-
Εδώ και ένα μήνα στο astra g 1.6 του αδερφού μου άναβε λαμπάκι ηλεκτρικών και του έπεφτε το γκάζι. Κάτι το οποίο είχε εμφανιστεί και στο δικό μου 1.4 πρίν κανένα χρόνο περίπου αλλά το άφησα όπου με βγάλει και σταμάτησε μετά απο κάνένα δίμηνο.
Ακούστε τώρα διαγνώσεις απο διάφορα συνεργεία αντιπροσωπειών και τελική λύση ΔΩΡΕΑΝ.
Δεν θα αναφέρω αντιπροσωπείες γιατί δεν έχω χρόνο για κόντρες.
Στην πρώτη το έβαλαν σε κομπιούτερ και του είπαν ότι θέλει αλλαγή ο εγκέφαλος. 135.000 χλμ είναι αυτά...
Στην δεύτερη δεν του έβγαλαν πρόβλημα!!!
Στην τρίτη του είπαν ότι έχει καλλήσει η βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων και θέλει αλλαγή πρός 150 ευρω + εργασία
Στην τέταρτη του είπαν ότι έχει κολλήσει η βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων αλλά δεν χρειάζετε αντικατάσταση. Λίγο ενισχυτικό βενζίνης θέλει και γκαζιές μέχρι τις 6000 στροφές για να ξεκολλήσει.
Το αποτέλεσμα? ξεκόλλησε!!!!
Κόστος? 9 ευρω το ενισχυτικό!!!
Κόστος εάν άλλαζε ο εγκέφαλος? Για ρωτήστε, για ρωτήστε...Άχ βρε astraki, 135000 χλμ και μόνο αντλία νερού έχεις αλλάξει!!!
(Για ρωτήστε για golf, 147, A3, 307 και ελάτε να μου πείτε... ποιότητα δεν είναι τα μπλέ φωτάκια στο καντράν )
-
Εδώ και ένα μήνα στο astra g 1.6 του αδερφού μου άναβε λαμπάκι ηλεκτρικών και του έπεφτε το γκάζι. Κάτι το οποίο είχε εμφανιστεί και στο δικό μου 1.4 πρίν κανένα χρόνο περίπου αλλά το άφησα όπου με βγάλει και σταμάτησε μετά απο κάνένα δίμηνο.
Ακούστε τώρα διαγνώσεις απο διάφορα συνεργεία αντιπροσωπειών και τελική λύση ΔΩΡΕΑΝ.
Δεν θα αναφέρω αντιπροσωπείες γιατί δεν έχω χρόνο για κόντρες.
Στην πρώτη το έβαλαν σε κομπιούτερ και του είπαν ότι θέλει αλλαγή ο εγκέφαλος. 135.000 χλμ είναι αυτά...
Στην δεύτερη δεν του έβγαλαν πρόβλημα!!!
Στην τρίτη του είπαν ότι έχει καλλήσει η βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων και θέλει αλλαγή πρός 150 ευρω + εργασία
Στην τέταρτη του είπαν ότι έχει κολλήσει η βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων αλλά δεν χρειάζετε αντικατάσταση. Λίγο ενισχυτικό βενζίνης θέλει και γκαζιές μέχρι τις 6000 στροφές για να ξεκολλήσει.
Το αποτέλεσμα? ξεκόλλησε!!!!
Κόστος? 9 ευρω το ενισχυτικό!!!
Κόστος εάν άλλαζε ο εγκέφαλος? Για ρωτήστε, για ρωτήστε...Άχ βρε astraki, 135000 χλμ και μόνο αντλία νερού έχεις αλλάξει!!!
