-
και κατι ακομα δεν νομιζω ο γαλλος να τα καταφερνε καλητερα με αυτοκινητο εφαμηλο του νορβηγου αυτην την στιγμη!!
-
Ο χρήστης daniel έγραψε:
και κατι ακομα δεν νομιζω ο γαλλος να τα καταφερνε καλητερα με αυτοκινητο εφαμηλο του νορβηγου αυτην την στιγμη!!Μην βαζεις και στοιχημα γι αυτο........
-
Παντως οπως φαινεται και απο τα τελευταια νεα του χρονου θα εχουμε ακομα μια ολοκληρη χρονια με WRC. Συνεπως ειναι ευκαιρια μια απο τις Citroen ή Ford να τον ενταξει στο δυναμικο της. Θα ειναι μεγαλη αδικια αν και του χρονου δεν βρισκεται σε εργοστασιακη ομαδα.
-
Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
Ο μονος οδηγος που εχει τα @ρχιδι@ να πει οτι τα S2000 ειναι βαρετα αυτοκινητα και οτι πλεον θα ευχαριστηθει καθε χιλιομετρο που απομενει να κανει με WRC (η δηλωση του βρισκεται στο γερμανικο http://www.rallye-magazin.de, χρησιμοποιηστε και καποιο μεταφραστη). O κωλοτουμπας Loeb απο εκει που απειλουσε οτι θα αποχωρησει αν αποσυρονταν τα WRC εκανε στροφη 360 μοιρων και αλλαξε γνωμη.Μια χαρα τα λες απλα μια απλη διορθωση, αν εκανε ο Loeb στροφη 360 μοιρων θα ελεγε παλι τα ιδια που ελεγε στην αρχη, στροφη 180 μοιρων ειναι το σωστο. Οσον αφορα τον Petter ηταν ανεκαθεν η αδυναμια μου. Ταχυς, κεφατος, τρελος και ποτε κωλοφαρδος, ομως εχει ευθυνη που εκατσε τοσα χρονια στην Subaru. Στα πρωτα χρονια του Loeb στο θεσμο και ειδικα το 2003 που ο Petter το σηκωσε με 500 κιλα καρυδια με ολους μεσα δε νομιζω η Xsara να υστερουσε εναντι του Subaru το αντιθετο θα ελεγα. Απλα στη συνεχεια μαζι με την ομαδα καπου εχασε ενδιαφερον και ρυθμο ο Petter γιατι απ'οσο εχει δειξει ειναι ανθρωπος ψυχολογιας... Οπως και να εχει εγω τον απολαμβανω και ελπιζω καποτε να σταματησει το σερι του Loeb αν και ο τελευταιος εχει αποκτησει τοση αυτοπεποιθηση που το βλεπω δυσκολο.
-
Διαβάζω και ξαναδιαβάζω τα κείμενα σας. Βρίθουν υποθετικών σεναρίων και είναι πλυμηρισμένα από ¨αν¨ .
Αλλά ρε παιδιά με υποθέσεις και ¨αν¨ δεν γράφεται ιστορία.Εγώ λέω με το καλό να είμαστε εδώ και του χρόνου και του αντίχρονου, δεν θα έχει αλλάξει τίποτα. Άμα σου δίνουν την θέση του πρώτου βιολιού σε μία μεγάλη ορχήστρα - εργοστασιακή ομάδα και όλα πάνε άσχημα, δεν μπορεί έχεις βάλει και εσύ το χεράκι σου για την πορεία αυτή.
Εν τέλει η γνώμη μου είναι ότο δεν έχει γυρισμό για τον Σόλμπρεγκ για την την κορυφή' η θέση έχει κλείσει για όσο καιρό συμετέχει ο Λοεμπ.
