλλαγή φίλτρο λαδιού
-Αλλαγή φίλτρο αέρα
-Αλλαγή φίλτρο καμπίνας
-Αλλαγή υγρών φρένων και εξαέρωση συστήματος
Σύνολο 160 ευρώ συν τα λάδια, τελικό σύνολο 220 ευρώ.Συνολικά σε δύο χρόνια μου έχει κοστίσει 410 ευρώ, ή 17 ευρώ το μήνα. Not bad για 2λτ και BMW, που σύμφωνα με τη 'κοινή γνώμη' έχουν ακριβή συντήρηση...ο brother τα ίδια περισσότερα πληρώνει για το 1800άρι Astra του... ...ο δε πατέρας με το A4, άστα
Στα ποσα χλμ εισαι τωρα;
18Κ κμ.
Συμφωνώ πως δεν πλήρωσες πολλά.
Σκέψου πάντως πως αν εξαιρέσεις την αλλαγή των υγρών, οι άλλες εργασίες παίρνουν ελάχιστο χρόνο να γίνουν. Το κόστος των ανταλλακτικών, τι λέει; Το φίλτρο γύρης ήταν ενεργού άνθρακα;Ναι, ενεργού άνθρακα. Ορίστε τα επιμέρους κόστη (δε περιλαμβάνουν ΦΠΑ 19%):
-Υγρά φρένων, 8,40 €
-Φίλτρο λαδιού, 1,76 €
-Φίλτρο A/C, 46,22 €
-Φίλτρο αέρα, 20,17Εργασία, 60 €.
Είμαι αρκετά ευχαριστημένος (για BMW) σχετικά με τη συντήρηση του αυτοκινήτου.
Αγοράστηκε τον Αύγουστο 2007 και μετά από 8Κ κμ άλλαξα λάδια και φίλτρο, περίπου το πρώτο 3μηνο του 2008. Κόστος 110 ευρώ εργασία συν 80 ευρώ τα λάδια (0w40), σύνολο 190 ευρώ.
Συνολικά σε δύο χρόνια μου έχει κοστίσει 410 ευρώ, ή 17 ευρώ το μήνα. Not bad για 2λτ και BMW, που σύμφωνα με τη 'κοινή γνώμη' έχουν ακριβή συντήρηση ...ο brother τα ίδια περισσότερα πληρώνει για το 1800άρι Astra του... ...ο δε πατέρας με το A4, άστα
συμφωνώ οτι συνολικα δεν ειναι πολλα, αλλα αυτο το '110 € εργατικα για αλλαγη λαδιων...
Βασικά μέσα σε αυτό είχα φίλτρο λαδιού...αλλά ναι, ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ γι'αυτό και δε ξαναπήγα στον 'Παξιμάδι' (καταλάβαμε όλοι ε? )...δε το ήξερα και τη πάτησα, αλλά όπως βλέπεις, δε τη ξαναπάτησα.
-
Ο χρήστης nikoskyr έγραψε:
Παιδιά έχω ένα Υ του 99 16βάλβιδο και ψάχνω για συνεργείο μη εξουσιοδοτημένο και λογικό σε τιμές στην ανατολική Θεσ/νίκη. Μπορεί να βοηθήσεις κάποιος?Υπάρχει ένας χρήστης από εδώ μέσα ο οποίος είναι μηχανικός και είναι τσακάλι. Τον έχω δοκιμάσει με βλάβες 4-5 φορές και έμεινα εντυπωσιασμένος όχι επειδή βρήκε τις βλάβες, αλλά επειδή ήταν τόσο μεθοδικός που απέκλεισε κάθε άλλο ενδεχόμενο.
Γνωρίζει αρκετά πράγματα για Πούντο, οπότε δεν χάνεις να αναζητήσεις τον Δημήτρη στην Κ.Καραμανλή σε ένα συνεργείο δίπλα στη στάση του Παπάφειου, απέναντι από τα Goodys της Καραμανλή.
-
Φίλε Αντρέα,
Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.
Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο συμφέρει μόνο για το πρώτο service. Στα υπόλοιπα services το 70% των εξουσιοδοτημένων εξαπατούν τους πελάτες. Μιλώ εκ πείρας (έχω αλλάξει 5 αυτοκίνητα από το 1980).- Χρεώνουν υπέρογκα εργατικά.
- Ακριβά ανταλλακτικά στα οποία στο τιμολόγιο τάχα κάνουν εκπτώσεις από 10-20%. Με άλλα λόγια ούτως ή άλλως τα πληρώνουμε πανάκριβα.
- Δεν σε αφήνουν επίτηδες να βρίσκεσαι στο χώρο του service γιατί τις περισσότερες φορές δεν αλλάζουν ότι λένε.
- Σου βγάζουν ζημιές που στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν.
- Αρκετά από τα ανταλλακτικά είναι imitation.
Εχω άπειρες ιστορίες που μπορώ να σου περιγράψω.
