-
**Η νέα γενιά Astra συνδυάζει σύνδεσμο Watt στην πίσω ανάρτηση, για να δούμε πως θα πηγαίνει στον δρόμο...
**
Αναδημοσίευση απο το www.caroto.gr«Η νέα γενιά Astra έχει να επιδείξει μοναδική σταθερότητα καθώς οι ειδικοί έχουν σχεδιάσει ένα νέο σασί με μεγαλύτερο μεταξόνιο, φαρδύτερα μετατρόχια και επαναστατική ανάρτηση» διατείνονται οι ειδικοί της Opel. Την δουλειά τους κάνουν, άλλωστε, αφού η ανάρτηση του νέου Astra δεν θεωρείται σε καμία περίπτωση επαναστατική αλλά με χαροποιεί το γεγονός που βλέπω κάτι διαφορετικό στον πίσω άξονα από την πολυφορεμένη αντιστρεπτική ράβδο.
panhard_watt
Δεν είναι λίγοι αυτοί που ισχυρίζονται πως ένα καλό και δύσκαμπτο πλαίσιο δεν έχει ανάγκη τις αντιστρεπτικές οι οποίες λειτουργούν ως υποκατάστατα για να βελτιώνουν τις όποιες αδυναμίες. Οι αντιστρεπτικές ράβδοι βρίσκουν τεράστια εφαρμογή λόγω του εξαιρετικά χαμηλού κόστους εκτοπίζοντας τους συνδέσμους Watt και τις ράβδους Πανάρ να βρίσκουν εφαρμογή μόνο σε 4×4 και βαρέως τύπου οχήματα.
astra-suspension-watt1-4Η πίσω ανάρτηση του νέου Astra με τον σύνδεσμο Watt
Στην πίσω ανάρτηση της νέας γενιάς Astra συναντάμε τον κλασικό άξονα κοίλο άξονα με τους υστερούντες βραχίονες (κοινώς ημιάκαμπτος) του οποίου την κίνηση ελέγχει μία μοχλική συναρμογή (κοινώς ο σύνδεσμος Watt). Σύμφωνα με τους Γερμανούς της Opel η χρήση συνδέσμου Watt στον πίσω άξονα μειώνει σημαντικά τον θόρυβο και τους κραδασμούς που περνούν στην καμπίνα προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση και συνάμα καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά. Μάλιστα, ισχυρίζονται πως ο εν λόγω συνδυασμός προσφέρει ανάλογα αποτελέσματα όπως η διάταξη πολλαπλών συνδέσμων βελτιώνοντας σημαντικά την γωνία Κάμπερ σε κάθε εναλλαγή φορτίου.almera-tino-scot-russel
Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα μοντέλο συνδυάζει σύνδεσμο Watt στον άξονα του. Εδώ βλέπετε την πίσω διάταξη του Almera Tino (που το θυμήθηκα θα πείτε, η ίδια ανάρτηση είναι και στα άλλα Almera) όπου η κίνηση του άκαμπτου άξονα ελέγχεται από ένα μοχλικό σύνδεσμο που θυμίζει Watt. Η όλη διάταξη (άκαμπτος + βατ) ονομάζεται Scott-Russell (Σκοτ Ράσελ) αλλά αν το ψάξετε η Nissan την αποκαλεί ως πολλαπλούς συνδέσμους που είναι και η πιο πιασάρικη ορολογία.astra-suspension-watt1-2
Πέραν της μηχανικής συναρμογής υπάρχει και το σύστημα FlexRide που προσφέρει στον οδηγό τρεις επιλογές κίνησης (Standard, Sport, Tour) ανάλογα με την διάθεση που έχει για να κινηθεί. Επειδή όμως είστε… γατόνια (και όχι ψαρόνια) θα αντιληφθήκατε πως το εν λόγω σύστημα δεν είναι παρά το IDS με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ που είδαμε στο προηγούμενη Astra. Ωραία ακούγονται αυτά τα ηλεκτρονικά ελεγχόνενα αμορτισέρ, ειδικά τα μαγνητορεολογικής τεχνο- λογίας της Delphi. Μάλλον βρήκαμε το επόμενο τεχνικό μας άρθρο, μείνετε συντονισμένοι στο caroto.gr!\Εδώ είναι το πλήρες άρθρο με αρκετές εικόνες!
