-
Το θέμα τα λέει όλα...
Be my guest... -
Το θέμα τα λέει όλα...
Be my guest... -
Το θέμα τα λέει όλα...
Be my guest... -
ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΡΙΖΙΚΑ Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΦΙΛΕ ΜΟΥ , ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ . ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ ?
ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΙ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ , ΚΑΙ ΑΡΧΗΣΟΥΝ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΑΠ'ΤΟ ΚΑΠΩ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΚΥΠΕΛΑ ΕΠΑΝΩ ..............
ΤΟ ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΚΡΟΙΔΕΟΥΛΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ , ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΕΤΡΑΔΑΚΙ ΣΤΟ ΕΡΓΟ , ΑΛΛΑ Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΤΡΟΝΑ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΕΚΕΙ ..........................
Χ.Α. -
Μάλλον APR...όταν αυτοί που είναι βολεμένοι με την τωρινή Αρχή του Σπόρ...πάψουν να είναι βολεμένοι!! Γιατι δεν τους έχω και για τίποτα φοβερούς και τρομερούς τους κυρίους της ΕΛΠΑ!
Απόδειξη οι μοτοσυκλέττες!! -
Ο χρήστης spirou έγραψε:
Το θέμα τα λέει όλα...
Be my guest...Me tin agni prospathia olon tha gini kalitero..
APLA THELO NA RIKSETE ENA VLEMMA STIN MARTIRIKI MEGALONISSO.. EXOUME AGONA WRC KAI DEN EXOUME PROTATHLIMA RALLY
AN VLEPI KAPIOS KYPRIOS AS APANTISI... ELLADA KYPROS MAZI IMASTE..
TA LEME STEREAS..
-
Περίμενα περισσότερες από τρεις απαντήσεις. Αυτό σημαίνει ότι πραγματικά δεν μας νοιάζει το άθλημα στην ουσία...
Ελπίζω όμως να διαβάσω ιδέες, και μακάρι να τις κάνουμε πράξη...
Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και πρέπει να προσπαθήσουμε όλοι...
Ο καθένας από το πόστο του. -
Ο χρήστης spirou έγραψε:
Περίμενα περισσότερες από τρεις απαντήσεις. Αυτό σημαίνει ότι πραγματικά δεν μας νοιάζει το άθλημα στην ουσία...
Ελπίζω όμως να διαβάσω ιδέες, και μακάρι να τις κάνουμε πράξη...
Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και πρέπει να προσπαθήσουμε όλοι...
Ο καθένας από το πόστο του.Eγώ τρεις λέξεις θα γράψω: χρήματα=>διαφήμιση =>χρήματα!!!!!!!!!!!
-
Θα εκφρασω μερικες προσωπικες μου αποψεις με κινδυνο να σας κουρασω κ να γινω γραφικος αλλα τσπ θα δοκιμασω. Οπως ολοι συμφωνουν (νομιζω) για να γινουν καλυτεροι οι αγωνες ειναι ν ασχοληθει σοβαρα καποιος, καποια στιγμη. Πρωτα απ ολα οι αρχοντες κ αυτοι που μπορουν να βοηθησουν ή να αλλαξουν με νεα προσωπα ή ν αλλαξουν σταση.
Κακα τα ψεματα στην Ελλαδα το σπορ αυτο ειναι ερασιτεχνικο κ οχι επαγγελματικο. Κ δεν μιλαω μονο για τις λιγες περιπτωσεις οδηγων που πληρωνονται (ή πληρωνοντουσαν) απο καποια εταιρεια-ομαδα για να οδηγουν. Υπαρχει καποιος στην Ελλαδα που να ζει αποκλειστηκα τρεχοντας σε αγώνες;
Οσο λοιπον ειναι ερασιτεχνικο το σπορ δεν προκειται ποτε να εχει αντιμετωπιση διαφορετικη από αυτην που εχει τωρα.Αν δεν στηθουν καποια πραγματα κατα τετοιον τροπο ωστε να τρεφονται πολλοι (κ δεν το εννοω με ασχημο τροπο) κ δεν υπαρχουν επενδυσεις σοβαρες κ δυνατες που θα ανεβασουν αισθητα το επιπεδο, τι βελτιωση να περιμενουμε;
Πχ. Φακελος Μεγαρα, Ιδεες!
Ειναι γεγονος ότι ειναι ευκολη η προσβαση στους κατοικους Αττικης αλλα κ στους τριγυρω. (Βασικο)
Νο 1 Χωρος εστιατοριου καφετεριας ωστε να φιλοξενουνται αγωνιζομενοι επισκεπτες κλπ. Επεκταση χωρων αν χρειαζεται.
Ξεχωριστα pits k ότι αλλη βελτιωση μπορει να χρειαζεται.
Επεκταση πιστας να μεγαλωσει λιγο με αποκτηση κ αλλων χωρων αν ειναι εφικτο ...;;; Δεν ξερω αν γινεται αλλα προτεινω.
Οργάνωση, προβολη διαφημιση μεγαλυτερη. Ας κοιταξουμε κ λιγο τι κανουν οι πιστες του εξωτερικου. Αγγλία πχ Brands Hatch, μεσα εχει τα παντα!
Από μαγαζια με merchandising καφε, εστιατορια, ξενοδοχειο κλπ.
Δημιουργια club, Megara club members, με καποιες ελαφρυνσεις διευκολυνσεις στα μελη κα.
Κ αλλο school εκτος του ηδη επιτυχημενου Γινε.
Ολα αυτα (ακομη κ τα μισα) γνωριζω ότι δεν ειναι καθολου ευκολα στο να επιτευχθουν κ μαλιστα γιατι τα χρηματα για κατι τετοιο ειναι παρα πολλα, αλλα νομιζω ότι αυτα που ανεφερα ειναι στα πλαισια της αναβαθμισης.Συνεχιζω
Κατασκευη κ αλλης πιστας τουλαχιστον μια σε Πελλοπονησο, μια Στερεα Ελλαδα ή προς Λαρισσα, Βολο μερια κ μια στην Μακεδονια + αναβαθμιση των Σερρων από μεριας προβολης κ ότι αλλο μπορει να χρειαζεται. Μια από αυτες θα πρεπει να ειναι σε standard F1. Οι πιστες αυτες γενικοτερα θα πρεπει να ειναι σε επιπεδο που να μπορουν να φιλοξενησουν κ διεθνη event, οπως F3, ETCC, κλπ.
Στους παραπλευρους χωρους αλλα κ ξεχωριστα βεβαια αναπτυξη πιστων kart, καποια/ες να φιλοξενουν κ διεθνη event.
αναπτυξη αναβαθμιση πρωταθληματος F3 στην Ελλαδα κ Formula Ford, Opel κλπ.
Πρεπει τα ματια του κοσμουν να στρεφονται επανω μας κ εκτος Acropolis!
Αυτό ειναι αναβαθμιση, θα βγουν πιο ευκολα ταλεντα πιστας κ οχι μονο,
εκει θα μπορουν να βρει δουλεια κοσμος που αγαπαει το σπορ κ ν ασχοληθει κ με την business μερια του χωρου βλ. sports marketing, motorsport marketing κ αλλα σύναφη.
Θα μου πειτε τι ειχε ο καφες που ηπια το πρωι;;; ιδεες λεω, για αναβαθμιση δεν μιλαμε; Εαν ειναι να ξεφυγουμε από τα τετριμμενα.
Αυτα ομως βεβαια θελουν επιχειρηματιες που θα ξερουν ότι θα παρουν τα χρηματα πισω κ θα ασχοληθουν ωστε η πιστα να ειναι ζωντανη συνεχως. Θελουν υποστηριξη από την πολιτεια κ να μην μπλοκαρονται προσπαθειες απο καποιους οικολογους κ οποιους αλλους πολεμιους...!!! -
Συνεχεια
To παραλληλοδρομιο ειναι ένα, μια καλη αρχη που δειχνει τον δρομο. Σοβαρη επαγγελματικη προσπαθεια! Γιατι να μην γινει κ πιο βορεια κ σε πιο μεγαλη εκταση κατι ανιστοιχο; Η Λιλαια δεν θα μπορουσε να γινει εκμεταλευσιμη; Μεγαλος χωρος τα παντα μπορουν να γινουν εκει, από rally schools, αγώνες autocross, κ διαφορα αλλα events.
Αλλο, οργάνωση εταιρειων, γραφειων με ειδικευση σε motorsport management, να βοηθαει οδηγους εδω κ κυριως να τους προωθει εξω.
Ολα αυτα δεν ειναι κατι το οποιο μαθαινεται μονο με εμπειρια αλλα υπαρχουν κ πανεπιστημια που προσφερουν πτυχία σε πολλους τομεις του motorsport. Γιατι να μην υπαρχουν παραρτηματα/πανεπιστήμιων σχετικα με σπουδές αυτου του χωρου; Σιγουρα υπαρχουν πολλοι που θα ηθελαν να παρακολουθησουν κ δεν μπορυν να πανε Aγγλια ή οπου αλλου. Θα βοηθησει στο ανεβει το επιπεδο η παιδεια κ η νοοτροπια για το μηχανοκινητο σπορ, κατι το οποιο χρειαζεται πολυ ο χωρος αυτος.
Δεν γινεται αυτό; Τότε υποτροφιες να βοηθησουν παιδια να πηγαινουν εξω για να σπουδασουν στον χωρο ν αποκτησουν εμπειρια. Αλλα θα πρεπει κ να ξερουν ότι γυριζοντας θα βρουν δουλειά στο αντικειμενο. Αλλιως τι νοημα εχει;Καναλι που θα υπαρχει καλυψη μεγαλη, κ προβολη, διαφημιση, μεγαλυτερη προσοχη σε καποιους οδηγους κ συνυντευξεις τους. Πως; δεν ξερω αλλα ετσι πρεπει να γινει αν ειναι να προσελκυσουν κατασκευαστες. Να υπαρχει ζωντανια στο θεμα κ συνεχης αναφορες. Να καταλαβει ο κοσμος οτι αγωνες δεν ειναι αυτο που εχουν στερεοτυπα στο μυαλο τους.
Κ υπαρχουν τοσες αλλες ιδεες, από πολλους, πραγματα που θα μπορουσαν να γινουν αναβαθμιζοντας τον χωρο.
Ομως **Προυποθεση **βασικοτατη **ΠΑΝΤΑ **οι αρχοντες του σπορ ή ν αλλαξουν ή ν αλλαξουν ιδεες κ σταση, να στελεχωθουν με ατομα νεα κ παλαιοτερα που θα προσφερουν με την εμπειρια τους, με κυβερνητικες βοηθειες (απαραιτητως), με βοηθειες κ στον ιδιωτη που θελει ν ασχοληθει.Πως θα γινουν αυτα; με μενα τον αλλον τον παραλλον; κ δις κ τρις να ειχε καποιος οση διαθεση κ αγάπη εχει για τον χωρο δεν προκειται να δωσει χρηματα χωρις να διασφαλισει σε μεγαλο βαθμο ότι θα του γυρισουν πισω.
Τριπαρω πρωι πρωι εεε...;;; αν μιλαμε ομως για αναβαθμιση, προς την επαγγελματοποιηση του σπορ νομιζω θα πρεπει να κοιταμε. Ανεφικτα ολα;;; Θα διαφωνισω, αλλου εγιναν γινονται δουλεψαν κ συνεχιζουν να δουλευουν! Βρεθηκαν ομως ανθρωποι κ αρχες κ κυβερνησεις που ασχοληθηκαν σοβαρα με το σπορ αυτό. Οι Ουγγροι βοηθησαν μεσω κυβερνητικης επιχορηγησης των οδηγο τους να παει στην F1, η Τουρκια του χρονου θα εχει το 1ο της GP! Ολα γινονται! Νοοτροπια παιδεια διαθεση να υπαρχει.
Αν διαβασατε ως εδω συγνωμη αν κουρασα!
-
Βαζω εδω κατι που εγραψε ο Γιωργος στο section της Formula 1. Ετσι για να μαθαινουμε πως θα πρεπει να ειναι οι αγωνες!
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Την Τετάρτη που μας πέρασε ήρθε να με επισκεφτεί ένας φίλος, οπότε αφού τον πήρα από το αεροδρόμιο του Μιλάνο πήγαμε στο ναό της ταχύτητας για επίσκεψη. Έτσι πληροφορηθήκαμε για τον αγώνα που θα λάμβανε θέση το ΠΣΚ που μόλις πέρασε. Σύμφωνα με το πρόγραμμά μας θα μπορούσαμε να πάμε να παρακολουθήσουμε το Σάββατο.Έτσι κι έγινε. Το πρωί ξυπνάμε, και ξεκινάμε για Μόντσα. Χάρις στην καταπληκτική και κατατοπιστική σήμανση των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων και το γεγονός πως είχαμε ξεχάσει το χάρτη στο σπίτι, αναγκαστήκαμε να χάσουμε τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές της FIA ETCC.
Αξίζει να αναφέρω το τι οργάνωση υπήρχε μέσα στην πίστα, και γενικότερα στο πάρκο που την φιλοξενεί! Είχαν ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ πως δεν θα ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ να παρκάρεις ακόμα και αν ήθελες σε μη προβλεπόμενο χώρο. Είχαν ξεχωριστό χώρο για μοτό και για αυτοκίνητα, ο οποίος ήταν στην μεγάλη ευθεία της παλιάς πίστας, άνάμεσα στις δύο κεκλιμένες στροφές, και σε απόσταση ανάσας από τις περισσότερες κερκίδες. Υπήρχε τόσο αστυνομία να σε καθοδηγήσει στις προβλεπόμενες θέσεις πάρκιν, όσο και σήμανση. Και μέσα στον χώρο πάρκιν είχε υπαλλήλους της οργάνωσης για να διαφυλάξουν την τάξη στο παρκάρισμα, αλλά και την ασφάλεια των αυτοκινήτων. (δύσκολο να πλησίαζες ακόμη και στο δικό σου αμάξι χωρίς να σε βλέπουν διακριτικά!) Μπορούσες να πας μέχρι τα πάντοκ (όχι μέσα στα πιτς, και συνολικά κόστιζε 15 ευρώ, που ήταν παραπάνω από λογικό για αυτά που έπαιρνες. Με 30 ευρώ μπορύσες να πας όλο το ΠΣΚ!!
Ο πρώτος αγώνας που παρακολουθήσαμε ήταν ο πρώτος αγώνας του Eurocup Formula Renault 2000 από μία υπερυψωμένη βάση στην είσοδο της Parabolica. Τι θέαμα!! Μάχες ρόδα με ρόδα, προσπεράσεις επάνω και μέσα στη στροφή, αποστάσεις που έμειναν σφιχτές μέχρι τον τερματισμό!!
Μετά πήγαμε μια βόλτα στα πάντοκ και να πάρει ο φίλος μου ωτοασπίδες (είχα ήδη) και ανεφοδιασμό στομάχου. Οι τιμές στο μπάρ ήταν ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ από τις μέσες τιμές σε μια καφετέρια στην Αθήνα! Έτσι φτάσαμε στα μισά περίπου των πρώτων επίσημων δοκιμαστικών των FIA GT να τα δούμε από την ευθεία μετά την έξοδο του σικέιν Ασκάρι (ευθεία πριν την Παραμπόλικα). Ωτοασπίδες απαραίτητες (αν και δεν έπρεπε να τις βουλώσεις τελείως στα αυτιά) αν τα ήθελες να μείνουν σώα. Τα Σαλήν δεν ενοχλούσαν καθόλου, αλλά οι Φεράρι ξεκούφαιναν κουφούς! Μεγάλος ενθουσιασμός να βλέπεις τα αγωνιστικά αυτά, με ιπποδυνάμεις 400-650 ίππους!!
Σειρά είχε η Eurocup Formula Renault V6 στον μακρύ αγώνα. Ο μακρύς είναι 115-130 χιλιόμετρα, εκκίνηση από στάση και υποχρεωτικό πιτ στοπ, σε αντίθεση με τον μικρό, διάρκειας 80-90 χιλιομέτρων που έχει εκκίνηση εν κινήσει. Καλή ήταν, από τη θέση που ήμασταν (ακριβώς στην έξοδο του σικέιν Ασκάρι πλέον) βλέπαμε φλόγες και τις 2 ευθείες. Πάντως οι δίλιτρες φόρμουλες είχαν πιο πολλή σφαγή από τις 3,5λιτρες των 370 ίππων, και κατ'επέκτασιν της χαρήκαμε περισσότερο.
