-
Καλορίζικο και καλοτάξιδο! Να μας πεις εντυπώσεις και στη συνέχεια.
Δώρο το ESP, ε; Και εγώ ήθελα με ESP και δεν υπήρχε διαθέσιμο και συμπτωματικά την ώρα που πήγα να παραγγείλω (έστω και χωρίς) μου είπαν ότι βρέθηκε (από ακύρωση) αμάξι με ESP, το οποίο το πλήρωσα κανονικά εννοείτε (ή μάλλον, θα το πληρώσω όταν έρθει το αμάξι).
Τα δώρα που μου έδιναν εμένα ήταν συναγερμός, αισθητήρες παρκαρίσματος και τα φώτα Xenon όπως είπα. Επειδή όμως δεν με ενδιέφερε και πολύ ο συναγερμός τλκ θα μου βάλουνε την μικρή αεροτομή πίσω αντ'αυτού.
Απλά έχω αρχίσει και σκέφτομαι μήπως τλκ τα φώτα δεν θα έπρεπε να τα πάρω τλκ. Υποθέτω ότι έχω το δικαίωμα να τους πω ότι δε τα θέλω. Αμφιβάλλω βέβαια αν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι άλλο στη θέση τους (τι θα μπορούσα άλλωστε;) αφού η παραγγελία έχει γίνει.
-
ευχαριστω, αντε με το καλο κι εσυ...
η αεροτομη ειναι πολυ cool, ζητα εαν γινεται να σου βαλουν φιμε τζαμια..
νεοτερα απο δευτερα..
καλη αναμονη... -
Ζήτα δωρεάν σέρβις ή κάτι τέτοιο...
Και για τους αισθητήρες, ΔΕΣ πρώτα τι έχουν σκοπό να σου βάλουν και μετά δέξου τους.
Απ'το να σου βάλουν μια φτηνοκινεζοπ@π@αριά που μόλις βάλεις όπισθεν κάνει μπιπ μπιπ στα ξεκούδουνα (και να σου ξεκουμπώσουν γι'αυτό και ταμπλώ κλπ), καλύτερα χωρίς... -
Xεσε τους αισθητηρες τις αεροτομες τα φωτα ξενον και τους συναγερμους.Πες τους οτι δε θελεις τιποτα απο αυτα και να σου κανουν δωρο το esp.
Mε τα λεφτα που θα γλυτωσεις, 600 δεν ειπες??, αν αργοτερα αποφασισεις να τα τοποθετησεις ολα αυτα τα κινεζικα θα εχεις και αρκετα ρεστα.
Να εχεις υπ'οψιν σου οτι με το συστημα CAN BUS που διαθετει το αυτοκινητο σου (οπως ολα τα groupvag) δεν παιζουν...Μια μαλακια να σου κανουν σε σχεση με το ηλεκτρικο κυκλωμα θα ψαχνεσαι....
Χαρισε τους λοιπον τα και ζητα το esp δωρο... -
Συμφωνω απολυτα με τον '88...............8888888888888888888888888' !
Δεν το εκανα εγω, αλλα εχει δικιο...Το οχημα ειναι ποιο καλο απο οτι περιμενα..
Υπαρχει ομως ενα προβλημα που δεν το γνωριζα και ουτε με ειχαν ενημερωσει, το εμαθα μολις το παρελαβα!! Πρεπει να κρατας στο ρελαντι τον κινητηρα για ενα - ενα μιση λεπτο καθε φορα που τον θετεις σε λειτουργια οπως επισης και πριν τον 'κλεισεις' λογω turbo..! Μου ειπαν οτι μπορουν να βαλουν ενα chip (περιπου απο 100-200 €) για να κλεινει ο κινητηρας μονος του μετα απο 90sec εχοντας κλειδωσει το αυτοκινητο και ενω θα εχω πεσει ηδη για υπνο...
Παιδες, μηπως ειναι υπερβολη αυτο...?