Όσο για αυτούς που λένε ότι με ένα παλιό αυτοκίνητο ¨ανάβει¨ φώτα στον σύγχρονο ανταγωνισμό,θα δανειστώ τα λόγια ενός μεγάλου Έλληνα του χώρου, του Τάσου Ιαβέρη, που μου έλεγε όταν του είχα θίξει παλιότερα ανάλογο θέμα , ότι να μην θαυμάζειε οδηγό που ¨ανάβει¨ φώτα με υποδυέστετο αυτοκίνητο στον συναγωνισμό, αλλά να περιμένεις να τον δεις με κορυφαίο αυτοκίνητο. -
Αγαπητε φιλε που ειδες εσυ υποθεσεις στο παραπανω post μου δεν μπορω να καταλαβω. Εγω αυτο που ειπα ειναι οτι το 2003 με ΟΛΟΥΣ μεσα και με την Xsara του Loeb απο τοτε σε πολυ καλο επιπεδο εξελιξης ο Solberg πηρε στα ισια το πρωταθλημα με ενα καλο αλλα ισως χειροτερο απο Xsara-Focus-206 αυτοκινητο. Επισης ειπα οτι πολυ θα ηθελα να τον δω να παιρνει πρωταθλημα αν και με την παρουσα αυτοπεποιθηση που εχει ο γαλλος μου φαινεται πολυ δυσκολο το εργο του Petter. Επισης ειπα οτι εχει ευθυνη που εμεινε τοσα χρονια στη Subaru. Που ειδες εσυ υποθεσεις οτι αν ο Solberg ειχε κορυφαιο αυτοκινητο θα τους ειχε πατησει σιγουρα ολους; Εγω τον παω με 1000 γιατι ειναι ΤΡΕΛΟΣ και ταλαντουχος, ισως να χανει σε αποτελεσματικοτητα αλλα ΔΕΝ με νοιαζει.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Διαβάζω και ξαναδιαβάζω τα κείμενα σας. Βρίθουν υποθετικών σεναρίων και είναι πλυμηρισμένα από ¨αν¨ .
Αλλά ρε παιδιά με υποθέσεις και ¨αν¨ δεν γράφεται ιστορία.Εγώ λέω με το καλό να είμαστε εδώ και του χρόνου και του αντίχρονου, δεν θα έχει αλλάξει τίποτα. Άμα σου δίνουν την θέση του πρώτου βιολιού σε μία μεγάλη ορχήστρα - εργοστασιακή ομάδα και όλα πάνε άσχημα, δεν μπορεί έχεις βάλει και εσύ το χεράκι σου για την πορεία αυτή.
Εν τέλει η γνώμη μου είναι ότο δεν έχει γυρισμό για τον Σόλμπρεγκ για την την κορυφή' η θέση έχει κλείσει για όσο καιρό συμετέχει ο Λοεμπ.
Όσο για αυτούς που λένε ότι με ένα παλιό αυτοκίνητο ¨ανάβει¨ φώτα στον σύγχρονο ανταγωνισμό,θα δανειστώ τα λόγια ενός μεγάλου Έλληνα του χώρου, του Τάσου Ιαβέρη, που μου έλεγε όταν του είχα θίξει παλιότερα ανάλογο θέμα , ότι να μην θαυμάζειε οδηγό που ¨ανάβει¨ φώτα με υποδυέστετο αυτοκίνητο στον συναγωνισμό, αλλά να περιμένεις να τον δεις με κορυφαίο αυτοκίνητο.Επισης ο Ιαβερης ειχε πει και κατι ακομα:
Αν βγεις δευτερος δεν εχει σημασια ποιος ειναι ο πρωτος, αλλα ποιος ειναι ο τριτος και κατω! -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Διαβάζω και ξαναδιαβάζω τα κείμενα σας. Βρίθουν υποθετικών σεναρίων και είναι πλυμηρισμένα από ¨αν¨ .
Αλλά ρε παιδιά με υποθέσεις και ¨αν¨ δεν γράφεται ιστορία.Εγώ λέω με το καλό να είμαστε εδώ και του χρόνου και του αντίχρονου, δεν θα έχει αλλάξει τίποτα. Άμα σου δίνουν την θέση του πρώτου βιολιού σε μία μεγάλη ορχήστρα - εργοστασιακή ομάδα και όλα πάνε άσχημα, δεν μπορεί έχεις βάλει και εσύ το χεράκι σου για την πορεία αυτή.
Εν τέλει η γνώμη μου είναι ότο δεν έχει γυρισμό για τον Σόλμπρεγκ για την την κορυφή' η θέση έχει κλείσει για όσο καιρό συμετέχει ο Λοεμπ.