-
**Η νέα γενιά Astra συνδυάζει σύνδεσμο Watt στην πίσω ανάρτηση, για να δούμε πως θα πηγαίνει στον δρόμο...
**
Αναδημοσίευση απο το www.caroto.gr«Η νέα γενιά Astra έχει να επιδείξει μοναδική σταθερότητα καθώς οι ειδικοί έχουν σχεδιάσει ένα νέο σασί με μεγαλύτερο μεταξόνιο, φαρδύτερα μετατρόχια και επαναστατική ανάρτηση» διατείνονται οι ειδικοί της Opel. Την δουλειά τους κάνουν, άλλωστε, αφού η ανάρτηση του νέου Astra δεν θεωρείται σε καμία περίπτωση επαναστατική αλλά με χαροποιεί το γεγονός που βλέπω κάτι διαφορετικό στον πίσω άξονα από την πολυφορεμένη αντιστρεπτική ράβδο.
panhard_watt
Δεν είναι λίγοι αυτοί που ισχυρίζονται πως ένα καλό και δύσκαμπτο πλαίσιο δεν έχει ανάγκη τις αντιστρεπτικές οι οποίες λειτουργούν ως υποκατάστατα για να βελτιώνουν τις όποιες αδυναμίες. Οι αντιστρεπτικές ράβδοι βρίσκουν τεράστια εφαρμογή λόγω του εξαιρετικά χαμηλού κόστους εκτοπίζοντας τους συνδέσμους Watt και τις ράβδους Πανάρ να βρίσκουν εφαρμογή μόνο σε 4×4 και βαρέως τύπου οχήματα.
astra-suspension-watt1-4Η πίσω ανάρτηση του νέου Astra με τον σύνδεσμο Watt
Στην πίσω ανάρτηση της νέας γενιάς Astra συναντάμε τον κλασικό άξονα κοίλο άξονα με τους υστερούντες βραχίονες (κοινώς ημιάκαμπτος) του οποίου την κίνηση ελέγχει μία μοχλική συναρμογή (κοινώς ο σύνδεσμος Watt). Σύμφωνα με τους Γερμανούς της Opel η χρήση συνδέσμου Watt στον πίσω άξονα μειώνει σημαντικά τον θόρυβο και τους κραδασμούς που περνούν στην καμπίνα προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση και συνάμα καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά. Μάλιστα, ισχυρίζονται πως ο εν λόγω συνδυασμός προσφέρει ανάλογα αποτελέσματα όπως η διάταξη πολλαπλών συνδέσμων βελτιώνοντας σημαντικά την γωνία Κάμπερ σε κάθε εναλλαγή φορτίου.almera-tino-scot-russel
Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα μοντέλο συνδυάζει σύνδεσμο Watt στον άξονα του. Εδώ βλέπετε την πίσω διάταξη του Almera Tino (που το θυμήθηκα θα πείτε, η ίδια ανάρτηση είναι και στα άλλα Almera) όπου η κίνηση του άκαμπτου άξονα ελέγχεται από ένα μοχλικό σύνδεσμο που θυμίζει Watt. Η όλη διάταξη (άκαμπτος + βατ) ονομάζεται Scott-Russell (Σκοτ Ράσελ) αλλά αν το ψάξετε η Nissan την αποκαλεί ως πολλαπλούς συνδέσμους που είναι και η πιο πιασάρικη ορολογία.astra-suspension-watt1-2
Πέραν της μηχανικής συναρμογής υπάρχει και το σύστημα FlexRide που προσφέρει στον οδηγό τρεις επιλογές κίνησης (Standard, Sport, Tour) ανάλογα με την διάθεση που έχει για να κινηθεί. Επειδή όμως είστε… γατόνια (και όχι ψαρόνια) θα αντιληφθήκατε πως το εν λόγω σύστημα δεν είναι παρά το IDS με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ που είδαμε στο προηγούμενη Astra. Ωραία ακούγονται αυτά τα ηλεκτρονικά ελεγχόνενα αμορτισέρ, ειδικά τα μαγνητορεολογικής τεχνο- λογίας της Delphi. Μάλλον βρήκαμε το επόμενο τεχνικό μας άρθρο, μείνετε συντονισμένοι στο caroto.gr!\Εδώ είναι το πλήρες άρθρο με αρκετές εικόνες!
-
**Η νέα γενιά Astra συνδυάζει σύνδεσμο Watt στην πίσω ανάρτηση, για να δούμε πως θα πηγαίνει στον δρόμο...
**
Αναδημοσίευση απο το www.caroto.gr«Η νέα γενιά Astra έχει να επιδείξει μοναδική σταθερότητα καθώς οι ειδικοί έχουν σχεδιάσει ένα νέο σασί με μεγαλύτερο μεταξόνιο, φαρδύτερα μετατρόχια και επαναστατική ανάρτηση» διατείνονται οι ειδικοί της Opel. Την δουλειά τους κάνουν, άλλωστε, αφού η ανάρτηση του νέου Astra δεν θεωρείται σε καμία περίπτωση επαναστατική αλλά με χαροποιεί το γεγονός που βλέπω κάτι διαφορετικό στον πίσω άξονα από την πολυφορεμένη αντιστρεπτική ράβδο.
panhard_watt
Δεν είναι λίγοι αυτοί που ισχυρίζονται πως ένα καλό και δύσκαμπτο πλαίσιο δεν έχει ανάγκη τις αντιστρεπτικές οι οποίες λειτουργούν ως υποκατάστατα για να βελτιώνουν τις όποιες αδυναμίες. Οι αντιστρεπτικές ράβδοι βρίσκουν τεράστια εφαρμογή λόγω του εξαιρετικά χαμηλού κόστους εκτοπίζοντας τους συνδέσμους Watt και τις ράβδους Πανάρ να βρίσκουν εφαρμογή μόνο σε 4×4 και βαρέως τύπου οχήματα.
astra-suspension-watt1-4Η πίσω ανάρτηση του νέου Astra με τον σύνδεσμο Watt
Στην πίσω ανάρτηση της νέας γενιάς Astra συναντάμε τον κλασικό άξονα κοίλο άξονα με τους υστερούντες βραχίονες (κοινώς ημιάκαμπτος) του οποίου την κίνηση ελέγχει μία μοχλική συναρμογή (κοινώς ο σύνδεσμος Watt). Σύμφωνα με τους Γερμανούς της Opel η χρήση συνδέσμου Watt στον πίσω άξονα μειώνει σημαντικά τον θόρυβο και τους κραδασμούς που περνούν στην καμπίνα προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση και συνάμα καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά. Μάλιστα, ισχυρίζονται πως ο εν λόγω συνδυασμός προσφέρει ανάλογα αποτελέσματα όπως η διάταξη πολλαπλών συνδέσμων βελτιώνοντας σημαντικά την γωνία Κάμπερ σε κάθε εναλλαγή φορτίου.almera-tino-scot-russel
Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα μοντέλο συνδυάζει σύνδεσμο Watt στον άξονα του. Εδώ βλέπετε την πίσω διάταξη του Almera Tino (που το θυμήθηκα θα πείτε, η ίδια ανάρτηση είναι και στα άλλα Almera) όπου η κίνηση του άκαμπτου άξονα ελέγχεται από ένα μοχλικό σύνδεσμο που θυμίζει Watt. Η όλη διάταξη (άκαμπτος + βατ) ονομάζεται Scott-Russell (Σκοτ Ράσελ) αλλά αν το ψάξετε η Nissan την αποκαλεί ως πολλαπλούς συνδέσμους που είναι και η πιο πιασάρικη ορολογία.astra-suspension-watt1-2
Πέραν της μηχανικής συναρμογής υπάρχει και το σύστημα FlexRide που προσφέρει στον οδηγό τρεις επιλογές κίνησης (Standard, Sport, Tour) ανάλογα με την διάθεση που έχει για να κινηθεί. Επειδή όμως είστε… γατόνια (και όχι ψαρόνια) θα αντιληφθήκατε πως το εν λόγω σύστημα δεν είναι παρά το IDS με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ που είδαμε στο προηγούμενη Astra. Ωραία ακούγονται αυτά τα ηλεκτρονικά ελεγχόνενα αμορτισέρ, ειδικά τα μαγνητορεολογικής τεχνο- λογίας της Delphi. Μάλλον βρήκαμε το επόμενο τεχνικό μας άρθρο, μείνετε συντονισμένοι στο caroto.gr!\Εδώ είναι το πλήρες άρθρο με αρκετές εικόνες!
-
Τι έγινε ? πήραν κανένα παληό συνταξιούχο μηχανικό / σχεδιαστή απο την Alfa Romeo για να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα ?
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Τι έγινε ? πήραν κανένα παληό συνταξιούχο μηχανικό / σχεδιαστή απο την Alfa Romeo για να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα ?E, νέα γενιά, κάτι καινούργιο έπρεπε να παρουσιάσουν και αυτοί. Για να δούμε πως θα πηγαίνει στον δρόμο; Τι θα κάνει καλύτερα από τα δύο; Θα κοπανάει ή θα κρατάει περισσότερο; Εσείς τι άποψη έχετε;
-
Χα, του almera ήταν ένα κακόγουστο αστείο, το κοπάνημα πήγαινε σύννεφο.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Χα, του almera ήταν ένα κακόγουστο αστείο, το κοπάνημα πήγαινε σύννεφο.Το Αλμέρα αν δεν κάνω λάθος φόραγε Scot Rasel όχι Watt.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Χα, του almera ήταν ένα κακόγουστο αστείο, το κοπάνημα πήγαινε σύννεφο.
Το Αλμέρα αν δεν κάνω λάθος φόραγε Scot Rasel όχι Watt.
Αν δεν κάνω λάθος Scott Russell ονομάζεται η διάταξη της ανάρτησης.
Watt ονομάζεται το στοιχείο της ανάρτησης.
Στην διάταξη Scott Russell συναντάμε ένα άξονα (άκαμπτο ή στηριγμένο σε βραχίονες) που συνδυάζεται με σύνδεσμο Watt.
Νομίζω πως στην διάταξη de dion πάνω στον άξονα εδράζεται το σύστημα μετάδοσης και η κίνηση μεταφέρεται απευθείας στα ημιαξόνια. Με διάταξη de dion εξοπλίζεται το smart και συνδυάζεται αποκλειστικά σε πισωκίνητα οχήματα (pick up σαν το ford Ranger, βαρέως τύπου κ.α.).
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Χα, του almera ήταν ένα κακόγουστο αστείο, το κοπάνημα πήγαινε σύννεφο.οντως το ειχα παλια και το επιβεβαιωνω.
-
Αχχχ, αυτός ο ημιάκαμπτος του Astra....Ερωτα έχει μεγάλο η Opel στην κατηγορία με τον κωλοημιάκαμπτο (φαντάζομαι οι μηχανικοί τους έχουν μια διάταξη ημιάκαμπτου άξονα στο δωματιο τους, ντυμένη με ζαρτιέρες, και κοκκινα εσώρουχα και της κανουν γλυκο ερωτα κάθε βραδυ)...
Αχ, απίθανες στιγμες, να στριβεις, τσουπ και στην στροφή πάνω εγκάρσια ανωμαλία, γκούπ το κούτσουρο, στον αέρα ο κώλος και άντε μάζευτο (ναναι καλά τα ESP).
Ειναι λυπηρο Golf (από το V ήδη), Focus κτλ να τα προσφέρουν εδω και καιρό με πολλαπλούς και η Opel να μας πλασσάρει άλλη μια φορά την επαναστατική διάταξη ημιάκαμπτου άξονα, που ομως δεν είναι ημιάκαμπτος (γιατί έχει ένα παξιμάδι βαμμενο μπλε). Αντε, στην επόμενη γενιά με φύλλα σούστας ( αμερικαν σποορτσ κααρρρ).
Μάλλον θα λιποτακτήσω προς Vag πλευρά στο επόμενο μικρομεσαίο μου
Σύνδεσμος Watt στο νέο Opel Astra!!!