εννοω, καλα οταν ειναι κρυος ο κινητηρας το πρωι η' μετα απο ταξιδι, αλλα οταν σταματας για να βαλεις καυσιμα θα πρεπει να περιμενεις ενα λεπτο για να τον σβυσεις και μετα παλι ενα λεπτο για να ξεκινησεις....??? -
και να κολήσει το τσιπ και να είναι όλη τη νύχτα ανοικτό το αμάξι και ξυπνώντας το πρωί να είσαι με το λαμπάκι της βενζίνης ανοικτό.... (αστείο ακούγεται )
Πάντως αν δεν δουλεύει το τούρμπο πριν το κλείσεις δεν έχει κανένα πρόβλημα , δηλαδή εάν δεν γυρνάει η φτερωτή μπορείς να το κλείσεις όποτε θες .Τώρα για το ξεκίνημα εννοούν πιστεύω να μην αρχίζεις να τουρμπίζεις από το 1 λεπτλο κάθε πρωί... -
το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να ξερω ποτε δεν δουλευει η τουρμπινα...
οι αλλαγες στο κιβωτιο γινονται περιπου στις 2000 στρ\λεπτο για 1η 2η 3η
εχετε καμια ιδεα για το τι πραγματικα πρεπει να γινεται..? -
Ο χρήστης CHRIS-ASTRA έγραψε:
Υπαρχει ομως ενα προβλημα που δεν το γνωριζα και ουτε με ειχαν ενημερωσει, το εμαθα μολις το παρελαβα!! Πρεπει να κρατας στο ρελαντι τον κινητηρα για ενα - ενα μιση λεπτο καθε φορα που τον θετεις σε λειτουργια οπως επισης και πριν τον 'κλεισεις' λογω turbo..! Μου ειπαν οτι μπορουν να βαλουν ενα chip (περιπου απο 100-200 €) για να κλεινει ο κινητηρας μονος του μετα απο 90sec εχοντας κλειδωσει το αυτοκινητο και ενω θα εχω πεσει ηδη για υπνο...
Παιδες, μηπως ειναι υπερβολη αυτο...?Φυσικα και ειναι υπερβολη οταν μιλαμε για απλη καθημερινη χρηση.
Αυτο θα πρεπει να γινεται μονο μετα απο παρατεταμενη λειτουργια του κινητηρα σε ιδιαιτερα υψηλους ρυθμους περιστροφης (π.χ. συνεχεις κοντρες, χρηση του αυτοκινητου σε πιστα κλπ).
Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις που θα αντιμετωπισεις ο καθημερινος οδηγος αυτα ειναι περιττα και αγγιζουν μαλλον τα ορια του αστειου.
Τα πραγματα ειναι εξαιρετικα απλα για να πανικοβαλεσαι.
Λογου χαρη:
-Μετα απο ενα πολυωρο ταξιδι με υψηλες μεσες ωριαιες ταχυτητες ας πουμε, αρκει να οδηγησεις χαλαρα τα τελευταια 3-4 χιλιομετρα ή αν θελεις τα τελευταια 5-10 λεπτα να γινουν σε χαλαρο ρυθμο.
-Τα κρυα πρωϊνα αρκει να οδηγησεις 5-10 λεπτα χαλαρα ή αν θελεις κατω απο μισο των ωφελιμων στροφων του κινητηρα.
Το turbo timer (ετσι ονομαζεται το τσιπακι που λες) λιγα πραγματα προσφερει οταν το αυτοκινητο οδηγειται με απλο καθημερινο τροπο και μαλλον ειναι περιττο εξοδο.
Οι συγχρονες τουρμπινες εχουν επαρκη συστηματα ψυξης-λιπανσης αρκει επαναλαμβανω να μην υπερβαλλουμε.το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να ξερω ποτε δεν δουλευει η τουρμπινα...
οι αλλαγες στο κιβωτιο γινονται περιπου στις 2000 στρ\λεπτο για 1η 2η 3η
εχετε καμια ιδεα για το τι πραγματικα πρεπει να γινεται..?Δεν εχεις και λογο να γνωριζεις ποτε δουλευει η τουρμπινα.
Εν πασει περιπτωσει η τουρμπινα γυριζει μολις βαλεις το αυτοκινητο σου μπροστα μιας και η φτερωτη της γυριζει με τα καυσαερια.
Ειναι αλλο πραγμα oμως, το ποτε η τουρμπινα λειτουργει με ωφελιμο τροπο.
Πιο παλια το καταλαβαινες απο τη 'κλωτσια' που ετρωγες λογω της αποτομης αυξησης της δυναμης.
Ειναι το γνωστο φαινομενο turbo-lag.
Στο δικο σου ειναι σχεδον ανεπαισθητο κυριως λογω της πολυ μικρης τουρμπινας.
Καπου στις 2500 σαλ(νομιζω) ισως κατι αντιληφθεις.
Οι αλλαγες τελος των ταχυτητων δεν υπαρχει λογος να γινονται διαφορετικα απο οτι γινονται με ενα κανονικο ατμοσφαιρικο αυτοκινητο -
Ο χρήστης CHRIS-ASTRA έγραψε:
Πρεπει να κρατας στο ρελαντι τον κινητηρα για ενα - ενα μιση λεπτο καθε φορα που τον θετεις σε λειτουργια οπως επισης και πριν τον 'κλεισεις' λογω turbo..! Μου ειπαν οτι μπορουν να βαλουν ενα chip (περιπου απο 100-200 €) για να κλεινει ο κινητηρας μονος του μετα απο 90sec εχοντας κλειδωσει το αυτοκινητο και ενω θα εχω πεσει ηδη για υπνο...
Παιδες, μηπως ειναι υπερβολη αυτο...?Το λένε turbo timer. Ίσως σε (πολύ) παλαιότερα υπερτροφοδοτούμενα να ήταν χρήσιμο, στα καινούρια όμως είναι εντελώς άχρηστο (οι περισσότεροι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες πλέον έχουν κάποιο τρόπο να αντιμετωπίζουν το θέμα, συνήθως κρατάνε σε λειτουργία ΜΟΝΟ το σύστημα ψύξης - λίπανσης για ένα διάστημα όταν και για όσο είναι απαραίτητο).
Χώρια που έχω ακούσει και κάτι ιστορίες με φωτιές από turbo timer που τα έβαλε κάποιος που δεν έκανε και τόσο καλά τη δουλειά του και έγινε το αυτοκίνητο λαμπάδα... Ακούσει όχι δει, αλλά με κάνουν πολύ αρνητικό...
Αν θέλεις να μην έχεις κανένα πρόβλημα, μόνο όταν έχεις πλακώσει τον κινητήρα άφησέ τον να δουλεύει 1-2 λεπτά στο ρελαντί πριν τον σβήσεις. Σε χαλαρή οδήγηση δεν έχει πρόβλημα...
με πρόλαβε ο 88888888 (κάμποσα 8άρια)
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Υπαρχει ομως ενα προβλημα που δεν το γνωριζα και ουτε με ειχαν ενημερωσει, το εμαθα μολις το παρελαβα!! Πρεπει να κρατας στο ρελαντι τον κινητηρα για ενα - ενα μιση λεπτο καθε φορα που τον θετεις σε λειτουργια οπως επισης και πριν τον 'κλεισεις' λογω turbo..! Μου ειπαν οτι μπορουν να βαλουν ενα chip (περιπου απο 100-200 €) για να κλεινει ο κινητηρας μονος του μετα απο 90sec εχοντας κλειδωσει το αυτοκινητο και ενω θα εχω πεσει ηδη για υπνο...
Παιδες, μηπως ειναι υπερβολη αυτο...?Φυσικα και ειναι υπερβολη οταν μιλαμε για απλη καθημερινη χρηση.
Αυτο θα πρεπει να γινεται μονο μετα απο παρατεταμενη λειτουργια του κινητηρα σε ιδιαιτερα υψηλους ρυθμους περιστροφης (π.χ. συνεχεις κοντρες, χρηση του αυτοκινητου σε πιστα κλπ).
Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις που θα αντιμετωπισεις ο καθημερινος οδηγος αυτα ειναι περιττα και αγγιζουν μαλλον τα ορια του αστειου.
Τα πραγματα ειναι εξαιρετικα απλα για να πανικοβαλεσαι.
Λογου χαρη:
-Μετα απο ενα πολυωρο ταξιδι με υψηλες μεσες ωριαιες ταχυτητες ας πουμε, αρκει να οδηγησεις χαλαρα τα τελευταια 3-4 χιλιομετρα ή αν θελεις τα τελευταια 5-10 λεπτα να γινουν σε χαλαρο ρυθμο.
-Τα κρυα πρωϊνα αρκει να οδηγησεις 5-10 λεπτα χαλαρα ή αν θελεις κατω απο μισο των ωφελιμων στροφων του κινητηρα.
