Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 307 CC - Απόψεις ?
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Peugeot 307 CC - Απόψεις ?
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    4
    5
    33
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tapik last edited by

      Ειδικά για το αυτόματο 2.0 (αν το έχει οδηγήσει κανείς)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tapik last edited by

        Ειδικά για το αυτόματο 2.0 (αν το έχει οδηγήσει κανείς)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tapik last edited by

          Ειδικά για το αυτόματο 2.0 (αν το έχει οδηγήσει κανείς)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hiluxboy last edited by

            Οδηγησα το 1.6l και μου αρεσε σε ολα εκτος απο κινητηρα. Ηταν πολυ αδιαφορος. Το 2.0l 136ps θα ειναι αξιοπρεπες πιστευω. Για το 180αρι τα σχολια δεν νομιζω να χρειαζονται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Δεν το οδήγησα αλλά δείχνει όμορφο και καλοφτιαγμένο. Το αντίστοιχο Megane ίσως είναι πιο όμορφο.
              Και τα δύο είναι βαριά και επίσης παρουσιάζουν το παρακάτω: η θέση της οριζόντιας δοκού πάνω από το παρμπρίζ είναι πολύ χαμηλά και πολύ κοντά στο κεφάλι σου και όταν μπαίνεις βγαίνεις και όταν είσαι μέσα με συνέπεια εύκολα αν φρενάρεις απότομα χτυπάς το κεφάλι σου. Άσε που σχεδόν σε καλύπτει άρα δεν είσαι αρκετά ανοιχτός.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tsoukas77 last edited by

                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                Δεν το οδήγησα αλλά δείχνει όμορφο και καλοφτιαγμένο. Το αντίστοιχο Megane ίσως είναι πιο όμορφο.
                Και τα δύο είναι βαριά και επίσης παρουσιάζουν το παρακάτω: η θέση της οριζόντιας δοκού πάνω από το παρμπρίζ είναι πολύ χαμηλά και πολύ κοντά στο κεφάλι σου και όταν μπαίνεις βγαίνεις και όταν είσαι μέσα με συνέπεια εύκολα αν φρενάρεις απότομα χτυπάς το κεφάλι σου. Άσε που σχεδόν σε καλύπτει άρα δεν είσαι αρκετά ανοιχτός.

                Νομιζω πως το προβλημα του παρμπριζ,ισχυει για ολα τα cabio με σκληρη οροφη...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr