-
Απιστευτα πολλα τα 207 παντως...
Τα Punto δειχνουν να μην προτιμουνται,και να εχουν μεινει και πισω σε εξελιξη!
Ας ειναι καλα ο τρελος ο καραφλος...! -
Ο χρήστης PyrgiotisRS έγραψε:
Απιστευτα πολλα τα 207 παντως...Τα Punto δειχνουν να μην προτιμουνται,και να εχουν μεινει και πισω σε εξελιξη!
Ας ειναι καλα ο τρελος ο καραφλος...!Αυτό το επιβεβαιώνουν και ιταλικοί κύκλοι.....
-
Ξεκίνησε σήμερα το Istanbul Rally, 2ος γύρος του ΕΠΡ.
Από τους διεκδικητές του τίτλου, οι 'καλοί' (Basso, Travaglia) μείνανε στην Ιταλία και άφησαν χώρο στους δευτεροκλασάτους Solowow, Betti, Donchev, Fontana να διεκδικήσουν τους βαθμούς.
Δυστυχώς και οι αξιόλογοι Τούρκοι δεν συμμετέχουν στον αγώνα στον οποίο ξεκίνησαν μόνο 25 αυτοκίνητα...http://www.istanbulrally.org/entry_list.aspx
Μετά την 6η ειδική ενός λασπωμένου από ότι φαίνεται αγώνα οι Solowow και Betti με τα 207 S2000 δίνουν ωραία μάχη για τη νίκη ακολουθούμενοι από 'Τούρκικα' Ν.
-
Νικητής της 1ης ημέρας, πάνω στο νήμα, ο αναγεννημένος Betti (207) εμπρός από τον Solowow (207). Και οι 2 τους μείωσαν τη διαφορά από την κορυφή της βαθμολογίας.
http://www.istanbulrally.org/onlineresu ... ubmit.y=12
-
Γιατί τόση υποβάθμιση σε συμμετοχές ο αγώνας της Τουρκίας?
-
Προσέξατε το live tracking στις ειδικές που προσφέρουν δωρεαν στο site οι Τούρκοι;
Τελικά είμαστε οι τελευταίοι των τελευταίων.....Σε όλα....Κρίμα...Οι απολίτιστοι να παρουσιάζουν άρτια site και ενημέρωση...Αυτό που λέμε 'και οι έσχατοι έσονται πρώτοι'......
-
O Solowow ήταν ο τελικός νικητής στον αγώνα της Τουρκίας, μετά από σκληρή μάχη με τον Betti ο οποίος τούμπαρε με το 207 του και εγκατέλειψε.
Η βαθμολογία μετά από 2 αγώνες:
Solowow (207) 21
Basso (Punto) 15
Donchev (207/ Impreza) 14
Travaglia (207) 13
Fontana (207/ Lancer) 12
Betti (207) 9 -
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Προσέξατε το live tracking στις ειδικές που προσφέρουν δωρεαν στο site οι Τούρκοι;Τελικά είμαστε οι τελευταίοι των τελευταίων.....Σε όλα....Κρίμα...Οι απολίτιστοι να παρουσιάζουν άρτια site και ενημέρωση...Αυτό που λέμε 'και οι έσχατοι έσονται πρώτοι'......
Δηλαδή ΠΑΤΟΣ!! Μπράβο.....
-
Άλλη μια τραγική μέρα στην ιστορία των αγώνων αυτοκινήτου......
Κρίμα για τον άνθρωπο......
-
R.I.P. Flavio...
-
Και για να μιλήσουμε και λίγο για τον αγώνα της Βουλγαρίας, αν έχει πλέον κάποιο νόημα μετά τον θάνατο του Flavio Guglielmini, είναι γεγονός πως δεν μπορεί τέτοιος αγώνας να μπει στο WRC. Είναι πολύ πίσω οι άνθρωποι παρόλες τις φιλότιμες προσπάθειες τους.
Το Borovets έχει όλες τις προδιαγραφές να φιλοξενήσει αγώνα τέτοιου βεληνεκούς, αλλά από κει και πέρα, ούτε ειδικές υπάρχουν (4 όλες κι όλες με διάφορες παραλλαγές από τις περσινές, κομμάτια των οποίων απαράδεκτα [πρώτη φορά είδα ειδική 'σπαστήρι' σε ασφάλτινο αγώνα και ίσως να μην είναι τυχαίο πως ο Guglielmini έχασε τη ζωή του σε αυτήν]), ούτε προσβάσεις σε αυτές αλλά και ούτε χώροι μέσα σε αυτές ικανοί να φιλοξενήσουν θεατές και αυτοκίνητα. 'Ερασιτέχνες' κριτές, αστυνομικοί και securitαδες να κυκλοφορούν με καραμπίνες, οδικό δίκτυο μιας άλλης εποχής, το εισιτήριο στις ειδικές και το SP τους μάρανε...Συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους φίλους του Flavio, και κουράγιο στον Lavio που χρειάζεται πλέον τη στήριξη όλων των γύρω του.
-
http://www.focus-fen.net/?id=n188125
και απο το http://www.sofiaecho.com/ .....
The fatal accident occurred in a narrow part of the road where the terrain does not make it necessary to have safety guards; however, it came out that the place was not covered by any cellular phone system or GPS, BTA said.Οντως τετοιο 'σπαστηρι' σε ασφαλτινο αγωνα,ουτε εγω εχω ξαναδει !!
RIP....
-
Και ομως,η εξοδος εγινε εκει που η ασφαλτος δεν ήταν 'κατσαρη'.Στενο κομματι μεν,αλλα με ομαλο οδοστρωμα
-
Αντρεα, οντως καμια σχεση το ενα με τ'αλλο.
Εξοδος -με τις οποιες συνεπειες-μπορει να γινει σε οποιοδηποτε σημειο ειδικης.Απλα (περασες απο εκει)ειπα οτι αυτο το κομματι που μπηκε φετος ηταν **κανονικο σπαστηρι.
**Θυμαμαι που γκρινιαζαμε για τον Χολομωντα...........
-
Ο χρήστης ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟΣ έγραψε:
....the place was not covered by any cellular phone system or GPS, BTA said.
....Kαλά τα κινητά (που είναι επίγεια ) αλλά το GPS (εφόσον δεν ήταν σε κανένα τούνελ) πως γίνεται να μην είχε κάλυψη ???
Η FIA ισχυρίζεται ότι είναι πανάκεια και ένας λόγος που πρέπει να αποδεχόμαστε τα υψηλότερα κόστη.
-
To GPS μπορεί να είχε κάλυψη αλλά πως νομίζεις στέλνει το στίγμα του αυτοκινήτου πίσω ? Με GSM (SMS ή GPRS)... Διαφορετικά θέλεις το σύστημα της ISC που χρησιμοποιούν στο WRC το οποίο λειτουργεί με UHF ('ασύρματος') αλλά θέλει και ένα αεροπλάνο να πετάει από πάνω σε ρόλο αναμεταδότη = πολύ μεγαλύτερο κόστος.
-
Τότε αυτό του Ευρωπαικού έχει πολλά 'κενά'. Υπάρχουν αμέτρητα σημεία στα βουνά χωρίς GSM ή GPRS.
Mάλλον είναι σχεδιασμένο για ράλλυ όπως του Βελγίου.
-
Χμμμ,δεν ξερω που ακριβως εβαλα το λινκ της γκαλλερυ του αγωνα της Βουλγαριας,αλλα αφου δεν το βρισκω ούτε εγω ο ίδιος,ας το ξαναποσταρω,στο σωστο τουλαχιστον θρεντ
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Χμμμ,δεν ξερω που ακριβως εβαλα το λινκ της γκαλλερυ του αγωνα της Βουλγαριας,αλλα αφου δεν το βρισκω ούτε εγω ο ίδιος,ας το ξαναποσταρω,στο σωστο τουλαχιστον θρεντTo εχεις βαλει στο Έλληνες στο εξωτερικό
-
Ο Bassο 'καθάρισε' εύκολα τον αγώνα στη Madeira για το Ευρωπαϊκό και ξέφυγε στη βαθμολογία από τους Solowow (3ος στο νησί) και Fontana (2ος). Αυτοί ήταν και οι μοναδικοί 3 που βαθμολογήθηκαν.
Επόμενος αγώνας το Rally Barum στην Τσεχία!
Ευρωπαικό Πρωτάθλημα Ράλλυ (ERC) 2009