Το turbo timer (ετσι ονομαζεται το τσιπακι που λες) λιγα πραγματα προσφερει οταν το αυτοκινητο οδηγειται με απλο καθημερινο τροπο και μαλλον ειναι περιττο εξοδο.
Οι συγχρονες τουρμπινες εχουν επαρκη συστηματα ψυξης-λιπανσης αρκει επαναλαμβανω να μην υπερβαλλουμε.το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να ξερω ποτε δεν δουλευει η τουρμπινα...
οι αλλαγες στο κιβωτιο γινονται περιπου στις 2000 στρ\λεπτο για 1η 2η 3η
εχετε καμια ιδεα για το τι πραγματικα πρεπει να γινεται..?Δεν εχεις και λογο να γνωριζεις ποτε δουλευει η τουρμπινα.
Εν πασει περιπτωσει η τουρμπινα γυριζει μολις βαλεις το αυτοκινητο σου μπροστα μιας και η φτερωτη της γυριζει με τα καυσαερια.
Ειναι αλλο πραγμα oμως, το ποτε η τουρμπινα λειτουργει με ωφελιμο τροπο.
Πιο παλια το καταλαβαινες απο τη 'κλωτσια' που ετρωγες λογω της αποτομης αυξησης της δυναμης.
Ειναι το γνωστο φαινομενο turbo-lag.
Στο δικο σου ειναι σχεδον ανεπαισθητο κυριως λογω της πολυ μικρης τουρμπινας.
Καπου στις 2500 σαλ(νομιζω) ισως κατι αντιληφθεις.
Οι αλλαγες τελος των ταχυτητων δεν υπαρχει λογος να γινονται διαφορετικα απο οτι γινονται με ενα κανονικο ατμοσφαιρικο αυτοκινητοΚαι η προσωπικη μου αποψη λιγο πολυ αυτη ειναι...
θα στειλω e-mail στην ΒΙΑΜΑΡ και θα τους ρωτησω, ωστε να εχω κατι που να πιστοποιει οτι δεν υπαρχει προβλημα στην καθημερινη χαλαρη οδηγηση να κραταω χρονομετρω πριν σβυσω το μοτερ (και να καιω ασκοπα την βενζινη). Παντως με πληγωσατε οταν αναφερατε την turbinara μου ως....μικρη tourbina
(αστειευομαι, με ξεαγχωσατε! ) -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Xεσε τους αισθητηρες τις αεροτομες τα φωτα ξενον και τους συναγερμους.Πες τους οτι δε θελεις τιποτα απο αυτα και να σου κανουν δωρο το esp.
Mε τα λεφτα που θα γλυτωσεις, 600 δεν ειπες??, αν αργοτερα αποφασισεις να τα τοποθετησεις ολα αυτα τα κινεζικα θα εχεις και αρκετα ρεστα.
Να εχεις υπ'οψιν σου οτι με το συστημα CAN BUS που διαθετει το αυτοκινητο σου (οπως ολα τα groupvag) δεν παιζουν...Μια μαλακια να σου κανουν σε σχεση με το ηλεκτρικο κυκλωμα θα ψαχνεσαι....
Χαρισε τους λοιπον τα και ζητα το esp δωρο...Γεια σας και πάλι. Μόλις γύρισα από διακοπές 1 εβδομάδας αλλά ακόμα δεν με έχουν ενημερώσει για το αμάξι (υποτίθεται θα ερχόταν στα μέσα της προηγούμενης εβδομάδας, όταν θα έλειπα).
Δε ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να ζητήσω κάτι τέτοιο φίλε 888888, αφού η συμφωνία έχει γίνει. Αλλά και ας πούμε ότι γίνεται, εντάξει να καταλάβω για τα ηλεκτρονικά αλλά για την αεροτομή γιατί; Όπως και να έχει συναγερμό έτσι κι αλλιώς δεν βάζω, για τους αισθητήρες μου είχαν πει κι άλλοι να προσέξω (κυρίως την εμφάνιση όμως) αλλά φαντάζομαι ότι τώρα πια είναι ρουτίνα να βάζουν αισθητήρες, τι να πάει στραβά; Για τα Xenon δε ξέρω βέβαια, έλειπα και δεν είχα και την ευκαιρία να το ψάξω, αλλά κάτσε να έρθει πρώτα και το αμάξι να προλάβουμε και την προθεσμία γιατί με βλέπω να μην προλαβαίνω και να πρέπει να πληρώση και το έξτρα ΕΤΤ. Κάτι που δεν είμαι διατεθειμένος να κάνω και δε ξέρω αν θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα...