(Για ρωτήστε για golf, 147, A3, 307 και ελάτε να μου πείτε... ποιότητα δεν είναι τα μπλέ φωτάκια στο καντράν )
-
Εδώ και ένα μήνα στο astra g 1.6 του αδερφού μου άναβε λαμπάκι ηλεκτρικών και του έπεφτε το γκάζι. Κάτι το οποίο είχε εμφανιστεί και στο δικό μου 1.4 πρίν κανένα χρόνο περίπου αλλά το άφησα όπου με βγάλει και σταμάτησε μετά απο κάνένα δίμηνο.
Ακούστε τώρα διαγνώσεις απο διάφορα συνεργεία αντιπροσωπειών και τελική λύση ΔΩΡΕΑΝ.
Δεν θα αναφέρω αντιπροσωπείες γιατί δεν έχω χρόνο για κόντρες.
Στην πρώτη το έβαλαν σε κομπιούτερ και του είπαν ότι θέλει αλλαγή ο εγκέφαλος. 135.000 χλμ είναι αυτά...
Στην δεύτερη δεν του έβγαλαν πρόβλημα!!!
Στην τρίτη του είπαν ότι έχει καλλήσει η βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων και θέλει αλλαγή πρός 150 ευρω + εργασία
Στην τέταρτη του είπαν ότι έχει κολλήσει η βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων αλλά δεν χρειάζετε αντικατάσταση. Λίγο ενισχυτικό βενζίνης θέλει και γκαζιές μέχρι τις 6000 στροφές για να ξεκολλήσει.
Το αποτέλεσμα? ξεκόλλησε!!!!
Κόστος? 9 ευρω το ενισχυτικό!!!
Κόστος εάν άλλαζε ο εγκέφαλος? Για ρωτήστε, για ρωτήστε...Άχ βρε astraki, 135000 χλμ και μόνο αντλία νερού έχεις αλλάξει!!!
(Για ρωτήστε για golf, 147, A3, 307 και ελάτε να μου πείτε... ποιότητα δεν είναι τα μπλέ φωτάκια στο καντράν )
-
Eμένα τώρα που έχω τραβήξει κάποια παρόμοια και με το δικό μου γιατί δεν μου φαίνονται περίεργα ? ? ? Αντιπροσωπείες ...
Ευτυχώς μέχρι στιγμής ... 1 χρόνο μετά την αγορά, το εργαλείο (utility) πλέον είναι εξάρτηση... (accessory) ...
-
Ου μπλεξεις με αντιπροσωπειες...
Μπραβο στην Οπελ για την αξιοπιστια της....αλλα ειναι και σε ποιο αυτοκινητο θα πεσεις...και το δικο μου Vts-aki δοξα το θεο 80,000 χλμ σκυλι!
Και μετα μου λενε για αξιοπιστια...
-
Εγώ με Matiz πλησιαζω 140.000 Κm και έχω αλλάξει μόνο αντλία βενζίνης στα 70.000( καλύφθηκε από την εγγύηση) αλλά είμαι όλη την ώρα πάνω στα βουνά. Λογικό ήτανε να χαλάσει.
Τώρα κάτω από 1/4 δεν το αφήνω να κατέβει. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Εγώ με Matiz πλησιαζω 140.000 Κm και έχω αλλάξει μόνο αντλία βενζίνης στα 70.000( καλύφθηκε από την εγγύηση) αλλά είμαι όλη την ώρα πάνω στα βουνά. Λογικό ήτανε να χαλάσει.
Τώρα κάτω από 1/4 δεν το αφήνω να κατέβει.Μεγαλεία το Ματίζ..Έγινε και 4χ4!
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
είπαν ότι έχει κολλήσει η βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων ...... Λίγο ενισχυτικό βενζίνης θέλει και γκαζιές μέχρι τις 6000 στροφές για να ξεκολλήσει. Κόστος? 9 ευρω το ενισχυτικό!!!...Μεγάλη σημασία έχει η γνώση και η εμπειρία του ειδικού αλλά και ο κοινός νους. Χαρακτηριστικά που τείνουν να υποτιμώνται τελευταία αλλά που τα διαγνωστικά μαντζαφλάρια και ο άσχετος χειριστής δεν μπορεί να αντικαταστήσει....