Αυτό που θα πρέπει να κάνει ο κάθε οδηγός είναι να μάθει που υπάρχουν σωστοί επαγγελματίες τεχνικοί αυτοκινήτων, συζητώντας με διάφορους φίλους. Ολοι πλέον διαθέτουν computers που διαβάζουν όλους τους εγκεφάλους οποιασδήποτε μάρκας και τύπου. Είναι πανεύκολο να καταβάσουν updates για το software καθώς και οποιδήποτε manual από το internet.
Ενα πρόσφατο παράδειγμα για το clio 2 1.4 της γυναίκας μου.
Exei περίπου 45.000 klm και πρόσφατα είχε πρόβλημα με την εκκίνηση. Ενώ γύριζε η μίζα δεν έπαιρνε εύκολα μπρος. Ετσι αποφασίσαμε να το πάμε σε εξουσιοδοτημένο αφού βάλαμε όπισθεν, λύσαμε χειρόφρενο και πήρε αμέσως.Ψάχνωντας στο internet βρήκα όλο το manual του. Το πρόβλημα προέρχεται από τον αισθητήρα του βολάν.
Αφου λοιπόν πήγαμε στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και πρίν μπεί στον εγκέφαλο μας είπαν ότι θα πρέπει να κάνει το service (φίλτρα αέρος, λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο σωματιδίων,ροδέλλα κάρτερ,σετ τακάκια, μπουζί) με κόστος 350€ και οποσδήποτε άμεσα το service για τους ιμάντες του εγκεντροφόρου,αλλαγή αντλίας νερού, τάπες χρονισμού, τροχαλία alternator, φάρυγγα,ρουλεμάν τεντωτήρα με κόστος άλλα 1250€, εκ των οποίων ζητήσαν 200€ για τον αισθητήρα, γιατί διαφορετικά κινδυνεύει να πάθει σοβαρό ατύχημα. Το σύνολο λοιπόν που ζήτησαν ήταν 1600€ .
Επειδή δεν προλάβαινα κάναμε μόνο το πρώτο και αφού πήγα άλλη ημέρα σε άλλο εξουσιοδοτημένο αγόρασα τα αυθεντικά ανταλλακτικά της RENAULT όλα στην τιμή των 285€ Στη συνέχεια επικοινώνησα με το μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο μου- αυτό που χρησιμοποιώ εδώ και πολλά χρόνια- το οποίο εχει όλα τα εργαλεία και αφού αναβάσαμε το αυτοκίνητο στο αναβατόριο αρχίσαμε να λύνουμε για να αντικαταστήσουμε τα 'φθαρμένα' με νέα.
Λοιπόν το μόνο που χρειάστηκε ήταν ιμάντας alternator, αισθητήρας βολάν (αυτόν το αγόρασα προς 68€). Ολα τα υπόλοιπα 'φθαρμένα' ήταν σε πολύ κατάσταση. Και φυσικά ήμουν από πάνω του σε όλη την διάρκεια του service.
Ο τεχνικός μου εκτίμησε ότι αντέχουν τουλάχιστον για άλλες 25.000klm. Σε ερώτηση που τα αλλάξουμε τώρα το κόστος που μου ζήτησε ήταν τα 285€ + 120€ εργατικά γιατί θα το κρατούσε μέσα 1 1/2 ημέρα.
Πές μου πως εξηγείται η διαφορά των 1600€ με τα 570€ (165 το πρώτο service στο μη εξουσιοδοτημένο)
Ξέχασα να σου πώ ότι τα φίλτρα τα είχα μαρκάρει και απλά τα ξαναβρήκα πάνω.
Αυτή είναι η μεγάλη απάτη των εξουσιοδοτημένων. Μπορώ να σου πώ τα ίδια και για τα εξουσιοδοτημένα της ALFA-ROMEO, OPEL, FIAT.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ και ΣΕ ΟΛΑ.
Φιλικά,
Dimar0 -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
τη στιγμή που στην αντιπροσωπεία έχει 26 ευρώ το λίτρο για τα SLX μάλιστα.εμείς οι Έλληνες ....
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
τη στιγμή που στην αντιπροσωπεία έχει 26 ευρώ το λίτρο για τα SLX μάλιστα.
εμείς οι Έλληνες ....
Απίστευτο ε?
Τα edge τα βρήκα στην Ελλάδα 14€/λτ και στη Γερμανία (απ'όπου τελικά τα πήρα) 9€/λτ συν μεταφορικά (για τη 5λτ συσκευασία).
Σημείωση ότι τα Edge έχουν αντικαταστήσει τα SLX...κοινώς, ο,τι να'ναι οι Ελληνικές αντιπροσωπείες
-
Fiat 500, λάδια και φίλτρο λαδιού, μαζί με τα λάδια... 103 ευρώ.
-
Την προηγούμενη εβδομάδα.
Λάδια, φίλτρο και έλεγχος ετήσιου σέρβις (τίποτα δηλαδή αφού δεν είχε και κανένα πρόβλημα) στο Splash 85€
Το ίδιο στο Micra 72€. -
Τραγικά λεφτά ρε παιδιά δίνετε ορισμένοι.