-
φιλε marg καλως ηρθες! Τα κεφαλια παλι μεσα τωρα..
Εγω ειχα αναφερει οτι στην interauto μου εκαναν δωρο το esp.
Αλλα ειμαι απο Πατρα, κι εδω μου εκαναν δωρο συναγερμο (που το θεωρω χρησιμο για να αποθαρρινεις κανεναν ερασιτεχνη κλεφτρονι) και τους αισθητηρες παρκαρισματος (που πιστεψε με ειναι απαραιτητοι)...ζητησα να μιλησω πρωτα με τον ηλεκτρλογο που θα εκανε την εγκατασταση των παραπανω δωρων για να δω τι θα μου πει οτι θα κανει και αν αξιζει τον κοπο. Επειδη ομως ελειπα σε διακοπες οταν ειρθε στην αντιπροσωπεια το αυτ\το τους ειχα παρακαλεσει να μην τα εγκαταστησουν μεχρι να γυρισω Πατρα ωστε να ειμαι παρον και να επιβλεπω (μου ειχε πει οτι δεν 'ανοιγει' το ταμπλο για ολες τις εργασιες αυτες παρα μονο τις μπροστινες κολωνες για τον συναγερμο καθως και το μικρο ντουλαπακι αριστερα του αδηγου). Οταν γυρισα τελικα στην πατρα και πηγα να το παραλαβω ειχαν τοποθετησει και τον συναγερμο και τους αισθητηρες παρολο που με ειχαν διαβεβαιωσει οτι θα περιμεναν να ειμαι παρων, μου δικαιολογηθηκαν οτι ο ηλ\γος ειναι πολυ καλος και οτι γνωριζει καλα το οχημα και οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα γενικοτερα! Αυτο δεν μου αρεσε
Συμπερασμα, οτι και να επιλεξεις να σου κανουν δωρο κοιτα να εισαι ΠΑΡΩΝ!
Οσο για το ΕΤΤ εαν εχει περασει απο τελωνειο τοτε κανενα προβλημα... -
Ξέρουμε ποιά έκδοση της Octavia 5 είναι καλύτερη? Η Ambiente ή η Elegance? Προφανώς η πιο ακριβή αλλά έχει μεγάλη διαφορά?
Ευχαριστώ! -
φιλε το elegance εχει πλουσιοτερο εξοπλισμο απο οτι η ambiente και φοραει (elegance) 16'' ζαντες (15'' ambiente)..
-
Ο χρήστης marg έγραψε:
Xεσε τους αισθητηρες τις αεροτομες τα φωτα ξενον και τους συναγερμους.Πες τους οτι δε θελεις τιποτα απο αυτα και να σου κανουν δωρο το esp.
Mε τα λεφτα που θα γλυτωσεις, 600 δεν ειπες??, αν αργοτερα αποφασισεις να τα τοποθετησεις ολα αυτα τα κινεζικα θα εχεις και αρκετα ρεστα.
Να εχεις υπ'οψιν σου οτι με το συστημα CAN BUS που διαθετει το αυτοκινητο σου (οπως ολα τα groupvag) δεν παιζουν...Μια μαλακια να σου κανουν σε σχεση με το ηλεκτρικο κυκλωμα θα ψαχνεσαι....
Χαρισε τους λοιπον τα και ζητα το esp δωρο...Γεια σας και πάλι. Μόλις γύρισα από διακοπές 1 εβδομάδας αλλά ακόμα δεν με έχουν ενημερώσει για το αμάξι (υποτίθεται θα ερχόταν στα μέσα της προηγούμενης εβδομάδας, όταν θα έλειπα).
Δε ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να ζητήσω κάτι τέτοιο φίλε 888888, αφού η συμφωνία έχει γίνει. Αλλά και ας πούμε ότι γίνεται, εντάξει να καταλάβω για τα ηλεκτρονικά αλλά για την αεροτομή γιατί;
Eιναι πολυ απλο:
Με την εννοια οτι αεροτομη βαζεις και σε εξη μηνες π.χ.