Επόμενα ήταν τα FIA ETCC στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές τους. Alfa Romeo 156 JTS, BMW 320i, Honda Civic, Ford Focus και SEAT Toledo. Δεν είδαμε, παρότι αναγράφονταν στο πρόγραμμα τα Honda Accord και Peugeot 307. Έχοντας μετακομίσει στην είσοδο του σικέιν Ασκάρι περνούσαν σε απόσταση αναπνοής από μπροστά μας. Τεράστια συγκίνηση μόλις είδαμε την BMW του ΖΑΝΑΡΝΤΙ να περνά από μπροστά μας. Επί προσωπικού η συγκίνηση ακόμη μεγαλύτερη, αφού μόλις είχα πάρει το πρώτο μου κύπελλο πληροφορήθηκα για το σοκαριστικό του ατύχημα, το οποίο πάντα τριγυρίζει το μυαλό μου. Ο άνθρωπος αυτός σε όποια θέση κι αν βρεθεί στον αγώνα είναι ΝΙΚΗΤΗΣ. Ο μεγαλύτερος από όλους! Τον πιο όμορφο ήχο τον έκαναν οι Άλφα 156, τον δυνατότερο το Τολέδο του Μορμπιντέλι (Σέατ ΙΤΑΛΙΑΣ, έδειχνε καλύτερο από της μαμάς Σέατ!), ενώ τα BMW ήταν τα είναι τα λιγότερο νευρικά στο όριο. Το μοναδικό αυτοκίνητο που ακούστηκε να έχει πρόβλημα ήταν ο γιαπωνέζος της παρέας (Σιβίκ Τάιπ Αρ). Καλύτερα περάσματα οι Ταρκουίνι και Μορμπιντέλι, ενώ τα Σιβίκ και Φόκους έδειχναν να ανήκουν σε κατώτερη κατηγορία...
Επόμενη ήταν η European Alfa Challenge στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, με Alfa Romeo 147GTA. Προσέξτε πως δεν πρόκειται για την 3,2λιτρη GTA, αλλά για 2λιτρη 6τάχυτη με ιπποδυνάμεις στους 220 ίππους και βάρος 1000 κιλών. Πραγματικά αυτά τα αυτοκίνητα έδειχναν ΕΝΙΑΙΑ! Εξαιρετικά νευρικά στο όριο με πολύ σκληρές αναρτήσεις, μπλοκαρίσματα των πίσω τροχών στα φρένα, αλλά όσοι το έχασαν το μάζεψαν πραγματικά αριστοτεχνικά! Η κερκίδα παραληρούσε ενθουσιασμένη! Πιο θεαματικό αγώνα δεν είδαμε όλη μέρα!!! Όλα τα λεφτά!
Μετά είδαμε πάλι τα FIA GT στα δεύτερα χρονομετρημένα δοκιμαστικά. Αναγκαστικά ωτοασπίδες, και ύπνος. Δε λέω, φαινόταν πως τα πηγαίναν στο όριο, άλλωστε δεύτερα χρονομετρημένα ήταν, αλλά ήταν τραγικά ουδέτερα και βαρετά. Ίσως αν είχαμε στοιχεία χρονομέτρησης να είχε κάποιο ενδιαφέρον (φιλολογικό...), αλλά σαν θέαμα δεν πολυάξιζε πάνω από λίγα λεπτά. Εντάξει, τα είδαμε, δεν τα είχαμε ξαναδεί, αλλά το μοναδικό θέαμα που μπορούσες να δείς ήταν τα Σαλήν να καταβροχθίζουν τις Πόρσε στην ευθεία... Πάμε παρακάτω.