Εγώ στην επίσημη αντιπροσωπεία της peugeot έδωσα 15 ευρώ για εργατικά αλλαγής λαδιών, φίλτρο λαδιού, την ροδελίτσα και έναν έλεγχο του αυτοκινήτου τον οποίο όντως τον έκαναν (και μου έκανε εντύπωση μάλιστα). Τα λάδια δικά μου, με 7 ευρώ το λίτρο τα total 5-30 ή τα amsoil 5-30.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τραγικά λεφτά ρε παιδιά δίνετε ορισμένοι.
Εγώ στην επίσημη αντιπροσωπεία της peugeot έδωσα 15 ευρώ για εργατικά αλλαγής λαδιών, φίλτρο λαδιού, την ροδελίτσα και έναν έλεγχο του αυτοκινήτου τον οποίο όντως τον έκαναν (και μου έκανε εντύπωση μάλιστα). Τα λάδια δικά μου, με 7 ευρώ το λίτρο τα total 5-30 ή τα amsoil 5-30.Με τα λάδια δικά τους και όλα αυτά που ανέφερες παραπάνω μου βγήκαν πέρσι εκεί για το 406 μου περίπου 80 με 85€.
(Και το θυμάμαι καλά γιατί για το 1400άρι Megane έδωσα πάνω απο 100€ και μου είχε φανεί τραγική η διαφορά ... έχοντας και έκπτωση στις εργασίες 15%) -
φίλε HighFidelity για τυπική συντήρηση γιατί τα έχω αλλάξει σχεδόν όλα ! Μέχρι τώρα πλήρωνε τα service η εταιρεία που δουλεύω οπότε πήγαινα σε αντιπροσωπίας το οποίο είναι σωστό αλλά όσο νάναι τσιμπάει. Πλέον πήρα την delta με μακροχρόνια οπότε το Υ πέφτει στις δικές μου πλάτες. Δεν είμαστε για πολλά πολλά δηλαδή άσε που έχει 210.000 χλμ.
φίλε funkyreverend σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια! την επόμενη φορά που θα χρειαστώ θα τον επισκεφτώ! Από τιμές είναι λογικός? -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Fiat 500, λάδια και φίλτρο λαδιού, μαζί με τα λάδια... 103 ευρώ.
Εάν όλα αυτά που μας γράφεις φίλε μου είναι αλήθεια, τότε αντί για λάδια σου έβαλαν ‘βασιλικό πολτό’!.
4 liter ανωτάτη λιανική 44ε .
ΦΛ από 5 έως 10ε .
Τα ελεύθερα συνεργεία δεν περνούν αμοιβή εργασίας, και ρίχνουν και την ματιά τους.-
(οι τιμές είναι εξουσιοδοτημένου καταστήματος FIAT).
Antonis-team.Έλεος δηλαδή ε???! ...αμάν αυτό το μπ0Υρδ*****λ0 που ζούμε πια! ΕΛΕΟΣ!
Που μπορώ να πάω και να μη με κλέψουν, ΧΩΡΙΣ να χάσω την εγγυησή μου, ε? Στη BMW βρήκα την άκρη (έφτασε το service του 1.2 ΦΙΑΤ 500 να είναι παραπλήσιο με της BMW ), στο ΦΙΑΤ, τι κάνω?
Ευχαριστώ Αντώνη.
-
Μπορεί να μας γδύνουν με αισχρό τρόπο, αλλά λέμε ...
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Μπορεί να μας γδύνουν με αισχρό τρόπο, αλλά λέμε ...Τι να κάνεις όμως ρε συ? Αξίζει να χάσεις την εγγύηση και να πληρώνεις τα διπλάσια μετά? Αμάν κάνουν να αποφύγουν να σου βάλουν μια ζημιά στην εγγύηση.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μπορεί να μας γδύνουν με αισχρό τρόπο, αλλά λέμε ...
Τι να κάνεις όμως ρε συ? Αξίζει να χάσεις την εγγύηση και να πληρώνεις τα διπλάσια μετά? Αμάν κάνουν να αποφύγουν να σου βάλουν μια ζημιά στην εγγύηση.
Και έρχεται το εύλογο ερώτημα ...αξίζει να έχεις 5-6ετη εγγύηση (ειδικά όταν τα μισά είναι κ μέσω ασφαλιστικής) ?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και έρχεται το εύλογο ερώτημα ...αξίζει να έχεις 5-6ετη εγγύηση (ειδικά όταν τα μισά είναι κ μέσω ασφαλιστικής) ?Για αυτό τα 2 ή 3 χρόνια εγγύησης αρκούν. Μετά ... έξω στην αγορά.
Το μόνο προβλημα που είχα ήταν με την Renault που όσους είχα βρει ξέρανε μέχρι το Renault 5 άντε και το 21. ... και ξέρανε και βαραγανε τιμές Ρομπόπουλου στα καινούρια!!!
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?