Το ιδιο ισχυει και για τα αφτερμαρκετ αξεσουαρ που προσφερουν οι αντιπροσωπειες ακομα κι αν υποτεθει οτι ειναι αριστης ποιοτητας.Τα βαζεις οποτε θελεις ή οταν εχεις χρηματα.
Το ESP ομως κατα κανονα δεν μπαινει εκτος εργοστασιου αλλα ακομα κι αν μπαινει στοιχιζει πολλαπλασια απο τη τιμη που το πληρωνεις οταν το παραγγειλεις στο εργοστασιο.
Οσο για τη εγκατασταση??Εδω δεν εμπιστευομαστε 100% να μας τοποθετησουν τους αισθητηρες, θα εμπιστετυτουμε να μας βαλουν κατι πολυπλοκο που απαιτει αριστη γνωση των ηλεκτρονικων του αυτοκινητου??
Φιλος ηλεκτρολογος με ειδικευση στα ΤΟΥΟΤΑ αλλα εκτος επισημου δικτυου μου ελεγε οτι πολυ μεγαλο ποσοστο των προβληματων στα ηλεκτρικα που επισκευαζει οφειλεται στη τοποθετηση τετοιου ειδους αξεσουαρ. -
Ο χρήστης ribo7 έγραψε:
Ξέρουμε ποιά έκδοση της Octavia 5 είναι καλύτερη? Η Ambiente ή η Elegance? Προφανώς η πιο ακριβή αλλά έχει μεγάλη διαφορά?
Ευχαριστώ!Η Elegance έχει αυτόματο κλιματισμό, ζάντες 16 ιντσών, καλύτερο ηχοσύστημα και αρκετά ψιλοπράγματα ακόμα. Δεν το συζητάω ότι αξίζει τη διαφορά...Εκτός κι αν δεν σ' ενδιαφέρει καθόλου ο εξοπλισμός και απλά θέλεις ένα αμάξι (που δεν είναι και τόσο φτωχό πια). Απλά επειδή η διαφορά της τιμής είναι πολύ μικρή, σε σχέση με τον επιπλέον εξοπλισμό σε 'ωθεί' να πάρεις την Elegance.
-
Λοιπόν παιδιά το αμάξι ήρθε, πήγα και το είδα. Μέσα στη σκόνη ήταν αλλά δε φαινόταν να έχει κάποια γρατζουνιά ή χτύπημα. Οπότε πιστεύω όλα καλά.
Κοίταξα τα λάστιχα να βρω ημερομηνία, αλλά το μόνο που βρήκα ήταν χρονολογία(;) 2009, εκτός αν εννούσαν 20η εβδομάδα του 09 (δε θα το έγραφαν όμως 20/09;).
Όπως και να έχει έδωσα και το υπολοιπόμενο ποσό και περιμένω να το παραλάβω μάλλον την Πέμπτη. Από τα δώρα θα μου βάλουν μόνο την αεροτομή αρχικά, τα υπόλοιπα αργότερα άμα γυρίσει από άδεια ο ηλεκτρολόγος. Ζήτησα (από το συνεργείο, αφού ο πωλητής με τον οποίο συνεννοήθηκα λείπει σε άδεια) να μου πουν ποια φώτα ακριβώς σκοπεύουν να βάλουν και ποιους αισθητήρες αλλά δε μου απάντησαν με τη λογική ότι μέχρι να τα βάλω μπορεί να έχουν αλλάξει προμηθευτή! -
2009=εικοστη εβδομαδα του 2009,ετσι γραφεται στα λαστιχα.Πολυ καλα ειναι,Μάιος του 2009.
-
Απλά περίμενα να το έχει με μια / στη μέση (δηλ. 20/09). Νομίζω έτσι το έχω δει σε άλλα λάστιχα. Επίσης είναι προφανές ότι οποιαδήποτε εβδομάδα του χρόνου να ήταν εκτός από την 20η θα ήταν ξεκάθαρο ότι είναι εβδομάδα, χρόνος και όχι μόνο χρόνος, αλλά είδες που έτυχε να είναι η 20η;
-
Παιδες, θα ηθελα να μου πειτε ποια καταναλωση ενος 1,4tsi κινητηρα σε πολη και σε δρομο με νορμαλ 'στροφες' κινητηρα (1800-2500 r\m) θεωρειτε καλη??
Skoda Octavia5 vs. VW GOLF VI vs. SEAT LEON