-
Με τα τωρινά δεδομένα,αν αγοράσω αυτοκίνητο κάτω απο 2000, περαν των τελων ταξινόμησης, πληρώνω κάτι άλλο;
Πχ με 12 φορολογίσιμους ίππους το κρατος θα με φορολογήσει ως εισοδηματία των 14.200 ευρώ ανα έτος ή δεν παίζει αυτό; -
Με τα τωρινά δεδομένα,αν αγοράσω αυτοκίνητο κάτω απο 2000, περαν των τελων ταξινόμησης, πληρώνω κάτι άλλο;
Πχ με 12 φορολογίσιμους ίππους το κρατος θα με φορολογήσει ως εισοδηματία των 14.200 ευρώ ανα έτος ή δεν παίζει αυτό; -
Με τα τωρινά δεδομένα,αν αγοράσω αυτοκίνητο κάτω απο 2000, περαν των τελων ταξινόμησης, πληρώνω κάτι άλλο;
Πχ με 12 φορολογίσιμους ίππους το κρατος θα με φορολογήσει ως εισοδηματία των 14.200 ευρώ ανα έτος ή δεν παίζει αυτό; -
Το ΦΠΑ χρεωνεται κανονικοτατα στην αγορα καινουριων αυτοκινητων, απο Seicento μεχρι Enzo.
Τεκμηριο δεν εχει κανενα αυτοκινητο με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ τιμη κατω των 50κ ευρω. Τωρα αν βρεις αυτοκινητων με εργοστασιακη τιμη ΑΝΩ των 50κ ευρω αλλα κυβισμο ΚΑΤΩ των δυο λιτρων, δεν ξερω τι γινεται γιατι δεν το εχουν ξεκαθαρισει (η πρωτη διαταξη που ειχε βγει ελεγε οχι τεκμηριο στα κατω των 2λιτρων, ενω η επομενη μιλαγε για την εργοστασιακη τιμη και μονο χωρις να διαχωριζει τι γινεται στα διλιτρα και κατω).
-
Αν και νομιζω οτι μου απαντησες,δεν το έθεσα σωστά,
αυτα με τους φορολογίσημους ίππους και το πόθεν έσχες ισχύουν ακόμα;
Δηλαδή αν παρω ενα αυτοκίνητο πχ 20.000 ευρώ το κράτος θα μου πει αφού το αγόρασες βγάζεις τόσα,άρα οταν κανεις την φορολογική σου σκάσε μας τόσα;
-
Έχει καταργηθεί το τεκμήριο διαβίωσης για τα αυτοκίνητα με κυβισμό κάτω των 2000cc ή εργοστασιακής τιμής κάτω των 50000ευρώ. Το τεκμήριο αγοράς ισχύει ακόμα, οπότε μπορεί να κληθείς να δικαιολογήσεις που βρήκες τα λεφτά για την αγορά του και πρέπει να το δηλώσεις στην φορολογική σου δήλωση.
Αγορα αυτοκινήτου κάτω απο 2000cc και ΦΠΑ