Σειρά είχαν πάλι τα FIA ETCC στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά τους αυτή τη φορά. Ακόμα πιο πολύς συναγωνισμός. Από τα αυτοκίνητα τουρισμού κράτησα τα μαγικά περάσματα των Ταρκουίνι και Μορμπιντέλι, και τη 'Χιώτικη' στρατηγική των ομάδων. Τα αδέρφια Mueller πάντα ήταν μαζί, εκτός από το τελευταίο πεντάλεπτο που ο ένας σταμάτησε. Ομοίως έπραξε η δεύτερη ομάδα της Άλφα (η πολύχρωμη), και αρκετές ομάδες της BMW (καλά, τόσες πολλές ΒΜW ούτε στο εργοστάσιο δε βλέπεις! ). Το ίδιο και με την Autodelta, όπου οι Giovanardi και Farfus πήγαιναν σαν σιαμαία. Αρχικά μπροστά ο Βραζιλιάνος, μετά ο Ιταλός. Λες και ήθελε να του δείξει τις γραμμές ή κάτι τέτοιο. Για την ΆουτοΔέλτα, ο Ταρκουίνι έδειχνε μακράν μπροστά από τους άλλους σε περάσματα, ο Φάρφους είχε καταπληκτικές γραμμές, αλλά όχι... 'ξεσηκωτικές', ενώ το χασμουρητό της κατηγορίας (εξαιρουμένων Σιβίκ - Φόκους) πηγαίνει στον Τζιοβανάρντι. Δεν πήγαινε (στον αγώνα που τον είδα), ή πήγαινε τελείως αθόρυβα, τι να σας πω. Πιστεύω το πρώτο...
Για στιγμιότυπο της ημέρας κρατάω από τον τελευταίο αγώνα ένα τετακέ που έκανε το ένα Φόκους εμπρός από τον Ζανάρντι. Όπως εκτιλύχτηκε η σκηνή αρχικά θύμιζε το άσχημο δυστύχημα του Ζανάρντι το 2001, μόνο που αυτήν την φορά ο Ζανάρντι ήταν ο εμβολιστής. Δεν ξέρω φυσικά πως την έζησε ο ίδιος την στιγμή από μέσα, πάντως προσωπικά ταράχτηκα. Ο Ζανάρντι αντέδρασε ακαριαία, άλλαξε την πορεία του (δύσκολο για τον ρυθμό και την τροχιά του) για να τον αποφύγει, και αμέσως μετά, όταν το Φοκους άλλαξε τροχιά για να αποφύγει τον τοίχο με τα λάστιχα, ξαναδιόρθωσε την πορεία του και έφυγε σαν κύριος. Θαρρώ πως το στιγμιότυπο το έχει τραβήξει ο φίλος μου στην κάμερα.Οι επόμενοι δύο αγώνες ήταν η Formula Renault 2000 στον μικρό της αγώνα και η Alfa Challenge στον πρώτο της αγώνα, αλλά δυστυχώς έπρεπε να φύγουμε για να προλάβουμε το αεροπλάνο του φίλου μου, σκεπτόμενοι πως θα μας πάρει πολλήηηηηηηηηηη ώρα με την τραγελαφική σήμανση των Ιταλών. Και τελικά δίκιο είχαμε και παραλίγο να χάσει την πτήση... Αλλά στα συν τους συγκαταλέγεται το ότι λόγω αγώνα είχαν βάλει τροχονόμους γύρω από την πίστα, να δίνουν προτεραιότητα στα αυτοκίνητα που έφευγαν από την πίστα, κάτι που μου θυμίζει την μέριμνα των ελληνικών αγώνων στον θεατή (και τον αγωνιζόμενο...)
A! Και να μην ξεχάσω!! Εκφωνητή σαν τον Ιταλό της πίστας ΔΕΝ έχω ξαναδει, ούτε καν σε ποδόσφαιρο στην Ιταλία! Μιλούσε συνεχώς, με ύφος που σε ανέβαζε, έδινε πληροφορίες για ΤΑ ΠΑΝΤΑ και αν καταλάβαινα καλύτερα Ιταλικά και είχα σημειωματάριο θα είχα καταγεγραμμένα σχεδόν τα πάντα εντός πίστας.
-
Αν δείτε παροχές στον θεατή θα τρομάξετε.
Αν δείτε και τις τιμές θα ντραπείτε.Αν δείτε και τα αντίστοιχα για τους ΔΕΥΤΕΡΟΚΛΑΣΣΑΤΟΥΣ οδηγούς θα κρυφτείτε! (Οι πρώτοι είχαν δικά τους motorhomes οπότε δεν τους συζητώ)
ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ - ΔΩΣΤΕ ΙΔΕΕΣ