Όσο για αυτούς που λένε ότι με ένα παλιό αυτοκίνητο ¨ανάβει¨ φώτα στον σύγχρονο ανταγωνισμό,θα δανειστώ τα λόγια ενός μεγάλου Έλληνα του χώρου, του Τάσου Ιαβέρη, που μου έλεγε όταν του είχα θίξει παλιότερα ανάλογο θέμα , ότι να μην θαυμάζειε οδηγό που ¨ανάβει¨ φώτα με υποδυέστετο αυτοκίνητο στον συναγωνισμό, αλλά να περιμένεις να τον δεις με κορυφαίο αυτοκίνητο.Επισης ο Ιαβερης ειχε πει και κατι ακομα:
Αν βγεις δευτερος δεν εχει σημασια ποιος ειναι ο πρωτος, αλλα ποιος ειναι ο τριτος και κατω!αυτό ομολογουμένως δεν το ξέρω, αλλά ο Ιαβέρης λόγω νοοτροπίας ήταν ο τελευταίος οδηγός στην Ελλάδα μπορεί και από τους λίγους στον κόσμο που νοιαζόταν για τα αποτελέσματα. Σκοπός του μόνο η ευχαρίστηση μέσα από την οδήγηση.
-
επίσης θέλω να πω για μην παραξηγηθώ ότι δεν με χαλάει ότι κάποιοι από εσάς ¨ψηφίζετε¨ δαγκωτό SOLBERG ίσά-ίσα μου αρέσει κιόλας, αλλά όταν αναφέρετε για γκαντεμιές και τύχες να μην ξεχνάτε ότι στο παρελθόν έχουν κυριολεκτικά χαθεί ολόκληρα πρωταθλήματα στο 90΄με πιο καραμπινάτη περίπτωση το πρωτάθλημα που έχασε ο SAINZ στα τελευταία μέτρα της τελευταίας ss στο RAC με την Κορόλα και που τελικά κατέκτησε ο Μάκινεν που είχε εγκαταλείψει στην αρχή του ίδιου αγώνα και που μάλιστα είχε και φύγει από την Αγγλία λόγω του ότι πίστευε ότι είχε χάσει το πρωτάθλημα.
Χρονιά δεν θυμάμαι δυστυχώςεπίσης θυμίζω την γαρνιρισμένη με πολύ τύχη νίκη του Solberg πριν από χρόνια στην Κορσική (χρονιά πάλι δεν θυμάμαι) όταν στραπατσάρησε το αυτοκίνητο στο σεικ ντάουν αν δεν κάνω λάθος αλλά το πείσμα του η ικανότητα του και οι συγκυρία τον έφερα στην πρώτη θέση, η μεγαλύτερη νίκη για μένα του SOLBERG ποτέ.
Οπότε κανένας δεν έχει την αποκλειστικότητα της γκαντεμιάς ή της κολοφαρδίας. Όλοι παίζουν με όλα.
-
ΜΙΛΗΣΑ ΕΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ PHIL MILLS ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ FOCUS ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΕΝΑ 7ΩΡΟ (!) MEETING ΜΕ ΤΟΝ WILSON ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΠΙΘΑΝΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ.
ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ,ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΑΠΟΨΕΩΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΕΙΝΑΙ ΕΦΑΜΙΛΑ ΔΙΟΤΙ ΤΟ 09 FOCUS ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 15 ΙΠΠΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ 08. ΑΠΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ C4 ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΤΟ C4 ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ.
ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ FORD ΤΟΣΟ ΓΙΑ CATALUNYA OΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ G.B. ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ.ΟΧΙ ΣΑΝ STOBART H MUNCHIS ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΙΔΩΤΕΣ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΟΜΑΔΑ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΟΘΟΥΝ 'ΟΔΗΓΙΕΣ'.
ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΘΑ ΠΑΡΘΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΠΑΡΑΥΤΑ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
ναι αλλα με στοχο την παρεμποδιση του λεμπ και οχι καθαρα για νικη.δεν πιστευω οτι εχει νοημα αυτο για τον malcom.
δλδ αφου θα ειναι δικια του η ομαδα και δεν θα δεχεται εντολες παρε το focus και κανε οτι θες?δυσκολο.
To αντι-φαινόμενο Ηollywood!