Υπενθυμίζω την ανικανότητα μερικών 'τεχνικών' στα περιστατικά με ψεύτικες βλάβες σε αυτοκίνητα που έχουν κατά καιρούς κάνει οι 4Τ.... -
Λοιπόν ο γαμπρούλης μου έχει ένα Άστρα 1,4 σπορ 99 μοντέλο
Τώρα έχει περίπου 80000χλμ και μέχρι τώρα έχει αλλάξει μονάδα ABS ευτυχώς παρότι είχε λήξει η εγγύηση το κάλυψαν, καταλύτη, δύο φορές αντλία νερού και δυναμό!! Ήμαρτον!! -
κατα καιρους σε ολα τα αυτοκινητα οσο καλα και αν ειναι παρατηρουνται διαφορα προβληματα αυτο ειναι φυσιολογικο και οπως ειπαμε συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες.
το αν θα πω εγω οτι μεχρι τα 73000 χιλ που πουλησα το δικο μου αστρα 1,4/99 δεν ειχα κανενα μηχανικο ή αλλο προβλημα δεν σημαινει ταυτοχρονα και την ιδια συμπεριφορα και σε αλλα σαν και αυτο αυτοκινητα.
επισης ενας σημαντικος παραγοντας στην παρουσια καποιων προβληματων μπορει να ειναι και ο ιδιος ο οδηγος ενος αυτοκινητου κυριως οταν οι γνωσεις του περιοριζονται στο να γνωριζει που πρεπει να βαλει το κλειδι για να το βαλει μπροστα [και ειναι πολλοι αυτοι].
παντως αναφορικα με τον αριθμο που εχει πουλησει δεν πιστευω οτι οι περιπτωσεις βλαβων μπορουν να χαρακτηρισουν ''ζημιαρικο'' το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Λοιπόν ο γαμπρούλης μου έχει ένα Άστρα 1,4 σπορ 99 μοντέλο
Τώρα έχει περίπου 80000χλμ και μέχρι τώρα έχει αλλάξει μονάδα ABS ευτυχώς παρότι είχε λήξει η εγγύηση το κάλυψαν, καταλύτη, δύο φορές αντλία νερού και δυναμό!! Ήμαρτον!!Και ποιός σου λέει ότι δεν το πήγε στην πρώτη αντιπροσωπεία που αν το πήγαινε και αδερφός μου θα έλεγε... μου έκαψε εγκέφαλο το astra!!!
Έχω δει να τσακώνετε ο προιστάμενος πωλήσεων μιας εταιρίας με τον τεχνικό υπεύθυνο της ίδιας αντιπροσωπείας και στο τέλος να με παροτρύνει να μην ξαναπατήσω στο κατάστημα τους!!! Μην σας φαίνετε υπερβολικό γιατί είναι πέρα για πέρα πραγματικό.
(Στο πρώτο πρόβλημα που είχα ο τεχνικός μου έδωσε με την παράδοση του αυτοκινήτου και ένα γιαλόχαρτο για να τρίψω τα τρεξίματα!!! Στο Πάσχα που έρχετε αλήθεια λέω ) -
Αγαπητοί συνforumίστες άλλαξα τον τίτλο του μηνύματος γιατί είδα ενδιαφέρον για την αντιμετώπιση του προβλήματος και δεν νομίζω να υπάρχει λόγος να απαντάω με pm. Σήμερα ή αύριο το απόγευμα θα καθαρίσω και την δικιά μου βαλβίδα (του astra εννοώ ) οπότε θα σας δώσω αναλυτικές πληροφορίες για το σύνολο των ενεργειών μου.
Το ποσοστό απο την επισκευή 20% μπορείτε να το στείλετε με ταχυδρομική επιταγή. Η συμβουλή μου είναι shareware και όχι freeware!!!
Πρόβλημα σε Βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων στο ASTRA